Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sebevraždu mladých lidí může vysvětlit dopis z auta

Slovenská policie včera potvrdila, že v autě, které nalezli v pátek v pět hodin odpoledne u Trenčína, byli mrtví studenti z Jablonce. Osmnáctiletá Monika Bakešová a její o dva roky starší kamarád Jakub Křížek spáchali podle předběžných informací sebevraždu už ve středu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

osvetitel

nejak tomu nerozumim

nesouhlasili se systemem v CR a proto se jeli zabit na Slovensko?8-o

0/0
21.5.2008 1:39

captain cook

Re: nejak tomu nerozumim

to mne take zarazilo...tichych lesnich cest maji na Jablonecku dost a lokalni umrti by bylo mnohem logictejsi.....pokud to mel byt protest vuci "situaci" nebo necemu v CR...to Slovensko vubec nestimuje dohromady s famami JPP

0/0
21.5.2008 4:29

júLinek šíšaL

Re: "nejak tomu nerozumim"

... a čemu ty, bludný knůtku, vůbec rozumíš? ...8-o    :-)

0/0
21.5.2008 5:15

pacers

Re: nejak tomu nerozumim

Na Slovensko nejspíš proto,že Langerovo gestapo by bylo při vyšetřování neobjektivní a z těchto mldých lidí by udělalo hlupáky,

0/0
22.5.2008 5:48

mfVčera

Stačí se podívat na ty gaunery z ODS a někteří to neunesou!

:-/ Rv

0/0
20.5.2008 22:28

sexysadie

:-)

on je od pohledu magor a chudáka holku vzal sebou Rv

0/0
20.5.2008 22:18

flandero

Re: :-)

nj samozřejmě jak jinak, ale když odložíš tyto feministické nesmysly lze dojít k názoru že to mohlo být zcela opačně;-)

0/0
20.5.2008 22:24

Raju

Re: Re: :-)

Tak si přečti příspěvky toho kluka na blogu Pustina vyhnanců. Hlavní problém neřešil se společností, ale sám se sebou. A protože neměl odvahu spáchat sebevraždu sám, stáhnul s sebou i tu nešťastnou holku.

0/0
20.5.2008 22:50

flandero

Re: Re: Re: :-)

několik článků na blogu zdaleka neznamená že ji on sebou stáhl nebo ji dokonce nutil;-)

0/0
20.5.2008 22:52

flandero

Re: Re: Re: :-)

nehledě nato že zmíněný blog již neexistujeRv

0/0
20.5.2008 22:53

pooHDA

Re: Re: Re: Re: :-)

google si to ještě pamatuje, tohle je poslední příspěvek:

http://74.125.39.104/search?q=cache:LhQudaIjwgcJ:jimmycross.blog.cz/0804/sakra+Pustina+vyhnanc%C5%AF+0804&hl=cs&ct=clnk&cd=2&gl=cz

0/0
21.5.2008 1:09

Jack777

Re: Re: Re: :-)

Spíš to asi bylo tak, že ta holka tomu ještě pomohla. Možná mu to mohla rozmluvit, kdyby chtěla...

0/0
20.5.2008 23:03

captain cook

Re: Re: Re: Re: :-)

tohle je vyplod hodny pavlacove drbny a la "vite pani, ja vam to furt rikam, ze za tim byla ta holka...ona mu to mohla rozmlvit, ale nechtela....":-P

0/0
21.5.2008 5:54

Jack777

Re: Re: Re: Re: Re: :-)

Nepochopils ironii. Já básník jsem se tím snažil říct, že všelijakých teorií, blbostí a kdo za co může, si člověk může vymyslet kolik chce.

Jinými slovy, nikdo z nich za to nemůže více ani méně....

Může za to pravděpodobně nemoc - deprese (ta skutečná, nikoliv ta módní, kterou dnes každý má). Je zvláštní, že většina lidí tyto stavy není schopná pochopit. Když máte chřipku, nebo zlomenou nohu, něco vás bolí, tak to každý chápe a říká "jó to znám, chápu" atd.. Ale když se zmínite, že trpíte depresí, tak jakoby každý říkal "hmmm a co to jako je". Přitom je to jednoduché - nedostatek určitých psychoaktivních látek v mozku a ten jako jakýkoliv jiný orgán nemůže bez určitých látek správně fungovat a postupem času se stav zhoršuje až do takové míry, že život není pro člověka únosný.....bohužel ani léky, dostatek sexu a zdravej životní styl většinou nezaberou...

Je zvláštní jak tak jednoduchou věc lidé nechápou....

0/0
21.5.2008 12:19

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-)

o depresi mi nemusis prednaset. Znam ji z rodinneho pripadu. Fakt je, ze pribl. 1/5 obyvatelstva civilizovanych zemi bude nekdy v zivote trpet formou deprese. A rika se, ze to je jen spicka ledovce...to budou ti diagnozovani.

Ve VB asi pred 2 lety uverejnili statistiku, kde 40% mediku a lekaru bude nekdy behem svych studii nebo kariery trpet nekterou formou deprese....deprimujici myslenka!!!

0/0
22.5.2008 5:00

eman1

Nikdo asi nezná podrobnosti,

ale myslím ,že ten kluk měl svoje problemy řešit sám když už je chtěl takhle řešit.

0/0
20.5.2008 21:31

flandero

Re: Nikdo asi nezná podrobnosti,

co víš? třeba je řešil sám ale ta holka měla problémy podobné a chtěla je proto řešit s ním

0/0
20.5.2008 21:35

Chargy

-

No já osobně nesouhlasím s tolika věcmi, ale že bych kvůli tomu měl spáchat sebevražtu to mě nikdy nenapadalo.

0/0
20.5.2008 20:38

flandero

Re: -

to už je lepší se sebrat a z tohoto banánistánu odjet pryč

0/0
20.5.2008 21:23

captain cook

Re: Re: -

kdyby tohle byl pripad z totace, jeste bych chapal. Dneska je vymluva na politiku a system nicim jinym nez vymluvou, za niz se schovavaji jine duvody...napr. deprese (adolescentni deprese)...neschopnost mladistve mysli prizpusobit se vstupu do spolecnosti dospelych atd atd.

Komu to nevyhovuje v Cesku, ten ma dneska hranice otevrene, pohranicnici po nikom strilet nebudou a nikdo se nemusi obavat, ze v jeho nepritomnosti budou pribuzne bu*erovat stbaci protoze nekdo z rodiny emigroval. Take se dotycny muze kdykoliv vratit domu, aniz by ho v jeho nepritomnosti odsoudili do vezeni za nedovolene opusteni republiky.

CR je soucasti sjednocene Evropy a komu nestaci Evropa, ten ma cely svet. Akorat to znamena se ucit jazyky a neco se vyucit nebo vystudovat, aby se jeden ve svete uplatnil.

0/0
20.5.2008 22:21

ur=BANcová

Re: Re: Re: -

 Takovéto radikální řešení mě také zarazilo a protože ten kluk bydlel ve stejném městě jako já, trochu jsem se vyptávala. Nikdo nic dohromady neví a tak mohu jen dedukovat. Myslím, že to zavinilo prostředí ve kterém žil. Bydlel v paneláku hned vedle žumpy bez oken se 24 hodinovým provozem, kde se dají sehnad fety kdykoliv. Na tom sídlišti, jak se říká jsou i varny pervitinu. Zjevy se tam tedy pohybují příšerní a tak si myslím, že ta na něj působilo jako jed v duši.

0/0
20.5.2008 23:34

ur=BANcová

Re: Re: Re: -

Pardon, sehnat.

0/0
20.5.2008 23:37

Forrrest

Re: Re: Re: Re: -

Ruda rachejtle, radsi se venuj jen komentovani clanku o komousich - tam tve prispevky byvaji, krome toho ze hloupe, aspon srandovni. Tento je jenom hloupy...:-/

0/0
21.5.2008 3:39

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: -

nezda se byt hloupy prispevek..... pokud je fakticky, je to relevantni do diskuze...

zase ale plati, ze dneska clovek neni nijak pripoutan ke svemu prostredi pokud se sam nepripouta...zvlast se nezda byt pripoutan studak s autem a "prostredky"

0/0
21.5.2008 4:25

Forrrest

Re: Re: Re: Re: Re: Re: -

Btw, s tim tvym (22:21) souhlasim. Puvodem pravdepodobne byla depka (jak to u sebevrazd byva...) - v jeho hlave musel byt pekny bordel.

((Vdycky se smeju, kdyz slysim nekoho rikat: "nesouhlasim se systemem, vsechno je spatne!" Smeju se proto, ze nikdo takovy nikdy neprisel s zadnou lepsi variantou, dokonce ani poradne nedovedl upresnit, co presne mu vadi.))

Jeji prispevek je fakt hloupy - "vysetrovani", "dedukce" ;-D On napsal, ze nesouhlasil se systemem v Cesku... a ona tam mota neco o drogach. Proste - blbosti. Jako obvykle...(Y)

0/0
22.5.2008 0:31

Radek1979

Re: Re: Re: -

takže když za totáče někdo nesouhlasil se systémem a zabil se, bylo to v pořádku, dnes když někdo nesouhlasí se systémem a zabije se, je to slabost 8-o no potěš (Y). Já osobně v tom nevidím rozdíl, někdo chodí na demonstrace, někdo drží hladovku, a někdo se zabije. Je to kvůli systému ať je to komunismus nebo tato rádoby "svoboda".

P.S. když píšeš o tom učení, nás učili psát s čárkama a háčkama, nevím z kterýho kouta čech ty pocházíš, ale máš se ještě co učit :-©

0/0
21.5.2008 7:42

captain cook

Re: Re: Re: Re: -

Je videt, ze jsi hodne omezeny a kdyz ti to nekdo nenapise s diakritikou, nerozumis tomu...mas toho hodne k uceni ty, chlapecku!

Musim ti to dat polopaticky a diakritiku si laskave domysli. Nebudu si kvuli tobe menit system. Kde se pise, ze za totace zabit se bylo v poradku? Umis cist?Kdo zazil totac a nebyl u koryta, ten vi co to bylo za deprimujici zivot: bu*erace statem, zit jak pes u boudy, hrozba zastrelenim pri prechodu hranic, bat se otevrene promluvit aby ho nejaky fizl neprasknul a on neprisel o misto, deti o moznost jit na vejsku, prislib deviz na dovolenou do Jugosky jednou za 4 roky...nebo jit za hubu i do kriminalu a mit skraloup v posudku na vecne casy; diskriminace pro rodiny "emigrantu".

Kdo se jednou dostal na Zapad, mel na vyber vratit se zas zpet do klece nebo zustat venku se vsemi dusledky. Ze kvuli tomu lide pachali sebevrazdy, je jasne, ale nesmelo se o tom psat protoze tohle byla statistika, kterou stat nesmel priznat.

0/0
22.5.2008 5:24

captain cook

Re: Re: Re: Re: -

pokrac.

Kde se take v mem prispevku pise, ze dnes je sebevrazda slabost???? Rekl jsem jasne, ze ruzni mladistvi dnes vinni system a politiku za sve cerne myslenky o zivote i kdyz se ve skutecnosti za tim skryvaji jine duvody. Nejspis si to ani neuvedomuji protoze vinit vladu a politiku, prip. cely system je to nejlehci co se da vinit. Kazdy prece na to nadava, tak to musi byt duvod, uvazuji. Kdo si o svych naladach promluvi s odbornikem, ten zjisti, ze za jeho cernymi myslenkami nestrasi zadny politik, ale jsou v tom ryze osobni duvody.

Adolescentni deprese je znama vec a ruzne potize, kterymi trpi mladistvi v prechodu mezi detstvim a dospelosti take. Je take prokazanym faktem, ze mozek muze plne dospeje teprve az kolem 25 let veku....s patricnymi priznaky pred tim. Tak  a ted se jdi ucit, chlapecku, dal jsem ti toho dost k premysleni.;-D

0/0
22.5.2008 5:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.