Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rath: Podporuji bojkot, který vyhlásili dárci krve

Bojkot transfuzních stanic, k němuž vyzývá zmocněnec Sdružení dárců krve Jaroslav Kotrman, je podle lékařů nevídané vydírání. Nezasáhne navíc reformu ministra zdravotnictví Tomáše Julínka - jak je míněno - ale pacienty. Jejich operace se neobejdou bez krevních derivátů. David Rath ho i přesto podporuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Estébák

Krev

Podporujte Diag HUmen !Darujte krev!Nejlépe zdarma ![>-]

0/0
31.8.2008 21:06

Hrdý Budžes

Re: Krev

Di prdele zmetku. Diag Human nema s darcovskou krvi nic spolecneho, ta tyje z neschpnych statnich uredniku vsech vlad bez ohledu na politickou barvu.

0/0
31.8.2008 21:25

vokoun6

Dr. sRath bojkot podporuje...

že tenhle duševní mrzák, estébácký synek a Prasoubkova podržtaška bude tleskat něčemu tak ubohému překvapí asi jen málokoho. RvRvRv

0/0
13.6.2008 23:04

VSEZNAALEK

Blíží se den D a hodina H

Můj názor je,že bychom měli požadovat odstavení modré lůzy od moci, včetně demise čestného předsedy z postu nejvyššího,že bychom měli protestovat na všech frontách,stávkovat,konat demostrace, tisknout letáky,probuďit lidi prostřednictvím sms,mailů,webu...,ale konejme vše inteligentně,s vtipem a bez násilí ! Mým názorem je, že Modroptácká zlodějská lůza musí být akutně odstavena od kormidla,než rozkrade a vytuneluje  úplně vše, co ještě nestihla v 90. letech ! Že bychom měli  požadovat odstavení nejvyšších předtavitelů modré lůzy od válu a  konat vše, aby zde nezakořenila nová  totalita modrých strak !V tomto státě konečně musí zavládnout právo a ne zlodějská anarchie,válečnické dobrodružství  a opětovné zaprodávání národa ! Jsem přesvědčen,že je na čase zúčtovat  s nimi  již v nejbližších krajských a senatních volbách ! Každých 20 let se v tomto státě pořádně větralo,myslím, že teď je to více, než akutní ! Myslím, že hlavní roli  by v tom měli sehrát Pražané. A národ je jistě podpoří !

0/0
4.6.2008 15:06

Bouše

Bodejť bys byl proti,

socanská kreaturo. :-©

0/0
2.6.2008 9:30

Pav0uk

Malý kalibr

Domnívám se, že bojkot dárcovství krve je pro pana Ratha reklama příliš malého kalibru. Nebude tolik vidět. Protestní akce by se, podle mého, měla rozšířit na:

- bojkot sanitek, které projíždějí křižovatky se spuštěnými majáky,

- zaklokování vstupu do všech nemocnic a zdravotnických zařízení,

- přerušení činnosti všech soukromých lékáren.

Jistě, spousty lidí by takovou akci zaplatilo životem, ale konečně bychom všichni na vlastní oči viděli, že to pan Rath myslí s naším zdravotnictvím dobře.

0/0
2.6.2008 9:26

houff

Ach jo,

kvůli dRáthově agitce teď bude na transfůzkách narváno... Ale i tak půjdu!

0/0
2.6.2008 9:00

OndraCH

Reakce dlouholeteho bezplatneho darce krve

Jsem dlouholetym bezplatnym darcem krve (76 odberu) a registrovanym darcem kostni drene a dovolim si reagovat. Tato vyzva me sokovala. Jako darce krve jsem se vzdy citil hrdym, ze mohu pomoci zachranit zdravi nebo dokonce zivot jineho cloveka. Nedovedu si představit, co muze tato vyzva způsobit a pevne verim, ze bezplatni darci krve projevi solidaritu s nemocnými, tak jako uz to delaji roky a na vyzvu nebudou reagovat a zustanou nadale temi nejcestnisimi darci – darci krve a zivota. Nenechme nemocne cekat na nasi krev a pomozme tak jako doposud. Na zitrek jsem pozvan na darovani krevnich desticek a jsme rad ze opet budu moci krev darovat.

Jsem proti placeni poplatku, ale hazardovat s necim tak chvalihodnym jako je cestnost darcu krve je nemorálni a plne to odsuzuji. Zvolme jiny zpusob protestu nebo snahy o zruseni poplatku, moznosti je hodne a verim, ze se najde vhodnejsi nez tato vyzva.

0/0
1.6.2008 18:42

Apalucha

Re: Reakce dlouholeteho bezplatneho darce krve

I me tento pozadavek nemile prekvapil - odberu sice nemam tolik, jako Ondra, ale rozhodne s darcovstvim neminim prestat. Doplati na to jen lide, kteri uz ted treba doplaceji na stavajici system zdravotnictvi. To je chceme jeste ohrozit na zivote nebo ze zdravotnictvi odcerpat dalsi penize, ktere tam uz ted chybi? Pokud by podobne protesty pokracovaly a z dobrovolnych darcu (a jinych lidi, kteri se nyni zdarma nebo za minimalni uplatu staraji o chod zdravotnickych zarizeni) se stali "prodavaci", verte, ze poplatky (nebo zdravotni pojisteni) pujde vys, nez dosud.

0/0
2.6.2008 8:54

nictipotomnení

Jaké zděšení,

to, co tady dostaneme od lidí zadara, bychom museli KUPOVAT v zahraničí. Proč nám krev tedy takénedají ze zahraničí zdarma? Protože tam se za ni platí i dárci. Proč si dárci kazí vlastní zdraví darováním a až sami budou potřebovat léčbu (jakoukoliv) budou si ji platit?????

0/0
1.6.2008 13:08

veles

jaký budou mít názor, až ji budou potřebovat

Tuze by zajímal postoj všech, co tenhle nesmysl s bojkotem podporují, až budou oni sami nebo jejich blízcí krev potřebovat.

0/0
1.6.2008 12:36

Vševěd

Přebírám hladovku !

Hlásím se myšlence ČSSD převzít od pana Tamáše a jeho kolegů, převzít řetězově hladovku - hlásím se jako první !!![>-][>-][>-][>-][>-][>-][>-][>-]

0/0
1.6.2008 12:23

doktor_bota

2 singlemalt

Nemažou, to je jen pro iDNES typický kolaps části databáze...

0/0
1.6.2008 12:10

singlemalt

Tady se mažou příspěvky, které poukazují na neetické

a demagogické vševědovy slinty.(Y)

0/0
1.6.2008 12:07

Vševěd

Probuďme se konečně, nenechme v tom protestující samotné !!!

Můj názor je,že bychom neměli nechat.v připravovaných protestech tyto protestující samotné, že bychom měli protestovat na všech frontách,stávkovat,konat demostrace, tisknout letáky,probuďit lidi prostřednictvím sms,mailů,webu...,ale konejme vše inteligentně, s vtipem a bez násilí ! Mým názorem je, že Modroptácká zlodějská lůza musí být akutně odstavena od kormidla, než rozkrade a vytuneluje  úplně vše, co ještě nestihla v 90. letech ! Že bychom měli  požadovat odstavení nejvyšších předtavitelů modré lůzy od válu a  konat vše, aby zde nezakořenila nová modrá totalita, jakožto standard modrých strak !V tomto státě konečně musí zavládnout právo a ne zlodějská anarchie,válečnické dobrodružství  a opětovné zaprodávání národa ! Jsem přesvědčen,že je na čase zúčtovat  s nimi  již v nejbližších krajských a senatních volbách ! Každých 20 let se v tomto státě pořádně větralo,myslím, že teď je to více, než akutní ! Myslím, že hlavní roli  by v tom měli sehrát Pražané. A národ je jistě podpoří  !

0/0
1.6.2008 11:46

Vševěd

Re: Probuďme se konečně, nenechme v tom protestující samotné

A něco se asi chystá i uvnitř samotných modroptáků, můj známej, kterej má kontakty na lidi, jejichž náplní práce jsou důvěrné info... mi v neurčitých obrysech sdělil, že  minimalně ti nejvlivnější - tedy od Tupohlava počínaje (dokonce naznačil, že se požaduje i demise modroptáckého čestného předsedy z nejvyšší funkce, již zastává), budou obětováni předčasnými volbami. Lobbisté však nesmějí prozradit detaily, tak toho až tak mnoho nevím. Potvrzovaly by to ale i skutečnosti, které se odehrály na nejvyšší slezině modroptáků.Myslím , že nás podpoří i nemalá část modroptáků, kteří již mají arogantního TUPOHLAVA  také plné zuby, což se projevilo i u nich na nejvyšší slezině, kdy se k mikrofonu dostali oponenti jen  trikem, nebo snad dokonce násilím ? Teď si už nejsem jist...[>-]8-o

0/0
1.6.2008 11:47

Vševěd

Re: Re: Probuďme se konečně, nenechme v tom protestující sam

To, že se lidi již uchylují k protestům - jako jsou hladovky (ohrožení svého zdraví či života), protest dárců krve - po delší době rovněž na to může někdo doplatit životem, ale vinou modré LŮZY, protože té jsou životy lidí lhostejné a krev v zahraničí nenakoupí. , jen dokazuje akutnost celé situace u nás, že lidem již dochází trpělivost, že na sobě nenechají dříví štípat. Proto bychom to neměli nechat zajít do extrému a včas modroptáckou LŮZU odstavit !!!!, než se lidi začnou uchylovat ke krajnostem.

Jak tady tak čtu, tak příznivci modré LŮZY již se třesou, že se také konečně může dostat k moci právo a skutečná demokracie pro všechny a že se také může účtovat. Jsem pro, aby se exemplární případy zlodějiny trestaly veřejným vězení - pavilonem - veřejně přístupným i s webovými kamerami, jako jsou přenášeny ty gorilky - ODHALENÍ a na krk jim dát cedulky - modrá LŮZA  A CO VŠE  VYTUNELOVALI A ROZKRADLI !!!

0/0
1.6.2008 11:49

Vševěd

Re: Re: Re: Probuďme se konečně, nenechme v tom protestující

Sát  krev (bezplatně) a zpeněžit ji ve svůj prospěch dokáže

jen modroptácká LŮZA (nestačí již, že tvoří zisk z potu lidí) , biologové takovéto živočichy nazývají PARAZITY !Souhlasím s názorem přispěvatele chemba níže,  že dárci darují krev BEZPLATNĚ a Julinek&cikrrrt a spol.a.s, ji zpeněží se ziskem . To je teda hodně chytře vymyšleno. Proto tak prudí zdejší  chytráci v tričku  modroptácké lůzy, protože jim jde o zisk vydřený z  krve humánně smýšlejících a konajících  občanů, a nebo mají tak v hlavě totálně nasráno, že si neuvědomují, že bezplatným dárcům jde o princip. PROTEST SE TÝKÁ BEZPLATNÝCHN DÁRCŮ - kdo to nepochopil (PRÁVĚ JE OBAVA , ŽE PŘIBUDE PLACENÝCH, KTEŘÍ V RÁMCI ZISKU ZATAJÍ CHOROBY, KTERÉ NELZE V KRÁTKM ČASE ZJISTIT), čímž autor článku přiznává,, že vše, co je ve dravotnictví spojeno se ziskem, degraduje společnost na tu nejnižší možnou úroveň a smrdí to hřbitovem.

0/0
1.6.2008 12:05

doktor_bota

Re: Re: Modroptáckou lůzu pověsit za koule do průvanu !

Škoda, že tady není přerušený cocot, aby se podíval, jak jeho ideologičtí souvěrci dodržují pravidla netikety.

0/0
1.6.2008 11:50

singlemalt

Jen štěkej Rathlíku, ať všichni vědí, co jsi zač.

0/0
1.6.2008 11:39

Supervizor

Re: Jen štěkej Rathlíku, ať všichni vědí, co jsi zač.

Když neumíš číst, tak neblafej. Rath nic neorganizuje, jen tomu vyjádřil podporu, stejně jako já.

0/0
2.6.2008 9:06

antek2

VŠICHNI SLUŠNÝ LIDI

Určitě nepodpoří tohle sprosté vydírání.Kdo vymyslel takovou cipovinu a chce hazardovat se slušnýmy dárci,pan Rath by se měl hodně stydět

0/0
1.6.2008 11:28

hlupák

Re: VŠICHNI SLUŠNÝ LIDI

kolikrát si ty, anteku, dal krev ?

0/0
1.6.2008 11:48

doktor_bota

Re: Re: VŠICHNI SLUŠNÝ LIDI

A co je ti do toho?

0/0
1.6.2008 11:51

josef_spejbl

Jak mi může nějaký kretén zabránit darovat krev?

socani už to trochu přehánějí.......jménem kolika dárců má jako představu, že mluvil?

0/0
1.6.2008 10:17

pakoss

Re: Jak mi může nějaký kretén zabránit darovat krev?

to je mu jedno, on jenom chce provokovam a mele o všem...i o tom, čemuž evidentně nerozumí.

největší populista socanů :-©!

0/0
1.6.2008 10:22

hlupák

Re: Re: Jak mi může nějaký kretén zabránit darovat krev?

no, pakossi, kolikrát si ty sám dal krev?

0/0
1.6.2008 11:47

hlupák

Re: Jak mi může nějaký kretén zabránit darovat krev?

a von tě někdo nutí? a kolikrát si ji zatím dával ?

0/0
1.6.2008 10:27

hlupák

Re: Jak mi může nějaký kretén zabránit darovat krev?

kolikrát si ty dal bezplatně krev ?

0/0
1.6.2008 11:48

pakoss

Jasně vidíme, že rath je (nejen) před volbami...

....schopný podpořit populisticky jakékoli svinstvo !!! :-©

0/0
1.6.2008 10:06

antek2

Proč

bojkot dárců krve.To neni protest,ale sprosté vydírání.A u lékaře by se mělo platit aspon 50kč aby každej nelítal  s blbym píchnutim v řiti k doktorovy

0/0
1.6.2008 7:45

singlemalt

Re: Proč

když nic jinýho, alespoň by se to lépe počítalo.:-)

0/0
1.6.2008 8:02

Dezo-Conka

Sprosťárna je nezvyhodnit dárce

krve.Dárců krve je třeba si vážit.

0/0
1.6.2008 5:43

singlemalt

Re: Sprosťárna je nezvyhodnit dárce

Oldřichu, ty nemůžeš v neděli dospat? Nebo máš službu?

0/0
1.6.2008 8:01

Vševěd

EQ a IQ

Pravičák se prostě nedokáže na svět dívat očima druhých, třeba toho , kdo bere jen 5000, nebo má třeba tmavší oči. Dohlédne jen nakraj svého stolu plného žrádla. Asi Ti nic neříká tzv. EQ, asi ho moc vysoké nemáš. Možná můžeš správně vyplnit nějakej test s trouhelníčky, který zvládne i opice, a třeba i vrahoun. Dnes se přeceňuje IQ, ale ta je jen součástí celkové inteligence charakteristické jen pro lidský druh- tedy EQ - emoční inteligence, tu ale zpravidla změří až samotný život a chování individua především ve vypjatých krizových situacích. Zjednodušeně , abys to pochopil, vyšší EQ má člověk, který třeba např. není zištný a sobecký.VVV

0/0
1.6.2008 2:48

sir Humprey

-16

:-)

0/0
1.6.2008 2:29

Greybeard+

Re: -16

;-D;-DR^

0/0
1.6.2008 2:36

sir Humprey

Re: Re: -16

dobrou

numerickou...

;-)

0/0
1.6.2008 2:38

Greybeard+

Re: Re: Re: -16

Každý den, tohle číslo miluji;-)

0/0
1.6.2008 2:41

Vševěd

Probuďme se konečně, nenechme v tom protestující samotné !!!

Můj názor je,že bychom neměli nechat v připravovaných protestech tyto protestující samotné, že bychom měli protestovat na všech frontách,stávkovat,konat demostrace, tisknout letáky,probuďit lidi prostřednictvím sms,mailů,webu...,ale konejme vše inteligentně, s vtipem a bez násilí ! Mým názorem je, že Modroptácká zlodějská lůza musí být akutně odstavena od kormidla, než rozkrade a vytuneluje  úplně vše, co ještě nestihla v 90. letech ! Že bychom měli  požadovat odstavení nejvyšších předtavitelů modré lůzy od válu a  konat vše, aby zde nezakořenila nová modrá totalita, jakožto standard modrých strak !V tomto státě konečně musí zavládnout právo a ne zlodějská anarchie,válečnické dobrodružství  a opětovné zaprodávání národa ! Jsem přesvědčen,že je na čase zúčtovat  s nimi  již v nejbližších krajských a senatních volbách ! Každých 20 let se v tomto státě pořádně větralo,myslím, že teď je to více, než akutní ! Myslím, že hlavní roli  by v tom měli sehrát Pražané. A národ je jistě podpoří !

0/0
1.6.2008 2:03

Vševěd

Re: Probuďme se konečně, nenechme v tom protestující samotné

A něco se asi chystá i uvnitř samotných modroptáků, můj známej, kterej má kontakty na lidi, jejichž náplní práce jsou důvěrné info... mi v neurčitých obrysech sdělil, že  minimalně ti nejvlivnější - tedy od Tupohlava počínaje (dokonce naznačil, že se požaduje i demise modroptáckého čestného předsedy z nejvyšší funkce, již zastává), budou obětováni předčasnými volbami. Lobbisté však nesmějí prozradit detaily, tak toho až tak mnoho nevím. Potvrzovaly by to ale i skutečnosti, které se odehrály na nejvyšší slezině modroptáků.Myslím , že nás podpoří i nemalá část modroptáků, kteří již mají arogantního TUPOHLAVA  také plné zuby, což se projevilo i u nich na nejvyšší slezině, kdy se k mikrofonu dostali oponenti jen  trikem, nebo snad dokonce násilím ? Teď si už nejsem jist.[>-]:-P

0/0
1.6.2008 2:18

Vševěd

Re: Re: Probuďme se konečně, nenechme v tom protestující sam

.To, že se lidi již uchylují k protestům - jako jsou hladovky (ohrožení svého zdraví či života), protest dárců krve - po delší době rovněž na to může někdo doplatit životem, ale vinou modré LŮZY, protože té jsou životy lidí lhostejné a krev v zahraničí nenakoupí. , jen dokazuje akutnost celé situace u nás, že lidem již dochází trpělivost, že na sobě nenechají dříví štípat. Proto bychom to neměli nechat zajít do extrému a včas modroptáckou LŮZU odstavit !!!!, než se lidi začnou uchylovat ke krajnostem.

Jak tady tak čtu, tak příznivci modré LŮZY již se třesou, že se také konečně může dostat k moci právo a skutečná demokracie pro všechny a že se také může účtovat. Jsem pro, aby se exemplární případy zlodějiny trestaly veřejným vězení - pavilonem - veřejně přístupným i s webovými kamerami, jako jsou přenášeny ty gorilky - ODHALENÍ a na krk jim dát cedulky - modrá LŮZA  A CO VŠE  VYTUNELOVALI A ROZKRADLI.

0/0
1.6.2008 2:20

Vševěd

Re: Re: Re: Probuďme se konečně, nenechme v tom protestující

Souhlasím s názorem přispěvatele chemba,  že dárci darují krev BEZPLATNĚ a Julínek ji zpeněží se ziskem v a.s. To je teda hodně chytře vymyšleno. Proto tak prudí zdejší  chytráci v tričku  modroptácké lůzy, protože jim jde o zisk vydřený z  krve humánně smýšlejících a konajících  občanů, a nebo mají tak v hlavě totálně nasráno, že si neuvědomují, že bezplatným dárcům jde o princip

PROTEST SE TÝKÁ BEZPLATNÝCHN DÁRCŮ - kdo to nepochopil (PRÁVĚ JE OBAVA , ŽE PŘIBUDE PLACENÝCH, KTEŘÍ V RÁMCI ZISKU ZATAJÍ CHOROBY, KTERÉ NELZE V KRÁTKM ČASE ZJISTIT) !

0/0
1.6.2008 2:21

Vševěd

Re: Re: Re: Probuďme se konečně, nenechme v tom protestující

A něco se asi chystá i uvnitř samotných modroptáků, můj známej, kterej má kontakty na lidi, jejichž náplní práce jsou důvěrné info... mi v neurčitých obrysech sdělil, že  minimalně ti nejvlivnější - tedy od Tupohlava počínaje (dokonce naznačil, že se požaduje i demise modroptáckého čestného předsedy z nejvyšší funkce, již zastává), budou obětováni předčasnými volbami. Lobbisté však nesmějí prozradit detaily, tak toho až tak mnoho nevím. Potvrzovaly by to ale i skutečnosti, které se odehrály na nejvyšší slezině modroptáků.Myslím , že nás podpoří i nemalá část modroptáků, kteří již mají arogantního TUPOHLAVA  také plné zuby, což se projevilo i u nich na nejvyšší slezině, kdy se k mikrofonu dostali oponenti jen  trikem, nebo snad dokonce násilím ? Teď si už nejsem jist.8-o[>-]

0/0
1.6.2008 11:47

sir Humprey

Re: Re: Probuďme se konečně, nenechme v tom protestující samotné

Ne VšeVěda

viš celkem HOUNO

0/0
1.6.2008 2:22

Greybeard+

Re: Probuďme se konečně, nenechme v tom protestující samotné !!!

Kvůli 30kačkám se poserete,koumouše na vás. Vaše nadávky na jedné straně socanům a z druhé strany modrákům jsou dětinské a hloupé. Politici z obou stran si s takovými jako jsi ty vytírají prdel

0/0
1.6.2008 2:19

Vševěd

Re: Re: Probuďme se konečně, nenechme v tom protestující sam

Zpočti si , kolik je to procent z 5000 důchodu a kolik ze 100 000 platu, jestli tedy umíš procenta spočítat. A nikdy nezůstane u 30 Kč, ale minimálně na 150 to i s léky vyjde + další návštěvy...., jde ale hlavně o princip. Toto je test lidí, jestli jsou jiím jejich pseudoargumenty sežrat. A u 30 Kč nezustane, za pár let poznáš.

0/0
1.6.2008 2:24

Vševěd

Re: Re: Re: Probuďme se konečně, nenechme v tom protestující

Opr. Spočti XXXXXXXXX

0/0
1.6.2008 2:25

sir Humprey

Re: Re: Re: Re: Probuďme se konečně, nenechme v tom protestující

ano

jsi RUDÝ NOK

0/0
1.6.2008 2:27

Cocotus_Interruptus

Re: Re: Re: Re: Re: Probuďme se konečně, nenechme v tom prot

To uz jsi tady rikal vcera, brnkni Dalikovi at ti zaplati nejaky zakladni kurz argumentace, tyhle vykriky jsou opravdu vic nez trapne. Rv

0/0
1.6.2008 11:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.