Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Média: Irsko může nakazit Čechy, prezident Klaus Evropany

Václav Klaus je s názorem, že irské "ne" znamená konec Lisabonské smlouvy, mezi evropskými lídry osamocen. Podle BBC ale jeho výroky mohou najít odezvu u řady Evropanů, kteří nemají šanci vyjádřit se k reformní smlouvě v referendu. Před českým euroskepticismem varuje i německý tisk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

emiltopzatopek

Já si myslím, že ta umělá kyčel snad není nakažlivá.

0/0
16.6.2008 15:39

sir Humprey

AnketaMěla by ve zbývajících zemích EU pokračovat ratifikace

Ano 1167

Ne 3343

Nevím 310

0/0
16.6.2008 15:35

svazak1

..

Cela EU od zacatku smeruje k tomu aby vznikly Spojene staty evropske... Kdo rika neco jineho je bud provokater nebo ignorant...

.

Otazkou je: Opravdu chceme Spojene staty evropske nebo ne? Opravdu chceme jednotnou vladu, jednotnou obrannou a zahranicni politiku? Chceme se opravdu rozpustit a stat se "okresem česko" kde si nebudeme moci samostane rozhodnout ani to jestli ma panacek na semaforu na prechodu toporně stát nebo u toho muže i kakat (věšet se atd. viz Ztohoven).....

0/0
16.6.2008 15:32

MYSAKSTUART

Názor

Já teda Klause moc nemusím, ale asi takhle : Pokud je jasně uvedeno, že smlouvu musí podepsat všech 27 států unie, tak tím, že Irsko tuhle smlouvu nepodepsalo, nemá cenu pokračovat v podepisování v ostatních státech Evropy, protože by smlouva stejně neplatila. Takže dlé mého úplná zbytečnost. Prostě smlouva v takovéhle podobě přijatá nebude.

0/0
16.6.2008 10:11

loginname_

Já už jsem

"nakažen" dávno R^

0/0
16.6.2008 10:00

Monstrum Anonymič Anonymov

Nákaza

Jo HIV je sviňa....

0/0
16.6.2008 9:34

nahradniinteligenceprocenzora

Re: Nákaza

8-oJak se ti s tim zije, je to fakt blby?:-P

0/0
16.6.2008 15:28

xsmudla

risk

neprijetim LS se cela EU dostava do obrovskeo nebezpeci rozpadu. a to nikdo nechce. jak to vim ? tka se proste podivejte okolo sebe, kde vsude je vlajka EU. bez ni by ty vase dalnice, kanalizace ani trat pro pendolino nebyly. na to si tu nikdy nevydelate. nasli jste si 2 - 3 temata co tu melete dokola, ale nevite vubec o cem to je a proc to musi byt. EU totiz musi zacit fungovat pomalu jako federativni stat [sice bez spolecneho jazyka ] ale musi. nebo si myslite, ze se tu sami my 10 moilionovej stat ubranime ? stejne tak hloupi irove. v okamziku konfliktu budou volat do londyna nebo washingtonu aby jim nekdo pomohl. Tak se skra zvedntete od tech PC a jdete si to precist, umite-li. a potom pouzijte mozek a premyslejte... ach jo

0/0
16.6.2008 9:33

mom

Re: risk

a nemas bejt náhodou ve škole?!?;-O

0/0
16.6.2008 9:56

timur lenk

Re: risk

Ale brebto notak, aby jsi se z té vlajky Eu, co ji všude vidíš nevyhotovil. A kdyby jsi nebyl hloupý, tak by ti neuniklo, že původní Evropská společenství fungovala i bez LS, kromě toho spojovat evropské fondy, do kterých přispívame i my s rozdělením pravomocí  a hlasů v orgánech evropské unie může opravdu jen ignorant.  Kromě toho opravdu nechápu, proč se musí ten dnešní systém tří pilířů, kde ve 2. a 3. platí zásada jednomyslnosti, musí nahrazovat systémem, který bude výhodný hlavně pro velké země tak za takovou Eu - "jednotná v rozmanitosti" pěkně díky. Jo a kromě toho jsme tady už víc jak 1000 let a dokázali jsme se ubránit i bez bratské pomoci z východu i západu.

0/0
16.6.2008 15:47

zeolit

Re: risk

Právě proto, že nás je jenom 10 miliónů, jsem uvítal, že jsme členy NATO.  To za prvé. Za druhé,  žádné nebezpečí rozpadu nehrozí. Nedošlo k němu ani po odmítnutí Evropské Skoroústavy. Podezřelé je na politice Sarkozyho a Merkelové, proč právě tak pospíchají. Mají čisté svědomí? Možná, že trochu napoví Znečištěný pramen...

0/0
2.7.2008 12:10

xsmudla

Klaus

tak nejak stoji mimo. bohuzel, ale musim rict, ze se stydim za sveho prezidenta. a to moc. pri vseobecne volbe bych ho nevolil.

0/0
16.6.2008 9:28

J i ř í

Je to jen náhoda?

Irsko je silně katolické. Klaus byl zvolen jen díky podpoře lidovců. Co vadí katolíkům na Unii?

0/0
16.6.2008 7:48

Karelur

Re: Je to jen náhoda?

Socialismus ? Když se všude osvědčil ?

0/0
16.6.2008 8:25

loginname_

Re: Re: Je to jen náhoda?

;-DR^

0/0
16.6.2008 10:00

barumkoudopatniku

To je keců nad jednou mrtvolou

Smlouva neprošla v jednom státě a tak podle vlastních pravidel EU je mrtvá. Tak proč tolik keců kolem jednoho neplatného cáru papíru? Návrat ke kořenům je jediná cesta. Ekonomické EHS funguje, socialisticko politický blitinec je žrout našich peněz a njevětší regulátor od dob RVHP.

Frantíci se asi už těší, jak nám sem direktivně nacpou nepřizpůsobivé musulmany, kteří stále je častěji multikulturně obohacují rabováním, zakládáním požárů, roznášením nemocí, vraždami...,

0/0
16.6.2008 6:41

nahradniinteligenceprocenzora

Média: Irsko může nakazit Čechy

Nesmysl, Cechy nemuze nic vic nakazit, pac ti jsou uz davno az do morku kosti nakazeni socbolsevismem a neni jim pomoci.Rv:-©:-P;-D

0/0
16.6.2008 6:17

petacx

diky Irsko - Lisabonská smlouva je mrtvá

Irove DIKY

Lisabonská smlouva je mrtvá R^

nebo se z ni EU vylze 8-o ?

http://www.google.com/search?hl=en&safe=off&rls=com.microsoft%3A*%3AIE-Address&rlz=1I7ADBF&q=%22Lisabonsk%C3%A1+smlouva+je+mrtv%C3%A1%22

0/0
16.6.2008 2:46

petacx

Re: diky Irsko - O čem je Lisabonská smlouva?

EU nam bude nalhavat ze Irove nevedeli co obsahuje Lisabonska smlouva (ustava EU) tak proto ze pry rekli NE!

NE - oni prave moc dobre z vice jak poloviny vedeli co v te smlouve je a prave proto rekli NE!

najdete si:   O čem je Lisabonská smlouva? 8-o  

http://www.google.com/search?hl=en&safe=off&rls=com.microsoft%3A*%3AIE-Address&rlz=1I7ADBF&q=%22O+%C4%8Dem+je+Lisabonsk%C3%A1+smlouva%3F%22&btnG=Search    a budete ZIRAT 8-o

0/0
16.6.2008 2:50

čekuláda

Hele, kdy sem přiletí ten Maďar Sarkózy ?

Naši by mu měli jasně říct, že ratifikace končí. Jinak je tenhle týpek schopen vydírat Iry znovu poměrem 26:1.Rv

0/0
15.6.2008 23:48

sir Humprey

Re: Hele, kdy sem přiletí ten Maďar Sarkózy ?

zejtra broučku V

0/0
15.6.2008 23:51

čekuláda

Re: Re: Hele, kdy sem přiletí ten Maďar Sarkózy ?

V

Potřeboval by nakopnout doprostředka, eurohujer......:-)

0/0
15.6.2008 23:53

sir Humprey

Re: Re: Re: Hele, kdy sem přiletí ten Maďar Sarkózy ?

ty tuplovaná kruťačko ;-D

0/0
15.6.2008 23:55

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Hele, kdy sem přiletí ten Maďar Sarkózy ?

R^

0/0
16.6.2008 3:46

Muslym

Máme štěstí:

Hloupost, lenost a vulgarita sociálních komunistů paroubkovského střihu se snoubí s jejich prodejností v nádherně zkomponovaném celku.

.

Jyrko, díky!

0/0
15.6.2008 21:55

barbudo

A nakažení Češi budou mít taky referendum ?

... třeba o radaru?

0/0
15.6.2008 21:54

sir Humprey

Re: A nakažení Češi budou mít taky referendum ?

ne

to je o bezpečnosti

0/0
15.6.2008 21:56

barbudo

Re: Re: A nakažení Češi budou mít taky referendum ?

... bezpečnost je prkotina, tu můžeme nechat třeba Vlastičce Uadauové, že?

0/0
15.6.2008 22:00

Viktor N.

Re: Re: A nakažení Češi budou mít taky referendum ?

Při vší úctě – radar s naší bezpečností nemá absolutně nic společného. Zkuste si o tom něco podrobnějšího zjistit. Kromě rizik a faktu, že tu opět budeme mít cízí základnu, nám to nic nepřináší. Mimochodem — co se týče NATO, pak v rámci NATO už tu radar je (kousek od Slavkovského bojiště, na (bývalým režimem) vyvlastněných pozemcích)…

0/0
15.6.2008 22:58

sir Humprey

Re: Re: Re: A nakažení Češi budou mít taky referendum ?

a já si myslim že má. A hodně.

0/0
15.6.2008 22:59

Viktor N.

Re: Re: Re: Re: A nakažení Češi budou mít taky referendum ?

Bohužel se mýlíte. Opravdu, zkuste si o tom něco pozjišťovat. Nechci Vás přesvědčovat o své pravdě. Jen Vás chci přesvědčit, abyste si o tom zjistil více informací z nezávislých (na vládě) pramenů (z mnoha vybírám zdroj http://www.atmonline.cz a zejména článek http://www.atmonline.cz/radar/060807b.htm atd. (není tu místo na rozsáhlejší diskusi)). Domnívám se, že pak s největší pravděpodobností změníte názor…

Přeji Vám dobrou noc.

0/0
15.6.2008 23:39

sir Humprey

Re: Re: Re: Re: Re: A nakažení Češi budou mít taky referendum ?

Já bych vám doporučoval to samé.

A navíc, chtělo by to ještě ty rakety a normální US základnu. Nejenom nějakou obsluhu.

0/0
15.6.2008 23:42

Viktor N.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A nakažení Češi budou mít taky referendum ?

Ano, máte právo být k USA absolutně servilní. Ovšem já, na rozdíl od Vás, prosazuji, abyste tuto svou servilnost mohl vyjádřit i v referendu o radaru. Vy samozřejmě (stejně jako EU ohledně ústavy) tušíte, že by přání občanů ČR mohlo být jiné a tak brojíte proti svobodnému referendu. Asi tak nějak. To je ta Vaše demogracyje…

0/0
16.6.2008 7:44

sir Humprey

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A nakažení Češi budou mít taky referendum ?

nikoliv

ale o bezpečnosti se referendum prostě nedělá

Protože to je záležitost delegovaná na poslance. Ti odpovídají za to, že tato zem bude v bezpečí.

Kdežto o ztrátě suverenity naopak lidi rozhodovat musí. A je to i v zájmu předkladatele.

0/0
16.6.2008 15:31

tenisovejloket

Re: A nakažení Češi budou mít taky referendum ?

to vymyslel tvůj pes?8-o

0/0
15.6.2008 21:57

Muslym

Re: Re: A nakažení Češi budou mít taky referendum ?

Pes ano, ten místostarosta v Chomutově, co hlasuje na schůzích oběma tlapama...

0/0
15.6.2008 21:59

MychalB

Re: Re: Re: A nakažení Češi budou mít taky referendum ?

barbudova totožnost odhalena R^;-D

0/0
15.6.2008 22:12

FoDa

Zdravím cenzoora !!!

Můj příspěvek, kde jsem psal pravdivé údaje o tom, co důležitého nám v i´D-nes o LS taktně -  a určitě jen naprostou náhodou - zamlčela, je smazán, stejně jako podobný příspěvek přede mnou. Ať žije vyvážené a nejobjektivnější zpravodajství na internetu !! :-©

0/0
15.6.2008 21:51

Forrrest

Z oci do oci

Tezko hodnotit, jestli je to dobre nebo spatne (vetsina z nas to asi necetla). Hlavni vec, ktera me zajima - kdyz se to nekomu nelibi (Klaus a spol.), PROC se ti lide (odpurci a zastanci) nesejdou a nevyrikaji si to z oci do oci? Rozebrat, co konkretne je spatne. Vzdy, kdyz existuji 2 protichudne nazory, ale oba tabory jsou dostatecne inteligentni, prece musi na zaklade porovnani argumentu (konkretnich ke konkretnim castem problemu) dojit ke shode, ne?

Btw, Klaus je s temi svymi nazory trosicku podivny (glob. otepl., ted tohle) - vzdy proti drtive vetsine. Nemyslim si, ze je pravdepodobne, ze je tak vyjimecny a chytrejsi nez vsichni ostatni. Naopak - myslim si, ze je to jakysi podivny druh rebelismu... zvysovani sebevedomi... ci co.

Btw2, vy, zastanci Klause jste trapni. Vite o tom prd a ideologicky vyznavate vaseho "hrdinu, ktery bojuje za nas, proti vsem".:-/

0/0
15.6.2008 21:40

Pilad

Re: Z oci do oci

Nejlepší je podpis pod Lisabonskou smlouvou Topolánka.

0/0
15.6.2008 21:49

Muslym

Re: Re: Z oci do oci

Zaplaťpánbu  za něj.

0/0
15.6.2008 21:57

sir Humprey

Re: Z oci do oci

tak jo

kdy a kde?

0/0
15.6.2008 21:51

DeadZed

Re: Z oci do oci

Klaus není proti většině. Klaus jde s většinou (viz výsledek referenda)

0/0
15.6.2008 22:55

aveius

Velký test Evropské demokracie!

 na www.koment.cz

0/0
15.6.2008 21:36

Zmuda

Je dobře..,

..že je presidentem V.Klaus. Je to velice dobře.

0/0
15.6.2008 20:46

Kocourek69

Re: Je dobře..,

Pro někoho to možná dobře je, ale pro demokracii v našem státě rozhodně nikoli.

0/0
15.6.2008 20:48

sir Humprey

Re: Re: Je dobře..,

Husáka jsi měl radějc, viď

0/0
15.6.2008 20:50

habit

Re: Re: Je dobře..,

... pro tu lidovou rozhodně ne, v tom s tebou souhlasím... a to je právě dobře...

0/0
15.6.2008 20:51

briza

Re: Re: Je dobře..,

Ja myslim, ze to s demokracii ci nedemokracii nema moc spolecneho.

0/0
15.6.2008 20:52

tenisovejloket

Re: Je dobře..,

R^[>-]

0/0
15.6.2008 20:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.