Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zakážeme výkup kovů, plánuje poslanec

Za tunu železa dostanete ve sběrně šest tisíc. Brzy se to má změnit – nedostanete nic. Peníze už nepůjdou do kapsy toho, kdo kov přinese, ale do obecní pokladny. Poslanci tak chtějí zabránit "kšeftování" s víky od kanálů, kolejnicemi, ale i s historickými předměty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fidel Castro v plne sile

Správně!

proč by měl někdo pobírat další soc. dávky ve formě kovů?8-o8-o

Zase ne druhou stranu, pokud potřebujete zlikvidovat nějakou konstrukci na svém pozemku, asi by bylo nešťastné vyhodit šrot na skládku...to neprojde.

0/0
27.5.2008 7:19

dislektik-idnes si na mě zasedla

ZAKAŽME vše co ZAKÁZAT jde a když už nebude co

ZAKAZOVAT  ZAKÁŽEME ZÁKAZ ZÁKAZŮM R^R^R^

0/0
24.5.2008 18:46

Cislo 2

Populista

Je to populista nebo hloupý člověk. Na šrotu stojí ekonomika českých sléváren, kolik % asi činí kradené kovy ?

Není nic jednoduššího než výkup kovů vázat na licenci, kterou podnikatel může lehce ztratit, když se prokáže, že vykoupil kradené kovy. Pak si dá pozor a těch několik tisíc navíc mu za to nebude stát.

0/0
24.5.2008 18:04

:-(

Re: Populista

"Na šrotu stojí ekonomika českých sléváren..." :-DDD

0/0
24.5.2008 18:43

Cislo 2

Re: Re: Populista

Možná to někomu připadá humorné, ale podíl šrotu na základních surovinách pro tavbu je přes 50%.

0/0
24.5.2008 20:29

:-(

Re: Re: Re: Populista

Humorna je "ekonomika českých sléváren". :-D

0/0
24.5.2008 22:20

bývalý volič ČSSD

Re: Populista

Podíl šrotu z výkupen ve slévárnách je nepatrný.  Každý šrot tam časem skončí, i když výkupny nebudou existovat.

0/0
27.5.2008 7:10

loschacharos

Naši sousedé

Když to funguje v Německu, tak to musí fungovat i u nás!

0/0
24.5.2008 17:54

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Naši sousedé

a když to nebude fungovat vydáme zákaz na nefungování a hned bude vše fungovatR^R^

0/0
24.5.2008 18:47

n1r5j45qfe5rhtsd74jz

Ten Aubrecht musí být na drogách

.... takovou hovadinu by střízlivej, ani silně podnapilej člověk nevyslovil

.... jóóó ... mohli bychom se zastavit u pojmenování "člověk" ...

0/0
24.5.2008 15:26

:-(

Co jste to za narod?

"Myšlenka to je ušlechtilá, ale v praxi nepoužitelná. Zaprvé to povede k tomu, že se odpad bude válet všude možně..."

---

Vsude ve svete to funguje, jen v Cesku to neni mozne? :-(

0/0
24.5.2008 11:47

n1r5j45qfe5rhtsd74jz

Re: Co jste to za narod?

co ty jsi za vola?   .......... tu debilovinu nevymyslel národ, ale jeden na hlavu padlej příživník Rv

0/0
24.5.2008 15:27

bkr

Souhlas

Je to asi jedine reseni. Zabrani to obrovskym skodam, ktere zlodeji pusobi.

0/0
24.5.2008 9:12

nictipotomnení

Re: Souhlas

Pan poslanec má nick bkr?

0/0
24.5.2008 10:58

juranda

Ach jo

Pokud bych za šrot nic nedostal ani by mne nenapadlo tahat se s ním do nějakého dvora. Na jsdné straně nám poslanci, kteří si berou peníze za kde co aniž by si je zasloužili vnucují, že za všechno se musí platit (např. nesmyslné poplatky u lékařů a v lékárnách) na druhé za námahu to sesbírat a dotáhnout někam nic. To je typické poslanecké (blbé, neboli scestné) myšlení

0/0
23.5.2008 21:38

dan..

Zakážeme výkup kovů

ale co bude dál? Zlodějské tlupy ukončí svoji činnost a najdou si poctivou práci? :-) 

Ne. Do čeho se pustí pak? Auta, byty, únosy dětí, rabování obchodů...čím se budou dál živit? Nebude to ještě horší než teď?

0/0
23.5.2008 20:11

:-(

Re: Zakážeme výkup kovů

Presne tak! Zakaz vykup kovu neresi zoufalou hospodarskou situaci zlodeju, ktera je pricinou kradezi.

0/0
24.5.2008 11:49

12345hanka

No nevím,

když dám do patřičného kontejneru papír, plast nebo starou baterku, taky za to nic neočekávam, ani nechci. Běžně přece člověk neprodukuje tuny kovového odpadu a pokud někdy něco potřebuje vyhodit, spíš je rád, že se toho může zbavit. Mně by nevadilo, kdyby se za sběr kovů neplatilo a mnohé by to jistě vyřešilo. A levněji než tisíce kontrolórů a kontrolórů kontrolórů atd.

0/0
23.5.2008 19:32

JosefN

výkup kovů

Tohle mi připadá jak Jůlinkova deforma. Místo aby se udělal pořádek, tak příjde kolektivní trest.

0/0
23.5.2008 19:16

:-(

Re: výkup kovů

Jaky kolektivni trest? Platit za sber je komunisticky prezitek...

0/0
24.5.2008 11:51

PC

kdyz jsem byl pionyr

Kdyz jsem byl pionyr, ucastnil jsem se sberu papiru. S kamarady jsme vzdy ve skole byli nejlepsi sberatele... Do baliku s papiry jsme vzdy strcili cihly nebo kameni a pak jsme dostali vice penez, ktere sli do kasy pionyrske organizace a nas hralo vedomi, ze jsme prispeli k rozvoji socialismu

0/0
23.5.2008 18:57

iPilat

Re: kdyz jsem byl pionyr

kde jsi nasel tak blbeho provozovatele sberny? ;-D;-D;-D vetsina uz od oka odhadla  vahu  i podle druhu papiru

0/0
23.5.2008 21:33

wanous78

Co je to

zas za džamilovinu???;-€ V našem městě funguje jedna velká výkupna (u Majáku) a tam hned u váhy je napsané: "Rošty vykupujeme pouze od právnických osob" a pokud vím, tak ostatní šrot, včetně barevných kovů se vykupuje jen při předložení OP a nezdá se mi, že by firma nějak strádala. Myslím, že toto je rozumné řešení... narozdíl od zákazu!

0/0
23.5.2008 18:09

malej pipík

Aneb

Kde všude ti židi nemaj kliku...:-©

0/0
23.5.2008 17:40

sageorg

Probůh,......

poslanci už nechlastejte!(Y)

0/0
23.5.2008 17:29

prcekj

Výkup kovů

S plnou vážností musím konstatovat, že pan poslanec je prachobyčejný hnňup.

0/0
23.5.2008 16:57

happy4ever

hloupost!!

Tohle je omezování slušných lidí!!Stejně tak jak s těmi autovraky.Pokud bychom svou starou š 20 s hliníkovým blokem motoru dali di kovošrotu za peníze,tak utržíme asi 3000 kč.Nyní jsme byli zákonem okradeni o tyto prostředky.Pokud zákon projde,tak veškerý hliník ,ocel atd nehodlám recyklovat a vše skončí v popelnici.Místo,aby se zavedla vojna sběrnám,tak se omezí raději slušní občané.To je horší než za bolševika.Takže pokud někdo doveze do sběrny půlku mostu,tak se jsnad dor.dele více než jasné ,že ho ukradl a sběrna má zavolat 158!!Stejně tak s těmi bronzovými destičkami

0/0
23.5.2008 16:40

PC

Re: hloupost!!

Ve vetsine zapadnich zemich, kdyz chces dat auto do sberu, musis jako majitel platit za to ty, ne sberna....

0/0
23.5.2008 18:58

bron

Re: Re: hloupost!!

Hlasim, ze u nas ve vychodnich zemich to funguje uplne stejne jako v zapadnich. CR je holt zase v necem mistrem sveta (v kolove, a ve sberu nakradenych kovu). Gratuluju.

0/0
24.5.2008 14:42

jkzrt

před revolucí

Před revolucí se konaly železné soboty,t.j.,že lidé dali železný odpad před dům a potom to místní hasiči nebo sportovci odvezli do sběrny a získali nějaké finační prostředky.Nikdo neschudl a ani se neobohatil a taky nikdo nekradl okapy,víka a podobně!Nic se nemusí nového vymýšlet a ani se nespoléhat na posrance!!

0/0
23.5.2008 16:01

happy4ever

Re: před revolucí

někde to funguje dodnes,ale nevidím důvod,proč by se za můj materiál potom měli hasiči zadarmo ořrat jak mužici

0/0
23.5.2008 16:40

PC

Re: před revolucí

Tak to funguje v USA.....

0/0
23.5.2008 19:13

boubin1362m

Re: Re: před revolucí

no to asi ne ...:-) V urceny den byva pred domy na odvoz pripraveno nejen zelezo ... ( ale vse, co doma uz nepotrebuju ) ... a pochybuju, ze by se to v tom nekdo jeste prehraboval s cilem, roztridit a ziskat sestaky ...

0/0
23.5.2008 21:19

VladKasparek

No bóže,

tak ten šrot vysypeme do obecního lesa. Však ona si to už obec uklidí, ne. Kašlete na vola a pojďte na pivo.

0/0
23.5.2008 15:47

:-(

Re: No bóže,

To jste takovy dobytek? :-(

0/0
24.5.2008 11:55

bron

Re: Re: No bóže,

Je. Proc se vubec ptas?

0/0
24.5.2008 14:44

matesakoid

provoz v Kovosrotu v Kladne

Na dokladu ktery dostanes se vypise SPZ auta, cislo OP, jmeno, adresa, druh vybraneho srotu a jakost.

Bez toho nedostane nikdo ani korunu a to vcetne cikanu a pracovnik Kovosrotu prohlizi (sice zbezne ale prohlizi) co dotycny privezl...

Co vic chcete? Toto by melo byt zavedene ve vsech sbernach a pak by rozhodne ubylo kradezi.

Kdyz nekdo pritahne pulmetrovou kolejnici, tak to neni nic podezreleho, ale kdyz priveze nakladak rozrezanych koleji, tak to uz asi trkne.

0/0
23.5.2008 15:20

oticek

Re: provoz v Kovosrotu v Kladne

A kde mají ty cikánské dvoukoláky SPZ?

0/0
23.5.2008 15:47

u.boat

to je blb...

to bude sas sajrajtu v příkopech Rv. Omezit - to ano, ale stačilo by od soukromých osob nebrat víka od kanálu, kolejnice a další věci se kterými nemají co nakládat (nebo ať předloží doklad o nabytí) A u větších objemů -t třeba nas 2000,- pouze platba na účet nebo složenkou.

A takovýhle "myslitele" platíme z daní!

0/0
23.5.2008 15:16

matesakoid

dalsi knizeci rady jak mame zit?

Koukam, ze to je vyslovene pro lidi... No, z baraku jsem vyvozil srotu za 40.000, to mam ale kliku, zejo?

0/0
23.5.2008 15:14

5alfa

Re: dalsi knizeci rady jak mame zit?

No jó, v železe toho bylo necelých 10 tun, ale ve zlatě jen 10 deka, viď? ;-D;-D

0/0
26.5.2008 18:39

Linde CZ

Klasicky levicovy pristup

Problem se sberem vyresime tak, ze ho sber. Jeste ze ten talentovany poslanec neresi taky romskou problematiku :-)

0/0
23.5.2008 15:13

Linde CZ

Klasicky levicovy pristup

Problem se sberem vyresime tak, ze ho sber. Jeste ze ten talentovany poslanec neresi taky romskou problematiku :-)

0/0
23.5.2008 15:13

Fanatic.Dz

Shodou okolností

nepodniká pan Aubrecht v recyklovaném železe? ;-D ;-D ;-D

0/0
23.5.2008 15:07

KecaK

Sockomoušské zákazy.

A jsme zase u toho co bylo,zakazů jsme si užili dost.:-©

0/0
23.5.2008 15:02

Montaigne

Jo, takové hejno dyškrymynovaných spoluobčanů

dokáže čmajznout a dát do sběru i železnou Spartu!;-D

0/0
23.5.2008 14:56

Haui1

A co takhle fotky?

Sice to je ptákovina, ale proč nevyfotit každého, kdo do sběrny přiveze sběr? Jak toho, kdo ho přiveze, tak i to, co přiveze, to by v dnešní době nemusel být až tak velký problém. Na jeden harddisk se vleze provoz za půl roku.

0/0
23.5.2008 14:42

clickman

Od toho maji BILY kone

takze se neradujte moc....

0/0
23.5.2008 14:34

Stíhací bombardér Havel

to není jen u nás

I tento

druh kriminálního kutilství v USA prudce vzrostl, čemuž nahrává i to,

že se velmi zvýšily výkupní ceny kovů. Takže v Phoenixu mizí poklopy z kanálů, v Birminghamu ve státě Alabama byl zatopen kostel, když v jeho sklepě

kdosi vytrhal měděné vodovodní potrubí, v Michiganu mizejí dráty

aktivního elektrického vedení. "Lidi jsou schopni riskovat život za cokoliv, co pak mohou ve výkupu šrotu zpeněžit," komentoval tuto skutečnost Michael Lynch z tamní elektrárenské společnosti v deníku Washington Post.

0/0
23.5.2008 14:34

Stíhací bombardér Havel

Re: to není jen u nás

A to pravděpodobně ani neznal příběh, jak si

v Chicagu teď naběhli dva muži, kteří do výkupu postupně přivezli

několik várek měděných plíšků. Když to majiteli sběrny už přišlo moc,

zavolal policii. Ukázalo, že jde o materiál na pláště nábojů a chlapíci měď přiváželi přímo z vojenské továrny, kde pracovali.

0/0
23.5.2008 14:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.