- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já mám spíš opačný problém. Velice často se mi stává že dveře u vagónů nejdou otevřít ani po zastavení ve stanici a člověk musí přebíhal z jednoho vagonu do druhého. To mě štve víc
Na vlastní oči jsem vyděl jak se špatně zavřené dveře za jízdy otevřely, ono totiž stačí aby vlak přejel přes vyhybku. A když jde zrovna někdo kolem .... Ale jak někteří píšou když dítě vypadne z vlaku je to přírodní výběr a u dveří nemělo co dělat
přál bych Vám ukrajinské vlaky..tam jsem na vlastní oči viděl něco, co jsem dost dlouho prodýchával - železná kamna na dřevo, rozžhavená do ruda, uvnitř lůžkového vozu, a na nich ještě várnice s vroucím čajem..
tak nechapu co je na tom debilniho, je to tam zcela bezne, ve vagone si muzes dat vyborny caj a kafe a to i v dobe kdyz treba vlak hodinu stoji - to se tam taky stava nebot v rychlicich tam jsou casto vagony na vic smeru (napr Kisinev->Moskva, Kisinev->Peterburg, Kisinev -> Ljviv). No a ty vagony na Peterburg se ve stanici XY odpoji kde hodinu cekaji (samozrejme bez lokomotivy jez odjela smer Moskva) az budou pripojeny za vlak jez prijede napr. z Tuapse a miri do Peterburgu. Takze jakykoliv jiny system vareni vody (napr. elektrika) by behem te hodiny byl nepouzitelny a to kafe by sis nemohl dat. Z tohoto hlediska je system samovaru na drevo neprekonatelny. Nemluve o tom (jak by ti mohlo dojit) ze pri tom hodinovem cekani bez lokomotivy v zime samozrejme nefunguje ani topeni takze zelezna kamna vsechno jisti. Holt je to proste neprekonatelne, staci se je trochu zamyslet a ne hned delat povysene zavery.
Dnes jsem si opět ověřil, že dveře jedoucího vlaku se dají lehounce otevřít. Dokonce i kopnutím nohou. Jedny byly dokonce otevřené už při příjezdu na nádraží. Ze dveří posledního vagonu vesele vykukoval průvodčí už 50 m před peronem... Chcete si to ověřit sami
Ty dvere, co jste zkousel, byle zajistene a v poradku.
Hm, tak to jsem netušila, že se už i iDnes uchyluje k bulvárním praktikám. Kdyby aspoň ty citace studentů neuváděli tak nehorázně zkreslené!!! Citace znamená záznam věty, kterou někdo řekl, páni redaktoři.
Také je mi líto pana profesora, který to teď všechno schytá nejen díky absolutní neschopnosti průvodčího vlaku, ale PŘEDEVŠÍM díky absurdní senzacechtivosti redaktorů iDnes!!! fůůůůůj
3koda ,že to nenatočili na mobil,alespon by byl důkaz.I kdyby důkaz byl tak dráhy furt budou tvrdit jak jsou dveře bezpečně zavřené,už mě to dost serre ta jejich liknavost.
Tímto příspěvkem Vám chci vylíčít, jak to doopravdy za jízdy vlakem vypadalo a probíhalo. Po nastoupení jsme ve vlaku našli volného fleka.Tak jsme šli na konec posledního vagónu. Tak jsme si batohy naházeli do rohu a já si na ně sedl. Poklidně jsme zpívali naše písně složené na výletě, pro zajímavost poskytnu text jedné písně: Když dým k nebi stopupá, žaludek se houpá,slzy tečou z očí,hlava se mi točí.
R: Dýmka, ta naše dýmka...
Uhel se rozpadá a slunce zapadá, tabák se mi palí, všichni se tu válí.
Flašky už jsou prázdné konverzace vázne,...atd.
Tento text asi rozhořčil cestující,tak nás přirovnali k žákům zvláštní školy. MF DNES náš příběh poněkud zdramatizovala a přetočila. Můj spolužák tvrdil, že kdyby byla zatáčka prudší, tak by byla teoretická šance,že vypadne. Nenastala žádná panika,akorát nás to mírně překvapilo. Domníváme se, že Pan průvodčí na stanici kde se těmito dveřmi nastupovalo zle zavřel, po incidentu nešla páčka dovřít do polohy zavřeno, kdo je tedy na vině? Že by ČD?
Ve vašem věku byste měli zpívat spíš
Dnes se budu učit, zitra pro změnu taky, na alkohol nemám pomyšlení ani věk, tak nemá smysl o něm zpívat.
I přesto že se to nerýmuje tak si myslím že nějaká univerzální melodie by se na to našla.
Ve vlaku to hrká, ale aby se pohozené batohy samy posouvaly po podlaze, to už je přehnané. A v zatáčkách odstředivá síla nepůsobí, protože tam jsou koleje nakloněné podle velikosti poloměru a projektované rychlosti, takže cestující si zatáčky ani nevšimnou. Otevřené dveře u jedoucího vlaku jsem viděl naposled vloni mezi stanicemi Hradec Králové a Opatovice n/L., bylo vedro a nikomu to nevadilo. Vlak se s nimi rozjel z Hradce, za co asi stála práce průvodčího a výpravčího, kteří mohou povolit odjezd až po zavření všech dveří?
že prostě "šly" otevřít dveře a emeryckej akční film z toho udělala iDnes.
U kteryho vozu jsou dvere hned vedle sedacek - snad mozna Bt ( ale nejsem si jist zda tam jsou ) ... a to me zajima jak se otevreli dvere ktere se oteviraji dovnitr ... snad jedine kdyby to byla 010 nebo neco s dverma co odjizdeji na stranu
Ta souprava byla ze čtyř vozů Bdt a kluci seděli na zadní chodbičce posledního (na bagáži). Tipoval bych, že průvodčí málo bouchnul, asi nastupoval jinudy když jich tam seděla osmice, no a pak cestou odpor vzduchu otevřel...když už teda to "ono samo"