Diskuze

Irské odmítnutí Lisabonské smlouvy rozdělilo české politiky

V první chvíli to vypadalo, že premiéru Mirku Topolánkovi odpadl irským NE v referendu o Lisabonské smlouvě jeden velký problém. Tedy, že ho za něj vyřešili irští voliči a on už nebude muset tlumit napětí ve vládě, hlavně mezi euroskepticky naladěnou částí ODS a prounijně naladěnými zelenými.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Jirka1938

16. 6. 2008 17:53
Je uz konecne treba skoncovat s EU

jak si to predstavuji byrokrati v Bruselu a mnozi potentati v Nemecku ci Francii.

0 0
možnosti
W

Wolfowitz

15. 6. 2008 19:29
Jasně, schvalovat dál.

Znáte to, sednem si do toho auta a budeme dělat, že to jede... ono se to ještě nějakou chvíli nepozná... :-/

0 0
možnosti
BN

Benzin Petrolejovič Naftěnko

16. 6. 2008 7:22
Re: Jasně, schvalovat dál.

JO, je to stejně smysluplné, jako dále pokračovat v přípravách oslav Evrovského titulu naším mužstvem.

0 0
možnosti
G

godys

15. 6. 2008 13:23
schválit.....

R^:-)[>-]

0 0
možnosti
JP

sir Humprey

15. 6. 2008 13:26
Re: schválit.....

zamítnutí :-)[>-]R^

0 0
možnosti
CMZD

cenzor mi zakazal diskutovat999

15. 6. 2008 12:26
Krysar je prej vulgarne hovezi..

;-D;-D;-DR^

Jsem myslel, ze je vulgarne hlodavec..;-D

0 0
možnosti
JN

honzajaka

15. 6. 2008 10:25
Řekl

bych, že ten nesouhlas přišel pro ods ve velmi nevhodnou dobu, protože teď ka už nemůžou okázale demonstrovat svoje kverulantství, už nepochybně politbyro ods se chystalo, jak bude vysílat svoje aparátčíky, aby ničili toho "rudého Ďábla z Bruselu", Irové to udělali za ně. Ale dalo se to na druhou stranu čekat.

Většina těch bodů co se má tím prosadit se řadového občana prakticky vůbec nedotkne, čili to nikoho nemusí vzrušovat.

Na druhou stranu by se mělo prosadit, aby s určitými ustanoveními souhlasila pouze dvoutřetinová většina je celkem užitečné, takhle může nějaký pitomý stát jako třeba Polsko blokovat klidně cokoliv

0 0
možnosti

Johny_S

15. 6. 2008 11:11
Re: Řekl

To záleží na tom, zda si EU přeješ jako federaci, navíc ovládanou nevolnými úředníky v Bruselu a založenou na socialistickém základě, nebo si ji spíše představuješ jako spolek suverénních zemí využívajících výhod společného trhu. Já jsem spíše pro druhou možnost, takže jsem rád, že se federazilace EU prozatím zastavila.

0 0
možnosti
EN

nnattalli

14. 6. 2008 23:57
rozdelilo rozdelene, at zije deleni

0 0
možnosti
RB

erben3

14. 6. 2008 23:36
.

Tak přesně tenhle titulek jsem tu po irském referendu čekal: Čeští politici se rozdělili na EU velzdopr*elisty a EU nevlezdopr*elisty. Ale co taky čekat od českých politiků, že?

0 0
možnosti
MM

marmota

14. 6. 2008 22:26
Taková (podstatná) drobnost

Ona EU za vše mnohdy v české kotlině i nemůže. Poturčenec horší Turka. Naši ouředníci si obvykle (mimo jiné) zaměňují slůvko "able to" s "have to" v jistém slovním spojení. Nejsem angličtinář (diskutující zde mne jistě poučí), ale jistý rozdíl cítím vždy, když čtu doporučení EU normy, kde je klausule "může být", je pak našimi rektálními zákonodárci interpretována v zákoně na "musí být", což mnohdy mění celý smysl právní normy. Pak ale ryčí, že je to norma vynucená EU předpisy. Můj názor.

0 0
možnosti
K

kocourek96

15. 6. 2008 11:19
Re: Taková (podstatná) drobnost

při troše dobré vůle? V Čechách se močí díky tomu do nerezu. Kdo z nich to má?

0 0
možnosti
TV

bluetake

14. 6. 2008 22:06
vzkaz Bruselu radovym obcanum

jste blbecci, kteri nevedi ,co je pro ne dobre a co ne. Ale nebojte se, my vas stejne donutime, aby jste se meli dobre, protoze jen my vime, co chcete......;-(

0 0
možnosti
MM

marmota

14. 6. 2008 22:04
Výroková logika

"...hlasuje se, dokud všichni nakonec neřeknou ANO". Výroková logika pláče. Nicméně jsem asi pochopil, že EÚ bude dělat tzv. "perpetum debile", aby všechny zblabla, a ti všichni pak dají své ANO na každou pitomost. RVHP byla alespoň v přjímání direktiv a hlasování jasná, tam bylo ANO aklamačním axiomem. Jsem zvědav, co zase "eurohujeři" nového vymyslí. Můj názor.

0 0
možnosti