Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zelení pohrozili vystoupením z koalice kvůli privatizaci nemocnic

Ani Topolánkův slib neprivatizovat fakultní nemocnice neuklidnil kritiky ve Straně zelených. Její širší vedení pohrozilo odchodem z koalice, pokud se slib nebude týkat všech zařízení spravovaných ministerstvem. Na hlavní bod jednání republikové rady SZ, spory uvnitř strany, nakonec nedošlo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Logista

Ježíšmarjá ....

.... tak už táhněte, tolik lidí vám věřilo a volilo, a vy zatím jen obyčejní nenažranci jako všici politici ... Rv

0/0
16.6.2008 14:19

Fidel Castro v plne sile

To je legrace

20 let žije ČR z toho co prodá po komunistech...jak tento majetek dojde, tak jsme v prd/eli:-)

0/0
16.6.2008 8:57

sir Humprey

Re: To je legrace

ty jsi v pudeli odjakživa

0/0
16.6.2008 9:00

Fidel Castro v plne sile

Re: Re: To je legrace

jo chlapče až přestanete platit dluhy pomocí státního majetku...to bude fičák:-)R^

0/0
16.6.2008 9:03

sir Humprey

Re: Re: Re: To je legrace

to řikaj tomu svymu Paroubkovi

0/0
16.6.2008 9:04

Fidel Castro v plne sile

Re: Re: Re: Re: To je legrace

ten chce prodávat státní majetek? a to se podívejme;-D ale mě je to fuk...klidně můžem mít ideficit 250 mld/rok...a ten bude...z rozjetého vlaku se blbě vystupuje a nebude už co prodávat...holt tak dlouho jste to kapitalisti prasili, až jste to kompletně zprasili;-DRv

0/0
16.6.2008 9:08

sir Humprey

Re: Re: Re: Re: Re: To je legrace

být tebou, tak začnu tročlenkou

do složitějších logických příkladů 

se v ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ zaim nepouštěj

0/0
16.6.2008 9:11

júLinek šíšaL

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je legrace

 x je blbec ...kolik x je jako jeden hamfry ... že? ....

0/0
16.6.2008 14:00

denny2006

Re: Re: Re: Re: Re: To je legrace

Tví kámoši to "zkusili" s Čeprem a to snad stačilo,nebo neRv?

0/0
16.6.2008 10:38

denny2006

Re: To je legrace

cca 170 mliard Kč ve formě tzv. ekologické zátěže zdědil stát po hrůzovládě ;-€. Kdo to koupí,nebo lépe,kdo to zaplatí :-/?

0/0
16.6.2008 10:49

me2di

Co je spatneho na privatizaci nemocnic?

0/0
15.6.2008 16:37

wcbaba

Re: Co je spatneho na privatizaci nemocnic?

Teoreticky nic ale prakticky pokud jí bude dělat ODS je to obrovská zlodějna - viz Bendlova privatizace středočeských nemocnic.

0/0
15.6.2008 16:42

singlemalt

Re: Re: Co je spatneho na privatizaci nemocnic?

dáš ruku do ohně, že Rath to udělá transparentně a v souladu se zákony?

0/0
15.6.2008 16:50

denny2006

Re: Re: Co je spatneho na privatizaci nemocnic?

co víš o privatizaci středočeských nemocnoc,jestli-že mluvíš o zlodějině?

0/0
16.6.2008 7:18

sir Humprey

Re: Re: Co je spatneho na privatizaci nemocnic?

kolik dostal Brndl? Let, nebo peněz?

0/0
16.6.2008 8:03

pvl1

Re: Co je spatneho na privatizaci nemocnic?

Výsledek :-)

0/0
16.6.2008 6:57

denny2006

Re: Re: Co je spatneho na privatizaci nemocnic?

Výsledek?

0/0
16.6.2008 7:49

pvl1

Re: Re: Re: Co je spatneho na privatizaci nemocnic?

Ano, výsledek.

0/0
16.6.2008 8:49

denny2006

Re: Re: Re: Re: Co je spatneho na privatizaci nemocnic?

Fakta asi nebudou,že?

0/0
16.6.2008 8:55

sir Humprey

Re: Re: Re: Re: Re: Co je spatneho na privatizaci nemocnic?

a depa by je vzal

0/0
16.6.2008 9:12

pvl1

Re: Re: Re: Re: Re: Co je spatneho na privatizaci nemocnic?

Fakta budou. Většinu nemocnic skupuje Chrenek a Zavalianis, kteří tu budují monopol pojišťoven a zdravotních zařízení a budou si diktovat úroveň zdravotnictví u nás. Něco vypaběrkovaly nové společnosti bez majetku a ty nemocnice mají problémy nebo končí (např. PP Hospitals). Cena prodeje nemocnic je taky dost malá. Bnedl to sice vysvětluje závazky do budoucna, ale ty při řízení hrály roli jen 20% a nejsou zase tak dramatické.

0/0
16.6.2008 9:34

pvl1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co je spatneho na privatizaci nemocn

ale ... Bendl ...

0/0
16.6.2008 9:34

denny2006

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co je spatneho na privatizaci nemocnic?

Cena v rámci hodnotících kritérií měla váhu 30 %,30 % měla garance rozsahu a kvality zdrav.péče,20 % investice v následujících 2 letech,10 % garance zaměstnanosti a kvality personálního zajištění a 10 % dodržení zdravotní koncepce schválené krajem a zapojení do existující sítě zdrav.zařízení. Nabídky posuzovaly 9-ti členné komise (zdrav.pojišťovny,předseda Odborového svazu ve zdrav. a soc.péči J.Schlanger). Rada Středočeského kraje ani zastupitelstvo do pořadí uchazečů,jak určily tyto komise,nezasahovaly! Noví vlastníci za necelý rok investovali již téměř 100 miliónů Kč (nové přístrojové vybavení,stav.úpravy a pod.).;-)

0/0
16.6.2008 10:27

pvl1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co je spatneho na privatizaci ne

Jenže v závazku jsou investice na příští 2 roky. Takže všechny nemocnice proinvestovaly polovinu, no dobře, abych nežral třetinu závazku, tedy dohromady to bude 300 mil. Jen účetní hodnota Hořovické nemocnice je 350 mil. Sankce za nedodžení závazku o poskytování péče jsou 10 mil. Trochu nepoměr.

0/0
16.6.2008 11:21

pvl1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co je spatneho na privatizac

A ručení společností v lepším případě 2 mil. v případě PP Hospital 200 tis, se kterými založili firmu v Bratislavě vybrali z účtu a vložili do Dačické firmy (teď Nymburk, protože Dačice jsou napůl zrušené a zřejmě jim je seberou).

0/0
16.6.2008 11:27

denny2006

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co je spatneho na privatizaci ne

Ve výběrové komisi seděl též předseda Odborového svazu zdravotnictví a soc.péče Jiří Schlanger,jinak člen nevládní neziskové organizace Transparency International,která bojuje proti korupci."Na České poměry bylo výběrové řízení až neuvěřitelně čisté.My (TI + odbory) s tím nemáme žádný problém.Potěšilo nás,že výběr nebyl pouze o ceně, ale že byla důležitá třeba i zaměstnanost,nebo perspektiva poskytování zdrav.péče. Zaplaťpánbůh,že kapitalismus zavítal rozumně i do českého zdravotnictví," dodal. Co dodat,snad jen,že nic není,jak se zdá;-)!

0/0
16.6.2008 13:35

pvl1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co je spatneho na privat

"Vyzýváme vládu, aby zastavila další privatizaci zdravotnictví,

zodpovědně spravovala veřejné prostředky, zachovala solidaritu a

garantovala dostupnost zdravotní péče," řekl Právu předseda Odborového

svazu zdravotnictví a sociální péče Jiří Schlanger po celostátním

shromáždění zástupců uvedeného svazu.

0/0
16.6.2008 13:41

pvl1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co je spatneho na privat

Nic není, jak se zdá

a nic není, jak se zdálo.

0/0
16.6.2008 13:48

kontrola_nemocnych

zelenym konecne doslo

ze jsou LEVICOVA nikoli pravicova strana a tudiz jeji volici tohle rozkradani nemocnic od modrostrak ponesou nelibe.

0/0
15.6.2008 15:35

Petr 35

Demonstrace 17.6. v Brně

V úterý 17.6. v 16.30 na Moravském náměstí - demonstrace proti hrozícím nevratným krokům ve zdravotnictví. Neorganizuje žádná politická strana, ale brněnští lékaři, sestry a ostatní zdravotníci oficiálně prostřednictvím svých odborových organizací (LOK-SČL, POUZP, OSZZSP).

Já vím, je to asi směšné a donkichotské, ale shromažďovací právo zatím zrušeno nebylo.

Prosíme vás, přijďte.

Dík.

0/0
15.6.2008 15:08

sir Humprey

Re: Demonstrace 17.6. v Brně

Mohu přijít vyjádřit podporu nevratným krokům?

0/0
15.6.2008 15:10

karelvesely

Re: Demonstrace 17.6. v Brně

Trhněte si nohou, soudruzi...:-P:-©

0/0
15.6.2008 15:11

Jára C.

Re: Demonstrace 17.6. v Brně

Ano, je to směšné,  stejně jako tvoje neustálé lepení téhle tapety na všechna fóra.... jsi opravdu zanícený odborář, nebo jen levicový nýmand mdlého ducha? :-) 

0/0
15.6.2008 15:12

karelvesely

Re: Demonstrace 17.6. v Brně

Trhněte si noho, soudruzi :-P:-©

0/0
15.6.2008 15:12

Petr 35

Re: Re: Demonstrace 17.6. v Brně

Díky za Vaše reakce, byť negativní. Nevím, jestli jsem mdlého ducha, to musí posoudit jiní. Co ale vím jistě, že jsem pravicově smýšlející člověk 2 roky před čtyřicítkou, který má naivní představu, že státní úředník (ministr) placený z našich daní by měl být schopen komunikace i sebereflexe. Jeho vytrvalé lpění na jeho návrzích zákonů jako jediné správné cestě bez ohledu na názor akademické obce, ČLK, odborných společností atd. pak nutně vzbuzuje podezření, že za tím spěchem je něco jiného. Ale to vy jistě víte.

Odbory, bohužel, jsou jediným legálním partnerem zaměstnavatelů v civilizovaných zemích.

Hezký den.

0/0
15.6.2008 15:27

Diskutervas

Aspoň někdo se u Zelených chová jako zelený

0/0
15.6.2008 14:50

Jára C.

Re: Aspoň někdo se u Zelených chová jako zelený

dokonce i zezelenal v ksichtě.... asi jsou dámy nevyrovnané a přechod na krku...:-)

0/0
15.6.2008 15:14

cenzor mi zakazal diskutovat999

Kolik jim krysar za ty obstrukce zaplatil???

Nebo ji nabidnul plastiku na sve poliklinice zadarmo??8-o8-o(Y):-©

0/0
15.6.2008 12:41

NAVSTEVAK

Beda Sobotka -900 mld. Kc

zase perli :O)

Socani zjevne nepochopili, ze a) prohrali volby, b) nejsou ve vlade, c) nepodrilo se jim vyslovit neduveru vlade.

0/0
15.6.2008 12:39

_Aleister_

Bože (pokud existuješ), dej poznati těm slepicím...

že pokud by peníze šly pojišťovnám, stejně by od nich šly k zdravotnickým zařízením... tudíž by tam jeden krok byl navíc... úřednické potahovačky a korupce...:-/ Co za blby to tam sedí... asi něco udělám s dańovou residenturou...

0/0
15.6.2008 12:09

_Aleister_

Re: Bože (pokud existuješ), dej poznati těm slepicím...

spíše je nutné dotvořit legislativu o odměnaách vedení nemocnic, nakládání s penězi a hlavně kontrolovat to...!

0/0
15.6.2008 12:11

pvl1

Zelení, děkujeme Vám

za Váš závazek.

0/0
15.6.2008 12:04

singlemalt

Re: Zelení, děkujeme Vám

budou plnit pětiletku? Nebo na 110% něco jiného ?

0/0
15.6.2008 12:14

NAVSTEVAK

Neni se co divit

Spolek zelenych - strana to rozhodne neni - je sice parlamentni,ale na obecni a krajske urovni neexistuje. Takze jejich zastoupeni v dozorcich a spravnich radach nemocnicnich akciovek, jejichz cleny by jemnovala zastupitelstva, nejspsi notne ze svych rad, by bylo NULOVE.

0/0
15.6.2008 11:43

Barbora Tacheci zdravi z lecebny

To zdravotnictví je fakt v pr...li

Když jsem viděla v pátek Nemocnici na kraji města- Karel už zase pije, Štrosmajer infarkt a operaci dělal mladej Peterka, Primář Blažej operuje ve stresu, po vyhazovu z domu, vrchní sestra čeká děcko a neví s kým, saniták Hanzlík jezdí pod drogama, Čenková se psychicky hroutí z manželství a anestezioložka jen myslí na sex s mladým Peterkou.:-)

0/0
15.6.2008 10:48

kocourek96

Re: To zdravotnictví je fakt v pr...li

to je špitál před privatizací, tam nemůžeš čekat zlepšení.

0/0
15.6.2008 10:51

tourbillon

Zeleni Svejnarci jsou v krizi?

Cast zelenych rizena soudruhem Paroubkem a cast rizena Topolankem spolu svadeji boj?;-D

0/0
15.6.2008 10:26

Kocourek69

Re: Zeleni Svejnarci jsou v krizi?

A kdo řídí Melčáka s Pohankou když tak vše víš kdo tahá za nitky? Klaus?

0/0
15.6.2008 10:29

tourbillon

Re: Re: Zeleni Svejnarci jsou v krizi?

Kocourek snici o CSSD a umrtnosti jejich detiR^

0/0
15.6.2008 10:31

HolmesS

Re: Re: Zeleni Svejnarci jsou v krizi?

V první řadě penízky. Podívej jak se z nic, dříve kovaných členů ČSSD, stali téměř zasloužilí členové ODS. Kdyby hlasovali jednou jinak, tak by to bylo přirozené, pokud však najednou úplně obrátí, tak jen idi.ot  může věřit, že to bylo z přesvědčení. :-©

0/0
15.6.2008 10:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.