Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus: Nehrajme divadlo, že je olympiáda zisková

Česko na případném pořádání letních olympijských her nevydělá. Při své úterní návštěvě Královéhradeckého kraje to v debatě se studenty uvedl prezident Václav Klaus. "Jsem celoživotní sportovec, ale na pořádání olympijských her se dívám s rozpaky," uvedla hlava státu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tesik

olympiáda v ČR tak v roce 2100

Trochu si neumím představit ty peníze a čas, dokdy by se postavily všechna sportoviště... když si vezmu že kvůli MS v hokeji jsme nestihli v plánovaném termínu postavit jednu nablblou halu a muselo se MS přeložit a k nám vrátit za rok a že ta ŠAŠKA Arena stála 5 miliard, tak si to celé tak nějak nedovedu představit... Kilometr dálnice v úplné rovině u nás stojí skoro miliardu... nechápu.. .sportoviště, infrastruktura, hotely, olympijská vesnice, atd.... v našem korupčním prostředí by tyhle státní zakázaky stály 2x tolik.... ne, nejsme na to připraveni. Zadlužilo by nás to na desítky let.... Rv

0/0
23.5.2008 8:28

someone_else

Bojkot olympiády?

Jistě, to se určitě opravdu pohnou ledy, panečku! Řek bych, že Číňan se už nemůže dočkat, až v nějakém uhozeném bojkotu najde solidní důvod otočit se na druhý bok a chrápat dál. Mě by spíš zajímalo, který dement vůbec prosadil přijetí čínské kandidatury, když se už tisíc let ví, kdo tam vládne a jak to tam vypadá. Snad ne Jeho Všudypřítomné Veličenstvo Kapřík a jeho kamarádka Bedna Jablek? Díky "nezkorumpovatelnému" olympijskému výboru má celá slavná olympiáda bohužel už navěky z ostudy kabát a zůstala z ní akorát šaškárna pro naivky, kteří věří, že v ní jde o sport. Zmohl snad sport něco s olympiádou v Berlíně? Děkuji. A Čína je v rudém totéž. Jinak samozřejmě všem lobbistům stavebních firem přeji jen samý úspěch při získávání státních zakázek ve jménu čeho? Inu, přece olympiády!

0/0
21.5.2008 20:47

slatin

Teď jsem zvědav,jak se zachová Bém,,

leze Klausovi do z.......u, jenže teď to bude dilema.....Postavit se mu nebo ne ?Spřízněné firmy nabídly milióny do kapes Bémových vyčuránků,takže jako věrný pes  má dilema: peníze-pániček-peníze.

0/0
21.5.2008 18:55

oId fashioned Vince III..

Charouzstán není schopný bez ostudy

a podvodů a průserů uspořádat ani mistrovství světa pro pár lyžníků...uspořádat OH je proto absolutní a neproveditelný nesmysl. V CR hry nikdy, opakuji NIKDY, nebudou...

0/0
21.5.2008 16:09

kasavaros

Re: Charouzstán není schopný bez ostudy

Nikdy neříkej nikdy.

0/0
22.5.2008 10:36

pindik

díky Santo

jak tě nemusím, tak jsi teď trefil hřebíček na hlavičku. Pája je asi trochu pokroucen nějakými lobbisty. Olympiáda je v současných poměrech v našem bananistanu hovadinaRv

0/0
21.5.2008 15:51

fomacka

Olympiada je ziskova pouze v pripade,

ze je vetsina sportovist a stadionu a hotelu apod. jiz postavena...Pri ceskych astronomiskych cenach vseho, od vystavby po jidlo atd. to moc ziskove nebude. Stalo by to mailant to vse postavit. Cechy chteji byt dalsi Cina?;-D;-D;-DR^

0/0
21.5.2008 15:42

kozak52

předpokládám , že se jirka proti tomu ohradí

;-D

0/0
21.5.2008 15:21

astrix

Re: předpokládám , že se jirka proti tomu ohradí

Je to opravdu vaše autentická životní starost? :-)))

0/0
21.5.2008 16:04

Aveva

Olympiáda je zisková pro pupek světa!

Pražácký vřed uprostřed republiky by jsi olympiádou určetě zlepšil skóre avšak na úkor zbytku republiky.

Oje.at ostatní je tradiční sport úřednické maštale ministerstev. :-©:-©:-©RvRvRv

0/0
21.5.2008 15:18

Mikkey

Re: Olympiáda je zisková pro pupek světa!

Já ten váš komplex nechápu. Ta Praha vám musela v dětství hodně ublížit.

0/0
21.5.2008 15:34

sigenius

Re: Olympiáda je zisková pro pupek světa!

Nevím přesně, z které díry jsi, ale můžu tě ubezpečit, že obyvatelům Prahy by NEVADILO, kdyby Olympiádu uspořádali v horní-dolní.

0/0
21.5.2008 15:37

9645

Klaus má bod

"Svými slovy rozhodně nepotěšil primátora Pavla Béma (ODS), který je velkým propagátorem olympijské kandidatury Prahy a sám říká, že olympiáda může být výdělečnou akcí."

No to bude paráda, jak Bém poslušně otočí, jako v případě Kaplického. Modří bezmozci - guru vzkázal, tak šup to plnit!  Jinak tentokrát s Klausem souhlasím, až se sám divím.

0/0
21.5.2008 14:59

9645

Re: Klaus má bod

Kdyz jsme psal tento prispevek, nedival jsem se do diskuse, teprve ted jsme to prosel a netusil jsem, ze tu tolik lidi napise totez. To se mi taky prilis casto nestava:-)

0/0
21.5.2008 15:11

Aveva

Re: Klaus má bod

Pavel Bém se stal pražskou  olympijskou karikaturou.

Občas mívám pocit jako by pře jen chtěl Klaus některé své chyby napravit. Držím mu palce. R^ V druhém posledním funkčním období to bývá vzácností. R^[>-]R^

0/0
21.5.2008 15:22

tappat

Pavel Bem usporadal bleskovou konferenci, na niz prohlasil:

"Pokud se ptate na olympiadu, tak ja jsem nikdy nerekl, ze bude ziskova a uz vubec jsem nebyl pro to, aby byla v Praze usporadana. Mozna nektere me vyroky mohly vypadat, jako ze s tim souhlasim, ale v nitru duse, jsem mel celou dobu jasno: olympiada je uplna hloupost, v praze nikdy za meho pusobeni nebude. At si ji usporada Brno"

Zdroj: www.lidovky.cz/aktuality/tiskove_konference/PavelBem

0/0
21.5.2008 14:58

babacek

OH

Na to pan prezident nepřišel jediný. To já již tvrdím dávno.

Praha nemá na pomyslnou koloběžku a chce pořádat megalomanské akce jakým bezesporu OH je.

Je to jakási vize těch co pláčí po spartakiádě.

0/0
21.5.2008 14:32

fomacka

Je zajimave,

ze nikde na iBlesku neni nejvetsi zprava z USA, ze senator Ted Kennedy ma rakovinu mozku 8-o

0/0
21.5.2008 14:29

NERATHRATHA

Jedině pod vedením Ministerstva obrany

včele s Karlem K.. - to budou zisky !

0/0
21.5.2008 14:25

skromny nazor

Olympiada v Praze je nesmyslny sen

Diskuze jestli by olympiada v Praze byla vynosna nebo ztratova je zcela zbytecna protoze Cesko letni olympiadu nikdy nedostane.

Ziji v Torontu, ktere ma v uchazeni se o poradani olympiady bohate a drahe zkusenosti. Prihlasku podalo uz nekolikrat, vzdy propagace a vse s tim spojene stala miliony dolaru, dvakrat bylo v uzsim vyberu ale bud zvitezily velke prachy - firma Coca Cola koupila (podplatila) hry pro Atlantu a nebo politika - strach s rychle rostouci supervelmoci rozhodl

pro Cinu. Tim sny pro Toronto skoncily, rozhodli se dalsi penize oknem nevyhazovat a dale uz nekandidovat. Lide, kteri jsou zapojeni do humbuku o poradani olympiady v Praze toto vse musi vedet ale jak "opportunity" dole rika, prizivuji se na tom uz nyni.

0/0
21.5.2008 14:25

přebytečnýzlínskýcelník

Václave, tleskám Ti. Konečně názor, který má váhu.

R^R^R^R^R^R^R^R^R^

0/0
21.5.2008 14:07

opportunity

Bravo Klaus!

Ještě zrušit prachy pro firmy, které se přiživují na nesmyslné kandidatuře.;-€

0/0
21.5.2008 14:02

ELAPHURUS

Olympiáda by byla zisková,

ale pro KOHO ?

0/0
21.5.2008 13:59

chenile

Re: Olympiáda by byla zisková,

asi tak.. pokud by vyberove rizeni bylo vyberove rizeni.. dala by se udelat i ziskova pri trose stesti.. zvlast kdyz v CR je vsechno blizko..

0/0
21.5.2008 14:03

5alfa

Slibovali, slibovali

Slibovali ziskovou jubilejní výstavu - NIC, slibovali ziskovou SAZKA arénu - NIC. Je dobře, že už někteří politici NESLIBUJÍ ziskové OH.

To, že MOHOU být někde ziskové ještě vůbec neznamená, že BODOU a navíc u nás a za našich poměrů...

0/0
21.5.2008 13:55

5alfa

Re: Slibovali, slibovali

BUDOU.... neposedná písmenka

0/0
21.5.2008 13:56

chenile

Re: Re: Slibovali, slibovali

jojo mas pravdu ze udelat zizkove hry neni jen tak... na druhou stranu pro Ceskou republiku by poradany her znamenalo dat do poradku plno veci, ktere jsou potreba dat do poradku tak jako tak... blby je.. ze to bude opet jedna velka mala domu pro pany podnikatele s kamarady ve vlade... ale myslim ze uz jenom zviditelneni CR ve svete by melo svuj prospech... treba by pri pocasi na BBC uz ukazovali kde lezi Praha. ;-D

0/0
21.5.2008 13:58

sageorg

Už jen zmínka........

o pořádání OH u nás,by měla být trestná,nebo raději diagnozou pro hospitalizaci u Chocholouška!

0/0
21.5.2008 13:53

Tryskoprd

To je první narcisův výrok, s kterým

lze souhlasit.

0/0
21.5.2008 13:41

Brouk Pytlík654

Béme! Poslouchej!

Béme, čestný předseda nejen že nechce knihovnu, ale nechce ani OLYMPIÁDU! Měl bys uspořádat tiskovku a vyznat se z velkého nedorozumění a dezinterpretace tvých názorů na olympiádu!

0/0
21.5.2008 13:36

ybmiuqejkebuoraP

Re: Béme! Poslouchej!

no vidíš, ale že to takhle funguje v KSČSSD neznamená, že to tak je i jinde ;-D

0/0
21.5.2008 13:41

5alfa

Re: Re: Béme! Poslouchej!

Jinde možná ne, ale v ODS to tak už jednou zafungovalo. Poté jak Bém vítal knihovnu a po Klausově prohlášení, jak se bude přivazovat, Pavlík otočil o 179,99 stupně. Uvidíme, jakej obrat udělá nyní... ;-D;-D

0/0
21.5.2008 13:51

chenile

Re: Béme! Poslouchej!

;-D;-D;-D;-D;-D no ani bych se nedivil kdyby to tak dopadlo R^

0/0
21.5.2008 13:59

Monstrum Anonymič Anonymov

Když to řekl Klaus

tak je to pravda :-P

0/0
21.5.2008 13:30

ybmiuqejkebuoraP

Re: Když to řekl Klaus

toto je kvalitní příspěvek R^

0/0
21.5.2008 13:33

pepe999 from Salford

Olympiada v CR(i ta zlodejska)neni spatnej napad

ale urcite to bude ztratove, presne jak rika Klaus. Bude se muset postavit hromada veci, co posleze nebudou potreba atd atd. Cina po skonceni OH zdechne hladem. Diky jejich megalomanske spotrebe ropy jde dolar do kopru a kdo bude ty jejich shity potom kupovat, kdyz nebudou mit lidi prachy?? Cina si kope vlastni hrob a doufam, ze to bude stat zato...R^R^;-D

0/0
21.5.2008 13:27

P7J

OH v ČR

by byla jen obrovský pomník pro pár politických kreatůr, které by ji tady protlačily.

0/0
21.5.2008 13:21

minutos007

Re: OH v ČR

Především obrovský zdroj příjmů pro pár kreatur....

0/0
21.5.2008 13:24

pepe999 from Salford

Re: Re: OH v ČR

Z ceho??8-o8-o

0/0
21.5.2008 13:28

minutos007

Re: Re: Re: OH v ČR

z úplatků

0/0
21.5.2008 13:30

pepe999 from Salford

Re: Re: Re: Re: OH v ČR

Uplatku na co??8-o8-o8-o

0/0
21.5.2008 13:33

josef_spejbl

Re: Re: Re: Re: Re: OH v ČR

no na ty veřejné zakázky probůh.......copak praha má sportoviště, ubytovací kapacity, infrastrukturu?

0/0
21.5.2008 13:40

pepe999 from Salford

Re: Re: Re: Re: Re: Re: OH v ČR

Tak to nechapu, podle vasi logiky se plati uplatky furt, takze je uplne fuk, co se bude stavet a kde, takze si stejne nekdo bude mastit kapsu i tak..8-o

0/0
21.5.2008 13:54

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: Re: OH v ČR

Máš tam ještě něco s kreaturama ? Víš koupil jsem si pop-corn, tak než to dojím, chci ještě něco s kreaturama ;-D

0/0
21.5.2008 13:29

minutos007

Re: Re: Re: OH v ČR

Už došly, a kup si nejaké pořádné jídlo...;-)

0/0
21.5.2008 13:31

pawn

Opravdu diskutoval?

Vzhledem k významu toho slova a věku protistrany o tom velmi pochybuji. Myslím, že ti studenti a jejich názory jsou pod jeho rozlišovací úroveň.

Jinak s OH v ČR nesouhlasím, ale nedovolil bych si hodnotit kategoricky jejich ekonomický dopad, ale pan VK to ví jistě nejlépe ze všech lidí na světě.

0/0
21.5.2008 13:17

pawn

Re: Opravdu diskutoval?

Jinak pokud jde o čekatele, jediný, kdo tomu nerozumí a vidí problém je Klaus. On jediný nedokáže pochopit ustálený výklad pojmu "prezident republiky jmenuje soudce".

V právním řádu je pak rozvedeno, kdo může být jmenován soudcem. Až do nástupu pana profesůrka tato formulace (někdo z pozice pravomoci něco udělá, jmenuje, odvolá apod.)  v jakémkoli zákoně znamenala, že za splnění zákonných podmínek musí daný orgán něco udělat. pokud by orgán mohl něco udělat, bylo by napsáno: může jmenovat. Jedná se o ustálený výklad. Uvedená pozice prezidenta (nerozhoduje o tom, zda někomu jmenování zamítne či nikoli) odpovídá jeho postavení mezi ústavními institucemi. Nemáme prezidentský systém, ale rozhodující je u nás vláda a v tomto případě Ministerstvo spravedlnosti. Pokud s tím někdo není spokojený, ať se snaží o změnu ústavy, ale do libovůle pana VK to fungovalo, jak mělo. To, že z libovůle pana VK nebyl dosud pan Langer jmenován je jednou z  největších sprosťáren tohoto ješity.

0/0
21.5.2008 13:20

minutos007

Re: Re: Opravdu diskutoval?

Ono to asi tak jednoznačné nebude....;-)

0/0
21.5.2008 13:23

pawn

Re: Re: Re: Opravdu diskutoval?

Bohužel je. :-P.

0/0
21.5.2008 13:25

minutos007

Re: Re: Re: Re: Opravdu diskutoval?

Cítíš rozdíl mezi slovy může a bude?

0/0
21.5.2008 13:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.