- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No to je teda svinstvo. Pořádný podraz od Tmobile a ne moc menší od Komerční banky.
Je sice pěkné, že jim většina zákazníků podepsala 101, ale je to přinejmenším neetické. Na druhou stranu se u mně KB dostala na úroveň Providentu a dalších skvělých firem.
Jako rozhodne mi prijde milejsi dostat nabidku kreditky automaticky a - prijmes, neprijmes - nez kdyz clovek musi v pripade zajmu o kreditku nekde zadat a vyplnovat dotazniky a nosit potvrzeni o prijmech z prace atd. Nevidim v tom zas tak neco odpornyho, ze KB rozeslala vzornym tarifnim zakaznikum nabidku kreditky. neposila to vsem, ale jen vybranym, co maj slusnou moralku a historii. Tak proc to nevyuzit jako bonus, kor kdyz se tou kartou daji dobre nasbirat bonus body na novy mobil atd.
Zaměstnavatel nám zrušil tarify a dal předplacenky. Náklady na telefony mu klesly na pětinu. Většina zaměstnanců hovory stejně jen přijímá.
Nechapu lidi, co zvoli dobijeci, drazsi, kupon oproti kreditnim tarifum, ktere ma Vodafone, T-Mobile a ted snad uz i O2 ... vzdyt dobijeci karta je mnohem drazsi, nez kreditni tarif a pritom kreditni tarif funguje na stejnem principu, jako dobijeni kuponem, akorat s tim, ze se to plati zpetne a ne dopredu a za to jsou poskytovane sluzby vyrazne levnejsi, nez u dobijecich kuponu.
Já jsem TM souhlas nedal a mám klid. Často se vyplatí umět číst a ne si jennechat ukázat místo pro podpis.
když podepíšete smlouvu a v ní je, že dovolujete tyto údaje poskytovat...tak se nedivte troubové...vodafone rulez - na paušál žádná smlouva...samo takly jsou to zloději - ale bez smlouvy
Dobrý den, je nám známo, že advokátní kancelář Adam Batuna Legal připravuje kolektivní žalobu na Tmobile za prodej osobních údajů zákazníků, kontaktujte ji na http://www.batunalegal.cz.
a šetřím měsíčně několik stovek.I když platím za 1 min víc, nemusím platit paušální poplatek,teprve teď vidím,jaký jsem byl trouba.
Tomu docela dobře rozumím vždycky je to ale hlavně o tom si to všecko dobře spočítat - stávalo se mi, že jsem volal zákazníkům, kteří by při přechodu na tarif z předplacené karty těch několik stovek taky ušetřili (u O2) - a stejně si to nenechali vysvětlit.. je ale pravda, že tarify pro spoustu lidí nejsou výhodné a stejně se do nich valí, že je to pro ně výhodnější a ať si to vezmou.. proto už to nevolám..
proč mám odjakživa jen předplacenou kartu a ne paušál
jste museli mít oučet nebo operátora třeba v USA,Rusku nebo třeba Číně aby se na to nevázali naše banky.