- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bohužel české školství zamrzlo a je to jen díky "štědrým" dotacím ze strany České republiky. Je to krásná ukázka, kde je českým politikům věda, výzkum. Pak se ta situace může dostat až na takové extrémy, jako třeba tady http://student-ssps.cz/?nevime-co-dal,29 ...
Liška velmi vtipně přetřásá svůj bláznivý nápad od začátku svého působení.. Ve škole je jeho "nápad" úplnou utopií. Pokud chce lišák systém vedení škol modernizovat, musí být ředitel činný v rámci volebních období a ne doživotně a to samé platí pro tzv. smlouvu na dobu neurčitou pro kantory. Pochopitelně je třeba plošně zvýšit platy všem, ale každý je pak součástí konkurenčního prostředí a musí se snažit, nebo poletí
hlavně že jim určují osnovy
uz cca 5 let nikdo osnovy neurcuje. Uci se podle vzdelavaciho programu, kterej si pise sama skola.
cituji: "Kdo je aktivní, činorodý a profesionální, to budou určovat ředitelé škol" konec citátu. Tento způsob nepovažuji za optimální. Kritéria pro udělování prémií musí být měřitelná, exaktně vyjádřitelná. Nesmím přece být závislý na oblíbenosti u ředitele, která může mít různé důvody. Jistým vodítkem i když ne jediným může být průměrná známka i znalosti žáků z předmětu, který vyučuji. V případě pochybností přezkoušení žáků inspektorem - třeba
tak prumerna znamka je totalni pitomost. Meli jsme na stredni ucitele matematiky, kterej mel prumer ve tride 2,9. Ale pointa byla v tom, ze jeho trojkari se naprosto bez problemu dostavali na technicky vejsky, dvojkari uspesne studujou odbornou matiku a jednickari se ucastnili celostatnich kol matematicky olympiady a ted delaji matfyz a jaderku. Naprosta blbost hodnotit ucitele podle prumeru jeho zaku. To by u nas byla nejlepsi dejepisarka, ktera nenaucila nikoho nic ale dalo se u ni opisovat
Tak takhle učitelé uvažují ?? Zajímavé, pracovala jsem v několikách firmách, kde byli zaměstnanci hodnocení opravdu podle výkonu (používám v obecném slova smyslu, protože na různých místech jsou měřítka výkonu různá) a nevšimla jsem si, že by tam šéfové měli propíchané gumy na autech..... No, to je tedy překvapivé zjištění....
Jen probůh neohodnoťte někoho, kdo se hlavně snaží učit.
To je přírodní zákon, že každý další ministr školství je větší .... než ten předchozí?
to je ale nápad ! - první teda dostane přidáno Liška
A kdo zvládne lézt do prdele řediteli, školníkovi, rodičům, uklízečkám i žákům současně, bude king maximální
tak to rediteli nezavidim. u toho komu neprida si to asi pekne rozhazi a bude od nej mit kazdej den objety auto a probodaný gumy
nepridal bych ani jednomu.