Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ujel od nehody, dostane jen pokutu

Řidič, který přesně před měsícem srazil na přechodu v centru Ústí nad Labem desetiletou dívku, před soud nepůjde. Ačkoli po nehodě ujel, aniž dítěti nějak pomohl, bude o něm rozhodovat jen přestupková komise.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

:-(

Trochu soudnosti by neskodilo.

Pokuta je v poradku, vyssi trest je jen vyrazem davove hysterie. :-(

0/0
25.5.2008 12:02

wogi

Re: Trochu soudnosti by neskodilo.

pokuta sneku? v tomto pripade pokuta jen nabada, ze to udela znovu ated se drz, priste to nemusi byt jen lehke zraneni ale o zivot vid osle?

0/0
25.5.2008 12:59

matysek-k

Re: Trochu soudnosti by neskodilo.

soudnost? vždyť přejel dítě a klidně ujel, soudnost on rozhodně taky neměl. podle mně to určitě byl trestný čin

0/0
26.5.2008 9:41

referentka

Re: Trochu soudnosti by neskodilo.

..vzpamatuj se...co kdyby to byla tvoje 10-ti letá dcera?...a teď si představ, že tam není strážník a ona nemá to štěstí že má "jen" šok a pohmožděniny...domníváš se, že kdyby tam holka umírala s vnitřním zraněním, že ten zm.etek zm.etkovitý by jí pomohl? ...ne pokuta...natvrdo...víš, dokud se takovéto "jenomnehody" nebudou co nejtvrději trestat, tak to bude na silnicích horší než na divokém západě...;-€

0/0
26.5.2008 11:27

wogi

za ujeti ihned dva roky natvrdo!

smejd jeden! tam bude mit dost casu premyslet, co by asi delal, kdyz bude obeti nehody on sam grazl!

0/0
25.5.2008 11:15

flandero

Re: za ujeti ihned dva roky natvrdo!

V zásadě souhlasím ale rozlišoval bych o co šlo, takže bych dal spíše sazbu 3- 12 měsíců např, ale do vězení v každém případěR^

0/0
25.5.2008 11:20

wogi

Re: Re: za ujeti ihned dva roky natvrdo!

jak o co slo sneku? to ze by z toho dotycnej zranenej vyvazl je uz jinou veci nez to ze proste ujel!!!!!!

0/0
25.5.2008 11:28

flandero

Re: Re: Re: za ujeti ihned dva roky natvrdo!

nikoliv šneku, vždy se rozlišuje míra poškození R^

0/0
25.5.2008 12:55

wogi

Re: Re: Re: Re: za ujeti ihned dva roky natvrdo!

no sneku, nase soudy mozna ale tady se ptaji na nazor! takze aby jsi nechytil jednu mezi tykadla!R^;-D

0/0
25.5.2008 13:00

Vanislav

Re: Re: za ujeti ihned dva roky natvrdo!

nesouhlasim. Existuje fyzicky duvod proc se lide takto po nehode chovaji. Nekteri nezvladnou naval adrenalinu do krve a spanikari. Po case kdy jim dojde co se stalo se vetsinou priznaji. Tim nechci obhajovat chudaky co ujedou protoze se boji trestu. Jen rikam, ze ne kazdy ridic co ujede od nehody za to muze.

0/0
25.5.2008 22:38

wwwand

Vražda autem je v ČR beztrestná

Tento případ jen demonstruje, jak malou cenu má pro stát zdraví či život řadového jednotlivce. Protože pokud bych například chtěl někoho zabít, tak největší šanci na téměř beztrestné vyváznutí je, když dotyčného "nechtíc" přejedu autem. Kdy už si zákonodárci uvědomí, že auto je potenciální zbraň. Apokud řídím bezohledně, nebo pod vlivem alkoholu, tak je to stejné jako střílet jen tak bez míření v poledne na náměstí... Prostě je pak jen otázkou náhody a času kdy a jak někoho zraním či zabiju. Ale protože je to mé svévolné rozhodnutí, pak by mi v tom měla společnost napříště zabránit a potrestat takovéto mé jednání. Jak to, že když bych jen tak střílel do davu, tak už NIKDY nedostanu zrojní pas, ale když ožralý jak prase pojedu alutem, tak příjdu o řidičák na několik měsíců a pak v pohodě zase mohu jezdit dál? To prostě nechápu. Ale vlastně to chápu. Oni by páni poslanci pak museli vzít častokrát řidičák doživotně i sobě. V lihu jsou furt a tak přece neudělají bič sami na sebe, že.

0/0
25.5.2008 9:59

Vanislav

Re: Vražda autem je v ČR beztrestná

Ty mas naky dukaz ze byl ridic opily? Nebo tu jen hloupe kecas? Rika ti neco ponehodovy sok? Trest je naprosto primereny zpusobene skode (nebo by jsi snad rad trestal i pripadnou skodu?) To by se potom museli zavirat lide za nebezpecne predjizdeni, nedani blinkru, nedani prednosti atd. atd. atd. A prosim, kdyz nemas dukaz tak tu nevyrvavej o opilosti, dopoustis se trestneho cinu.

0/0
25.5.2008 10:22

flandero

Re: Re: Vražda autem je v ČR beztrestná

Jestli jsi to nepochopil kuřáku tak příspěvek se netýkal konkrétního případu ale obecného hodnocení trestných činů spáchaných autem Rv Takže když kuřáku nemáš základní dedukční schopnosti tak bys tu také neměl vyřvávat

0/0
25.5.2008 10:28

Vanislav

Re: Re: Re: Vražda autem je v ČR beztrestná

tak nam prosim uvedte priklady, kdy opily ridic nekoho zabil a nesel do basy.

0/0
25.5.2008 10:31

flandero

Re: Re: Re: Re: Vražda autem je v ČR beztrestná

např. 18 řidič který v opilosti zabil člověka na srazu tuňáků

0/0
25.5.2008 10:33

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: Vražda autem je v ČR beztrestná

posli odkaz na clanek. Pokud se dobre pamatuji, tak tak byl naky hacek v tom ze bud mu jeste nebylo 18 nebo se to stalo na soukromem pozemku, kde silnicni zakony neplati. Jako priklad rozhodne hlupe. Jiste si vzpominas, asi pred rokem naky clovek zabil asi tri lidi na zastavce tramvaje. Dostal za to 8let natvrdo

0/0
25.5.2008 10:36

flandero

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vražda autem je v ČR beztrestná

Byl plnoletý ale nebylo to na silnici samozřejmě , ale o tom je úvodní článek víme;-) když to dobře zahraješ můžeš vraždit bez trestu. A tys chtěl příklad kdy řidič v opilosti někoho zabil a nešel sedět taky tady ho máš! Ve švýcarech bys za toto šel sedět jako za vraždu R^

0/0
25.5.2008 10:39

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vražda autem je v ČR beztrestná

A? Jsou staty kde je zakazan oralni sex, zakazeme ho taky? Priklad jsi uvedl velmi hloupy, vsadim se, ze pripad kdy nekdo nekoho zabil v aute a nesel do basy bych nasel i ze Svajcu. Kdyz nekoho prejedes a jsi pritom opily tak proste jdes do basy. To ze se silnicni zakon nezvtahuje na soukromy majete je na delsi debatu a nevim, jestli bych zrovna chtel, abych mohl byti na sve zahrade pokutovan za nedani blinkru kdyz chci s autem uhnout o dva metry.

0/0
25.5.2008 10:42

flandero

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vražda autem je v ČR beztres

Srovnáváš nedání blinkru a zabití člověka ?;-D Tak můžu tě ujistit že pokud spácháš to zabití čímkoliv jiným tak se zákon o vraždě bude vztahovat i na tvůj pozemek Rv To že je něco soukromý pozemek neznamená že si tam můžeš dělat co chceš! Nevím o státě kde je zakázaný orální sex a zákon by se vymáhal,  nicméně srovnávat orální sex se zabitím člověka může jenom idiot Rv

0/0
25.5.2008 10:45

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vražda autem je v ČR beztres

proc mluvis o vrazde? Vzdyt se jednalo o zabiti a u nej lze udelit podmineny trest. Nechapu o co se tu snazis, ocividne se ti nelibi pravi system celkove, ale nechapu proco toto resis na debate k silnicnim zakonum. Oralni sex je zakazan treba v Jemenu a pis si ze se zakon vymaha. Jiste staty v USA maji zase zakazany analni sex. Jinak mam pocit ze jste male dite. Ocividnou nehodou popisujete jako vrazdu, z jednoho pripadu zabiti vyvodite, ze se u nas muze beztrestne vrazdid. Z jedhoho pohledu na zaber z kamery dokazte poznat ze byl clovek opily....

0/0
25.5.2008 10:50

flandero

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vražda autem je v ČR

A máš na to důkaz nebo si to zase jenom "myslíš" ??? Nehodu nepopisuji jako vraždu, zjevně máš problémy se čtením a příklad s vraždou jsem dal jen proto abych ti ukázal že i na tvůj soukromý pozemek se vztahují zákony a nemůžeš si tam dělat co chceš jak si výše skoro psal! Kde v USA se to vymáhá ?? A ještě s tím jemenem, na který mimochodem nemáš důkazy, laskavě používej přiklady z podobné společnosti jako sme my = západ , nikoliv země kde jsou 100 let za opicema a žena tam má menší cenu než ovce!!Nemůžeš srovnávat třetí svět se západem Rv

0/0
25.5.2008 10:55

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vražda autem je v ČR

promin, ale s hlupake jako ty se dal bavit nehodla. Pokud ti nake informace chybi dohledej si je sam. To snad zvladnes ne? Jinak nikde jsem netvrdil, ze na soukromem pozemku se na tebe nestahuji zakony. Zapad ti davam jako priklad vice vorte (najdi si co to znamena) a pokud pozadujes naky corpus deliciti (opet si dohledej) tak si ho najdi na netu. Tve trapne hazeni sem zabiti na srazu tunaru je naprosto hlupe. Manik se dopustil tezkeho ublizeni na zdravi s nasledkem smrti, za coze je velmi casto davana podminena sazba. Nechapu co ti na tom vadi. Pokud se ti zdaji byt zakony u nas malo tvrde, tak doporucuji precist nake debaty kdy si tu lidi nadavaj na bodovy system. atd. Preji hezky den a toto je moje posledni reakce.

0/0
25.5.2008 11:11

flandero

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vražda autem

Úplně všechno hlupáku, je vidět že kuřáci jsou i pitomci viď , argumenty nemáš tak se spokojís s kecama typu " nebudu se s tebou bavit" ! No jasně protože na to nemášRvNejdříve se nauč diskutovat než sem vlezeš:-P

0/0
25.5.2008 11:18

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vražda autem

argumentu jsem predlozil vice nez dost, to ze nechces poslouchat je tvuj problem. A doporucuji ti najit si holku, takhle rozcilovat by jsi se nemel. Nebudu se s tebou bavit, protoze neposlouchas. Svuj nazor zakladas na tve zavisti a promin, to je ciste tvuj problem.

0/0
25.5.2008 22:40

flandero

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vražda autem je v ČR beztres

A co se týče toho tvého kecu že ve švýcarech někdo nešel sedět za zabití v opilosti máš na to důkaz ? Uveď link nebo důkaz, Po mě chceš na vše důkazy a příklady ale sám operuješ s argumenty " vsadím se" a " myslím si" Rv

0/0
25.5.2008 10:47

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vražda autem je v ČR beztres

koukam, ze provblem s psanym textum tu ma ty. Psal jsem "vsadim se, ze bych nasel pripad" a uz na me prosi nereaguj. Jsi opravdu tupec a vez, ze toto nerikam jen tak nekomu.

0/0
25.5.2008 11:13

flandero

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vražda autem je v ČR

A píšu snad něco jiného ?? Argumenty typu "vsadím se" a " myslím si" nejsou argumenty to jsou nějaké tvoje nepodložené kecy nic víc kuřákuRv

0/0
25.5.2008 11:16

flandero

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vražda autem je v ČR

Je zajímavé jak kuřáci nedokáží argumentovat a když jsou už totálně v (Y) spokojí se s urážkami a řečma o konci diskuze;-D;-D

0/0
25.5.2008 11:21

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vražda autem je v ČR

prosimte, vis co, zij si ve sve skreslene predstave o svete, nechapu proc me porad vycitas ze jsem byl kurak, i kdybych jim zustal tak nechapu co to ma spolecneho. Jestli mi neveris, stav se nekdy v Klubu Visitor, konevova 43 - www.visitorklub.cz a muzeme si popovidat osobne. Preji hezky den.

0/0
25.5.2008 22:42

Radek1979

tak bezva

můžu jezdit jak prase, na černevou, překračovat maximální povolenou rychlost, předjíždět přez dvojitou čáru, nedodržovat pokyny policajta.... a ono vlastně o nic nejde. Hlavně když budu svítit a mít v pořádku lékárničku. No nic začnu se podle toho chovat.

0/0
24.5.2008 22:28

Vanislav

Re: tak bezva

a na to ste prisel jak? Vam prijde neprijde trest za zraneni chodce ve vysi 35-50 tisic a ztrata ridicaku na nekolik let malo? To by jste ho jako poslal do basy? A co kdyby nekoho zabil? To by uz asi musel jit na kreslo ne?

0/0
25.5.2008 10:23

flandero

Re: Re: tak bezva

To se teprve uvidí ještě ten trest nedostal, taky může vyváznout jen s pokutou nebo s ničím( jestli je dost bohatý)

0/0
25.5.2008 10:30

Vanislav

Re: Re: Re: tak bezva

tak to asi pockame co dostane a nebudeme tu hloupe kecat ne?

0/0
25.5.2008 10:31

flandero

Re: Re: Re: Re: tak bezva

Jediný kdo tu hloupě kecá o několikaletém trestu bez řidičáku a výši pokuty jsi ty Rv

0/0
25.5.2008 10:33

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Re: tak bezva

jedine co rikam, ze pripadny trest je primereny. Ty navrhujes co? Za srazeni cloveka do basy. Za zabiti na elekrtricke kreslo?

0/0
25.5.2008 10:38

flandero

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak bezva

Za zabití člověka nedbalostí vězení ( nikoliv směšné podmínky), zabití v opilosti = vražda( švýcarský model), ujetí od nehody kde došlo ke zranění člověka vězení 3-12 měsíců jen za to ujetí !:-)

0/0
25.5.2008 10:42

Radek1979

Re: Re: tak bezva

Jak? Asi se moc nekoukáte kolem sebe. Za chybějící lékárničku nebo rozsvícený světla skoro stejnej trest jako za ujetí od nehody, zranění chodce? Vždyť ten člověk měl tolik drzosti, že vzal život cizího člověka do svejchr rukou a sám se rozhodl jak s životem cizího člověka naloží. Už to je neuvěřitelná drzost, na to nemá právo a šmitec.

Další věc. Pokud projedu křižovatkou, řízenou policistou, na jeho zákaz, za mnou se stane hromadná nehoda při které nikdo nezemře, je pokuta adekvátní trest? Podle vás ano.

A k poslední věci. Osobně jsem byl u vynesení rozsudku proti člověku, kterej ožralej naboural, zavraždil člověka, utekl od nehody a když ho policajti vystopovali a předali záchrance, ještě s ním museli jet policajti, protože byl agresivní a ohrožoval posádku záchranky. Tato s**** dostala dva a půl roku a šest let bez řidičáku. A to za úkladnou vraždu !!!!!!!!! Ano to je opravdu normální.

Pro vás je možná 35 - 50 kilo za život cizího člověka málo, pro mě už ne.

0/0
25.5.2008 11:59

FrantaKibyc

Nějakej Bulawa

měl s policií taky problém, teprve až 3 nebo 4 zabil. Takže bohužel jediná šance, aby police stíhala podobné "přestupky", je víc mrtvých policatů.

0/0
24.5.2008 21:24

12345hanka

Jako v Kladně,

jako v Kladně...

0/0
24.5.2008 18:20

Vanislav

A nechcete

rovnou nasadit i vetsi doby odneti svobody?

0/0
24.5.2008 16:39

flandero

Re: A nechcete

Obecně by to neškodilo, naše hodnocení závažných trestných činů jsou jako plivnutí do tváře pozůstalým

0/0
25.5.2008 10:31

Vanislav

Re: Re: A nechcete

doporucuji ti doucit se dejiny Evropy. Nase tresty jsou mirnejsi nez tresty v USA z historickych duvodu. Schvalne jestli prijdes nato proc :)

0/0
25.5.2008 10:32

flandero

Re: Re: Re: A nechcete

To já moc dobře vím a je to velká chybaRv

0/0
25.5.2008 10:37

Vanislav

Re: Re: Re: Re: A nechcete

tak v tom pripade si mas stezovat na pravni system jako celek a ne se dozadovat zvyseni trestu pro ridice. On je totiz trest vzdy zalozen na pravnim systemu jako celku. Nemuzes proste rici, ze za toto bude 3x vetsi trest, protoze by to vyrazne vybocovalo z pravniho ramce.

0/0
25.5.2008 10:39

flandero

Re: Re: Re: Re: Re: A nechcete

Já si samozřejmě stěžuji na právní systém obecně, ty máš se čtením problémy viď;-D;-D

0/0
25.5.2008 10:48

vver440

klasika, řidič měl dobrý kámoše

u fízlů:-©

0/0
24.5.2008 13:11

Lemaxik

ujedes od nehody, to chce kriminal haizle!

nic jineho, tam si uvedomis ze ta obet nehody jsi mohl byt taky ty graazle!Rv

0/0
24.5.2008 11:28

flandero

a nikdo se zde nebaví o lásce k penězům

ale k možnostem něco zaplatit či nezaplatit a dopad na rozpočet rodiny , pokud bychom přijmuli nesmysl o lásce k penězům a měli bychom se dle toho chovat nemohli by ani dnes být jakékoliv pokuty Rv Je evidentní že je to nesmysl na n

0/0
24.5.2008 11:17

josef_spejbl

Re: a nikdo se zde nebaví o lásce k penězům

argumenty o lásce k penězům a hanbě a trapné situaci jako největším trestu při přistižení za neuposlechnutí stopky, jenom nasvědčují tomu, že Vanislav je policií zastavován až příliš často. Neustálým diskutováním s policií tak upadl mentálně na jejich úroveň a na diskuzích nás pak svými uvážlivými argumenty často uvádí do rozpaků......;-) 

0/0
24.5.2008 11:25

rohatey

Re: Re: a nikdo se zde nebaví o lásce k penězům

Trapní diskutéři  jejichž názory se odvíjejí od jejich momentální situace,  tedy mají "názor" že všechno musí být tak aby to právě pro ně bylo výhodné, jak to tady předvádí ten "kapitálísta" Vanislav

Chudáčci nechápou že někdo může myslet i jinak, tedy na spravedlnost obecně a pro všechny a přitom na tom může být daleko lépe než tenhle kapitalistický fanatik.:-)

0/0
24.5.2008 12:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.