Diskuze

Havel a Kaplický na ztracené barikádě

Jen co Václav Havel uvedl v pražském Divadle Archa své Odcházení, už přichází s novým kusem. Parodii na politiku však nahradil v sobotních Lidových novinách tvrdým bombardováním systému grantů pro pražská divadla, které končí až výzvou k defenestraci ODS v metropoli.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Boris69

8. 1. 2009 13:37
Proč

je tady tento příspěvek už půl roku???????????

0 0
možnosti

stiin

3. 12. 2008 23:48
kdo se jim posmívá?

Netvrdím, že souhlasím se vším za co Václav Havel bojuje a nemohu ani posoudit, zda pan Kaplický zvolil správný způsob boje za svou chobotnici. Ale líbí se mi, že do toho jdou.

Ztracená barikáda je pouze ta, na níž již nikdo nechce bojovat. A to zdá se, není tento případ. Píšete, že jsou "jen terčem posměchu". Možná.

Ale kdo se posmívá lidem, kteří stojí na barikádách?

Nebudou to ti, kteří na žádné nikdy nebyli?

0 0
možnosti

alefik

2. 12. 2008 15:38
Ano

Ano. Souhlasím s p.Buchertem.  Prostě to tak je. Žijeme v této době a divadelníci  a kulturníci nejsou  ti co mají výlučné právo na peníze. A pan Kaplický  se stává spíše malým děckem, kterému bylo nespravedlivě ublíženo, než mužem, který umí přijmout neúspěch. Také se takto choval když mu v Británii odmítli zakázku? To jistě ne.

0 0
možnosti

do.cz

12. 11. 2008 21:04
odvádění pozornosti

Je zajímavé, jak se p.Buchert zabývá údajným vměšováním do politiky exprezidentem Havlem v době, kdy úřadující prezident Klaus je schopen porušit veškeré sliby které kdy vyslovil. Udělal si z úřadu prezidenta rep. hlásnou troubu svých zcestných názorů, z chobotnice udělal politikum především on, vměšuje se úplně do všeho , poskakuje na podiu na předvolebních mítincích své strany a neváhá se nazývat disidentem v zemi, kde tento pojem je především spojován a protikomunistickým odbojem. Je zjevné, že když disidenctví nejvíce bolelo, byl Klaus více než loajální k tehdejšímu režimu. To je možná kámen úrazu, že právě tohle nemůže Havlovi odpustit (včetně jeho opravdového mezinárodního věhlasu) a nešťastní novináři jako pan Buchert (kteří víc píší, než přemýšlejí) mu k tomu výborně slouží.

0 0
možnosti

mara777

23. 11. 2008 12:55
Re: odvádění pozornosti

bravo, PALEC NAHORU, neni co dodat :)

0 0
možnosti

Praha73

12. 11. 2008 16:20
Pane Bucherte co vám říká kontext?

" Je to víc.Je to zápas o smysl a charakter státu," napsal v sobotu Havel. A Buchert:"

...při vší úctě k pražským divadelníkům, oni smysl a charakter tomuto státu nedávají."

Při vší úctě p. B, ta nadutost s níž nechápáte obsahové vyjádření o podpoře ducha, kultury a vzdělanosti, když do smyslu zatahujete jen pražské divadelníky je ohromující. Smysl a charakter státu vidíte v čem? Jsem zvědavá na vaši odpověď!!!! proč vás máme pořád dokola poslouchat, ta tupost s níž vytrháváte slova z kontextu a přesazujete je do vámi stvořené reality? Už, aby vám někdo zacpal hubu, a přijďte si to zkusit, běžte mezi ně, mezi nezávislé umělce, zkuste sehnat grant se jménem Buchert. Kdo jste? Cože? Vy tančíte? A koho to zajímá! Běžte skládat jogurty do Tesca. Ale to je můj syn a umí skočit i salto. Co je to hip hop? Běžte Bucherte do pr... Máte namířeno do pr...řečí;-O

0 0
možnosti

yan007

9. 11. 2008 22:48
0 0
možnosti

noboty666

6. 11. 2008 8:12
CIFIX!

Proc to redakce porad vytahuje a presouva na zacatek?

0 0
možnosti

celtic

21. 10. 2008 16:24
souhlasím s Havlem....

Buchertova jedovatá slina nemá žádného významu....:-)

0 0
možnosti

jirihromadko

21. 10. 2008 16:19
Česká politická kultura

je oblast velice zanedbaná. Často vysvětluji mým německým spoluobčanům, že historie (nouze)  naučila Čechy permanentní aktívní i pasívní resistenci (ne tedy jenom housti). Potíž je jen v tom, že tento postoj Čechů k vládám (i vlastnoručně zvoleným) je tentýž, jako byl v době, kdy národ o sobě rozhodovat nemohl. Moderní termilnologie zde mluví o kontraproduktivnosti. Můžete si to opravdu dovolit, tako mrhat časem?

Jiří Hromádko

Frankfurt nad Mohanem[>-][>-][>-][>-][>-]

0 0
možnosti

jirihromadko

21. 10. 2008 16:24
Re: Česká politická kultura

Omlouvám se, že z mého textu vypadla slova ....k vládám  "a k morálním autoritám"

Jiří Hromádko;-(

0 0
možnosti

kolemjdoucí

30. 9. 2008 2:06
Souhlas

Souhlasím s textem pana Bucherta. Text je bohužel až příliš pravdivý, aby ho zde někteří vůbec nebo aspoň zčásti pochopili.

0 0
možnosti