Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Domácí reakce na uznání Kosova nepřekvapily, přesto padla silná slova

Komentáře a reakce české politické scény ke včerejšímu uznání nezávislosti Kosova kabinetem Mirka Topolánka nepřinesly žádné zásadní překvapení. Ostře proti byla zejména levicová opozice. ČSSD považuje rozhodnutí za unáhlené, komunisté vyzvali prezidenta, aby nejmenoval velvyslance.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

l.z.l.z.l.z

Kdo si počká,ten se dočká!:)

muslim ví co je to vděčnost a jak se splácí!

Je pěkné sledovat jak ti Albánci jezdí po městě s Albánskou vlajkou na jedné straně auta a USA vlajkou na druhé!;-D Jak dlouho bude trvat než budeme sledovat v té stejné zemi hořící vlajky USA? Jak dlouho bude trvat než zaparkuje první náklaďák plně naložený třaskavinou na USA základně?

0/0
24.5.2008 10:41

slatin

Re: Kdo si počká,ten se dočká!:)

Přesně tak !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tohle je scénář ve chvíli, když Ksované řeknou " a dost Amíci "

Začne to podobně jako v Iráku.A skonči to podobně - fiaskem USA a jeho nohsledů (včetně Topolánka, Vondry,Havla, atd)

0/0
24.5.2008 11:02

slatin

Pan Zemane, vraťte se !!!!!!

----) bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!

0/0
24.5.2008 10:36

dutina

Byl bych také proti uznání.

Uz  bývala Yugoslavie jaké  měla postoje k nám v době totality,ale realita války v Chorvatsku a Bosne mě nutí být pragmatický .Díky tomu že EU neuznala Chorvatsko a Bosnu , Srbsko vyvolalo válku a to přece nikdo už v Kosovu nechce.Srbsko bude spolu s Chorvatskem a Bosnou a dalšími státy v EU a tak se to vše vráti jakoby do původního stavu.Tim ,že bychom Kosovo neuznali tak by nasi vojáci co tam jsou ,si mohli zbalit kufry .A co je lepsi ?Mít tam sve lidi ,nebo se pak dozvidat z tisku jak Kosovane likviduji zbytky Srbů?

0/0
23.5.2008 11:33

Čonka

NE pro uznání Kosova

jsem proti uznání Kosova, bude to další hnízdo lumpů.Chce se mně blít s rozhodnutím naší vlády, není to moje vláda!

0/0
23.5.2008 10:05

captain cook

Re: NE pro uznání Kosova

teprve bude? Zkus to jinak...uz peknych par let JE to hnizdo lumpu!Rv

0/0
24.5.2008 11:08

nemodra_nevlezRitka

to je gool vazeni

http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml?id=605986

ODSS chce dat cast CR polakum!

0/0
23.5.2008 8:58

wcbaba

Vláda zrádců a darebáků opět ukázala svoji pravou tvář.

0/0
23.5.2008 7:01

Jirka1938

Je tedy na case

abychom uznali svobodnou Republiku Srbskou v Bosne.

0/0
23.5.2008 2:33

pickup

Vyjádření autora dokumentu "Uloupené Kosovo"

http://www.blisty.cz/art/40592.html

0/0
23.5.2008 1:24

pickup

Pohled z druhé strany

Proč neuznat Kosovo? Není to snadné, ale s výhradami by to šlo. Nejdřív ale doporučuji shlédnout tento dokument, který nakonec ČT nesměla nebo raději neodvysílala (nevím).

http://www.youtube.com/watch?v=j-zyolKf-c4&NR=1

(pokračuje dalšími částmi vpravo)

Pak už si nejsem tak jistý uznáním Kosova. :-/

0/0
23.5.2008 1:18

VSEZNAALEK

Vševěd je tu zase !

Vševěd zase perlí v diskuzi k článku o poplatcích a v článku Tunel ve zdravotnictví  !XXXXXXXXX

0/0
23.5.2008 0:58

sdsa

KSCM a mezinarodni pravo ?

To je dobrej vtip :))) Dobre jsem se pobavil ....

0/0
23.5.2008 0:50

iPilat

kostky byly vrzeny

:-/

0/0
23.5.2008 0:00

sageorg

Křiklouni se řvou.....

a vlak jede dál.Kosovo existuje,to je prostě fakt.Tak se s tím smiřte.Že komanči vyskakují o lecčems svědčí.To je tak vše co s tím udělají.

0/0
22.5.2008 23:52

Orign

Re: Křiklouni se řvou.....

To:sageorg

Dnes je opravdu těžké stát se obecně uznávaným blbem. I vy jste zářným příkladem, že konkurence je obrovská.

0/0
23.5.2008 14:32

Montaigne

Re: Re: Křiklouni se řvou.....

;-DR^

0/0
23.5.2008 15:57

slatin

Re: Křiklouni se řvou.....

Co s tím mají společného jen komančové ????? Kdyby byli jediní, budiž.Jenže asi nevidíte i ty ostatní kolem, co????

0/0
24.5.2008 11:00

Ppetig

Emoce pro Balkán

Nechápu, proč země, o které toho vesměs víme velmi málo a která nikdy výraznějšího kontaktu ani konfliktu s českými zeměmi nepoznala, vzrušuje tolik emocí. Nevím, co je špatným krokem v uznání nezávislosti Kosova a nevím, jak moc by to změnilo české neuznání, když mnohem významnější hráči jej uznali. Že si tu pár labilních jedinců vylije svoje názory na aktuální českou politickou scénu, to už je folklór, ale tak emotivní a zarputilá diskuse nad diplomatickou formálností mě udivuje.

0/0
22.5.2008 22:25

xaeris

Re: Emoce pro Balkán

Tak přesně o takových Češích jako ty píšu kousek dole.Na co jsou nějaká obercně platná civilizační pravidla či státněprávní uspořádání, když se významní hráči na něčem dohodnou, tak neplatí nic, a my jim ještě lezeme do zadku.Vždyť o co vlastně jde, jsme Češi, ne?

0/0
22.5.2008 22:31

Ppetig

Re: Re: Emoce pro Balkán

Aha, takže jakýkoliv souhlasný krok s velmocemi je vlezdoprdelismus a my, jako mravně čistý a neposkvrněný národ s morálkou potkana, budeme kategoricky proti, jelikož my jsme ti, na kterých záleží...

0/0
25.5.2008 17:14

juniorms

Re: Emoce pro Balkán

Ten kdo napíše tenhle blábol musí být absolutní bezmozek.....je to situace srovnatelná se situací ČSR v r.1938, kdy se "velcí hráči" dohodli a republika musela němcům odstoupit ´území.....zeptejte se jak bylo těm co tuto situaci zažili, stejně se musí cítit i srbové. Sice srbům nefandím, ale toto rozhodnutí může být použito jako precedens k řešení dalších sporů jako maďaři na slovensku, sudeťˇáci v ČR apod.;-€ 

0/0
23.5.2008 8:23

Ppetig

Re: Re: Emoce pro Balkán

Pane bezmozku, klidněte svoje výrazivo, upozorňujete tím na svojí omezenost.

Nejedná se o situaci srovnatelnou s Mnichovem, ale s rozdělením ČSFR. Národ už nechtěl být součástí společné republiky, tak se osamostatnil. A nebo bychom měli sáhnout do vzdálenejší historie a srovnat to s odtržení Československa od Rakouské monarchie? To je situace absolutně stejná, také litujete ty ubohé Rakušany, jak jim to ostatní mohli udělat a dovolit ztrátu svých zemí? Institu precedentu je právně-soudním nástrojem, nikoliv způsobem, jak vyrábět nové republiky. Nechte vychladnout iracionální emoce. A zapojte mozek.

0/0
25.5.2008 17:20

Čonka

Re: Emoce pro Balkán

nevíš protože nemáš informace o Kosovu, tak jsi je laskavě přečti a budeš vidět kto je v čele Kosova[>-]

0/0
23.5.2008 10:08

Ppetig

Re: Re: Emoce pro Balkán

Pouč mě, zřejmě máš velmi erudovaný názor.

0/0
25.5.2008 17:21

plexusbrachialis

jedinej Klaus byl proti bombardovani srbska USA

a jako jediny by neuznal Kosovo

0/0
22.5.2008 22:15

plexusbrachialis

nejvetsi ceska prostitutka ODS a Zeleni

0/0
22.5.2008 22:13

plexusbrachialis

Karel Schwarzenberg ,jehož slovo nema cenu ani posranyho haj

ministr zahraničí Karel Schwarzenberg a místopředseda pro evropské záležitosti ,psychpat a labil Alexandr Vondra.

Tato vlada by mela spachat hromadnou sebevrazdu nez je lide pozenou bejkovcem a to i ti z ODS

0/0
22.5.2008 22:12

Čonka

Re: Karel Schwarzenberg ,jehož slovo nema cenu ani posranyho

ok, souhlasR^

0/0
23.5.2008 10:09

bartozrout

tento akt.....

způsobil, že se ze mě stal BÝVALÝ volič ODS. Není to unáhlené

rozhodnutí, trvalo dost dlouho a toto byla poslední kapka. Stoprocentně

souhlasím s USA s politikou v Afghanistanu, podstatně méně v Iráku a

vůbec ne v Kosovu. Afghanem jsem prošel a vím o co tam jde. Irák  chápu

zčásti, to co se upeklo s Kosovem nechápu vůbec. Naprosto ale souhlasím s M. Zemanem.

0/0
22.5.2008 22:11

Pimpil

Re: tento akt.....

no moment

kdyz mluvis o afghanistanu, nezapomen dodat, ze se SOUCASNOU politikou; prave usa jim dodavala v 80. letech zbrane a ted to NATO musi resit (NATO nerovna se USA)

co chapes na iraku krome vyskytu ropy, nevim; meli snad ty zbrane hromadneho niceni ?

a kosovo nechapes proc ? tehdy prozivalo rusko menovou krizi, srbsko bylo vzdycky ruskym spojencem, a tak si potrebovali amici podrbat ega kvuli svym komplexum menecennosti z vietnamu a zvysit si na balkane vliv - to je cele

driv podporovali islamske vrahy, ted ty albanske, jen aby se sovetum za vietnam odvdecili

0/0
22.5.2008 22:16

bartozrout

Re: Re: tento akt.....

Pimpil: A)samozřejmě myslím současnou politiku, NATO toho moc neřeší, všechny horký brambory tam tahaj Amíci a Kanaďani, z Evropy GB, NL, DK, Skopčáci jsou zalezlý na severu kde je celkem klid. Naši kluci jsou dobrý, ale jejich tam málo. Takže nemáš pravdu.

B)ten Irák jsi pochopil správně, jde o ropu, já nechápu způsob jakým to USA řeší, jde to určitě elegantněji

C) islám na balkán importovali Turci násilím, jako takovej nemá v Evropě co dělat, ať se roztahujou v tý svý pískovně, ať si tam řežou hlavy ale ať to netahaj do Evropy. Rusáci z Amíkama si pro mě za mě můžou drbat třeba koule. Kapišto?

0/0
22.5.2008 22:27

LimonadovyJoe

Tady se sešlo hrdinů, kteří jsou ochotní válčit s celým

světem ;-D ;-D 

0/0
22.5.2008 21:59

Pimpil

Re: Tady se sešlo hrdinů, kteří jsou ochotní válčit s celým

to byla i spousta cechu po mnichove, delaly se tehdy demonstrace

ale to ty asi nevis, ono to taky dnesnim cechackum moc podobne neni

0/0
22.5.2008 22:01

LimonadovyJoe

Re: Re: Tady se sešlo hrdinů, kteří jsou ochotní válčit s celým

Socka poučuje ;-D ;-D ;-D ty woe, ty jseš klasa, nechceš tu dělat komika častěji ? Nejsi ty přímo levicový intelektuál ?

0/0
22.5.2008 22:03

xaeris

Smějící se české BESTIE

Není na světě mnoho národů, které by svoji vlastní armádu použily výhradně pouze proti vlastním občanům.Není na světě mnoho národů, které by s chutí věšely své vlastní statečné zahraniční odbojáře či neposlušnou političku.Není na světě mnoho národů, které by si nechaly nejdříve ukrojit kus území a pak kapitulovali úplně, což ovšem nebránilo tomu, aby po válce se nekřičelo do světa něco o Mnichovském diktátu mocností a nebyli vyhnáni  všichni původní němečtí obyvatelé ze Sudet, opět s podporou mocností.Tak teď zase tenhle národ uzná legitimnost jiné podobné Michovské lumpárny, navíc proti Srbům, kteří mu jako jedni z mála nabízeli pomoc ruku, nezištně, v 38 i 68.Jen asi smějící se bestie, nějací Češi, se tohle dokáží, nic než loutky těch mocných.[>-]Rv 

0/0
22.5.2008 21:52

Nobleman

Re: Smějící se české BESTIE

Bohužel je to tak.

0/0
22.5.2008 21:53

Pimpil

Re: Smějící se české BESTIE

presne tak

zrada, srabstvi, pokrytectvi, podlezavost... same hezke ceske vlastnosti

0/0
22.5.2008 21:54

Tetex

Re: Re: Smějící se české BESTIE

Žel je to tak. Nechápu, proč jsme v tomto případě lezli islámistům do (Y). Toto potřebuje USA, ale ne my!USA si potřebuje více neznepřátelit muslimy. My jsme Srbsko obětovali stejně, jako GB nás před 2sv. válkou. :-©

A to jenom proto, že USA SLEPĚ lezeme za zadkem.

0/0
23.5.2008 7:56

LimonadovyJoe

Re: Smějící se české BESTIE

A co s tím budeš dělat ?

0/0
22.5.2008 21:57

xaeris

Re: Re: Smějící se české BESTIE

Nic jiného, než že to aspoň řeknu NAHLAS.Ale že jsem naletěl  třeba "disidentovi" Vondrovi, v bláhové představě, že je to slušný a charakterní člověk, za to by mi pár facek bylo málo.

0/0
22.5.2008 22:04

LimonadovyJoe

Re: Re: Re: Smějící se české BESTIE

No, tak jsem si to řekli. A tím to patrně také končí. Tím ale nic nezměníš.

0/0
22.5.2008 22:05

xaeris

Re: Re: Re: Re: Smějící se české BESTIE

Ale zdaleka nic nekončí.Ani bych se nedivil, kdyby se tahle nahrávka komunistům na smeč nám všem zle nevyplatila.Jde už jen o to, jak tvrdě budou smečovat.A ti před nimi tedy uměli.

0/0
22.5.2008 22:09

Pimpil

Re: Re: Re: Smějící se české BESTIE

prosimte a ty znas slusneho disidenta ?

landovsky ? havel ?

to jsi za tech 18 let po revoluci uz poznat mohl

ale nedelej si iluze, kdyz nam jde o nase pohodli, shodi kosovo kdokoliv

0/0
22.5.2008 22:07

Pimpil

Re: Re: Re: Re: Smějící se české BESTIE

tedy srbsko, pardon

0/0
22.5.2008 22:08

Pimpil

joe

ty mas koukam docela slovni prujem

k jednomu clanku se da vyjadrit i jednim prispevkem, deset, navic kazdy o necem jinem, spis ukazuje na tvou potrebu se vybourit alespon tady

0/0
22.5.2008 21:48

LimonadovyJoe

Re: joe

Já ? Já nemám s uznáním Kosova žádný problém. To ze strany rudochů tady padají silná slova o vlastizradě, znásilnění atd. atd. :-)

0/0
22.5.2008 21:49

Pimpil

Re: Re: joe

rikam, ze mas slovni prujem, ne ze neuznavas kosovo

asi budeme muset zacit s prvni lekci

A <----- tohle je pismeno A, zkus ho 10x napsat, pak ti povim, jak abeceda pokracuje

0/0
22.5.2008 21:55

LimonadovyJoe

Re: Re: Re: joe

Sociál a vyučuje psaní ;-D ;-D R^

0/0
22.5.2008 21:56

Pimpil

Re: Re: Re: Re: joe

ne, cteni, joe, cteni, to je ta druha cinnost, kterou se musis naucit

psani snad zvladas, hlavne kdyz si z omalovanek vykreslis vsechny ksichtiky, co tu jsou

0/0
22.5.2008 21:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.