Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zpravodaj ČT: Znám válečné zóny, ale v Číně mi vlasy vstávaly hrůzou

Zpravodaj České televize v Pekingu Tomáš Etzler zažil jako pracovník CNN války v Afghánistánu či Iráku. I jeho však překvapily důsledky zemětřesení v Číně, které na místě katastrofy sledoval plné dva týdny. "Mírou lidského utrpení to lze srovnat s válkou," říká.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pancho10

No tedy!

Málokdy tady čtu vše ale tento rozhovor nemá chybu.

0/0
4.6.2008 9:48

Bouše

Dobrý rozhovor

R^ R^

0/0
2.6.2008 9:10

Elev

Bohove

se hnevaji. Bojte se bohu!!

0/0
2.6.2008 5:34

D.E.S.

tady ..

Být takové zemětřesení u nás, popadaj všechny králíkárny a 90% všech ostatních baráků. Pomoc by jsme žádnou od vlády nedostali, maximálně by to Topolánek obletěl zkouknout vrtulníkem ... Z tohoto pohledu ještě číňané dopadli dobře ...

0/0
1.6.2008 20:36

mtis

Re: tady ..

Jo a kdyby tady bylo moře, tak nás tsunami už vzala dávno.

Mimochodem, sdělím ti sladké tajemství: ty králíkárny ke spadnutí byly ideálem a chloubou ale úplně jiného režimu, než který reprezentuje Topolánek, ale to ty si ještě nemůžeš pamatovat, protože jsi ještě dělal do plenek a maminka ti před spatím předčítala ze sebraných spisů Mao-Tse-Tunga o Velké cestě Velkého kormidelníka ....

0/0
2.6.2008 8:39

dislektik-idnes si na mě zasedla

osobní dojmy novinářů mě zajímají asi jako kolik

váží Paroubek

0/0
1.6.2008 17:32

Pilát

ten zpravodaj

uvedl, ze by ho cinske urady do Tibetu nepustily  ;-)  co to ma znamenat ?  ;-)

0/0
1.6.2008 15:55

bubacik

Re: ten zpravodaj

vy tam v Kanade, nerozumite psanemu textu?;-):-P

0/0
1.6.2008 17:28

hrdý Buďžes

Čínští odborníci třikrát varovali před hrozícím zemětřesením

14. května 2008 devátý kanál Čínské centrální televize (CCTV9) vysílal diskusní pořad o nedávném zemětřesení ve Wenchuanu. Moderátor programu, Yang Rui, ve vysílání telefonicky hovořil s panem Chen Yiwenem, poradcem Výboru pro předpověď přírodních nebezpečí (VPPN), který na tvrzení vedoucího Čínského seismologického úřadu, že „nedostali žádnou předpověď, předpovídat zemětřesení je nemožné,“ reagoval slovy: „Tohle je lež.“........

Přestože z večerní reprízy pořadu byl rozhovor s panem Chenem vystřižen, odpolední vysílání bylo živé. Prohlášení pana Chena tedy hlavní čínská státní televize zveřejnila.

Chen dodal, že rozdíl mezi skutečným epicentrem a jejich předpovědí byl jen jeden stupeň zeměpisné délky. Chen vítá všechna média a uživatele internetu, aby se podívali na výsledky jeho práce na http://cheniwan.sea3000.net/

 http://www.velkaepocha.sk/content/view/5226/39/

0/0
1.6.2008 15:33

j@ck

Re: Čínští odborníci třikrát varovali před hrozícím zemětřesením

docela bych tomu veril. tihle mocnari si vzdycky umi umyt rucicky. tak trochu mi to pripomina nedavne povodne v USA

0/0
1.6.2008 15:37

hrdý Buďžes

Také mi z Číny vstávají vlasy hrůzou

reportáž:

http://video.news.sky.com/skynews/video/?&videoSourceID=1363542&flashURL=fur_p4668

0/0
1.6.2008 14:10

babacek

Zpravodaj ČT: Znám válečné zóny, ale v Číně mi vlasy vstával

Zpravodaj ČT: Znám válečné zóny, ale v Číně mi vlasy vstávaly hrůzou...........

To nejsou důsledky zemětřesení, ale dlouholeté politiky. Zemětřesení jen pomohlo ty důvody odkrýt. Zní to sice tvrdě, ale je tomu tak.:-(

0/0
1.6.2008 13:45

j@ck

Re: Zpravodaj ČT: Znám válečné zóny, ale v Číně mi vlasy vstával

:-(

0/0
1.6.2008 13:52

babacek

Re: Re: Zpravodaj ČT: Znám válečné zóny, ale v Číně mi vlasy vstával

 

To má být souhlas nebo nesouhlas ?

0/0
1.6.2008 13:57

j@ck

Re: Re: Re: Zpravodaj ČT: Znám válečné zóny, ale v Číně mi vlasy vstával

spis nesouhlas, myslim ze to neni dusledek politiky, ale zemetreseni.

0/0
1.6.2008 14:10

babacek

Re: Re: Re: Re: Zpravodaj ČT: Znám válečné zóny, ale v Číně mi vlasy vstával

Tak to se mýlíš. Čínská vláda nechává opravit a postavit nové pouze tam kde to turisté mohou vidět.

Tyto barabizny stály již silou vůle a za to může právě politika Čínské vlády nic jiného.

Za normálního stavu by je statik nechal strhnout již před desítky let.

0/0
1.6.2008 14:16

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Zpravodaj ČT: Znám válečné zóny, ale v Číně mi vlasy vstával

byls nekdy v cine nebo v nejake rozvojove zemi?

0/0
1.6.2008 14:16

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zpravodaj ČT: Znám válečné zóny, ale v Číně mi vlasy vstával

Ty chceš Čínu teď prohlásit za rozvojovou zem, tu Čínu která je na svojí komunistickou tradici tak pyšná?

Potom je každá debata zbytečná.

P.S. Nebyl jsem v Číně mě stačili komunisti zde.:-©

Byl tam však můj kamarád jako vyslanec a také málem přišel o život. ;-(

0/0
1.6.2008 14:32

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zpravodaj ČT: Znám válečné zóny, ale v Číně mi vlasy vstával

Myslis tu komunistickou Cinu, ktera uz zprivatizovala vetsinu hospodarstvi a ma daleko nizsi dane nez v "kapitalisticke" EU?

0/0
1.6.2008 14:33

josef_spejbl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zpravodaj ČT: Znám válečné zóny, ale v Číně mi vlasy vstával

- 16, hnědý terčíku.......R^ 

0/0
1.6.2008 14:35

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zpravodaj ČT: Znám válečné zóny, ale v Číně mi vlasy vstával

Vše co Čína má tedy vyrábí ukradla od jinud. Lidé žijí otrocky a nesvobodně a to nemá s tím nic společného i kdyby jejich privatizací nic společného. Já si dobře pamatuji dobu kdy rubl byl nadhodnocen tak, že stál vůči koruně víc jak dolar. Tak takhle je to v Číně po stránce ekonomické.

0/0
1.6.2008 14:38

mtis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zpravodaj ČT: Znám válečné zóny, ale v Číně mi vlasy vstával

A hele další z novo-mýtů...tentokrát o velké privatizaci čínského hospodářství ... .;-D;-D;-D

0/0
2.6.2008 8:41

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zpravodaj ČT: Znám válečné zóny, ale v Číně mi vlasy vstával

takze o cine nevis vubec nic, jak se dalo predpokladat, jsi jen plny predsudku a vlastnich konceptu. ja jsem tam sice neprisel o zivot, ale shodou okolnosti jsem prave v himalajich v sechuanu zazil nehodu autobusu, ktery se na namrzle vozovce zritil ze srazu. pul hodiny do prijezdu armady jsme tam osetrovali ranene a umirajici (pred ocima nam jich zemrelo asi 10). jestli myslis ze je to tam nejaka legrace tak neni. a s tim komunismem to taky neni cernobile. mozna by ses divil jak tam nejake veci dobre funguji. s pevnosti tech domu mas mozna pravdu, ale aby to uz bys chtel mozna trochu moc.:-©

0/0
1.6.2008 14:38

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zpravodaj ČT: Znám válečné zóny, ale v Číně mi vlasy vstával

Ne každý musí navštívit tu zem aby jí znal. Nechci jet do země kde jsem omezován kam smím a kam již ne.Takže i kdybych jí chtěl poznat je to nereálné. Víš ty znalče.:-)

0/0
1.6.2008 14:43

j@ck

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zpravodaj ČT: Znám válečné zóny, ale v Číně mi vlasy vstával

praveze tam nejsi omezovan skoro vubec, muzes tam jet temer kam chces, jen do urcitych oblasti potrebujes povoleni (treba do tibetu). jeste tak pred 10-15 lety platilo, ze cizinci museli bydlet ve specialnich hotelech, ted uz muzou vsude. cina se obrovskym tempem modernizuje a rozviji (staci se podivat na narust poctu automobilu), velkomesta na vychode jsou jako los angeles nebo new york. v cine ve skutecnosti neni komunismus, ale kapitalisticka diktatura s nalepkou komunismu. vzdyt oni nemaji vubec zadny duchodovy system, tim myslim absolutne zadny. tak jakypak komunismus? zachvilku si cinani koupi cele USA

0/0
1.6.2008 14:52

Tutankamon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zpravodaj ČT: Znám v

Taky tady na to cucim kdyz vidim decka na ulici v 10 odpoledne misto toho aby byli ve skole. Zadna povinni dochazka.

V metru se perou mladi se starejma o sedadlo. Zadny pousteni starsiho si sednout.

Pres cestu na prechode se jde na ¨laktofky¨. 

Taky jsem se jeste s tak brutalnim kapitalizmem nesetkal.

0/0
1.6.2008 15:00

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zpravodaj ČT: Znám válečné zóny, ale v Číně mi vlasy vstával

Proč má tedy Čína nejvíce popravených za svůj názor ? Proč má nejvíce politických vězňů v nelidských podmínkách? A ani to není pravda o svobodném cestovaní. Jak vidím i když jsem v Číně nebyl tak vím o zákulisních praktikách více jak kdo jiný. Myslím, že ty popisuješ spíše Hongkong a kdyby to mohli svobodně lidé žijící tam rozhodnout tak by se pod Čínskou správu také nikdy nevrátil. A Tibet lidé ve vlastní zemi jsou vlastně zajatci to vše snad naprosto stačí aby každý viděl, že je něco špatně. Myslím, že to vidíš buď přes růžové brýle nebo si se dostal právě jen na lokality které jsou pro turisty přístupné a jsou vlastně takovou načinčanou výlohou pro svět.A mohu tě ujistit, že toto budou první OH po roce 1970 na které nepojedu.Rv

Čína si možná koupí ne jen USA za ty své plagiáty. :-©

0/0
2.6.2008 5:18

Tutankamon

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zpravodaj ČT: Znám váleč

To je asi jako rict: ¨nemam rad jabka, ale v zivote jsem zadny neochutnal¨

Jak se na vychodnim slovensku rika: ¨Dalsi co zjedol hadovy nohy¨

Proc se ten nas typickej cechacek musi vyjadrit k cemukoliv i kdyz nema paru?

0/0
1.6.2008 14:56

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zpravodaj ČT: Znám váleč

Komunismus byl všude na světě stejný jen někde byl o malinko ´´ mírnější ´´a někde naopak o mnoho tvrdší. A kdo v něm jen chvilku žil zná i možnosti jaké v těchto totalitních zemích jsou aniž by tam okusil. A tak jako sadař také poznáš které jablko je červavé aniž by si se do něho musel zakousnout.:-)

A právě, že mám kamaráda který tam byl jako vyslanec i ze svojí ženou několik let tak vím o Číně víc jak třeba o sousedním Slovensku.

0/0
2.6.2008 5:25

josef_spejbl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zpravodaj ČT: Znám válečné zóny, ale v Číně mi vlasy vstával

asi ne....on má holt zřejmě představu, že normy CE platí v každé díře.....a že všude na světě je tak dobře jako v té naší malé evropě.....

0/0
1.6.2008 14:34

Sharkee

chválit někoho za samozřejmost

je zvrhlé

0/0
31.5.2008 6:58

kunde

Re: chválit někoho za samozřejmost

bohužel se to stává normou.:-/

0/0
31.5.2008 8:00

sphagnum

Re: chválit někoho za samozřejmost

samozřejmost jak kde a jak pro koho. Malý dítě taky musíš chválit za to, že použije nočník, dokuď to nevezme ze samozřejmost.

0/0
31.5.2008 19:12

pacama

Re: chválit někoho za samozřejmost

Samozřejmost? A co New Orleans a hurikán Katrina?

0/0
1.6.2008 17:08

captain cook

nebyt letos olympiady

neudelali by to!

0/0
31.5.2008 6:53

zhulená mánička

Re: nebyt letos olympiady

co by neudělali?nepomohli vlastním lidem?nesmysl....

0/0
1.6.2008 8:07

roba21

Re: Re: nebyt letos olympiady

Nesmysl? Tak se podívejte jak čínská vláda reagovala na podobná neštěstí v minulosti...

Rád bych věřil tomu, že se Čína mění, ale podle mě je to jen šikovně využité neštěstí.

0/0
1.6.2008 13:45

j@ck

Re: Re: Re: nebyt letos olympiady

byl jsi nekdy v cine, nebo vubec nevis o cem mluvis?

0/0
1.6.2008 13:53

captain cook

Re: Re: Re: nebyt letos olympiady

roba 21 ma pravdu...znam dost Cinanu - kolegu a dozvedel jsem se od nich ledacos

0/0
1.6.2008 17:15

Pilát

klobouk dolu

nad necim, co je v civilizovanem svete zcela bezne ?  ;-D;-D;-D

0/0
30.5.2008 21:31

freeLook

Re: klobouk dolu

mas namysli onehda tu vodu v usa? :-)

0/0
31.5.2008 1:55

iPilat

Re: Re: klobouk dolu

on nemuze nic vedet o vode v USA, kdy by k tomu v Humpolci prisel? ;-D;-D;-D

0/0
31.5.2008 6:55

Pilát

Re: Re: klobouk dolu

v pripade teto katastrofy v USA byly informace okamzite  ;-)  kdybys zil tady v Kanade, tak bys pochopil, ze televize i tisk se tady predhaneji kdo prinese informaci jako prvni  ;-)

0/0
31.5.2008 15:51

Tutankamon

Re: Re: Re: klobouk dolu

informace byla ale pomoc nikde :)

0/0
1.6.2008 15:02

Velho

Klobouk nahodu

jak to komentoval Etzler! ;-D;-D Kokta koktavej!

0/0
30.5.2008 20:17

Pilát

ale

to by preci melo byt normalni  ;-)  alespon ve vyspelem Zapade to tak chodi  ;-)

0/0
30.5.2008 16:48

iPilat

Re: ale

jako v Humpolci verejny rozhlas chvilka dechovky a potom big blast otevrenych zprav o stavu septiku Humpolecke radnice ;-D;-D;-D Ruzeno uz i zidovsti reporteri CNN jsou proti tobe ;-)

0/0
30.5.2008 18:07

chenile

jojo

Cina se lepsi a jeste k tomu tam maj diky diktature vychovany lidi.. pokud se udrzi postupne zvysovani svobody.. bude to za chvilku raj na zemi

0/0
30.5.2008 14:35

l e o

Re: jojo

KONECNE TO NEKDO POCHOPIL! :-)

R^R^

0/0
31.5.2008 3:18

l e o

Re: Re: jojo

bye bye imperialnimu kapitalismu ;-D R^ R^

0/0
31.5.2008 3:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.