Diskuze

Úředníci vyšetřují T-Mobile, firma prodala záznamy o klientech bance

Mobilní operátor T-Mobile prodal osobní údaje o statisících zákazníků Komerční bance. Banka je teď přesvědčuje, aby si pořídili její kreditní karty. Případem se zabývá Úřad pro ochranu osobních údajů. Zprávu přinesla televize Prima.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

roba21

30. 5. 2008 13:39
Smlouva

Chce to číst smlouvy. I ta malinká písmenka. :-P

0 0
možnosti

lenoch07

30. 5. 2008 11:37
Svinstvo

No to je teda svinstvo. Pořádný podraz od Tmobile a ne moc menší od Komerční banky.

Je sice pěkné, že jim většina zákazníků podepsala 101, ale je to přinejmenším neetické. Na druhou stranu se u mně KB dostala na úroveň Providentu a dalších skvělých firem.

0 0
možnosti

Petulak_1980

30. 5. 2008 13:05
Re: Svinstvo

Jako rozhodne mi prijde milejsi dostat nabidku kreditky automaticky a - prijmes, neprijmes - nez kdyz clovek musi v pripade zajmu o kreditku nekde zadat a vyplnovat dotazniky a nosit potvrzeni o prijmech z prace atd. Nevidim v tom zas tak neco odpornyho, ze KB rozeslala vzornym tarifnim zakaznikum nabidku kreditky. neposila to vsem, ale jen vybranym, co maj slusnou moralku a historii. Tak proc to nevyuzit jako bonus, kor kdyz se tou kartou daji dobre nasbirat bonus body na novy mobil atd. R^

0 0
možnosti

jka2005

30. 5. 2008 10:31
zaměstnavatel

Zaměstnavatel nám zrušil tarify a dal předplacenky. Náklady na telefony mu klesly na pětinu. Většina zaměstnanců hovory stejně jen přijímá.

0 0
možnosti

Petulak_1980

30. 5. 2008 10:33
Re: zaměstnavatel

Nechapu lidi, co zvoli dobijeci, drazsi, kupon oproti kreditnim tarifum, ktere ma Vodafone, T-Mobile a ted snad uz i O2 ... vzdyt dobijeci karta je mnohem drazsi, nez kreditni tarif a pritom kreditni tarif funguje na stejnem principu, jako dobijeni kuponem, akorat s tim, ze se to plati zpetne a ne dopredu a za to jsou poskytovane sluzby vyrazne levnejsi, nez u dobijecich kuponu. :-P

0 0
možnosti

jka2005

30. 5. 2008 10:08
souhlas

Já jsem TM souhlas nedal a mám klid. Často se vyplatí umět číst a ne si jennechat ukázat místo pro podpis.

0 0
možnosti

Chalimon

30. 5. 2008 10:47
Re: souhlas

R^

0 0
možnosti

mutantmutant

30. 5. 2008 9:56
to je teda svinstvo

RvRvRv

0 0
možnosti

Fidel Castro v plne sile

30. 5. 2008 9:27
No jo

když podepíšete smlouvu a v ní je, že dovolujete tyto údaje poskytovat...tak se nedivte troubové...vodafone rulez - na paušál žádná smlouva;-)...samo takly jsou to zloději - ale bez smlouvy:-)

0 0
možnosti

Adbatseznam

30. 5. 2008 9:14
Kolektivní žaloba proti Tmobile

Dobrý den, je nám známo, že advokátní kancelář Adam Batuna Legal připravuje kolektivní žalobu na Tmobile za prodej osobních údajů zákazníků, kontaktujte ji na http://www.batunalegal.cz.

0 0
možnosti

jeen

30. 5. 2008 9:31
???

Pan advokát nemá na to, aby si reklamu zaplatil???

;-€

Rv

0 0
možnosti

slatin

30. 5. 2008 8:48
Já už taky zrušil paušál

a šetřím měsíčně několik stovek.I když platím za 1 min víc, nemusím platit paušální poplatek,teprve teď vidím,jaký jsem byl trouba.

0 0
možnosti

mixér

30. 5. 2008 9:45
Re: Já už taky zrušil paušál

Tomu docela dobře rozumím ;-) vždycky je to ale hlavně o tom si to všecko dobře spočítat - stávalo se mi, že jsem volal zákazníkům, kteří by při přechodu na tarif z předplacené karty těch několik stovek taky ušetřili (u O2) - a stejně si to nenechali vysvětlit.. je ale pravda, že tarify pro spoustu lidí nejsou výhodné a stejně se do nich valí, že je to pro ně výhodnější a ať si to vezmou.. :-© proto už to nevolám.. :-P

0 0
možnosti

loginname_

30. 5. 2008 8:43
Já vím MOC dobře,

proč mám odjakživa jen předplacenou kartu a ne paušál R^

0 0
možnosti

pancho10

30. 5. 2008 8:45
Re: Já vím MOC dobře,

Ale mě stejně otravují.

0 0
možnosti

pancho10

30. 5. 2008 8:32
To by..

jste museli mít oučet nebo operátora třeba v USA,Rusku nebo třeba Číně aby se na to nevázali naše banky.

0 0
možnosti