Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ODS dohání ve volebním modelu ČSSD, komunisté se propadají

Ve volbách do Sněmovny by v květnu zvítězila ČSSD před ODS s náskokem zhruba čtyř procent hlasů. ODS tak oproti dubnu snížila náskok svého největšího rivala, před měsícem činil rozdíl mezi oběma stranami asi deset procentních bodů. Vyplývá to z volebního modelu společnosti Median.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sageorg

No vida..........

co dokáže jedna "povedená" letecká dovolená a Tlustýho rebelování.Ještě pár průšvihů a budete opět v čele a Paroubek bude opět druhý.

0/0
5.6.2008 23:47

K705

HM ...

Tak nevím,  ty průzkumy jsou trochu legrační a každý vyzní trochu jinak - asi podle toho, kdo si je objednává, kolik je respondentů, z jakých regionů jsou respondenti apod...  Odhadovaná odchylka dle porovnání výsledků z průzkumů a praxe (tj. voleb)cca +- 5 -20% z uvedených čísel. 

0/0
5.6.2008 22:40

forhend

A kde

se ten průzkum dělal: V Praze??? Pak se nedivím...Před lety chodili z TV Nova s peoplemetrama a ptali se, jestli se díváme na TV Nova. Já na to, že nee. "...tak vám ho nedáme, pokazil byste nám koláč sledovanosti..." Tak se dělají skvělé průzkumy pro toho a pro toho. Takže...(Y)

0/0
5.6.2008 20:08

Majkyho_pupik

Re: A kde

pruzkumy jejiz vysledky se Vam nehodi neuznavate?

0/0
5.6.2008 20:27

Josefprav

Re: A kde

Ani se jim z té Novy nedívím. Ty musíš pokazit všechno nejen koláč. Takže bež do (Y)

0/0
6.6.2008 0:05

Lotras

To je prvni trend kdy vsichni klesaji a jen ODS roste

...asi vliv travnich pylu....

0/0
5.6.2008 19:10

singlemalt

Komunisté se propadají, bohužel ne hanbou.

0/0
5.6.2008 18:08

lynxxx

Re: Komunisté se propadají, bohužel ne hanbou.

Není důležité čím, ale kam. Do pekla.

0/0
5.6.2008 18:12

godys

o podobě příští koalice rozhoduje s.Tlustý....

:-©

0/0
5.6.2008 17:59

lynxxx

Re: o podobě příští koalice rozhoduje s.Tlustý....

Pan Tlustý už o příští koalici rozhodovat nebude.

0/0
5.6.2008 18:00

godys

Re: Re: o podobě příští koalice rozhoduje s.Tlustý....

obávám se že ta příští koalice může být cca do půl roku....:-/

0/0
5.6.2008 18:02

lynxxx

Re: Re: Re: o podobě příští koalice rozhoduje s.Tlustý....

Obávám se, že těžko. Do půl roku se nestane nic. A volby jsou už skoro za dva roky. Pak pan Tlustý půjde do soukromé sféry.

0/0
5.6.2008 18:03

godys

Re: Re: Re: Re: o podobě příští koalice rozhoduje s.Tlustý..

s.Tlustý soukromou sféru nikdy neopustil....;-)

0/0
5.6.2008 18:04

stev

Copak volební modely, tam toho lze namodelovat...

Mezi lidmi se šušká: "nikomu to říkat nebudu, ale letos volím komunisty". Jen tomu tazateli každý řekne s úsměvem: "samozřejmě jako vždy ODS".

Divím se té agentuře, že se k tomu propůjčila. Bylo by zajímavé vědět za kolik.

0/0
5.6.2008 17:56

lynxxx

Re: Copak volební modely, tam toho lze namodelovat...

Je to ještě jinak. ODS musela vyplatit agentuře miliony za to, aby ukázala pozitivní trend. (Y)

0/0
5.6.2008 17:58

jorbl

nevim jak dat najevo

ze me Topolankova vlada s.ala, aniz bych volil nejaky kaspary.

0/0
5.6.2008 16:40

iDaddy

Takže výsledek vypadá takto:

Pozitivní průzkumy pro ODS dělá Meridian.

Pozitivní průzkumy pro ČSSD dělá STEM.

Tyto průzkumy nemají žádnou hodnotu a věří jim jen naprostý hlupák.

Ostatní strany si pozitivní průzkumy nedělají protože by byly nepřijatelné i pro hlupáky.

Goebells by asi zvracel z tohoto amatérizmu.

0/0
5.6.2008 16:24

5alfa

Re: Takže výsledek vypadá takto:

Třeba to znamená, že pravda je někde uprostřed.

0/0
5.6.2008 16:27

Kleki Petra

A jéje. Zase ňákej model. Kdo něvěří, ať tam běží.

!;-D;-D

0/0
5.6.2008 15:46

ELAPHURUS

Tento průzkum

v poslaneckém klubu ODS vypadá dost objektivně...

0/0
5.6.2008 15:45

Josefprav

Re: Tento průzkum

Elaphurus už se těším na tvůj protaženej ksift po volbách. ;-D;-D To zase bude keců o podvodech.

0/0
6.6.2008 0:07

daemonův komentář

Předvolební průzkumy jsou součást předvolebního boje

Median byl vždycky nakloněn pravici. Proč nakonec ne? A ani teď se nedá pochybovat o tom, že Dalík jeden takový průzkum nakoupil. Takové výsledky jistě splňují především dva cíle:

1. uklidnit spolustraníky v ODS, ukázat jim, že Topolánek má na to znovu porazit Paroubka (už chybí jen pár procent, které jistě do podzimu dožene) a že tedy rebelové okolo Tlustého nemají pravdu.

2. postrašit rebely u Zelených, že když nebudou poslouchat Bursíka, tak ve volbách zásadně pohoří.

Jak říkám, proč ne? Ale jako i u jiných akcí je to klasickou ukázkou vyhazování peněz - sice to bude jedna z pomůcek uklidnění koalice, ale je třeba si položit otázku: jaký to bude mít vliv na voliče? Rozhodující budou volby na podzim a v nich nebudou hlasovat ministři a poslanci! Naopak, pokud v nich současné vedení koaličních stran pohoří, je velmi pravděpodobné, že straníci jak v ODS, tak i jinde budou žádat změnu...

0/0
5.6.2008 15:33

freeLook

Re: Předvolební průzkumy jsou součást předvolebního boje

zajimavy postreh.:-)R^

0/0
5.6.2008 15:45

Lotras

Re: Předvolební průzkumy jsou součást předvolebního boje

...staci mrknout na rust lidovcu duben - kveten....sranda

0/0
5.6.2008 16:12

so01

W. Churchil

Jediný průzkum, kterému věřím, je ten, který si sám zfalšuji.

0/0
5.6.2008 15:27

Doktor Redaktor

Chybí 50 %

Jaktože součet stranických preferencí dělá jen nějakých 50 % dotázaných? Ta druhá půlka co? Třeba že by nevolili žádnou? Nebo 50 malých? To měl autor článku doplnit.

0/0
5.6.2008 15:19

hisaak

Re: Chybí 50 %

Druha pulka by sla k vode. Nekdy si rikam, ze ma mozna druha pulka pravdu a je to lepsi nez volit ty hnupy.

0/0
5.6.2008 16:26

wcbaba

Tak to vypadá když se páří procentní body s procenty.

0/0
5.6.2008 15:16

so01

Re: Tak to vypadá když se páří procentní body s procenty.

Ano, jen totálně vygumovaný mozek redaktorský, který si potřebuje honit ego a ukázat, že na to má, používá procentní body. Proboha co je to za blbost - procentní bod. Vždycky to byla a jsou  procenta. Tupé hlavy redaktorské!!

0/0
5.6.2008 15:28

doktor_bota

Re: Re: Tak to vypadá když se páří procentní body s procenty.

Asi tomu nerozumíš - například nárůst z 30% na 40% není zvýšení o 10%, ale o 10 procentních bodů. Procento vždy vyjadřuje podíl, proto se používá termín procentní bod. Jinak ale v článku nesmysly jsou, o tom žádná.

0/0
5.6.2008 15:32

wcbaba

Re: Re: Re: Tak to vypadá když se páří procentní body s procenty.

Ten rozdíl je skutečně zásadní - jsem ze staré školy promovala jsem v r. 63 - procentní bod byl tehdy zcela neznámý pojem a všichni tomu rozumněli.

0/0
5.6.2008 15:40

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Tak to vypadá když se páří procentní body s procenty.

Ano, jistě. Jak je to dlouho, co vědci perfektně rozuměli tezi, že tělesa těžší vzduchu létati nemohou?

0/0
5.6.2008 15:55

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Tak to vypadá když se páří procentní body s procenty.

...asi patnáct měsíců?;-)

0/0
5.6.2008 16:01

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to vypadá když se páří procentní body s procenty.

Tak ne, že bych byl nějak překvapen, ale... ?

0/0
5.6.2008 16:10

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to vypadá když se páří procentní body s procenty.

;-D

0/0
5.6.2008 16:16

so01

Re: Re: Re: Tak to vypadá když se páří procentní body s proc

omluva a díky za vysvětlení, zakto jsem se na to nedíval, jsem ze staré školy.:-)R^

0/0
5.6.2008 16:02

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Tak to vypadá když se páří procentní body s proc

Není zač. Taky jsem to pořádně nevěděl, shodou okolností jsem ale začátkem roku studoval nějakou statistiku, kde se ten termín (plus řada dalších) používal, tak jsem požádal kamaráda z MatFyzu, aby mi to vysvětlil. A procentní bod bylo to jediné, co jsem z jeho půlhodinové přednášky pochopil.;-)

0/0
5.6.2008 16:18

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Tak to vypadá když se páří procentní body s proc

To jsou ptáčci matfyzáčci...

0/0
5.6.2008 16:26

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to vypadá když se páří procentní body s proc

Přesně. On tvrdí, že matematika je hrozně jednoduchá věc. Já tvrdím, že až budu potřebovat vědět, co je to "dynamická odchylka nelineráních fluktuací v blablabla", budu stejně potřebovat víc bryndák a pleny.

0/0
5.6.2008 16:31

NEMÍT RÁD PARODRÁTH

průzkumy zajímají jen paroubníka, ostatní to mají na háku

a nyní chvilka poezie pro rudé pomatence: Ukulele, ukulele, sockom valí do perdele! Dobra bolshevik jen ta, co byt zakopana 3 meter pod zem! ;-€

0/0
5.6.2008 15:00

monaliv

Re: průzkumy zajímají jen paroubníka, ostatní to mají na háku

ano, naprosto souhlasím.!

0/0
5.6.2008 15:01

MarkusM

Re: průzkumy zajímají jen paroubníka, ostatní to mají na háku

Dobrý !R^;-D;-D;-D

0/0
5.6.2008 15:02

freeLook

Re: průzkumy zajímají jen paroubníka, ostatní to mají na hák

Motivace je psychický proces vedoucí k energetizaci organismu. Motivace usměrňuje naše chování a jednání pro dosažení určitého cíle. Vyjadřuje souhrn všech skutečností – radost, zvídavost, pozitivní pocity, radostné očekávání, které podporují nebo tlumí jedince, aby něco konal nebo nekonal.Motivy jsou osobní příčiny určitého chování – jsou to pohnutky, psychologické příčiny reakcí, činností a jednání člověka zaměřené na uspokojování určitých potřeb.

0/0
5.6.2008 15:04

weneto

Re: průzkumy zajímají jen paroubníka, ostatní to mají na hák

No je vidět že i s nízkou inteligencí a bez pořádného rýmu si člověk fanoušky najde;-)

0/0
5.6.2008 15:21

chenile

.

;-D;-D tyhle pruzkumy jsou uplne na prd... neverim tomu ze by se volebni vysledky menili ze dne na den v rozmesi sesti procent... 

0/0
5.6.2008 14:43

J i ř í

Přes 80 %

Každopádně před 80 % lidí u nás chce volit jednu ze dvou stran s velmi arogantními politiky, nebo stranu hlásící se ke zločinecké ideologii. To není moc dobrá zpráva.

0/0
5.6.2008 14:42

chenile

Re: Přes 80 %

pravda.. na druhou stranu neni moc na vyber...

0/0
5.6.2008 14:44

freeLook

Re: Přes 80 %

lidi jsou hloupi. nehlede na to jakou stranu voli zapominaji pouzivat preferencni hlasy. proto u nas vladnou arogantni topolankove a paroubkove...

0/0
5.6.2008 14:44

Jarin123

Já bych ještě počkal

jediná důvěryhodná agentura je CVVM....ostatní jako je Median nebo STEM vám za peníze vystřihnou průzkum dle vašeho přání.:-/Rv

0/0
5.6.2008 14:39

freeLook

Re: Já bych ještě počkal

me se libil nedavny sociology odsouzeny vyzkum STEMu, kdy otazky byly pokladany tak aby dotazovane manipulovaly... samozrejme na objednavku ceske vlady. :-)

0/0
5.6.2008 14:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.