Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V testu bezpečnosti selhaly i nejstřeženější nemocnice

Jsou to dvě nejstřeženější nemocnice v zemi. V Ústřední vojenské nemocnici a V Nemocnici Na Homolce se léčili i oba čeští prezidenti. Přesto i ony překvapivě neprošly testem MF DNES. Stačil bílý plášť a redaktoři se v obou nemocnicích bez potíží dostali k nejcitlivějším údajům pacientů – k jejich chorobopisům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Formol

Díky, ýDěsi

 Dnes ráno jsem šel na operační sál, protože právě stážuji chirurgii. Hned za filtrem mě zpucovali, že na operačním prádle nemám visačku... Ještě jedna taková "originální" a "neotřelá" reportáž a visačky budeme muset nosit i na sterilním empíru při asistování :D:D:D:D

 mimochodem, gratuluji k nedostatku intelektu a schopnosti psát o něčem smysluplném.Rv

0/0
20.5.2008 17:36

biofyzik

už chápete, o co tu jde?

O zakázku pro firmu, která vyrábí ty jmenovky!!!

Vsadím se, že to bude jednotný design jmenovek pro celou republiku, zakázka půjde jedné firmě v pochybném výběrovém řízení. Ta firma už je nyní vybraná, ev. byla už před touto kauzou.

0/0
20.5.2008 12:59

Hanf

Chce to akciovku...

Přijeďte se podívat do Klaudiánovy nemocnice v Mladé Boleslavi, tam musí mít každý člen personálu, bez ohledu na to, zda je to primář nebo uklízečka, na plášti jmenovku velikosti tiketu na sportku s velkou barevnou fotografií. Než dojdu v pondělí ráno do 1. patra na odběr krve, zastaví mne tak asi tři lidé v bílém plášti se jmenovkou, kteří se mne zeptají, kam jdu, co potřebuju a jestli nechci poradit. Je ovšem pravdou, že Klaudiánova nemocnice je už řadu let akciová společnost, do tohoto stavu  ji uvedl pan Raduan Nwelati, původem Syřan, vystudovaný u nás v Čechách. Toho času působí v Mladé Boleslavi na radnici jako starosta, první co tam udělal bylo, že zrušil kávové čtvrthodinky a pročistil personál... Třeba by se borci z tzv. neziskových nemocnic měli zajet do Ml. Boleslavi na exkurzi...

0/0
20.5.2008 12:19

hasmen 01

Re: Chce to akciovku...

Hezká PR práce,pane náměstku Mitlenere...

0/0
20.5.2008 17:46

Dennys

No nevim

"Představte si například situaci, že tu může ležet konzervativní politička, která oficiálně vede válku proti potratům, a přitom z nemocnice někdo ukradne její chorobopis, ze kterého je patrné, že má sama za sebou tři umělá přerušení těhotenství. Její kariéra by patrně skončila." 

Konkrétně na tomhle nevidím nic špatného.:-P

0/0
20.5.2008 12:06

36903690

Novináři se dopustili trestnáho činu podvodu,

když neoprávněně získali citlivé údaje ,pouze tím,že podváděli.!

0/0
20.5.2008 12:01

marteenek

Proč mi byl smazán komentář?

Aha.. tak vidím že už i na iDNES se mažou nelichotivé komentáře... Jen mně to utvrzuje v mém  názoru na tento plátek :-©

0/0
20.5.2008 11:48

Kosic.master

Re: Proč mi byl smazán komentář?

IDnes maze komentare jak se jim zachce - sprosta manipulace nic vice. Tim ovsem dokazuji ze je ctou a proto zde vyzyvam redaktorky clanku podepsane pod nim, aby se zde verejne pisemnou formou omluvily za to, ze nejednaly ani trosicku eticky a lezly tam kam nemely. Taky za to, ze si z nemocnice odnasely leky jak je napsano v clanku. Byt vami mlade slecny tak se ryhcle omluvim, protoze poruseni zakonu Ceske republiky, jimiz jste se dopustily vas dost mozna cekaji - kradez (s vasim doznanim), porusovani zakona o citlivych informacich atp.

Osobne doufam, ze nejste tak hloupe jak se prezentujete v clanku a radne se omluvite. Chyby dela kazdy, nijak to nehodnotim... ALE HAMBA VAM!!!!!!(Y)

0/0
20.5.2008 15:17

toptoy

Vniknutí

Mě by hlavně zajímalo, proč se jako ničím neprovinil ten novinář, co tam vniknul? To se jako nedopustil ničeho? Vydání cizí dokumentace je prý trestné, ale co její držení, to ne? To je jak kdyby trestali policistu za nezabránění ve spáchání trestného činu o kterém nevěděl a samotného zločince netrestali. Co to je za divné závěry, které nám tady prezentují?

0/0
20.5.2008 11:10

loginname_

Doktoři a sestry jsou ty největší

drbny. Chtít po nich respektování soukromí bez biče je humorné......

0/0
20.5.2008 10:27

paskudilek

Re: Doktoři a sestry jsou ty největší

co to plácáš?

0/0
20.5.2008 10:30

Dezo-Conka

Re: Doktoři a sestry jsou ty největší

Souhlas.Doktoři a sestry je největší póvl,který je třeba bez milosti vyhubit.

A pak ještě učitele.

0/0
20.5.2008 10:56

rychloslimejs

Re: Re: Doktoři a sestry jsou ty největší

neprehanej to s tou ironii, jeste ti nekdo napise, ze do toho jde s tebou ;-D

0/0
20.5.2008 11:14

sikin13

Re: Re: Doktoři a sestry jsou ty největší

Jdu do toho s Tebou

0/0
20.5.2008 11:30

r.martensky

pokrytectvi

no ten priklad s poslankyni proti potratum me dostal. Osobne si tedy myslim, ze pokud nekdo bojuje proti potratum a sam ma tri za sebou, tak by mel z politiky odejit sam ... jinak je to pokrytec. Kdyz je MF Dnes tak aktivni a kazdeho testuje, tak by meli zacit sami u sebe a obcas si kontrolovat sve clanky, hlavne na technetu, protoza jim tam obcas nejaka kachna projde

0/0
20.5.2008 10:18

paskudilek

Petrášová odešla ze zdravotnictví a místo,

aby pomáhala lékařům, tak jim škodí.

0/0
20.5.2008 10:06

paskudilek

Hlavně nebuzerujte doktory

:-©

0/0
20.5.2008 10:04

pingl.zpet.do.RAJe

Co na to rika odbornik na zdravotnictvi

Zelenka?

0/0
20.5.2008 9:59

Aveva

Ono to ani v jiných nemocnicích nebude jiné.

Jestli odhalili jednu nepovolanou osobu? Je velkou otázkou nakolik suveréně se zhostila svého úkolu proniknou bez podezření?

Vlastní zkušenosti z hospitalizace mi velí: dotazovat se a prověřit každou změnu z normálního režimu. Pokud se objeví někdo z personálu koho jsem na oddělení ještě neviděl ujišťuji se u ostatních kdo to je.

Ve 12. létech jsem byl asi 2 měsíce hospitalizován. Každý den byla vizita kdy jsem byl seznámen pokaždé o dalších krocích. To ještě bylo za totáče.

Dnes pořádně nevíte do poslední chvíle jestli pujdete ještě na nějaký zákrok, vyšetření nebo vás propustí domů. Nevíte ani, že vám změnil lékař režim v lécích, ... Sestra pak při výdej nad tím bezradně stojí. Dokonce jsem už dostal málem léky od jiného pacienta, které byly špatně uvedené v kartě, sestra se nespletla!

Mít dnes dítě v nemocnici určitě budu chtít být u něho!

0/0
20.5.2008 9:57

biofyzik

a proč tomu tak je?

Protože sestry a lékaři mají na starosti tolik zbytečností, že na pacienta už nezbývá čas. to je specialita východní Evropy. Viděla jste někdy ty hromady papírů? A ode dneška navíc buou dělat i hlídače u dveří.

0/0
20.5.2008 10:01

biofyzik

Re: a proč tomu tak je?

-viděl jste-  sorry za tu změnu pohlaví

0/0
20.5.2008 10:02

paskudilek

Re: Ono to ani v jiných nemocnicích nebude jiné.

Můžeš být u dítěte, nehysterči.

0/0
20.5.2008 10:05

Aveva

Re: Re: Ono to ani v jiných nemocnicích nebude jiné.

Jsem bezdětný, tudíš nemohu posoudit. Z mé strany jde o čistě racionální radu. R^

0/0
20.5.2008 10:11

paskudilek

Re: Re: Re: Ono to ani v jiných nemocnicích nebude jiné.

Většina lidí to ví.

0/0
20.5.2008 10:28

zdena85

Terorizmus podle JULINKa

No a je to tu MUDr Julda nabádá k tomu at do nemocnic vnikají jako doktoři a dělají tam rozruch vše dobré aby od sebe a své reformy trochu odvrátil pozornost.Je to trochu slaboduché . A jinak trochu z manualu terorizmu. Když budu chtít vyhodit do povětří ministra Jůlinka tak si na sebe dám v zimních měsících tak asi 2kg semtexu zimák ten vše zakryje a do kapsy spoušt a julínku jak utečeš asi nijak poletíš do luftu .Tak nenabádej novináře vtěch jejich hloupostech doktor léčí a né že je zněj bachař.RvRvRv

0/0
20.5.2008 9:57

CortaCircuito

Re: Terorizmus podle JULINKa

Proč tak složitě? Svého času sme pro ministerstvo ministerstvo vozili nějaké věci. My sme sice museli procházet rámama a svlíkat se atd... ale do krabic se nepodíval nikdo - vpohodě 2 tuny materiálu bez jakékoliv kontroly... tohle bych doporučil pánům redaktorům zkusit...

0/0
20.5.2008 11:37

Englaw

Souhlas s většinou

Za chvíli budou snad dokazovat jak je snadné dostat se do školy a unést dítě. Naprostý souhlas s MUDr. Benešem, pokud chce někdo provést zlý čin, provede ho i přes kontrolu. Tak proč kvůli němu buzerovat tisíce ostatních, kteří jdou do nemocnice navštívit nemocné příbuzné, kamarády atd... ???

0/0
20.5.2008 9:50

biofyzik

Re: Souhlas s většinou

Zřejmě se jedná o článek na objednávku. Všímáte ti, kolik se toho v poslední době ve zdravotnictví mění? Jenom platy a pracovní podmínky zdravotníků ne. Ty se stále zhoršují.

0/0
20.5.2008 9:52

Englaw

Re: Re: Souhlas s většinou

Bohužel všímám, přítelkyně je zdravotní sestra a spousta lidí ani netuší, jak je tato profese náročná. Dnes chtějí aby samostatná sestra měla vyšší odbornou školua to hodnocení tomu absolutně neodpovídá. Kdyby za tu dřinu měly alespoň nadstadartní peníze... :-/ Situace se bude horšit, tu práci nikdo nebude chtít dělat, holky radši půjdou sedět do kanclu, a já se jim ani trochu nedivím. Teď ještě snad budou chtít, aby každá sestra měla zbrojní pas kvůli vetřelcům. Je to děs.

0/0
20.5.2008 11:17

roba21

Re: Re: Re: Souhlas s většinou

Nemusí mít zbrojní pas, bude stačit když nebude dávat chorobopis každému kdo si o něj řekne.

0/0
20.5.2008 11:30

paskudilek

Neoperuje někde falešný doktor?

0/0
20.5.2008 9:43

sigenius

Re: Neoperuje někde falešný doktor?

Falešný doktor (novinář) operuje falešného pacienta (novináře). Když už, tak už.

0/0
20.5.2008 10:20

paskudilek

Re: Re: Neoperuje někde falešný doktor?

A dělá mu císařský řez.

0/0
20.5.2008 10:30

biofyzik

kdy se začnou řešit skutečné problémy?

Stále čekám, kdy někdo začne řešit to, že se zavírají celá oddělení, protože odcházejí vyčerpané a demotivované sestry. A ono ne. Místo toho začneme řešit vysačky a vydávání dalších peněz na zabezpečení proti neexistujícímu "nebezpečí"

0/0
20.5.2008 9:36

tojsouveci

Re: kdy se začnou řešit skutečné problémy?

Není problém nebo problém. Je to problém a další problém...

0/0
20.5.2008 10:48

JirkaEsch

Ne že by bezpečnost v nemocnicích neměl být prověřena..

..ale jak někdo psal: tohle je naprosto průhledný manévr, který má pouze zakrýt umetání cestičky pro Chrenky, Potyzse a další "lahůdky".Rv

0/0
20.5.2008 9:34

biofyzik

špitál nelze nikdy zabezpečit

špitál nelze nikdy zabezpečit.

Vždycky je možné se obléci jako uklízečka. Ty se u nás střídají tak často, že si je nikdo nepamatuje a navíc neumí česky. A dostanou se všude.

0/0
20.5.2008 9:33

biofyzik

jde o typickou reportáž na objednávku

která má odvést pozornost od skutečných problémů ve zdravotnictví, jako je podfinancovaný personál.

Kdysi jsem dělal tzv. repatriace, tzn. přiváželi jsme do ČR pacienty, kteří se v zahraničí zranili a byli tam hospitalizováni. Do každé nemocnice v Evropě jsem se dostal bez problémů, nikdo mě nestavěl, nikdo nechtěl identifikaci. A nikde s tím problém nebyl. Tak o co jde?

0/0
20.5.2008 9:32

paskudilek

Re: jde o typickou reportáž na objednávku

O to, aby bylo více bezpečáků.

0/0
20.5.2008 9:34

paskudilek

Proto všechny lékaře očipovat

0/0
20.5.2008 9:31

sigenius

Re: Proto všechny lékaře očipovat

a rovněž novináře

0/0
20.5.2008 9:35

Kosic.master

Re: Re: Proto všechny lékaře očipovat

hlavne a nejdrive novinare;-D

0/0
20.5.2008 9:36

alimm

lidská hloupost

Tohle se Vám Páni novináři povedlo,přál bych Vám vážnou nemoc a kontroly na každém kroku nemocnicí ´vašim blízkým,ať si to můžete užít.Ne,novináři asi nebudou naše hvězdy.!

0/0
20.5.2008 9:31

zab2

Re: lidská hloupost

Doufám, že si taky dovedete představit situaci, kdy ležíte s vážnou nemocí na JIPce a chodí si vás prohlížet kdejaký vobejda z ulice jako do Zverimexu8-o

0/0
20.5.2008 9:39

biofyzik

Re: Re: lidská hloupost

Jde o to, že takové případy se prostě nestávají.

0/0
20.5.2008 9:44

tor11

Re: Re: lidská hloupost

az budu lezet vazne nemocnej na jipce tak mi bude volny kdo na me cumi, ale bude me zajimat jestli preziju a jestli doktor co me osetruje je v pohode a nebo ma naladu pod psa protoze ho zbuzeroval sef kvuli nejakymu pisalkovi co beha v bilejch hadrech po chodbach...   Na aru jsem diky bohu nikdy nebyl, ale od lidi co tam lezeli vim ze se mysli na uplne jiny veci

0/0
20.5.2008 9:46

rychloslimejs

Re: Re: lidská hloupost

je zajimave, ze nejvetsi obejdove jsou prave novinari. Jakmile se neco stane a nekdo lezi na luzku, uz jsou na miste s kamerama a fotakama. Najednou hrozne resi, ze ma nekdo pravo na soukromi. Nesnasim pokrytectvi!

0/0
20.5.2008 11:16

paskudilek

No fajn, co na to Zelenka, není to málo?

0/0
20.5.2008 9:30

tor11

a co novinari

ja navrhuji prisne potrestani vsech novinaru, kteri ac jiz vedomne ci nevedomne, uverejni nepresne a zavadejici informace. Je preci nepripustne aby dobry reportaz nerozeznal fakta.  No a muzem to tady za 3/4 zavrit...

0/0
20.5.2008 9:29

sigenius

kdybych chtěl vydírat politika

Respektive, kdybych se rozhodl dostat k jeho citlivým zdravotním údajům, první, co bych si pořídil, by byla novinářská akreditační legitimace. Možná bych si rovnou najal novináře z nějakého velkého deníku, nejlépe z mfdnes, aby tuto práci pro mne, a to bez jakéhokoliv rizika, provedl. :-)

0/0
20.5.2008 9:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.