- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Manžel je vozíčkář a potřebovali jsme se dostat na magistrát na Kafkově nám. Naše zkušenost byla hrozná. Chodníky jsou kvůli stékání vody šikmé, ale mechanický vozík jsem sotva udržela, stále sjížděl do silnice. Sjezdy z chodníku nenavazují na vjezdy na chodník na druhé straně, takže jsme museli jet po silnici. Některé sjezdy jsou v podstatě schody, ikdyž nižší. Na magistrátu nebylo WC, jen pro úředníky. Museli jsme do vedlejší budovy a zase schody, sjezdy atd. Proč je magistrát zrovna na místě nepřístupném vozem, proč musí invalidé z celé Prahy jezdit na Kafkovo nám., když ty záležitosti mohou vyřídit obvody. Stejně musíme dávat kopie těch materiálů, podepsaných na magistrátě, pracovníkům na obvodě. Všichni radní by si měli tuto zkušenost zažít, aby věděli jak se invalidům obtížně v Praze žije.
Takto vypadá každé město a všichni to víme, předělat by to stálo takovej balík že by to stát splácel ještě za 200 let
jo a pro slepý,hluchý a podobně je to ještěhorší.No ono nakonec stačí jet z nádraží na terminál 1 je taky dobrý i když máte bágl s kolečkama.Takovejch problémů je, ale to jej jejich práce aby něco psali takže proč ne.Nicméně to invalidům vůbec nazávidím a obdivuji jejich vůli vyhrát.
do terénu, takové kola s pneu by i na jízdním kole na kostkách s člověka vytřásla duši. Připadá mi podivné, že redaktoři chtějí přispůsobit Prahu výrobcům těchto šmejdových vozíků. místo aby se výrobci přispůsobili terénu ve kterém bude vozík používán.Vozík na fotu je jasně konstruhován na rovné podlahové plochy.Nedávno moji kluci přivezli motocyklovou čtyřkolku, přinutilimě se na tom pekelném stroji svézt, je to děsivá jízda ale oni se už na tom naučili a dělají na ní hrozné kusy. Kdyby byl na jejím základě vyvinut nový vozík, bylo by po starostech a ten původní konstrukce by mohli mít sebou už jen na ježdění po chodbách úřadů.
Ano, to je taky pravda. Rozhodně existují vhodnější vozíky na cesty ven než zrovna ty ručně poháněné/tlačené asistenty. Otázka však je, kdo tyhle finančně dosti nákladné vozíky lidem zaplatí, zadarmo je totiž nedostanou.
Nebojte, na kazdeho dojde, Nase populace starne a ti co dnes protestuji proti nekterym upravam, budou za par desitek let nadavat, ze se nedostanou tam nebo onam a zacne jim to tez vadit. Jen mam obavu, ze se uz nevzpomenou jak byli v mladi proti.
Oni si ani neuvědomují, že se blbě cestuje i mámě s kočárkem, ale to těm exotum dole, kteří argumentují 1% nevysvětlíš. Navíc si ani neuvědomují, že tak může zkončit kdokoliv z jejich rodiny nebo i oni samotní. Prostě blbci...
a kolik peněz by stálo vyměnit všechny obrubníky, a jak by to vypadalo? holt se musí smířit s tím, že mají hendikep, a že se prostě všude nedostanou. školy, nemocnice a úřady upravit, nové stavby to mají v zákoně, tak co víc? hlavně že budoucí pisálkové mudrují...
Praha neni mesto na rovince. Je mi vozickaru lito, ale kvuli nim proste Prahu nevezmeme a nepresuneme nekam na rovinu. Takze stezovat si na stoupani a klesani je megacipovina.
A co se tyce bezbarierovych precho atd. Opet je mi lito, ale proste kvuli jednomu procentu populace neprekopeme celou Prahu. Kdyz se stavi novy prechod, tak at se s tim pocita, ale delat milion rekonstrukci jen kvuli vozickarum, do toho ivnestovat proste nechci.