- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak pan řidič pracuje za jistě nevelký plat pro společnost, generující zisk, generující zisk i díky tomu, že kašle na modernizaci a zajištění bezpečnosti svých zákazníků. Řidič udělal jen chybné rozhodnutí, dopravní podnik je odpovědný za to, že se taková věc vůbec mohla stát.
V prvni rade se bude soudit ten kdo svoji chybou primo zavinil smrt pasazeru a potom ti co zpusobyli ty zbytecne riskantni podminky provozu,na vsechny urcite dojde!
To není žádný tramvaják, ale řidič tramnvaje, pane noviňáku. Nejste v hospodě, ale na stránkách uznávaného deníku.
Bylo to jeho selhani a prezto ze ten usek nemusel byt tak nebezpecny,tak urcite neni jediny sofer ktery ruci za sve pasazery a dene se stretava s nebezpecim!Schvalne to neudelal ,a to rizikove misto si o to koledovalo vice nezli jinde,ale on stim byl obeznamen a v kriticke chvili udelal chybu tim zese prestal soustredit ,at uz zjakehokoliv duvodu.To ze toto misto si koledovalo o neco podobneho,neznamena ze jini lide nepracuji na riskantnejsich mistech,kde ruci za zivoty druhych.A pokud oni take udelaji nejakou chybu ztratou soustredeni,ktera zavini neci smrt,tak budou tez hnani k zodpovednosti.Ja to vidim na 2 roky nepodminene v nejlehci napravne skupine a na financni vyrovnani od dopravniho podniku s tema pozustalejma!
Ps.A vsadim se ze ty 2 roky budou lehci,nezli na vojne v bejvalem CSSR!
ze by selhalo neco nad cim nemel kontrolu!Zde ocividne selhal on sam at uz z jakehokoliv duvodu,tak co chce kdo resit?Kdyby otom rizikovem useku nebyl informovan,tak by to bylo neco jineho!Samozrejme ze vse co ktomu riziku prispelo se melo vyresit nezli k te tragedii doslo!Ale to jsou pouze polehcujici okolnosti!Ridic udelal chybu , jako kazdy kdo se zapomene a neda prednost v jizde!
přesně, do kamenolomu s ním
Nekde prece musi dostat zadostiucineni!Paklize je nekdo kdo byl otom nebezpecnem useku informovan a vzal takovou praci na sebe,pripravil o jejich blizni,tak jak ktomu oni prijdou?!Do jake miry je vinen ten ridic a do jake nekdo jiny jsou sice zajimave hadanky ,ale pro ty pozustale scela berpredmetne!Nejaky trest asi bude muset za svoui nepozornost prijmout i ten ridic!
otázka je, jestli pozůstalí přece jen vidí vinu na řidiči nebo na tom, jaké máme tratě a tramvaje, potažmo tedy na DP... A naštěstí není rozhodující subjektivní vina, ale objektivní zavinění, takže by se vyšetřovatelé měli pokusit najít všechno možné, aby byl potrestán hlavně skutečný viník, tedy DP.
... zde vidím prostor pro alternativní trest. Zavřít někoho je jednoduché, ale co kdyby rok nebo dva pracoval jako "lapiduch" někde v nemocnici? Myslím, že tam by svou chybu mohl odčinit daleko lépe.
Řidič udělal CHYBU, ale dle mého názoru jsou skutečnými ZLOČINCI v tomto případě zodpovědní lidé z vedení DP. Věděli, jaká je situace na dané trati a nekonali. Každý imbecil, který si přečetl alespoň jedinou knihu o managementu ví, že nejslabším článkem systému (chcete-li "řetězu") je člověk. A tam, kde jde o lidské životy, se prostě jen na lidi spolehnout nelze. Musí se provést systémová, technická,.. opatření, která riziko lidské chyby minimalizují, případně v maximální možné míře zmírní následky. To tito lidé zcela jednoznačně neudělali. Jsou to konkrétní lidé na konkrétních místech! Připadám si jak Alenka v říši divů, že je na ně náš zákon krátký... I když, je to tak???
Je to tak vždycky. Zaměstnavatel nutí řidiče jezdit s náklaďákem, který je už nenaložený životu nebezpečný, případně s autobusem v podobném stavu. Zaměstnanec se bojí vyhazovu, takže neremcá a přebírá na sebe riziko. Nabourá se, zabije pár lidí a jde sedět. Zaměstnavateli se málo co prokáže a pokud ano, tak byl na vině opět řidič, že jej neupozornil na špatný stav vozidla a i přes znalost tohoto problému vyjel...
Každý z nás dělá chyby, jenom ne každý znás nese odpovědnost za tolik lidí. Ten člověk neřídí tramvaj za 100k měsíčně, aby musel být něco extra. Dělá dlouhý a únavný šichty, jezdí pořád stejnou smyčku, to se chybka udělá raz-dva. Kdyby ovšem byla trať technicky zabezpečená tak, jak to dnešní předpisy vyžadují, nemusela se tato chybka vůbec stát. Podle mě nelze celou ani většinovou chybu házet na řidiče, ale na DP.
Dopravní podnik Ostrava, je bezcharakterní sv..ě a nejlepší je že každá tramvaj je pojištěná na 50 milionů, chudáka kluka který tam dělal za pár korun zavřou a zaplatí to černí pasažéři, protože od té nehody jezdí revizoři furt aji v noci a kolikrát na jedné lince potkám 2x revizi a jak nemáš jízdenku tak tě sežerou aji s botama ... Jo a nejezdí na čas
víš, to je celkem obvyklé, že v dopravním prostředku máš mít jízdenku ......
Nezastávám se tohoto řidiče, který určitě chybu udělal, ale pak se alespoň zachoval jako rovný chlap, chybu přiznal, omluvil se a chce udělat vše, aby zmírnil následky. Kdejakej blbec, který se v BMW ožralý řítí stovkou po městě a někomu přitom ublíží, dostává podmínku nebo jiný směšný trest, protože má šikovné a bohaté rodiče, nebo má známosti, ....
stejny nazor...drzim palce at dostane podminku potrestany je i tak do konce zivota nemyslim si ze je hajzl neudelal to vedomne nebyl podnapily ....
trochu neobvyklé, když právní zástupce veřejně předem říká, na čem chce postavit obhajobu.....