- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bohužel, když se prodávalo řidičské oprávnění jako housky na krámě varoval jsem, že se to jednou škaredě vymstí. A je to tady a říkám bude hůř. Doba autoškoly je sotva 14dní a obsahuje jen tu nejzákladnější výuku a tou je rozjet dopravní prostředek a snažit se nesrazit. Na víc lidi vůbec nemyslí a fatální chyby dělají i profesionálové a bohužel i policisté, záchranka atd.. O víkendu jsem potkal na dálnici dědu s vozíkem, který nebyl ani vidět pod tíhou kopy sena, která měla na výšku dobré 2,30cm a jel tak 50km/h. Vozík létal do stran a jen zázrakem se neutrhl. Pokud budou tohle lidi dělat, tak může být 10 bodových systémů a nepomůže ani jeden. Kdy to ti co rozhodují už konečně pochopí? Když na ně apeluji při jednáních neberou to vážně ba se mi i smějí. V Tv nebo médiích pak popírají, že se známe a když jim druhý den volám zase si vzpomenou kdo jsem a co jsme projednávali. To jsou kouzla.
tím, že tu prakticky nemáme vůbec žádnou viditelnou dopravní policii. Také bodobý systém nefunguje, protože to jde nekonečně dlouho přes úřady. Jó a taky by se měl pan ministr vnitra zamyslet nad tím, proč změkčuje tresty řidičům bez papírů...
Myslel jsem, že jsi lucidnější... Já se k těm údajům nedostanu, ty bys moh'... Udělej si statistiku smrtelných (SMRTELNÝCH!) nehod a zjistíš, že je neúměrně relativně častěji způsobují lidi, co řidičák vůbec nemají, takže jim jsou body šumák, lidi, co jsou v ten moment ožralí, takže momentálně nad hrozbou chycení a udělení bodů prostě neuvažují, motocyklisti, ketří se cítí (zčásti oprávněně) být bodama (a policií) nepostižitelní, řidiči, co toho najezdí málo, nebo jsou hodně "čerství", tudíž většinou žádné body ještě nemají - atd. atp.
Takže bodový systém nemůže co se týče snižování úmrtnosti na silnicích dobře fungovat, chápeš???
Ten postihuje jen ty řidiče co a) řídí auto b) mají platný řidičák c) jezdí často d) řidičák nutně potřebují (kvůli rodině, práci,...)
Dejte mi ty údaje, kolik bodů měli na kontě ti, kteří dopravní nehody s úmrtím zavinili a já to klidně statisticky (SE SPRÁVNOU METODOLOGIÍ!) zpracuji - vsadím se, že vyjde, že tito lidé předtím, než dají takovou ránu, mají bodů minimum, nebo žádné...
ze bych dal doporadku znaceni, prehlednost na krizovatkach,
vyhazel reklamy kolem silnice a vsechny nesmyslny stojany kolem dalnice. Az pak bych si zacal stezovat na to, jak ridici jezdej...
Jenomze panove z RSD maj akorat tak starost, jak vobrat statni kasu na najmu (viz pondelni reporteri CT) a namastit si na predrazenejch zakazkach. Nejaka bezpecnost je jim ukradena ...
vždyť ježdění bez řidičáku je v pohodě, dám si svejch 12náct, papíry zahodím a vesele jezdím dál. Vždyť naši slavní zákonodárci říkají že je to v pohodě, auto přece nejezdí na papíry ale na benzín. Mě tak napadlo, má vůbec cenu jezdit na technickou? Na to popojíždění to přece nemá cenu ne?
spousta lidí na technickou nejezdí - jen namažou a to stačí. Důležité je dobře mazat!!!
byla na D11 omezena kvůli práci na silnici rychlost na 100 - 80 - 60. Dělníci něco kutali v levém pruhu, takže bylo omezení logické - ale PROČ TAM DOPRDELE NEBYL KONEC OMEZENÍ RYCHLOSTI?!?!?!?
Kdybych jel podle předpisů, což podle zákona musím, jel bych šedesátkou po normální dálnici dalších asi 15 km jen proto, že je nějaké hovado z ŘSD líné postavit o jednu značku víc - diví se snad někdo, že jezdím podle situace a ne podle značek, když tohle zažívám 5x denně?
seš si 100% jistej, že tam nebyla?
Až se někdo začne zabývat tím, proč na českých silnicích umírá tolik lidí, tak třeba pak se počet mrtvých změní.
Jsou nehody, za které může alkohol a nezkušenost řidičů, s těmi nehodami se nic neudělá a nezmění to ani nejlepší bodový systém.
Ale jsou nehody, za které může nedostatečná infastruktura. Až ze silnic I. třídy zmizí nebezpečné úseky, silnice lemované stromy, až budou křižovatky přehledné a bezpečné a přetížené silnice budou nahrazany moderními dálnicemi, tak počet mrtvých skutečně klesne.
Ať už se někdo konečně začne zabývat kde a proč se stávají tragické nehody...
leda v prdeli,momentalne je to uz jen o neucasti policie v procesu,dalsi veci jsou sice v poradi,ale bez bice to proste nepujde
ale i velmi špatný stav českých silnic má na tom svůj podíl. Silnice bez krajnic, vyjeté koleje od kamiónů, spousty zapomenutých značek omezující rychlost kvůli práci na silnici která už je dávno hotová (lidé poté nerespektují ani ty které mají svůj smysl) a hlavně fatální přetíženost silnic které na současný provoz nebyly projektované na stavěny.
České silnice patří k nejnebezpečnějším
.
.
Svět to ale vidí tak, že většina českých řidičů jsou tím pravým nebezpečím na silnicích a navzájem se před nimi varují. Není to ostuda pro Česko?