Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéfka žalobců podle Topolánka nepochybila, opozice chce její hlavu

Premiér Mirek Topolánek nevidí důvod k odvolání nejvyšší státní zástupkyně Renaty Vesecké. Rozsudek, podle kterého se špičky justice pokusily ovlivňovat vyšetřování trestních kauz, není podle něj důkazem zmanipulování případu údajného úplatku lidoveckého vicepremiéra Jiřího Čunka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DĚD VŠEEVĚD

NOVODOBÁ TOTALITA - širší problém !

S totalitní mocí justičí mafie nejde  jen o kauzu nějakého Čunka, jde o mnohem širší peroblém kontroly a odvolatelnosti soudců a o problém, zda mají mít soudci obecně a už vůbec ne státní zástupci a právníci neomezenou moc (je zvrácené, že SZ může rozhodnout, že  se případ vůbec před soud nedostane).  Jde i o neomezenou moc Ústavního soudu, což je téměř  totéž jako kdysi totalitní moc ÚV (všemocných hlav pomazaných měl ÚV ale  cca 80, bylo v něm příliš laiků a málo právníků, dnes má ÚS jen 15  hlav pomazaných a  bez laiků (opačný extrém).  Je právní stát  současná skutečnost neomezené moci  justice (nezávislost je  největší lež, všichni jsme závislí na penězích), kdy o všem nakonec rozhoduje ÚS , soudci, státní zástupci a právníci ?...

0/0
6.6.2008 13:12

Gašpo

zbytečný vztek

Ano naše politická scéna je Kocourkov, trapnost, bordel, chaos, neschopnost, tupost, zlodějina, pokrytectví...... Prostě :-©

Zamyslete se ale, co se stane když je všechny vyhážete z oken a nebo prostě vykopete od koryt?

Nalezou tam úplně stejní akorát s jinými jmény. Je to totiž o lidské podstatě. Schopný a inteligentní člověk se živí tím co ho baví a čemu rozumí. Do politiky nevleze ani omylem.

Lidi vztekání škodí právě Vám a ne těm individuím. Berte to jako trapný cirkus který prostě musíte živit. Nikto Vás ale nedonutí aby ste mu dělali i publikum.;-)

0/0
6.6.2008 11:32

Mirek Cikač

Cepl dělal jen svou práci. A dobře!

Včera mě na ČT 24 překvapili jindy k ODS vzorně servilní politolog Kubáček a novinář Tabery. Vyřkli jasná slova: demise! Za to dnes ráno se na stejném kanálu vyznamenal ten moderátor-manekýn (jméno mi vypadlo), který proslul rozhovorem s Bramborou Telecí. Soudce Cepla se snažil dostat třeba otázkou: "Vedl jste si jako američtí soudci. Jsou vaším vzorem?" Dále se pak snažil dotyčného postavit do role Peryho Masona, který na vlastní pěst rozplétá causu Čunek. Cepl ho samozřejmě utřel jako šmouhu, ale pachuť z neobjektivity některých redaktorů ČT zůstala.

0/0
6.6.2008 9:06

Cocotus_Interruptus

Re: Cepl dělal jen svou práci. A dobře!

Ten redaktor, no LOL. Budu to muset najit v tom jejich archivu a zkouknout, tohle mi bohuzel uteklo. ;-D

0/0
6.6.2008 10:03

milpoded

Re: Cepl dělal jen svou práci. A dobře!

redaktor jiri vaclavek je opravdu mimoradny pitomec a cepl mu musel odpovidat na tak stupidni otazky , ze na ty tam v ct musi mit snad specialni oddeleni.

0/0
6.6.2008 14:23

DĚD VŠEEVĚD

NOVODOBÁ TOTALITA - širší problém !

XS totalitní mocí justičí mafie nejde však jen o kauzu nějakého Čunka, jde o mnohem širší peroblém kontroly a odvolatelnosti soudců a o problém, zda mají mít soudci obecně a už vůbec ne státní zástupci a právníci neomezenou moc (je zvrácené, že SZ může rozhodnout, že  se případ vůbec před soud nedostane).  Jde i o neomezenou moc Ústavního soudu, což je téměř  totéž jako kdysi totalitní moc ÚV (všemocných hlav pomazaných měl ÚV ale  cca 80, bylo v něm příliš laiků a málo právníků, dnes má ÚS jen 15  hlav pomazaných a  bez laiků (opačný extrém).  Je právní stát  současná skutečnost neomezené moci  justice (nezávislost je  největší lež, všichni jsme závislí na penězích), kdy o všem nakonec rozhoduje ÚS , soudci, státní zástupci a právníci ?...

0/0
6.6.2008 8:54

Cocotus_Interruptus

Re: NOVODOBÁ TOTALITA - širší problém !

Mily dede Vsevede, co by proboha u Ustavniho soudu delali laici?! 8-o? A o jake neomezene moci je rec? US je organem kontroly ustavnosti, jeho kompetence jsou jasne dany ustavou a zakonem o ustavnim soudu, zadnou jinou moc nema.

0/0
6.6.2008 10:01

DĚD VŠEEVĚD

Re: Re: NOVODOBÁ TOTALITA - širší problém !

Je pravdou, že ÚS nerozhoduje aktivně, ale v podstatě tu moc má. Pokud bude ale  mafiánsky spřažen s vládou nebo i s opozicí, tak vše co vláda (parlament), které může stranit, rozhodne, tak posvětí, pokud bude spřažen s opozicí, tak vše co vláda a pralament rozhodne a napadne opozice, tak zruší.  Defakto 15 lidí rozhoduje o všem, a laický prvek tu chybí. Ústavní soudci mohou být uplně odtrženi od reality a zdravého selského  rozumu. Což se potvrdilo nedávno. Tím laickým prvkem by např mohli být jazykovědci...., já jsem přesvědčen, že čeština je natolik vyspělý jazyk, že je schopna vyjádřit myšlenku psanou formou tak, aby si tuto myšlenku  cca aspoň 90 % lidí,  včetně laiků, vykládalo (zákon) stejně. Dnešní stav je, že si ji stejně nevyloží ani 50 % právníků, státních zástupcu a soudců....

0/0
6.6.2008 11:58

Hufner

Omluva

Já jsem si dosud myslel, že větší sebranka u koryt než byla ta komoušská už být nemůže - omlouvám se komoušům - ods nás přesvědčila, že může!!! A daleko horší, vládne nám prolhaná, úplatná pakáž....

0/0
6.6.2008 6:29

inzinierbula

Re: Omluva

Taky začínám mít stejný neodbytný pocit...:-(

0/0
6.6.2008 8:34

n1r5j45qfe5rhtsd74jz

A co s tou hlavou budou dělat?

... zeby formaldehyd?

0/0
5.6.2008 23:51

pius99

Vesecká ?

člověk, jež takto pracuje za státní prachy ve prospěch politické strany tam nemá co dělat. A ten kdo ho hájí ví jistě proč.

0/0
5.6.2008 23:42

čekuláda

ODS=spolek Paroubků

Rv:-©

0/0
5.6.2008 23:16

plexusbrachialis

ta vlada je sebranka nesvepravnych individuii

ta vlada je sebranka nesvepravnych individuiiPokud žijeme v právním státě, pak po tomto verdiktu soudu čekám dnes, nejpozději zítra, rezignaci všech "postižených" na své funkce. Pokud budou pokračovat, jako by se nic nestalo, je to precedens pro všechny a pro všechno. Samozřejmostí je obnovení případu "Cunek". Doufám, že američtí auditoři dokončí úspěšně svoje dílo, pan kníže uhradí audit jak slíbil a jeho závěry pomohou pak kauzu konečně spravedlivě uzavřít. Že to bude odchodem Čunka a ještě lépe přímo na Pankrác je po tom všem více než žádoucí. Kdyby byl čistý, nemusela by se do toho ta povedená partička vůbec motat, že?

0/0
5.6.2008 23:16

Kal86

policie nestandartně vyšetřovala Čunka

Soudce Cepl v rosudku lže a je na to důkaz. co pak s tim Pospíšil udělá? Cepl říká že policie nestandartně vyšetřovala Čunka a jeho stíhání mělo být už zastaveno v Přerově. Tak proč oni teda měli manipulovat ve prospěch Čunka když podle Cepla to mělo být už dávno uzavřeno již v Přerově

0/0
5.6.2008 23:06

plexusbrachialis

Re: policie nestandartně vyšetřovala Čunka

lzes ty sam inspekce Sosovicku dokonce povysila a neshledala zadnych zavad ,Dalyku ,proc lzes

0/0
5.6.2008 23:13

Cocotus_Interruptus

Re: Re: policie nestandartně vyšetřovala Čunka

Ty mu nerozumis, to cele je spiknuti Paroubka a RaJ. V pozadi je boj o levnejsi svickovou se sesti. ;-D;-D8-o8-o

0/0
5.6.2008 23:15

Cocotus_Interruptus

Re: policie nestandartně vyšetřovala Čunka

;-D;-D;-D

0/0
5.6.2008 23:14

sageorg

Jasně že nepochybila,..........

zachránila vás u koryt!Ne Tlustý,nýbrž Čunek a jeho černokabátníci byl tvůj totální politický lapsus,stejně jako všichni premieři,kteří je přizvali k lizu.Jediný Zeman je poslal k šípku a nemusel věčně řešit jejich hadoviny.

0/0
5.6.2008 23:01

DĚD VŠEEVĚD

Kdyby jste vy věděli, co vy nevíte.

Blíží se den D a hodina H, kdy MODROPTÁCKÁ LŮZA  a JUSTIČNÍ MAFIE budou za své činy pykat , jinak pojem soudcovsko-právnická mafie jsem v ČR veřejně jako první právě na tomto serveru použil já v rámci svých předpovědí a tak se také, jako vždy, stalo [>-]V:-P.Už vidím výběh (pavilon) veřejně přístupný, kde budou veřejnosti ve vězení stále na očích,přenášené též kamerami na web jako ty gorilky (ODHALENÍ) s potupnými cedulemi na krku. Vrchní TUPOHLAV bude mít na ceduli - Zločinec realizátor deforem alá USA a radaru USA,  ministr ŠULIN bude mít na ceduli  napsáno - Vytuneloval české zdravotnictví a VENCA...

0/0
5.6.2008 21:41

DĚD VŠEEVĚD

Re: Kdyby jste vy věděli, co vy nevíte.

... a VENCA REZAVEJ, byť si u mě šplhnul, když den poté, cojsem vyzval na tomto serveru Pražany k protestům a odstavení modré lůzy, tak Venca REZAVEJ den poté (nebo dva), asi už mu také lepí, tak vyzval Pražany, aby nevolili ODS (před pár dny psala iDnes). Beru v potaz, bude mít na ceduli "pouze" Válečný zločinec - dopisem vyzval USA k bombardování Srbska a Iráku.:-PV[>-][>-][>-][>-]

0/0
5.6.2008 21:42

DĚD VŠEEVĚD

Re: Re: Kdyby jste vy věděli, co vy nevíte.

Nějak nejistě vidím i tu natupírovanou, vidím ji v nejasných obrysech, skoro ve tmě, zatím to nedokážu plně vyhodnotit.;-D;-D;-D

0/0
5.6.2008 21:49

Mirek Cikač

Re: Re: Kdyby jste vy věděli, co vy nevíte.

Venca Rezavej....:-);-);-DR^ 

0/0
6.6.2008 8:59

Brainwashington

Histórie se opakuje jednou jako tragédie jednou jako

kómédije - tragéd Gross se směje kómédijantovy Topolánkovi.;-D

0/0
5.6.2008 21:40

madqwert

ODStupte!!!

Soudce Vojtěch Cepl díky kauze Vesecká a spol vs Benešová odkryl nové informace týkající se případu Jiřího Čunka. "Soud nepochybuje o tom, že došlo k manipulaci se spisem," uvedl soudce Cepl.

Soudce Cepl dnes upozornil na chybějící listiny. "...úplně chybí první úřední záznamy z doby mezi 6.11. do 10.11.2006," uvádí se v rozsudku. "a také chybí listina, předložená advokátem svědkyně, o předání částky 500.000 kč a uložení 497.000 kč."

0/0
5.6.2008 21:39

Cocotus_Interruptus

Re: ODStupte!!!

To je urcite spiknuti komunistu a Paroubka... ;-D;-D;-D

0/0
5.6.2008 21:41

madqwert

Re: Re: ODStupte!!!

jirka potaji ukradl ty chybejici listiny ;-D

0/0
5.6.2008 21:42

Cocotus_Interruptus

Re: Re: Re: ODStupte!!!

Rozhodne. Chtel na ne v RaJ vytisknout jidelni listky a usporit za erarni papir. ;-D

0/0
5.6.2008 21:55

MiroTR

Re: Re: ODStupte!!!

A nejmenoval náhodou Veseckou Paroubek ?

0/0
5.6.2008 21:46

madqwert

Re: Re: Re: ODStupte!!!

ne ;-D

0/0
5.6.2008 21:46

Darth Maul

zabij bobra

Tupol asi bude muset zabit bobra, aby zachranil strom ;-D

0/0
5.6.2008 21:36

Darth Maul

spatny spanek

Dneska se asi Renatce nebude usinat moc dobre. Verim, ze Tupol bude spat dobre, ten si totiz ve sve tuposti neuvedomuje, o co tady bezi ;-D

0/0
5.6.2008 21:34

p.sp.

Jen zírám

Jen zírám, jak to tu pořád většina vede "ve stranických dresech". Ten soud, co proběhl ukazuje na křivárny, které se dějí v soudnictví a jdou úplně napříč politickým spektrem. Svoje v tom má čssd, ods i lidovci. Komentáře namistrovaných neumětelů jako je Topolánek (hlasy ze záhrobí...to je přeci jen ubožák) nebo Paroubek (ani netřeba citovat, to by bylo na plnou stránku) nebo Čunek jen ukazují, jak hluboko si ti lidé sáhli. Neděsí vás, že tihle lidé mají spolupracovat na řízení země? Takový hnůj se jen tak nevidí.

0/0
5.6.2008 21:24

Koncepce

Re: Jen zírám

..souhlas...madam Vesecká je sluha všech pánů. Schopna vydýmat kohokoli.:-/

0/0
5.6.2008 21:31

Cocotus_Interruptus

Re: Jen zírám

Tady (resp. u predchozi clanku) se to nevedlo ve stranickych dresech do chvili, kdy dorazili parta ODS fanatiku, kteri se opet omezili na sve tradicni urazky a demagogii. Co dodat, pravice si uspesne kope vlastni hrob. Rv

0/0
5.6.2008 21:31

stev

Re: Jen zírám

Velmi přesně řečeno: Hnůj!

0/0
5.6.2008 21:32

Darth Maul

Re: Jen zírám

R^

0/0
5.6.2008 21:35

cejkis

Počkejte až se provalí, co všechno vlastní Langer

;-D

0/0
5.6.2008 21:18

cejkis

Tak co? Že by už šel někdo bručet ?

;-D

0/0
5.6.2008 21:17

plexusbrachialis

Kal 86

pouzivate mozek ?,

1.vlada to byla koalicni NE JEN CSSD,vlada jmenovala na navrh min. sprav -Nemce. nynejsiho poradce Topolanka. 

prezident take jmenuje vladu,kterou navrhne premier.

2. kdyby v tom Topolanek nejel taky, tak muze Veseckou odvolat nebo snad ne?

0/0
5.6.2008 21:16

stev

Prokazatelné intervence, to je na demisi celé vlády

(prvně jmenovaný vždy intervenci inicioval): - 6.2.2007 schůzka v Ostravě, Kučera, Němec, Andělová, - 28.2.2007 schůzka v Brně, hotel International, Vesecká, Němec, Kučera, Andělová, - duben 2007 Špindlerův Mlýn, Kučera, Andělová (o Čunkovi se nemluvilo), - 7.6.2007 odvolání vyšetřovatele Milana Šošovičky rozhodnutím státního zástupce Salichova, - 17.5.2008 Jihlava, otevření Justičního paláce, oficiální společnská akce, náhodně se u jednoho stolu sešli Kučera, Němec, Vesecká, Andělová, Salichov, zde padl slavný Kučerův výrok: "Hrozí pád vlády, nezávislost justice musí jít stranou", V rozsudku jsou také telůefonáty nadřízench Černovského a Coufala později sesazenému státnímu zástupci v Olomouci Ivo Ištvánovi.

Pokud Topolánek kryje Veseckou, kryje i tuto špínu. Podle mého názoru je to na demisi celé vlády.

0/0
5.6.2008 21:07

HenryVIII

Re: Prokazatelné intervence, to je na demisi celé vlády

Dobrá myšlenka, a co dál? Paroubek a ta jeho banda zlodějů?

0/0
5.6.2008 21:09

plexusbrachialis

Re: Re: Prokazatelné intervence, to je na demisi celé vlády

VETSI ZLODEJI NEZ ods NEMOHOU EXISTOVAT,ANO JE NACASE PREPRAHAT.

0/0
5.6.2008 21:12

Zubrsu

Re: Re: Prokazatelné intervence, to je na demisi celé vlády

To by byla cesta z bláta do ještě větších sraček.....

0/0
5.6.2008 21:48

Kal86

Re: Prokazatelné intervence, to je na demisi celé vlády

Soudce tvrdí že schůzky nebyli společenské protože zástupci nebyli přátelé ale to není pravda stačí si vyslechnout vypovědi st zastupce Kučery a Anďelové

0/0
5.6.2008 21:13

Cocotus_Interruptus

Re: Re: Prokazatelné intervence, to je na demisi celé vlády

Ano, oni si tam sli urcite pri kafi popovidat o pocasi... ;-D;-D;-D

0/0
5.6.2008 21:14

Kal86

Re: Re: Re: Prokazatelné intervence, to je na demisi celé vlády

tady nejde o to o čem si povydali ale o to že sozdce tvrdi ze měli pouze pracovni vztahy a to neni pravda oni byli i přátelé

0/0
5.6.2008 21:32

Cocotus_Interruptus

Re: Re: Re: Re: Prokazatelné intervence, to je na demisi cel

Prosimte, pust si ten rozsudek jeste nekolikrat. Ti lide se krom profesnich styku vubec neznali, o nejakem pratelstvi ti muze bajky vypravet tak jedine natupirovana exmodelka. :-©

0/0
5.6.2008 21:35

stev

Re: Re: Prokazatelné intervence, to je na demisi celé vlády

Z pozice Němce, Vesecké a Salichova vůči Ištvánovi, Andělové či Šošovičky rozhodně o žádné přátelství nešlo.

Soudce Vojtěch Cepl v odůvodnění svého rozsudku vyjmenoval tři zásadní způsoby, jak se skupina žalobců snažila případ Čunek ovlivnit. Nevhodné intervence (schůzky, telefonáty, informování se), odborná šikana (odvolávání státních zástupců, vyšetřovatelů) a chybná delegace (neboli přeložení vyšetřování případu z Přerova do Jihlavy).

0/0
5.6.2008 21:28

QWERTOP

Kupředu pravá

Kupředu pravá, zpátky ni krok! ;-D;-D;-D;-D Republiku si vyzvracet nedáme!

0/0
5.6.2008 20:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.