- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pane Svec aktualizujte si osobni kontakty ..... pan Altman uz davno neni na radiodispecinku Dimo Taxi, protoze "Dimo" je uz rok zruseno. Ted sedi na Taxi Praha a je mu uplne jedno jak ridici jezdi, mne si ruce v kanclu a tesi se na kazdy zacatek mesice, kdyz prijimaji platby za sluzbu dispecinku. Jestli tam bude sedet furt, dopadne Taxi Praha uplne stejne jako Dimo :-(. Jezdim s taxikem a nedovedu si predstavit, abys cucel do mobilu nez vyjedu, udela se za mnou kolona a najednou mame o jednu vic. Zustane to tak, jak to vzdy bylo, profik to odhadne a objede, amater si to odstoji.
Obzvláště až pitomci za volanty budou serfovat na netu během jízdy autem.
Řada kamer je sice tzv. nainstalována, ale pro představu o dopravní situaci jsou k ničemu. Například Vypich nebo Barrandovský most, koneckonců i Nuselák a další. Sice se můžu podívat, že po Barranďáku jedou auta, ale vůbec nevím, jak je dlouhá kolona před ním. Podobně to platí pro ty ostatní kamery.
Kdyby se většina těch nevychovaných hovad za volantem/řídítky začala chovat podle pravidel silničního provozu, tak by nejspíš polovina kolon ubyla. Jenže když ono se to musí nacpat do křižovatky, i když vidí, že za ní nemůže pokračovat, a porušujíc tak dopravní předpisy celou křižovatku ucpe ve všech směrech, pak se kolonám nedivme.
Tak jsem se pěkně pobavil.
"Pokud míří z Dejvic například na Prosek, neměli by se pak bát přejet
na druhý břeh Vltavy," dává tip šéf dopravní policie Pavel Švrčula.
to by se teda opravdu nemel bat, protoze pokud neprejede Vltavu,z Dejvic na Prosek se nikdy nedostane. Mozna to ale pan policista myslel pomoci obojzivelneho vozidla, abysme se nemuseli zdrzovat na ucpanych mostech.
Je videt ze tomu sefuji odbornici na slovo vzati a ze nemusime mit o budoucnost dopravy v Praze strach
nechápu proč se lidi rozčilujou a nervovš vypínají ... když tam jezdím furt tak mi to ani nepřijde