Diskuze

Mrtví v autech jsou oběti středověku

Může za to krvelačná brutalita našich řidičů? Nebo neschopnost a úplatnost policistů? Proč nefungují ani Grossovi Kryštofové, ani Langerova totální pohotovost? Proč nezabraly body, proč umírá tolik lidí na silnici? A nic nepomáhá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

DanSed

2. 6. 2008 15:49
Absolutní nepochopení situace

Hlavní příčina spočívá v kultu spotřeby a moci a v nedostatku sebevědomí (skutečného, ne hraného), soudnosti a respektu k ostatním. Tohle žádný dopravní předpis nevyřeší. Řešit bohužel lze jen následky stavu společnosti, a to důsledným vymáháním odpovědnosti za způsobené nehody, postihováním jen takových přestupků, které ohrožují ostatní, ale zato tvrději a rychleji. Úpravy pravidel směřují opačně. Zbavují policii odpovědnosti vůbec se takovými přestupky se způsobenou škodou zabývat a postihovat viníky, místo toho dostávají do rukou více prostoru pro šikanování lidí, kteří nikomu nezpůsobili sebemenší škodu, neohrozili, neomezili, jen prostě porušili některý přiblblý předpis. Podle připravované novely ožrala, který porušením předpisů (třeba předjíždění na plné) jen způsobí škodu a nikoho jen šťastnou náhodou nezraní a nezabije, bude potrestán méně než dosud a méně než člověk, který si 4x nezapne pás. Pak se nedivme, že se někteří lidé bojí jet 51, ale jiní se nebojí hazardovat.

0 0
možnosti
FH

Bouše

29. 5. 2008 9:04
Bezúročné půjčky na auta !

8-o 8-o 8-o

 

I když nevím, co na ní koncem května dělal, ale všechno nasvědčuje tomu, že autor spadl z višně. ;-D

0 0
možnosti
AK

Tonda Brno

29. 5. 2008 8:48
Příčinou je jen bezohlednost

Žádný středověk nebo něco podobného není příčinou, i když stará auta, jejichž karoserie drží pohromadě jen díky vrstvám epoxidu a laku, taky moc nepřispívají k bezpečnosti. Jediná nebo spíš hlavní příčina je jen a jen bezohlednost a pocit, že "JÁ" jsem něco víc jak ostatní a z toho vyplývající způsob jízdy.

Někdy se stačí jen podívat jak kdo třeba parkuje. Zrovna včera jsem se jedné takové "řidičky" ptal, zda nemůže zapakovat o kousek vedle, že by se vedle mohlo vejít ještě další auto a dostalo se mi odpovědi, že nemůže a co je mi po tom, jak ONA parkuje. A stejné je to i v provozu, pokud někdo má pocit, že ON je něco víc jak ostatní řidiči a podle tohoto pocitu se chová, měl by okamžitě přijít o řidičák a možná i o auto, protože taková osoba bude řídit klidně i bez papírů.

0 0
možnosti
SS

:-(

28. 5. 2008 22:46
neschopnost a úplatnost policistů

Jiste k tomu take prispiva, ale uplatky nekdo musi davat a na davani uplatku musi byt mentalita. Uplatkarska mentalita panuje v Cesku jiz po generace...

Mrtvi v autech jsou jen prirodni selekci.

0 0
možnosti
JK

Terrurek

28. 5. 2008 13:46
tenhle článek

je dílo asi duševně chorého řidiče... to je přesně ten typ kterýho sere že někdo jede škodovkou skopečka 90 (na devadesátce) a nakonec ho na dvojtý plný předjede.

0 0
možnosti
ŽK

Železobetonová Krysa

28. 5. 2008 1:26
Výborný článek !

R^

0 0
možnosti

Dr No

27. 5. 2008 18:11
Za nehody nemůže

ani stav silnic, ani stav aut, ani dopravní předpisy ani nedůslednost policie. Ne že by se na těchto věcech nedalo (a nemělo) mnoho zlepšit, ale za nehody můžou vždy a za všech okolnosti jedině lidé. Lidé, kteří nepřizpůsobují styl jízdy stávajícímu stavu silnic, kteří nepřizpůsobují styl jízdy stavu svého auta (nebo jezdí v autech, která bezpečnou jízdu neumožňují), lidé kteří se vymlouvají na špatné předpisy, ale nedokážou použít zdravý rozum a lidé, kteří si z nedostatku policejních kontrol vyvodili idiotský závěr, že všechny dopravní předpisy jsou jenom zbytečný opruz, který oni jako supermani nemusejí respektovat ...

0 0
možnosti
ŽK

Železobetonová Krysa

28. 5. 2008 1:50
Re: Za nehody nemůže

Tipuju městkej policajt, absolvet pomocný školy, cyklista nebo 3v1..... :-©

0 0
možnosti
JU

sageorg

27. 5. 2008 14:09
Mrtví v autech........

jsou oběti stavu společnosti,kterou cíleně mrví politici,svým chováním,vystupováním,neúctou k zákonům,jejich naprostá nepostižitelnost,bez základů slušnosti,tolerance,.......atd.

0 0
možnosti
N

notebook.r51

27. 5. 2008 23:17
Re: Mrtví v autech........

R^R^R^R^:-©:-©:-©

0 0
možnosti
JS

Jedinej spravedlivej

27. 5. 2008 13:24
Souhlas

Líbí se mi pane Komárku, že jste do toho tentokrát nenamočil ČSSD. Ač nerad tentokrát s Vámi naprosto souhlasím!!

0 0
možnosti
JK

babacek

27. 5. 2008 7:11
Proč, proč, proč.

Česku chybí Simír Gerchán a než ho naklonují tak to bude nějaký čas trvat. ;-)

0 0
možnosti
L

Lemaxik

27. 5. 2008 7:24
Re: Proč, proč, proč.

tz jsi tu takz chzbel troubo.

0 0
možnosti