Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nácky tu nechceme! křičeli na radikály pochodující Děčínem jejich odpůrci

Policie v severočeském Děčíně měla pohotovost. Městem pochodovali pravicoví extremisté. Demonstrovali svůj nesouhlas s tolerováním drog. Čekali na ně odpůrci z řad anarchistů, ale k potyčkám nakonec nedošlo. Policie zadržela tři lidi, mimo jiné antifašistu, který močil z mostu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bývalý volič ČSSD

Vážení nevzdělanci,

kdypak pochopíte, že nacisté jsou levičáci? U extrémistů to je skoro jedno, obojí zašít do pytle a utopit, pro ně je politika jen zástěrka pro páchání násilí. Co takhle si naštudovat elementární základy dějin?

0/0
16.6.2008 19:00

činčo

Ja

Ja  bojovala na Stalingrad a potom sedět kriminal  a potom 68., Ze já ty bolševik neporazit. Skoda.;-O

0/0
16.6.2008 15:14

_Sandstorm_

Hm

Aspoň tohle by mohlo novinářům pomoci:

"Pravicoví" radikálové jsou zastánci *zákazu ze strany státu* ve vztahu k drogám. Čím víc je člověk liberální, tím méně zákazů podporuje.

0/0
16.6.2008 14:22

LimonadovyJoe

"Policie zadržela antifašistu, který močil z mostu".

Z těchto "antifašistů" se musí opravdovým antifašistům, kteří bojovali s německými okupanty a riskovali pro vlast své životy, zvedat žaludek.

0/0
16.6.2008 12:35

Montaigne

Feťáci a povaleči

asi nabyli pocitu, žře je tu někdo chce!:-P

0/0
15.6.2008 15:57

_Sandstorm_

Re: Feťáci a povaleči

O tom nemá kdo co rozhodovat, tedy si myslím, že nabývání jakýchkoli pocitů v tomto směru je ztrátou času.

0/0
16.6.2008 14:23

petr_sleder

Reakce společnosti na kritickou situaci

Další posun ve spolkové zemi Sasko. Národnědemokratická strana Německa (NPD) tam v nedělních komunálních volbách dosáhla čtyřikrát lepšího výsledku než roku 2004. Dostala se do všech deseti okresních sněmů (Kreistag) a ve dvou z nich dokonce porazila sociální demokraty (SPD).

http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/sousedni-sasko-opet-o-neco-vice-zhnedlo_64471.html

0/0
15.6.2008 15:42

Ahaman

Re: Reakce společnosti na kritickou situaci

skvělý výsledek národních demokratůR^

0/0
16.6.2008 0:05

_Sandstorm_

Re: Re: Reakce společnosti na kritickou situaci

Jakmile má něco v názvu "demokrat", a navíc opepřený přídavným jménem "národní" či "lidový", je to podezřelé.

0/0
16.6.2008 14:26

čekuláda

Re: Re: Re: Reakce společnosti na kritickou situaci

nebo liberální, či snad sociální...........

0/0
16.6.2008 14:29

LimonadovyJoe

Re: Reakce společnosti na kritickou situaci

To je v pořádku ne ?

0/0
16.6.2008 12:36

majusa

neudrzitelna situace

Je mi lito, ale jsem tvrde (i kdyz nejsem neonacista, ani pravicovej extremista) proti mekkej drogam, situce ktera tu funguje je neudrzitena!Budeme snad vsichni zhuleny a budeme delat ze je to maximalne v pohode?!

0/0
15.6.2008 15:39

Bo X Be

Re: neudrzitelna situace

jo, budem :)

0/0
15.6.2008 15:52

_Sandstorm_

Re: neudrzitelna situace

Víš, existují lidé, kteří nepotřebují státní zákaz k tomu, aby si nevyhulili řepu do bezvědomí. Chlast je taky legální a jsou snad "všichni opilí"? A podobná otázka: Brání snad současný zákaz tomu, aby se zhulil ten, kdo se zhulit chce?

0/0
16.6.2008 14:25

Bo X Be

Neříkejte antifašista a odpůrci!!

Bohatě stačí říct - duševně zdraví a rozumní lidé šli protestovat proti prohlubování blbosti u konkrétní skupiny občanů (povětšinou postrádající vlasy)......... to je totiž asi ten nejpravdivější pohled na věc...

0/0
15.6.2008 15:22

Vifon

Re: Neříkejte antifašista a odpůrci!!

Haha, duševně zdravý anarchista??? Nejlepší fór týdne!!!

0/0
16.6.2008 7:27

Depek

Pořád dokola.

Krajní pravice, extrémní pravice, pravicoví extrémisté atd. Hlavně že tihle pravičáci mají blízko k dělnické straně. On takový Paroubek by taky mohl být docela dobrý dělnický pravičák. Spády a charakter k tomu má.

0/0
15.6.2008 12:14

bezik

Re: Pořád dokola.

Jsi po tahu,že tak plácáš?

0/0
15.6.2008 13:00

Depek

Re: Re: Pořád dokola.

Mi nevymluvíš, že vy takzvaní pravičáci, jste ještě levější, než komunisti. :-P

0/0
15.6.2008 14:05

iPilat

Re: Re: Re: Pořád dokola.

priste s nima maji prijit demonstrovat zidovsti osadnici :-P co ty na to ? ;-D

0/0
15.6.2008 14:54

natelius

Až bude "antifašista"

bojovat třeba proti kapsářům a dealerům drog, bude to pro mě zajímavé. V současné době mám raději "nácky", protože ti se proti takovýmto věcem stavějí.

0/0
15.6.2008 10:15

júLinek šíšaL

Re: Až bude "antifašista"

ano ... zejména v hospodě ...:-)

0/0
15.6.2008 10:28

a znova zcenzurovanej Kei

Re: Re: Až bude "antifašista"

Právě že nikoli. Tam se proti tomu stavěj jen vejpitkové...

0/0
15.6.2008 11:33

:-(

Re: Až bude "antifašista"

Vzit zakon "do sve ruky" a nasilim "bojovat" proti kapsarum a dealerum je nebezpecne a neprijatelne, protoze je vyrazem pohrdání platnými zákony a právním státem. Dnes maji v oku kapsare (a tim i tve sympatie), zitra, az se dostanou k moci, zmeni stat v totalitu, a pak si vezmou do oka tvou zenu nebo tve dite.

Pro všechny totalitní režimy je priznacne, ze jim predchazely nerozhodna vláda, slaba policie, vlekla justice a rust nacionalismu.

0/0
15.6.2008 11:37

a znova zcenzurovanej Kei

Re: Re: Až bude "antifašista"

Správně, nechme se okrádat a zabíjet a buďme rádí, že máme právní stát :-©

0/0
15.6.2008 11:46

:-(

Re: Re: Re: Až bude "antifašista"

Az prijdou k moci "oni", bude se nadale okradat a zabijet, jen ten pravni stat nebudete mit.

0/0
15.6.2008 12:22

natelius

Re: Re: Až bude "antifašista"

Ale no tak, snad si nemyslíš, že AN nebo nějaká podobná skupina se někdy dostane k moci. ;-) Co se týče pohrdání zákony, tam existují dvě odpovědi:

1. Zákony pohrdají zejména ti zločinci a je vina státu, že mrhá silami na "potírání extremismu", namísto toho, aby se starali o zájmy slušných lidí. Ochrana majetku je důležitější než starost o to, kde si náckové uspořádali koncert a kolik z nich tam zvedlo pravici. Kolik naše slavná policie chytila a usvědčila sprejerů, ha? Praha je už těmito špínami z velké části zničená.

2. Samozřejmě není dobré porušovat zákon a mlátit lidi na ulici, přestože ti kapsáři a dealeři si to více než zaslouží. Je ale možné založit uskupení, která budou na ulici monitorovat situaci a zločince buďto předávat policii nebo jim činit takové potíže, že se své činnosti vzdají. Takovým snahám nelze než fandit a doufám, že Národní garda nebo Ochranné sbory to budou dělat.

0/0
15.6.2008 14:20

iPilat

Re: Re: Až bude "antifašista"

pohrdani zakony je i to, ze vlada ignoruje prani lidu, toleruje meekke drogy, ktere maji za nasledek kriminalitu, rozklad rodiny, nextene sexualni aktivity, negativne ovlivmnuji mladez a jejich vzdelavaci proces. atd Rozklad spolecnosti je chrani pre postihem a zodpovednosti. Umoznije jim nastolit stejne totalitarni principy na ochranu demokracie a majetku ;-D;-D;-D jses najivni trouba!

0/0
15.6.2008 15:00

psychocircus

Protest proti lehkým drogám?

No jako nevim, nechci tady rozvadet zadnou diskusi o skodlivosti/neskodlivosti toleranci/netoleranci drog, ale pripadalo by mi uplne trapne jit projevit "svůj nesouhlas s tolerováním drog" a pote se jit vylivat do hospody. Zaminka? Blbost? To necham na vas...

0/0
15.6.2008 5:30

Brancaleone da Norcia

Re: Protest proti lehkým drogám?

Záminka i blbost!

0/0
15.6.2008 11:01

činčo

ptáci

Ptáci začínají zpívat. Nejlepší to je po ránu píšou v Koránu. V

0/0
15.6.2008 3:17

júLinek šíšaL

Re: ptáci

...když jsem býval ještě malé děcko, tak "přeplnění břuchu"dospělí říklali "naprat si nácka" ....

0/0
15.6.2008 10:19

Jirka1938

Novinarska hodnota clanku

je slaba. Shromazdeni a pochodujici jsou oznaceni znamkou NACKOVE. Kde je dukaz? Popisuje se pochod, snaha o stretnuti s ANARCHISTY, ale neni uveden napln demonstrace, krome jedine poznamky o drogach. Vzhledem k tomu, ze jsem odpurcem rozsirovani a uzivani skodlivych drog, jsem nacek?

0/0
15.6.2008 2:59

velky bratr

Taky bych zakazal drogy - hlavne alkac a ciga

Pak pochopitelne cokoladu, kafe, caj a tisice dalsich beznych veci. Skoncime na tom, ze bude povolene jist jen jedno konkretni jidlo, nosit jen jedno konkretni obleceni a volit jen jednu konkretni stranu. To bude raj, co?

0/0
15.6.2008 1:57

Deliveres

Rovněž si dovolím napsat

hodnocení situace, jako to napsali redaktoři iDnes. Jako pravidelný čtenář novin Dnes jsem si všiml, žen velmi často píšete o židech. Má to tedy znamenat, že jste hlasnou troubou teroristického státu Izrael?

0/0
14.6.2008 21:59

čekuláda

Re: Rovněž si dovolím napsat

min. Steigerwald, Komárek a Jandourek.......ano:-)

0/0
14.6.2008 22:18

iPilat

Re: Re: Rovněž si dovolím napsat

ty jsi jeste neprisel na to ze vsechny hlavni svetova media jsou v rukou zidu? za jejichz pomoci "upravuji" nazor na mnoho veci treba .... rodinny zivot a jeho hodnota neni ocenena, propaguji nasili, propaguji homosexualitu detem uz okolo 12 roku veku, vychvaluji valky vedene proti proti vuli lidu a vsem mezinarodnim dohodam, atd kdo cte noviny diva se na TV je systematicky proplachovan sionistickymi mozkovymi klistyry ;-)

0/0
14.6.2008 22:35

Isabelle

Re: Re: Re: Rovněž si dovolím napsat

Jsi doopravdy tak hloupy a nebo si hrajes na hlupaka ?;-)

0/0
14.6.2008 22:45

Péťa.

Re: Re: Re: Re: Rovněž si dovolím napsat

On ještě na něco zapomněl?

0/0
14.6.2008 23:44

Brancaleone da Norcia

Re: Re: Re: Re: Re: Rovněž si dovolím napsat

Vysazujou mandelinku bramborovou!;-€

0/0
15.6.2008 2:42

iPilat

Re: Re: Re: Re: Rovněž si dovolím napsat

mila Isabelko, kdy jsi naposledy videla na /cnn fox cbc nebo kteru=ykoliv jinych zpravach neco co by nebylo odstrasujici, strasidelane,valecne, ci kriminalni? co takova show Jerryho Springera? velmi na urovnio ze jo, co ostani zabava na televizni brazovce tobe opravdu pripadana normalni, pochody homosexualu zvrhle pomalu k promiskujitnimu karnevalu nechtne oblecenych zbocencu. zamysli se trochu nad tim co te obklopuje, co je pokrak a cpo je k tomu aby destrojovalo rodinua normalni mysleni. :-/;-)

0/0
15.6.2008 23:49

Isabelle

Re: Re: Re: Re: Re: Rovněž si dovolím napsat

Pohybuji se vetsinou mezi inteligentnimi lidmi...

pozoroval jsi co dokaze (podle tebe nevzdelany chlap)jerabnik?

obdivuji lidi vsech barev i s ruznyma ocima....

dokazali jsme i letet na Mesic...

precti si po sobe , co jsi tady napsal...

0/0
16.6.2008 1:58

iPilat

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rovněž si dovolím napsat

myslim ze tu nejde o barvu pleti a oci, o co je inteligent lepsi jerabnika? Stejne tak jak raketa k mesici nemuze letet bez inteligenta, tak tam nepoleti ani bez jerabnika. Ja vim dobre ocem pisi, Ja vim proc jsem se prestal divat na televizi a taky vim jak vzrostla kriminalita v Torontu za poslednich 15 let. Ano ja zaluji na system, ktery stavi deti proti rodicum, ktery zivi spolecnost 24/7 nasilnostmi z celeho sveta, system ktery omezuje me osobni svobody a bude me svlekat na letisti do naha, system ktery masove rozsiruje hry pro deti se samymi nasilnosti, kde obycejne kreslene filmy pro ty nejmensi jsou plne klani a nasili. Mila Isabelko me uz vuec nezajimaji ti tvi inteligenti, kteri si to neumi uvedomit , nebo si to uvedomuji a nejsou schopni proti tomu vystoupit. Takze devce cti co pisi a ne co si myslis ze pisi. ;-)

0/0
16.6.2008 3:29

psychocircus

Re: Re: Re: Rovněž si dovolím napsat

No nevim, zda-li se tomuto prispevku vysmat, nebo nad nim brecet. iPilat ma zrejme uplne jine informace nez vsichni ostatni. To bude asi proto, ze ma za sebou nejakeho "vudce", ten je ovsem typicky priklad demagoga.

0/0
15.6.2008 5:37

blastula

Protokoly sionských mudrců

-minimálně velmi zajímavé čtení

0/0
15.6.2008 14:51

Deliveres

Otázka pro autory článku.

Jak víte, že šlo o Neonacisty, když nikde nebyli odsouzeni za tento čin a v Děčíně pochodovali s transparenty proti drogám? Má to snad znamenat že redaktoři iDnes schvalují používání drog a proto jejich odpůrce uráží tím, že je nazívají Neonacisty? Vidím, že si úspěšně koledujete o trestní stíhání za urážku na cti. Máte štěstí, že ještě v České republice nebyl zaveden tiskový zákon jako Slovensku.

0/0
14.6.2008 21:55

21378

Re: Otázka pro autory článku.

redaktoři iDnes schvalují používání drog a proto jejich odpůrce uráží tím, že je nazívají Neonacisty

redaktoři  iDnes jsou zaměstnanci Neonacisty 8-o;-D8-o

0/0
14.6.2008 22:02

natelius

Re: Re: Otázka pro autory článku.

Především iDnes zaměstnává dva (bývalé?) neonacisty. Každý ví, kteří to jsou. ;-)

0/0
15.6.2008 14:32

Deliveres

Re: Re: Re: Otázka pro autory článku.

Ani bych se nedivil, podle některých článků, že zaměstnává i bývalé Nacisty.

0/0
16.6.2008 4:43

Datel007

Bože

jak nějaký Čech vůbec může hajlovat. Vždyť kdyby v roce 1950 byl Hitler stále u moci, tak by český národ už nejspíše nebyl. Vše se to píše v knížce Mein Kampf. To by ale na učebních oborech musela být větší osvěta.

0/0
14.6.2008 21:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.