Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soudce Nagy údajně rezignoval kvůli úplatku

Soudce Pavel Nagy, známý z případu vymyšleného soudního líčení, na svou funkci rezignoval až poté, co jeho nadřízení obdrželi důkazy, že bral úplatky. Informovala o tom televize Nova.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Justiční kanál

Nagy není sám.

 Většina lidí justici nedůvěřuje, ostatní u soudu ještě nebyli - www.justicetv.cz

0/0
27.5.2008 21:19

rohatey

Jo, jo korupce

u těch soudců prakticky neodhalitelná, nasadit nějaký odposlech na soudce to by evidentně soudcovská mafie nedovolila,  jakkoliv absurdní rozsudek, evidentně nezákonný to je přece jen obyčejný právní "názor" na který má soudce nárok, propuštění mafiánů z vazby na základě  zcela "neúmyslného" procesního pochybení, to je mezi soudní mafií také  zcela beztrestné, dokonce je i zcela beztrestné propustit "omylem" mafiána z kauzy LTO předčasně z vězení, viz soudružka soudkyně Benešová.  Rovněž je zcela beztrestné falšovat spisy, opilství, onanování u dětské pornografie a další a další. Rekl bych že nám je prd platná takováto soudcovská "nezávislost" na politické zvůli když  v podstatě znamená totální nezávislost na morálce, zákonech, spravedlnosti a právu a totální závislost na korupci, kamarádíčcích a vazbách na kdekoho.

0/0
27.5.2008 14:38

inedible

a pak ver nasim soudum

:-© spiny spatne

0/0
27.5.2008 12:21

redback

U soudce bych to viděl za korupci tak 20 let ...

nucených prací. Důvodem je obtížnost dokazování. Je všeobecně známo, že většina z nich bere. Škode, že u nás není trest smrti. :-(

0/0
27.5.2008 8:32

babacek

Úplatek.

Kolik podobných soudců justice má se spočítat jistě nedá.Nagy je pouze kapkou v moři. :-/

0/0
27.5.2008 8:16

singlemalt

Re: Úplatek.

podle výsledků některých kauz to tak vypadá. Možná některé rozsudky nejsou uplacené, ale jen je losují...;-)

0/0
27.5.2008 8:29

Mak1

By mě zajímalo,

jestli kdyby "investigativní" reportér z NOVY nabídl někomu úplatek a ten by ho oznámil, jestli by šel investigativně sedět .....

0/0
27.5.2008 7:52

zoufalec1

Re: By mě zajímalo,

cokoliv, jakýkoliv prostředek, který pomůže odhalit úplatného úředníka je dobrý a vítaný. A nejen úředníka, velké pole činnosti se nabízí i mezi poslanci a senátory, uplatnění by našel i u vlády. A tím nemám na mysli jen tu současnou.

0/0
27.5.2008 9:09

Mak1

Re: Re: By mě zajímalo,

V tomhle samozřejmě souhlasím, ale nabízení úplatku je taky trestným činem. Tudíž otázkou je, zda by měl být reportér, který nabízí úplatek někomu, kdo ho nevezme a reportéra oznámí policii trestně stíhán, odsouzen a zavřen. 

Protože - on se nabídkou úplatku dopouští také trestného činu, víte ? 

0/0
27.5.2008 9:33

zoufalec1

Re: Re: Re: By mě zajímalo,

a stále dokola. Určitě ne! Děje se to přece v zájmu odhalení velkých úplatků. Pokud budeme stále bazírovat na blbostech, nikdy ty velké dacany nechytneme. A to chceme? Hrát si se slovíčky? Zde to chce tvrdou ruku a nasazení všech prostředků. Jinak se nám ostatním budou smát ještě hodně dlouho. Víte?

0/0
27.5.2008 10:01

Mak1

Re: Re: Re: Re: By mě zajímalo,

Já jsem se jenom chtěl ujistit:-)

A nepřijde Vám, že páchání trestného činu aby byl odhalen jiný trestný čin je minimálně neetické.

A v horším případě dost snadno zneužitelné ....

0/0
27.5.2008 10:43

ix.

..prevencí kourupce je pouze transparentnost rozhodování...

...Veškerá jednání soudu by se měla nahrávat videokamerou a archivovat.  Ubylo by arogantního a povýšeného jednání soudců k účastníkům, ubylo by podivných rozhodnutí založených na nesprávné protokolaci.  Rozhodnutí soudu v plné textové formě s pozměněnými údaji o lidech by měla být zveřejněna na webových stránkách soudů....je to možné u Nejvyššího soudu i u soudu Ústavního, proč ne tedy u všech. Ubylo by zajímavě odlišných rozhodnutí ve věcech s velmi obdobným skutkovým základem. Soudci by cítili veřejnou kontrolu.  Mandát soudce by měl být omezen dobou deseti let.  Snížila by se jejich arogance a povýšenost. Časově omezený mandát je u soudce Ústavního soudu, proč by nemohl být i u jiných?

0/0
27.5.2008 7:37

babacek

Re: ..prevencí kourupce je pouze transparentnost rozhodování...

Pokud se mohou ztratit celé spisy, věcné důkazy a mnohdy i svědci tak co by zabránilo tomu aby se neztratil pouhý videozáznam ?

0/0
27.5.2008 8:18

redback

Re: Re: ..prevencí kourupce je pouze transparentnost rozhodování...

Vysílat ho do internetu.

0/0
27.5.2008 8:34

babacek

Re: Re: Re: ..prevencí kourupce je pouze transparentnost rozhodování...

A co u neveřejných jednání?

0/0
28.5.2008 6:40

oId fashioned Vince III..

já tomuto člověku

principielně důvěřujiR^

0/0
27.5.2008 6:39

Praotec

Uz jiz

Svejk mel prislovy o Madarech tenkrat no a dnes jsou jiz v CZ i mezi smetankou soudcu.(Y)[>-](Y)

0/0
27.5.2008 4:01

useknutahlava

ach jo

když by se spíš zaměřili na případy, kdy byl soudce skutečně korumpován ve prospěch úředníků a politiků. to je daleko důležitejší než nějaký soudce, kterého nachytali při tom, že by si chtěl přivydělat 2 miliony.

0/0
27.5.2008 1:43

voška

Čtu reakce a žasnu

Denně sleduji, jaké rozporné ohlasy mají některé závažné informace v médiích. Při volbě Klause měly podporu gangsterské metody ODS při shánění hlasů, hodně z nich se zastávalo Kulínského a to dost brutálním způsobem, v kauze Čunek se fandilo největšímu lháři ve vládě, zloděj Procházka byl za hrdinu, političtí rozvraceči vlastních rodin jsou oslavováni, jako správní chlapáci, fandí se černým pasažérům všeho druhu. Dalo by se pokračovat. Kde se to v těch lidech bere, když mají konečně za sebou dlouholetý politický teror. Potvrzuje se, že celé demokracie, které nemá mantinely, je na nic. Demoralizuje ještě více hajzly a otravuje slušné občany. Spravedlivé tresty se staly fantazií, vrazi dostávají podmínky a celá justice nechrání, nýbrž škodí. Rozhodně to není stát, kde se dá klidně a v bezpečí dožít.   

0/0
26.5.2008 22:49

Velho

Re: Čtu reakce a žasnu

Jo a dnes v nějaké relaci ráno nějaký novinář mlel něco jako, že ostatní automobilisté nutí motorkáře jezdit nebezpečně, nýbrž jim brání na jejich skvělých strojích jezdit jak by chtěli oni!

0/0
27.5.2008 10:14

load redidnes.cz-kernel panic999

I soudce je jenom clovek..

Prece byste mu trochu toho gamblu, chlastu a lehkych zen nezavideli. Standa Big Tips z train station pobral tech tips ponekud vice..:-©:-©

0/0
26.5.2008 22:20

blekkal

Re: I soudce je jenom clovek..

To bezpochyby. Spíš se zamýšlím nad tím, kolik z toho, co tu Big Nova Brother přehraje, bude mít alespoň něco společbého s realitou...

0/0
26.5.2008 22:22

babacek

Re: I soudce je jenom clovek..

Máš pravdu.

„V zemi, kde je možné, aby neúspěšný premiér zlegalizoval za dva roky po svém trapném pádu sto miliónů korun, je možné úplně všechno.":-)

0/0
27.5.2008 8:21

jack007jac

hmm

Tak hned bych dal podnet rade jestli neporusuje NOVA nejaky prava. zajimalo by me podle ceho si bude NOVA vybirat "obeti", uplatit se da totiz kazdy.

0/0
26.5.2008 22:17

231

Re: hmm

Kolik berete a za co?

0/0
26.5.2008 23:00

redback

Re: Re: hmm

R^

0/0
27.5.2008 8:35

blekkal

Sakra, kdybych já blbec...

...nahrával, jak jsem redakci "Na vlastní oči" volal ohledně Nigerijských scamů v době, kdy se ještě posílaly faxem a bylo mi Renatkou Bernardi řečeno, že je to pro ně zajímavé, až tam někdo odletí a něco se mu stane...

.

Když jsem pak po nějakých třech letech viděl ve stejném pořadu Johnem odhuhlaný pořad o chudákovi, který kvůli tomu spáchal sebevraždu...

.

Nova je krmení pro lůzu. Nic jiného. :-©

0/0
26.5.2008 22:14

Better red than dead

.

by meli dostavat vic penez no

0/0
26.5.2008 22:11

Blbec z Xenemunde

<>

Právě si pouštím "Serge Gainsbourh & Jane Birkin_je taime..moi non p" a piju champagne :-P [>-] R^

0/0
26.5.2008 22:09

lukinoo

ať je nova šmejdská sebevíc

tak tenhle žurnalistický styl ji jde nejlépe..jen houšť, jen houšť

0/0
26.5.2008 21:36

Milhaus1

Re: ať je nova šmejdská sebevíc

naprostý souhlas R^

0/0
26.5.2008 22:02

cejkis

Můřete vzít postupně jenu státní instituci po druhé

Třeba ITI Praha..vřele doporučuju :-/

0/0
26.5.2008 21:33

prasák-reloaded

ale

Myslím si, že celý ten pořad je na hraně, nebo spíš za ní (s tím, že jen tuším, o co v něm jde). Obrazové a zvukové záznamy se mohou bez svolení fyzické osoby pořídit nebo použít přiměřeným způsobem pro televizní zpravodajství. Ani takové použití však nesmí být v rozporu s oprávněnými zájmy fyzické osoby. Především si myslím, že nejde o žádné zpravodajství, ale vyrobení určité kauzy, která není zpravodajstvím. Takovm způsobem by mohli nachytat kdekoho (nabídkou výhodného kradeného zboží, sexu s nezletilou, úplatku apod) a udělat ¨z toho zábavnou reality show s vysokou sledovaností a tím i vysokými příjmy z reklamy.

0/0
26.5.2008 21:25

jack007jac

Re: ale

jj u nas je trestne i uplatek nabizet a melo by byt jedno jestli jde o novinare.

0/0
26.5.2008 22:11

231

Re: ale

Utajení přijímání úplatku je OPRÁVNĚNÝ zájem fyzické osoby?

0/0
26.5.2008 22:58

prasák-reloaded

koupit

Koupit se dá každý.

0/0
26.5.2008 21:11

Milhaus1

Re: koupit

a za kolik se dáš koupit ty? ;-D

0/0
26.5.2008 22:03

jeen

Už se těším

na reportáž o zkorumpovaném arbitrovi v případě Lauder vs. ČR  (resp. vůbec o celém prodeji NOVY)!

[>-] R^

0/0
26.5.2008 21:05

KOLDAK

Rezignovat by ovšem měla

celá česká zkorumpovaná (byť na pilíř státnosti si hrající) justice.

0/0
26.5.2008 21:01

vtech

Re: Rezignovat by ovšem měla

A kdo by ji mel nahradit a z jakeho titulu? Vy?

0/0
26.5.2008 21:44

oId fashioned Vince III..

ano,

Genosse Nagy je už od pohledu  poctivý člověkR^

0/0
26.5.2008 20:48

venydoly

visáž

vizáš tohoto soudce připomíná retardovaného jedince propuštěného po několika letech v ustavu na pár dní na dovolenou ,ten je dementní od pohledu ,bylo by zajímavé zjistit např. jeho studijní výsledky

0/0
26.5.2008 20:43

blekkal

Re: visáž

Myslíš, jestli by třeba napsal visáž / vizáš ???

0/0
26.5.2008 22:05

ix.

Nemyslím, že soudci jsou úplatní.....

...mohou existovat výjimky, ale to jsou spíš hlupáci. Běžný soudce si až úzkostlivě hlídá, aby  nebyl chycen při něčem, co by ho mohlo stát talár.  Spíš se stává, že soudce někomu straní pro svůj názor na věc nebo na účastníka řízení. Také často dochází k tomu, že vede řízení účelově tak, aby s ním měl co nejméně práce a to bez ohledu na obecnou spravedlnost. Nejsou výjimky, kdy soudce jedná arogantně a přezíravě k tzv. obyčejným lidem. Ale úplatky může brát jen soudce zoufalec.

0/0
26.5.2008 20:03

tmf

Re: Nemyslím, že soudci jsou úplatní.....

R^

0/0
26.5.2008 20:20

vtech

Re: Nemyslím, že soudci jsou úplatní.....

Ja znam i soudce, ktery jde za spravedlnosti tak nekompromisne, ze uz si na vyhruzky smrti vyhradil separatni sanon. Co mne udivuje, ze mu to nevadi, dokonce ho to bavi.

0/0
26.5.2008 20:30

KOLDAK

Jen záleží na tom,

jak vysoké ty úplatky jsou. Sami soudci si stanovili výši své "nezávislosti" na 80 000 koňur. Je logické, že od této hranice bere ten, kdo dá víc.

0/0
26.5.2008 21:05

vtech

Re: Jen záleží na tom,

Co je na tom logickeho?

0/0
26.5.2008 21:43

flyone

Re: Nemyslím, že soudci jsou úplatní.....

Naopak, dost se obávám, že soudci a soudkyně jsou jednou z nejzkorumpovanějších profesí. Prakticky vůbec nic neriskují, dokud je někdo nechytne přímo za ruku. Jsou neodvolatelní, povolení k odposlechům si píší sami na sebe - a tudíž žádný odposlech nepovolí. O svých selháních taky rozhodují zase oni sami a kolegu nepotopí. Z mnoha rozsudků korupce přímo vyčnívá, ale dělat se s tím nedá nic. Na soudce nikdo nemůže. Prohlasili se za nadlidi.

0/0
27.5.2008 0:51

Blbec z Xenemunde

<>

Nabizim se taky ke koupi - kdo da balik, vyhraje :-P

0/0
26.5.2008 19:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.