Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tlustý a spol. Zabít, nebo být zabit

Mirek Topolánek si může oddychnout. Tlustého, Schwippela a Ranince chce vzít pod svá křídla politická dáma smutné postavy Jana Bobošíková. Bylo by to předčasné odfouknutí. Tentokrát ani výrazné negativní kouzlo paní J. B. nemusí zapůsobit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

saldo

Proč dáma smutné postavy?

Naopak. Paní Bobošíková je inteligentní a velmi pohledná šik dáma, která se vyzná v ekonomice i politických otázkách. Že neúspěšně kandidovala na post prezidenta? To Hillary Clintonová taky:-).

0/0
5.6.2008 12:43

babacek

Re: Proč dáma smutné postavy?

No porovnávat Bobošíkovou a Hillary to je jako Trabant a Ferrari. A pak nepleť si vyčůranost a inteligenci. :-)

0/0
5.6.2008 14:29

rybizek

Topolanek v momente postu premiera mel pred sebou

jiz jen jediny subjektivni ukol. Zabezpecit se financne. To se jiz stalo! Dokonce umime urcit i obdobi...to je srovnatelne se zmenou jeho chovani na "po me potopa". Dokazu pochopit subjektivni pohnutky k danym cinum, ale kvalitu cloveka rozlisuje UROVEN jakym zpusobem dany cin provede!!!!! Chapes to premiere??!!! Mezi tebou a Paroubkem, Rathem, Jandakem, Grossem MUSI byt rozdil!!!! neni.

0/0
5.6.2008 9:33

_Clayman

Trochu zbytečně zaujaté

Záměrně vynecháváte fakta, která se nehodí do krámu. Např. to, jak těsně před hlasováním o reformě financí slíbil Topolánek Tlustému revizi reformy, kterýžto záměr Kalousek dva dny na to nepokrytě zpochybnil...

0/0
4.6.2008 22:47

babacek

Tlustý a spol.

Jistě je na místě položit si otázku zda by Tlustý takto vystupoval pokud by byl v Topolánkově vládě ministrem financí. :-)

To by byl zase jistě tím starým análním speleologem tak jako za bolševika. ;-D

0/0
4.6.2008 7:01

rezjir

Re: Tlustý a spol.

Pokud by Tlustý byl ministrem financí, tak by asi i současné tzv. vládní reformy veřejných financí vypadaly poněkud jinak.

Ale v celém článku je jeden základní problém, tj. v tom že nepřipomíná, že před volbami Topolánek Tlustého rovnou daň podporoval a po volbách prohlásil, že vždy věděl, že jde o nesmysl.

0/0
4.6.2008 7:42

babacek

Re: Re: Tlustý a spol.

Ale, ale.:-)

Tlustý modrou šanci obhajoval až do ´´krve ´´ a ne, že by byl proti. Dobře si vzpomínám na jeho výstupy např. v OVM.:-)

0/0
4.6.2008 7:52

DedecekHribecek

Re: Tlustý a spol.

Co by kdyby je jedna věc. Co ale říkáte tomu, že lidé dostali symbolické náhrady a církev je odměňována tržně?

Ať je motivace Tlustého jakákoliv tak jestli je toto pravda o ocenění majetku církve, pak to je obžaloba Topolánkova způsobu vládnutí. Další důkaz jeho prázdnoty a myšlenkové impotence.  Bohužel pro ODS. :-/

0/0
4.6.2008 8:51

babacek

Re: Re: Tlustý a spol.

No to jistě v pořádku není. Pak tu máme ještě restituenty kteří do dnes nedostali nic.

0/0
5.6.2008 6:27

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Tlustý a spol.

To je příliž vysoká cena za to aby Topolánek mohl myslet že v klidu vládne. Jeho poltická naivita je opravdu zarážející. Jako by neznal lidovce a nenaběhl si s Paroubkem.

0/0
5.6.2008 8:14

babacek

Re: Re: Re: Re: Tlustý a spol.

No za všechno dění se vždy má dávat vina tomu kdo je zrovna u moci?

Zde za všechno špatné může Havel, Klaus a Topolánek a za všechno dobré Paroubek a Falmer.:-)

Je však nějaký zločin kterého by se dopustili fašisté a komunisté ne?

0/0
5.6.2008 14:00

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Re: Tlustý a spol.

No jistě na tom co jste napsal něco je ale fakta jsou jasná.

Lidovci mohou prosadit odškodnění jedině s ODS. Nebyl proto jediný důvod udělat z odškodnění takový dotační program pro církev. To je jasně chyba Topolánka, že tak daleko ustoupil.

0/0
5.6.2008 14:14

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tlustý a spol.

Jedno je jisté, církvím byl majetek ukraden a znehodnocen a tak mají právo na odškodnění. Mě a myslím ani tobě nepřísluší určovat její výši i když se mě zdá také nadsazená, ale i opak může být pravdou. A lidovci se vždy vetřou do nějaké té koalice a tak to mohla být na místo ODS klidně ČSSD pokud by volby vyhrála.

A jako ústup bych to také nechápal, neb v politice je vždy něco za něco.:-)

0/0
5.6.2008 14:26

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tlustý a spol.

Ano cirkvi byl ukraden majetek. Nebyla jediná kdo byl za komunizmu připraven o majetek. Tady ale není diskuze o tom komu přísluší nebo nepřísluší určovat výši majetku. Otázka zní proč lidé dostali symbolické náhrady a církev je ohodnocena tržně. Jak na tohle mohl Topolánek přistoupit to prostě nepochopím. Proč by měla být církev odškodněna lépe než my řadoví občané. Jedině sad aby pan Topolánek mohl vládnout.

Znova s ČSSD KDU nikdy neprosadí odškodnění protože ČSSD vždy zašla za komunisty a ti podpořilo co V ČSSD potřebovali. Nebyla tady potřeba takto vstřícně vycházet k citkvi stačilo by stejné odškodnění jako měli řadoví občané. Rozumíte co se mi na těchto restitucích nelíbí a proč jsem na straně Tlustého i když poškozuje ODS. Domnívám se, že Topolánek poškozuje ODS daleko více když prosazuje takové odškodnění a navíc je jak by vylezl z maštale.

0/0
5.6.2008 14:39

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tlustý a spol.

Proč tomu tak je opravdu nevím. Možná že v době kdy byli odškodněni mnozí občané zde ještě žádné tržní prostředí nebylo a neviditelná ruka trhu tomu tak chtěla.;-)

A Tlustý je alibista a tak mu nevěřím stejně jako komunistům.;-€

To i ´´ sedlácký, primitivní ´´ Topolánek je mne přijatelnější. To je však věc názoru každého z nás.:-/

0/0
5.6.2008 14:45

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tlustý a spol.

Ale babáčku to je nehodné Vaší inteligence. Tehdy tu už trh byl. Prostě to odškodnění nemá opodstanění a je to křivda vůči těm co byli jen symbolicky odškodněni.

Topolánek je zhoubou ODS a ty boty které kupí jednu za druhou mě dovedli k tomu, že je pro mne přijatelnější Tlusty i když z něho nadšen nejsem. Podívejte se co nám na pana prázdného zase vyplavalo s jeho cestou tryskáčem. není to jeho první cesta o které se takto hovoří ale pan Topolánek na e ne se poučit.

Přeji Vám brzské prozření.

0/0
5.6.2008 15:02

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tlustý a spol.

Trh byl, ale v plenkách a plno podvodníků ho navíc ohrožovalo.

Topolánek je jen člověk a tak dělá chyby které však jsou mnohdy způsobeny právě tím, že je nucen dělat ústupky tam kde to je nejméně vhodné. A tak když si uvědomím co vlastně dokázal prosadit i přesto, že je velká většina proti (cca 70%)a je to pro ně nepřijatelné a nepopulární a předešlé vlády včetně té ´´ Klausovské ´´ nedokázaly z toho ani zbla tak si zaslouží alespoň malé uznání.

Tak pouze čas může ukázat kdo že to má procitnout. :-)

0/0
5.6.2008 15:17

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tlustý a spol.

No Babáčku ty podvodníky tady máme také a plenky trhu přece nejsou důvod někoho odrbat místo odškodnění.

Topolánek je v první řadě poltik. Navíc je předsedou vlády. navíc jsem ODS volil. To jsou všechno důvody ne k tomu abych ho omlouval ale abych na něho měl kritičtější pohled. Jestli na to nemá a dělá takové boty tak nemá na své pozici nic co pohledávat.

Co prosadil Topolánek? Konkrétně skoro nic.  Z programu ODS zbyly jenom ubohá torza. To co on nazývá regormou jesou jenom kosmetické balíčky. Reformy jsou to co provedli třeba na Slovesku a ne to o čem hovoří Topolánek jako o reformách. Podívejte se jak šlape Slovenská ekonomika proti té naší. jediné rozumné co prosadili byly poplatky a ta prosadil Julínek a ne Topolánek.

Chcete za každou cenu věřit Topolánkovi. To je mi Vás líto i celé ODS jestli jich je tam víc babáčkovsky smýšlejících.

0/0
5.6.2008 15:36

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tlustý a spol.

Tak ještě jinak a doufám, že naposled. Nechci za každou cenu věřit žádnému politikovi, ale vidím kolik která vláda udělala i když se to většině nelíbí, ale jednou pochopí tu nutnost a když ne oni tak to ocení budoucí generace..

Doufám, že semnou budeš souhlasit alespoň v tom, že na počátku restitucí byly ceny nemovitostí jiné jak dnes a proto se dnes zdá, že je to tak velký rozdíl i když není pouze se to začalo nazývat jinak.Pak zde nebyla zkušenost, kdo znal třeba Burzu? Co jsou akcie apod.? To všechno hrálo velkou věc.Ono to nelze dělit jen na bohaté a chudé a černé a bílé tak jak se dnes dělí obyvatelstvo.

P.S. Mě je naopak líto těch co neví o zákulisních praktikách nic a vychází pouze z toho co jim přinese ranní bulvár a pak si hrají právě na takové dědečky hříbečky co všechno ví, všude byli a od všeho mají klíče. Krasomluva může oslnit jen hlupáky - voliče, ale ne mě.

0/0
6.6.2008 5:27

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tlustý a spol.

Nelobte se na mne ale nejvíc toho udělaly vlády pod vedením Klause. Topolánek udělal více ale jenom ve srovnání s vládami ČSSD.

Není důležité jak na tom byl trh s nemovitosmi. Restituce byly o navracení majetku nebo tam kde to nebylo možné tak se dalo něco adekvítního nabo náhrada. Pro církve se měly použít stejné metody jenom v náhradách to vynásobit inflací. Tržní odhady v otázce církevních restitucí jsou zcela mimo a neuvěřitelně zvýhodňujíi církev. Jsou dokladem slabosti slabosti Topolánka.

No jestli si myslíte, že vycházím z bulváru tak jste opravdu hodně mimo. :-/

0/0
9.6.2008 12:28

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tlustý a spol.

Zase nemohu až tak souhlasit. Nechci Klausovi upírat to co udělal, ale je to obtěžkáno tolika chybami, že to vlastně to pozitivní naprosto zastíní.

0/0
9.6.2008 14:41

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tlustý a spol.

No to Toplánek je obtěžkán nezanedbatelným množstvím chyb též. To samé by jste měl říci i o Topolánkovi.

To co tady ukazujeme je jenom hádání se. Kdo z nás dvou má pravdu nám ukáže jedine budoucnost ale věřte tomu, že jestli se jeden ze jemnovaných dostane do učebnic tak to spíše bude Klaus na Topolánek.

0/0
9.6.2008 15:34

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tlustý a spol.

No já to za hádání se nepovažuji. Představ si, že by každý měl stejný názor na všechno co by to bylo za děs. :-)

Ano souhlasím, že v učebnicích spíše bude Klaus. Jde o to zda jako kladná či záporná postava novodobých dějin.

0/0
10.6.2008 4:59

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tlustý a spol.

Nemyslel jsem to hádání v negativním slova smyslu.

Tím umístěním do učebnic jsem měl na ymsli hlavě onu Topolánkovu šedivost která mu neumožní být v učebnicích. Navíc si memyslím, že Klaus by měl být v učebnicích jako negativní postava. nevidím jediný důvod.

Tohle Vás bude zajímat http://www.novinky.cz/clanek/142076-rebelove-v-ods-vlada-chce-cirkvim-nahradit-i-pozemky-ktere-jim-nepatrily.html

0/0
10.6.2008 7:55

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tlustý a spol.

Tak Klausovi je vytýkána  kuponová privatizace a to především mladší generací takže ten negativizmus spatřuji právě v tom. Ten článek neříká v podstatě nic nového jen jinými slovo již věci známé. Je dost těžké říkat zda je relevantní ta či ona částka když neznáme skutečný majetek který byl církvím odebrán a především znehodnocen.A dík těmto průtahům budou budovy chátrat dál.

0/0
12.6.2008 7:49

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tlustý a spol.

Kupónová přivatizace to je takový laciný klacek na Klause. Není v tom nic jiného než hloupost a neopatrnost lidí kteří podcenili mžnost získat majetek a nikoliv Klausova chyba.

Znova použít pro církve výhodnější model a dávat jim více než na co mají nárok je srrosťárna vůči daňovým poplatníkům.

0/0
12.6.2008 8:29

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tlustý a spol.

To sice tvrdím též, ale Českou specialitou je místo přiznat vlastní chybu tak jí svalit na jiné. A jak je vidět tak je taková metoda docela úspěšná.

0/0
12.6.2008 8:38

DedecekHribecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tlustý a spol.

No nic přeju vám brzké prozření. V diskuzích je vidět, že máte hlavu otevřenou (ne krumpáčem) a proto věřím, že ta Vaše racionalita dříve či později vyhraje nad zakoukaností do Topolánka.

Bylo mi potěšením se s Vámi zhádat. :-)

0/0
12.6.2008 8:44

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tlustý a spol.

To není zakoukanost do nikoho, ale pouze souhlas z mírnějším zlem. Na politické scéně není strana která by mě vyhovovala alespoň na 90% a tak musím brát tu co je mému srdci nejblíže.:-)

0/0
12.6.2008 15:11

Majkyho_pupik

dobrej clanek

i kdyz by se dal napasovat na kazdou vladu. Nevim o zadne vlade pro kterou by byla iracionalni touha po "dobru" nejak viditelna..

0/0
4.6.2008 6:14

ix.

Po delší době Vám to zase dobře píše...

..pane Komárku...R^

0/0
4.6.2008 6:03

Erciyes

good one

Dobrý, Martine K.

0/0
4.6.2008 1:13

wogi

Re: good one

no vidis jak ti jde inglish!!! well done bludge, well done!

0/0
4.6.2008 1:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.