Diskuze

Lokomotiva se srazila s osobním vlakem, strojvedoucí nepřežil

Na nádraží v Moravanech na Pardubicku se brzy ráno srazila lokomotiva společnosti ČD Cargo s osobním vlakem. Její strojvedoucí havárii nepřežil. Ve vlaku cestovalo dvanáct lidí, tři z nich se lehce zranili.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Athoses

19. 5. 2008 21:53
arogance ČD

ČD jsou lháři. Ráno jsem přijel do zaměstnání s hodinovým zpožděním, a to jim platím 1400,- měsíčně.

Pan Šťáhlavský lže a lže a lže. Ale to je normální, mají strach, aby po trati nejezdily vlaky např. Student Agency.

Protože pak bych se mohl dostat do práce a z práce možná i o hodinu rychleji. Mimochodem denně projedu 100 km.

Ukázková situace monopolu, raději obviníme chudáka strojvedoucího, co již nežije, než systém, který dovolí vjet lokomotivě na stejnou kolej, kde je vlak. I když tam máme 10 dalších volných kolejí, které byly vystavěny za prachy EU, tedy naše daně. To je nejvyšší míra arogance monopolu ČD.

Je mi líto, ale zde je mi z této situace na blití. Doufám, že tomu nebohému strojvedoucímu nebudou na pohřbu střílet z čestných salv. Já bych se na jeho místě z toho všeho obrátil....

0 0
možnosti

javky

19. 5. 2008 18:53
Re: Re: Re: Re: Pamatuji doby,

Nojo, infarkt! Že mě to hned nenapadlo. Tím se hned vysvětluje, proč na semaforu svítila zelená a strojvůdce našli ve dveřích do strojovny. 8-o

0 0
možnosti

javky

19. 5. 2008 18:56
Re: Re: Re: Re: Re: Pamatuji doby,

sorry, tohle patřilo o kus níž.

0 0
možnosti

krizoch

19. 5. 2008 15:39
0 0
možnosti

Djeda

19. 5. 2008 14:02
Pamatuji doby,

 kdy obsazení lokomotiv bylo dvojmužné. Ale to bylo v minulém století minulého tisíciletí. Tenkrát jsme si takové plýtvání mohli dovolit. To se ještě většina zboží přepravovala po železnici a autoblok nebyl všude. Od té doby technika postoupila natolik, že fíra je JEN obsluha stroje (strojník). Alespoň tak to chápou dráhy. Prostě selhalo malinkaté kolečko v tom velkém, jinak perfektně pracujícím obřím kolosu ČD. A určitě nám jejich mluvčí vysvětlí, že statisticky jsou dráhy nejbezpečnější. A bude mít pravdu. Tak co tu vlastně řešíme ?

0 0
možnosti

jka2005

19. 5. 2008 14:36
Re: Pamatuji doby,

Iniciativa přišla ze zdola. Chtěli jsme jezdit sami. Byl za to příplatek 2,50 na hodinu.

0 0
možnosti

1-tinkturak-1

19. 5. 2008 13:46
Wždy jsem říkal, že brzké ranní wstáwání škodí zdrawí.....

0 0
možnosti

happy4ever

19. 5. 2008 12:12
kopie

text ze serveru zelpage.cz:

Stanice je vybavena zabezpečovacím zařízením ESA 11, toto zařízení nedovolí jízdu na obsazenou kolej. Dle svědectví cestujících, kteří stáli na nástupišti v Moravanech jela lokomotiva až do nárazu stejnou rychlostí, vůbec nebrzdila. Strojvedoucí zůstal po srážce zaklíněn ve zdemolované kabině a na následky těžkých zranění v lokomotivě zemřel. Přesná příčina tragédie je v šetření.

0 0
možnosti

happy4ever

19. 5. 2008 12:09
bezpečné

Ano strojvedoucí se řadí mezi nejnebezpečnější povolání i ve srovnání s vojáčky v Afganistánu.I tak je cestování vlakem mnohem bezpečnější než jízda po českých silnicích

0 0
možnosti

bart5

19. 5. 2008 11:39
Nehoda...

Můžeme být rádi, že ke srážce došlo v té rychlosti v které došlo a tomu, že jela pouze lokomotiva. Pokud by došlo ke srážce např. v rychlosti 80 a lokomotiva by táhla plně naložený vlak, následky nehody by byly daleko tragičtější. Rozházené, různě poškozené vagony po trati atd.

0 0
možnosti

alduša

19. 5. 2008 10:43
spíš...

... bych čekal (laicky), že bude více zdemolovaný vagón než lokomotiva.

0 0
možnosti

Kovis

19. 5. 2008 11:51
Re: spíš...

Podle mě to odpovídá. Masivní spodní část na mašině zůstala celá a zajela pod vagón. Kabina je jenom skořápka, stejně jako zadní část vagónu a z těch je srovnatelně velká harmonika. Kdyby někdo stál v prostoru zadních dveří, dopadne stejně špatně jako strojvůdce.

0 0
možnosti

Taffey

19. 5. 2008 10:22
Teprve teď mi dochází,

proč ČD hodlají opět zvýšit ceny jízdného. Cestování je už teď adrenalinový sport, za který se fest platí. To se nedá nic dělat.

0 0
možnosti