Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zelené vedeš jako rodinnou firmu, píše straník Bursíkovi a žádá sjezd

Vedoucí zahraniční sekce Strany zelených Jiří Čáslavka vyzval stranické kolegy, aby kvůli chování předsedy Martina Bursíka uvažovali o možnosti svolat co nejdříve mimořádný sjezd. Čáslavka tvrdí, že se Bursík za každou cenu snaží udržet ve vládě, k níž je prý loajálnější než ke straně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

júLinek šíšaL

ať už je ten straník jakýkoliv,

nedá se o něm říci, že by zelené používal jako výtah k moci v čížsku ... na rozdíl od pana bursíka...:-)

0/0
27.5.2008 10:23

minx

Musím se Jiřího zastat.

Nevím, co ho k tomu dopisu vedlo, ale jak ho znám, muselo jít o velice závažný impuls, patrně nedostatek jiných způsobů komunikace s vedením strany. Jsem si na tisíc procent jistá, že tady nejde o nějaké protlačování se do popředí, protože Jiří je člověk strašně zásadový a pravdomluvný (někdy až velice nepříjemně). Pro některé z diskutujících, kteří tady pode mnou hází příspěvky o gymnaziálním intelektuálovi, mám radu. Přečtěte si CV pana Čáslavky a až budete z poloviny tak dobří jako on, tak můžete kritizovat. Btw zelené nevolím a ani zdaleka se k tomu nechystám.

0/0
26.5.2008 23:33

Mirek Cikač

Děkujeme, odejděte!

Divím se členům Strany zelených, že už dříve neprokoukli politického turistu Bursíka. Předpokládám, že v této straně jsou většinou lidé mladší, vzdělanější a citlivější na aroganci moci. Je to jen otázka času, kdy Bursík sbalí svůj ruksáček a potáhne s Kačkou AuAu a dalšími podobnými kariéristy za vidinou nových korýtek o dům dál. Tak jak jste to s Pajerovou, Chaunem a spol. před časem volali? Děkujeme, odejděte!

0/0
26.5.2008 23:28

čekuláda

Bursíku, Bursíku,

zahraniční kredit ČR ohrožujete vy, ty a ODS. A víš čím ? Tím, že Amíkům stále dáváte najevo, že politické rozhodnutí o radaru už padlo. A přitom každý ví, že rozhodující slovo bude mít parlament. Podvádíte, kamarádi, podvádíte jak voliče, tak svoje zahr. spojence. Měli byste z toho vyvodit odpovědnost a táhnout.

0/0
26.5.2008 23:14

martin Prahy

Předseda Bursík se utrhl z řetězu 3

Jak se tedy postavit takové zvůli? Jak zabránit předsedovi, který se utrhl z řetězu, když on+ona reprezentují 66% zelené části koaliční devítky? Co dosáhnete dlouhodobou snahou diskutovat uvnitř strany s vedením, které o usnesení nejvyššího orgánu strany mezi sjezdy, že je to pouze zbožné přání? Pan Čáslavka si možná řeže větev, ale alespon hájí to, na čem se shodla většina. Že jsou tito lidé považování za skupinku nezkušených naivků, kteří nechápou systém koaličního vládnutí - neustálé hledání kompromisů? Nikoli - vláda rozhoduje jako sbor a zelení ministři si mohli alespon zachovat tvář a nehlasovat pro - tj. proti usnesení vlastních orgánů. Mohli si zachovat tvář alespoň tím, že sami nevedou kampaň pro radar.

0/0
26.5.2008 23:10

svazak1

Re: Předseda Bursík se utrhl z řetězu 3

mily martine, problem je jak sem jiz napsal nize, ze mate ve vedeni de facto dva organy a jejich predsedy PSZ X RR... Jakmile se toto schizma neodstranite budou tady problemy donekonecna... ale to je myslim jen problem SZ..

0/0
27.5.2008 9:24

martin Prahy

Předseda Bursík se utrhl z řetězu 2

Připomínám, že usnesení RR SZ vyplynuvší z krvavé lázně - diskuze o konfliktním tématu (a pacifistů je v SZ velká část) jednoznačně zavazuje vedení strany prosazovat radar pouze za zachování principu multilaterality, tedy k uzavření mnohostranné smlouvy o umístění obranného systému pod hlavičkou NATO. V praxi to znamená návod jak hlasovat ve vládě. Jak hlasovali zelení ministři ve vládě?.... Nezainteresovaní pozorovatelé říkají: Jak mohou kritici Bursíkova postupu vědět, co je ve smlouvě. Není tam náhodou splněná podmínka RR? Odpovím a nejsem ve styku s utajovanými skutečnostmi týkající se bezpečnosti ČR. Smlouva je totiž dvoustranná a to je to, co si nikdo ve SZ, kromě skupiny seskupené kolem autoritativního Bursíka, nepřeje.....pokračování dále

0/0
26.5.2008 23:10

martin Prahy

Předseda Bursík se utrhl z řetězu 1

Vážení diskutéři,

když jsem dnes navštívil tuto diskuzní sekci, neočekával jsem žádnou dramatickou úroveň, ale to, co jsem tady našel je v pravdě k pláči. Závist, neobjektivnost, neinformovanost a hloupost - to jsem tady našel.

Pan (stále ještě) předseda SZ Bursík opakovaně a zřejmě úmyslně ignoruje veškeré orgány Strany zelených, samozřejmě kromě předsednictva, které rozhoduje blokově ve prospěch čehokoli, co si on a jeho přítelkyně usmyslí. Sjezd a později i republiková rada určila směr, jakým se má postoj SZ ohledně radaru ubírat. Tandem Bursík/Jacques žádné usnesení těchto orgánů nerespektuje - ba co víc, říká, že respektuje a účelově tato usnesení dezinterpretuje....pokračování dále

0/0
26.5.2008 23:08

LimonadovyJoe

Do sebe ekobolševici, hlavně se zbavte

Bursíka a Schwarzenberga, prosím. Bez nich se vrátíte tam, kam patříte, tj. k 0,5% podpoře obyvatel a mimo parlament.

0/0
26.5.2008 21:23

agoj1

Slizoun bursíkatý

Lže, lže a zatlouká. Je karierista narcisovitý, že Katuško - nebo už seš taky kráva zubatá?:-©:-©(Y)(Y)X

0/0
26.5.2008 21:08

wcbaba

Bursík je lhář, lump a darebák, který klidně přejde

do jiné strany pokud mu to přinese prospěch

0/0
26.5.2008 20:08

tenisovejloket

Re: Bursík je lhář, lump a darebák, který klidně přejde

ááá jééééééé... bábu nevojel jako jaujaukáču, tak mu zatápí;-D;-D

0/0
26.5.2008 20:23

velkaselma

PRYČ S BURSÍKEM!!!!!

Bursík:-©Rv:-©Rv

0/0
26.5.2008 17:50

LimonadovyJoe

Re: PRYČ S BURSÍKEM!!!!!

R^;-D já souhlasím

0/0
26.5.2008 21:24

AKSAMIT

No ja spis obavam,

ze ji vede do zahuby,viz muj hlas v pristich volbach atd.Vsude na svete je strana zelena stredolevicova,jen u nas je to servilni banda,ktera posloucha nedostudovaneho lampasaka¨,ktery o sobe tvrdi,ze je pravicak a pritom zveda dane...........:-©

0/0
26.5.2008 17:08

Johny_S

Re: No ja spis obavam,

Tak to by ti nemělo vadit. Levicové strany přece daně zvyšují? ;-)

0/0
26.5.2008 17:32

AKSAMIT

Re: Re: No ja spis obavam,

Takze ods je u tebe levicova strana,to je dobre vedet,j zas politice tak nerozumim,vis.........;-)

0/0
26.5.2008 17:47

Johny_S

Re: Re: Re: No ja spis obavam,

Podle mě ne, ale tobě vadí, že jsou zelení poskoci pravicové strany, zatímco jinde na světě jsou levicoví - současně si však stěžuješ na to, že ODS "zvyšuje daně", což je ovšem levicový přístup. Takže co ti vlastně vadí?

0/0
26.5.2008 17:55

AKSAMIT

Re: Re: Re: Re: No ja spis obavam,

Stezovat si na zvysovani je levicovy pristup....8-o,no ty mas dost;-D

0/0
26.5.2008 21:15

AKSAMIT

Re: Re: Re: Re: Re: No ja spis obavam,

..dani....

0/0
26.5.2008 21:16

celtic

Bursík je dobrý předseda....

:-)

0/0
26.5.2008 16:59

agoj1

Re: Bursík je dobrý předseda....

pro hlupáky, ten myslí především na sebe. Slizoun je to! Já ho znám:-©:-©:-©(Y)X

0/0
26.5.2008 21:11

Mirek Cikač

Re: Bursík je dobrý předseda....

Nazdar, Kůle v plotě!;-)

0/0
26.5.2008 23:31

xlb2

amateri...

pokud porad budou vytahovat svoje vnitrni problemy do medii, tak za svoji stranu hodne rychle odepisi...

0/0
26.5.2008 16:31

ur=BANcová

Re: amateri...

Ideál pro ně je 4.5%. Každý odčerpaný hlas, dobrý.

0/0
26.5.2008 16:42

To je bomba

ať jsou do p.dele

ti šašci secesionističtí v SZ , kteří se snaží jen zviditelňovat (Stropnický, Kuchtová, Zubovová, ...) přivedou tuhle stranu do hrobu. Jesli se jim podaří odstranit Bursíka, tak po nich příští volby ani pes něštěkne.

A to říkám zcela zodpovědně jako zakladatel SZ v  ČR. Já stranu založil, ale Bursík ji udělal. Bez něj je nevolím.

0/0
26.5.2008 15:49

Fidel Castro v plne sile

Re: ať jsou do p.dele

taky jsi rodina?8-o;-D

0/0
26.5.2008 15:55

Maveric

Re: ať jsou do p.dele

...přesné, je naprosto neskutečné jak kdejaký mladistvý nýmand s nebetyčnou drzostí vystupuje s kritikou vlastní strany přes veřejné sdělovací prostředky - dokonce s výzvou k odstoupení předsedy, buďto je takový člověk naprosto šílený /mezi námi zažili jste to u jakékoliv jiné strany v celém světě...?/...nebo je jen loutkou hrající hru někoho jiného...případně ještě může jít o propukající duševní chorobu...megalomanie, schizofrenie...? V každém případě je nutno takového "ostudného cypa" se rychle zbavit...než nadělá spoustu škody straně, zemi a konec konců i sobě...  

0/0
26.5.2008 16:14

Johny_S

Re: Re: ať jsou do p.dele

Já bych to takhle nedramatizoval. SZ ještě není zcela konsolidovaná politická strana. A tak se v ní dostávají do popředí politicky "nezralí" jedinci typu Stropnického nebo Čáslavky, kteří sice mohou být celkem inteligentní, ale při svém nízkém věku jsou také neskonale politicky naivní. Příštích pár let se ukáže - buď tito "naivkové" stranu pošlou zpátky mimo parlament, nebo se udrží "pragmatici" a "naivkové" budou odstraněni.

0/0
26.5.2008 16:24

Maveric

Re: Re: Re: ať jsou do p.dele

...naprosto přesné, víte ale když se po enormním osobním nasazení podaří jednoho "hejhulu s přerostlým egem" trochu umravnit, když to nedokázal jeho inteligentní otec - a vzápětí se vynoří druhý, dělající naprosto stejnou rotyku, to pak začnete ztrácet soudnost,  jde přece o projev nezralosti, jistě ale nechápu dost dobře jak se může podle Vás inteligentní člověk domnívat - notabene v tržním systému stálých změn - že jeho a jen jeho názor na věc je jediný pravdivý a hned ho vyhlásí jako jedinou jasnozřivou "výzvu celému světu" - jistě takových "ředitelů zeměkoule" sedí po hospodách plno - ale tady se bavíme  o IQ pod sto...co měli problém udělat řidičák, pokud je podle Vás inteligentní vychází mi jen "hra" či duševní choroba... 

0/0
26.5.2008 16:42

Johny_S

Re: Re: Re: Re: ať jsou do p.dele

Mám pocit, že si vůbec neuvědomují, co mohou způsobit. A místo aby trpělivě jednali a přesvědčovali spolustraníky o své vizi, jdou do toho silou. Problém je, že takový přístup jenom vyvolá pnutí, které nic dobrého nepřinese - výsledek tedy bude přesně opačný, než si ti "naivkové" přejí. Zatímco nyní má SZ celkem velký politický vliv (ovšem reálně odpovídající volebnímu výsledku - pokud by měli 30%, ten vliv by byl zase jiný), mimo parlament už zase budou jen bezvýznamnou silou, na niž nikdo nebude brát ohled. Vidím za tím určitou nezkušenost, oni prostě věří, že mají pravdu, a chtějí využít všech mechaismů, aby ji prosadili. Ale byl bych v klidu - SZ není jediná, osamocená. Nedávno nám z téhož důvodu zrušili místní sdružení ODS - ovládli je podobní jedinci (přitom i oni jsou vysoce inteligentní, dobře je znám), náhle začali vystupovat proti starostovi a ignorovali zbytek strany, bez ohledu na možné následky. A tak bylo celé sdružení zrušeno.

0/0
26.5.2008 16:54

Maveric

Re: Re: Re: Re: Re: ať jsou do p.dele

máte úplnou pravdu, tady má demokracie samozáchovné mechanismy - stačí například dát takovému "řediteli zeměkoule" prostor v interview a sám se zahrabe hluboko pod zem...bohužel to pak vypovídá mnoho o těch, kteří si takového vola zvolili do svého čela, ať už jakéhokoliv minivýboru...každopádně jde o ostudu, u "postiženého vnuknutím" pak jaksi chybí ale naprostý smysl pro odpovědnost, to je sice evidentní známkou duševní nezralosti ale také poruchy...nic proti osobnímu názoru - byť je šílený, mohu se přivázat a vyjadřovat k čemukoliv - ale v případě, že zastupuji skupinu obyvatel, rodinu, stranu, měl bych si uvědomit, že nemám mandát špinit ji jakouliv ostudou...protože což je ostatně z této diskuze zřejmé - považuje pak zbytek společnosti tuto skupinu, rodinu, stranu za konglomerát podobných trotlů  

0/0
26.5.2008 17:16

svazak1

Re: ať jsou do p.dele

tak to bys asi mel vedet ze bursik ted jen sklizi ovoce toho co zasel. Ono to vaše schizma ve vedení (předseda strany X předseda republikové rady) je do nebe volajicí ale kdyz slo o to odstranit patocku tak to bylo koser... co ty nato zakladeteli???

0/0
26.5.2008 16:33

Johny_S

Re: Re: ať jsou do p.dele

A jak se vlastně do čela strany dostali sami Patočka s Beránkem? To také nebylo úplně "košer", že?

0/0
26.5.2008 16:57

svazak1

Re: Re: Re: ať jsou do p.dele

no nevim jak presne to udelali patocka s berankem ale vim ze bursik si prosadil zavedeni funkce "staly predseda republikove rady" ktery existoval "vedle" predsedy strany. Tim se dostal na stejnou uroven jako patocka a mohl tedy prosazovat to co chtel. Dneska je Bursik predseda SZ (tedy jako predtim Patocka) a Zubova je predsedkyne republikove rady SZ (tedy tam kde byl driv Bursik). Neboli Zobova ted postupuje proti Bursikovi uplne ze stejne pozice jako on kdysi vyystupoval proti Patockovi a tudiz se mu toto vychcankovske reseni s pozici alter predsedy vraci jako hozeny bumerang...

0/0
26.5.2008 17:46

strom01

Re: ať jsou do p.dele

Když odhlédnu od toho jaký je Bursík politik a nakolik se drží, nebo nedrží programu SZ - znamená pro tu partaj jedno: on vytáhl Zelené z pozice lokální tlupy řvounů až do parlamentu a pokud v jejím čele nebude, vrátí se strana střelhbitě tam kde byla a  kam také patří.

0/0
26.5.2008 17:22

Morland

Není lepší důvod

pro radar nežli ten, že Íránci, Rusové a Číňani jsou proti;-)

0/0
26.5.2008 15:36

madqwert

Re: Není lepší důvod

pry jsou i proti tomu, aby te nekdo zastrelil ;-D

0/0
26.5.2008 15:42

Johny_S

Re: Re: Není lepší důvod

Argumenty nemáš, obecní šašku?

0/0
26.5.2008 15:43

Fidel Castro v plne sile

Re: Není lepší důvod

panejo...to je teda argument;-D

0/0
26.5.2008 15:44

velkaselma

Pryč s Bursíkem!!!

Bursík:-©:-©:-©RvRvRv

0/0
26.5.2008 15:35

iveta99

Re: Pryč s Bursíkem!!!

ANO!!!

0/0
26.5.2008 15:40

Ahaman

Tak se nám ta vládní koalice

začíná drolit. Možná nepřežije ani to slavné předsednictví EU.

0/0
26.5.2008 15:28

obvineny1

Re: Tak se nám ta vládní koalice

preziji, socani je podrzi do voleb a pak se smetou!R^

0/0
26.5.2008 15:31

madqwert

Re: Tak se nám ta vládní koalice

je to realne ;-D

0/0
26.5.2008 15:42

xlb2

Re: Re: Tak se nám ta vládní koalice

prani otcem myslenky??

0/0
26.5.2008 16:32

jirkanovaksuperchlapik

Výbornej byl včera A.Vondra

, kterej mě (a nejen mě) pobavil. Smlouva o umístění radaru bude zveřejněna až po podpisu. ;-D;-D;-D;-D;-D Asi aby do toho nemohl nikdo kecat.

0/0
26.5.2008 15:28

kremsa

Re: Výbornej byl včera A.Vondra

A proč ne? Podpis přece není to podstatné. Podstatné je, zda smlouva projde v parlamentu. Během jednání se "okamžitý stav" nikdy nezveřejňuje.

0/0
26.5.2008 16:03

strom01

Re: Výbornej byl včera A.Vondra

Toto je naprosto standardní postup a jinak se to ani dělat nedá. Podrobnosti takovýchto smluv se pak zveřejní před ratifikací v parlamentu. V čem je problém?

0/0
26.5.2008 17:26

jirkanovaksuperchlapik

Pravděpodobný scénář po volbách 2010

SZ 4%, v parlamentu 4 strany - ODS, ČSSD, KSČM, KDU-ČSL. SZ bude mimo díky Bursíkovi.

0/0
26.5.2008 15:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.