- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mapa na h.... přoč tam d1 není černě?Od Humpolce do Vyškova se nemohu soustředit na jízdu auto skáče tak si dávám bacha abych si neukous jazyk.A ted že bude ještě inteligentní no čumím.
spojnice měst nad 20 000 obyvatel jsou černě a červeně, dálnice žlutě a ostatní tam nejsou.
.
Užitečná mapa
Z mapy je zřejmé, že nejhustší síť rizikových silnic je na Pardubicku. To je dlouhodobě platný fakt vyplývající ze skutečnosti, že se investuje především do středních Čech a do silnic na Moravě zatímco na Pardubicku se žádná dálnice neplánuje a R35 je v nedohlednu...
Nejrizikovější regiony jsou Karlovarsko, Ústecko, Zlínsko.
Jsem velice zvědavý, jak dnes mnoho řidičú jezdících podle navigace si přikoupí mapu rizikových silnic. Mám dojem, že si zase někdo vymyslel zaměstnání,pravděpodobně dobře placené na několik let. Pokud budou naše zákony a policie fungovat tak,jako dnes,bude lepší udělat mapy nemocnic a hřbitovů.
Na rizikové silnice se musí zaměřit v prvé řadě policie ( státní ), vybavena zákony a pravomoci. Posíláme do světa naše občany - profesionály dělat pořádky za nemalé peníze a doma si jej neumíme udělat sami. Udělějme ještě mapy rizikových přechodů pro chodce, mapy pravidelných radar.kontrol, mapy kde se pohybuje nejvíce opilců ,kde se nejvíce kradou auta atd. Jako prémii bych nechal vytisknout kalendář s přesnými daty policejních akcí a jejich zaměřením. Jako extra bonus ještě mapu bankomatů, s tím které již byly a kolikrát vykradené, s datem doplňování penězi. Pro mne rizikové silnice moc neexistují, pouze lidé,kteří se chovají na, či za hranici rizika většinou beztrestně.
Důležitější je statistika podle nehod, poměrně přesně je tady,
kdybyste to našli pro víc silnic, hoďte sem prosím link.
koukal jsem na mapu a nejak mi tam chybi ten kousek hradecke dalnice od Kolina...to asi nebude nejak moc aktualni...
koupený, ale nezaplacený...
Dali decku barvicky a rekli at si hraje
Pokud nám bude přát štěstí a nebudeme podléhat buzeraci ekologů (D8,D3,...), tak se snad brzo dokončí celá páteřní síť dálnic. Na D1 se natáhne nový asfalt, tak ty hlavní tahy budou bez problémů. A na úpravě silnic I. třídy se pracuje, kupodivu je jich docela dost, http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-vas/Prehled-staveb Takže myslím že do roku 2020 by mohla být většina silnic bezpečná, I. třídy s obchvaty všech měst, když se k tomu připočte modernizace vozového parku, kde majitelé 120 přesedlají do fabií, tak bychom se s mrtvými za rok mohli dostat na cca 200-300... Stačí si odečíst mrtvé co zemřou na nevyhovujících silnicích a připočítat tam průměr bezpečné silnice, tak to prostě statisticky vyjde... Myslím že celý projekt, pokud se tomu budou opravdu věnovat zlepší situaci na českých silnicích víc než celý bodový systém...