- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ČD jsou lháři. Ráno jsem přijel do zaměstnání s hodinovým zpožděním, a to jim platím 1400,- měsíčně.
Pan Šťáhlavský lže a lže a lže. Ale to je normální, mají strach, aby po trati nejezdily vlaky např. Student Agency.
Protože pak bych se mohl dostat do práce a z práce možná i o hodinu rychleji. Mimochodem denně projedu 100 km.
Ukázková situace monopolu, raději obviníme chudáka strojvedoucího, co již nežije, než systém, který dovolí vjet lokomotivě na stejnou kolej, kde je vlak. I když tam máme 10 dalších volných kolejí, které byly vystavěny za prachy EU, tedy naše daně. To je nejvyšší míra arogance monopolu ČD.
Je mi líto, ale zde je mi z této situace na blití. Doufám, že tomu nebohému strojvedoucímu nebudou na pohřbu střílet z čestných salv. Já bych se na jeho místě z toho všeho obrátil....
Nojo, infarkt! Že mě to hned nenapadlo. Tím se hned vysvětluje, proč na semaforu svítila zelená a strojvůdce našli ve dveřích do strojovny.
sorry, tohle patřilo o kus níž.
Tak to je nářez! .. Projel na volno, kde je chyba, netušim ..
kdy obsazení lokomotiv bylo dvojmužné. Ale to bylo v minulém století minulého tisíciletí. Tenkrát jsme si takové plýtvání mohli dovolit. To se ještě většina zboží přepravovala po železnici a autoblok nebyl všude. Od té doby technika postoupila natolik, že fíra je JEN obsluha stroje (strojník). Alespoň tak to chápou dráhy. Prostě selhalo malinkaté kolečko v tom velkém, jinak perfektně pracujícím obřím kolosu ČD. A určitě nám jejich mluvčí vysvětlí, že statisticky jsou dráhy nejbezpečnější. A bude mít pravdu. Tak co tu vlastně řešíme ?
Iniciativa přišla ze zdola. Chtěli jsme jezdit sami. Byl za to příplatek 2,50 na hodinu.
text ze serveru zelpage.cz:
Stanice je vybavena zabezpečovacím zařízením ESA 11, toto zařízení nedovolí jízdu na obsazenou kolej. Dle svědectví cestujících, kteří stáli na nástupišti v Moravanech jela lokomotiva až do nárazu stejnou rychlostí, vůbec nebrzdila. Strojvedoucí zůstal po srážce zaklíněn ve zdemolované kabině a na následky těžkých zranění v lokomotivě zemřel. Přesná příčina tragédie je v šetření.
Ano strojvedoucí se řadí mezi nejnebezpečnější povolání i ve srovnání s vojáčky v Afganistánu.I tak je cestování vlakem mnohem bezpečnější než jízda po českých silnicích
Můžeme být rádi, že ke srážce došlo v té rychlosti v které došlo a tomu, že jela pouze lokomotiva. Pokud by došlo ke srážce např. v rychlosti 80 a lokomotiva by táhla plně naložený vlak, následky nehody by byly daleko tragičtější. Rozházené, různě poškozené vagony po trati atd.
... bych čekal (laicky), že bude více zdemolovaný vagón než lokomotiva.
Podle mě to odpovídá. Masivní spodní část na mašině zůstala celá a zajela pod vagón. Kabina je jenom skořápka, stejně jako zadní část vagónu a z těch je srovnatelně velká harmonika. Kdyby někdo stál v prostoru zadních dveří, dopadne stejně špatně jako strojvůdce.
proč ČD hodlají opět zvýšit ceny jízdného. Cestování je už teď adrenalinový sport, za který se fest platí. To se nedá nic dělat.