Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pohřešovanou dvojici našla slovenská policie. Oba jsou mrtví

Monika Bakešová a Jakub Křížek z Jablonecka, kteří hrozili sebevraždou, jsou mrtví. Slovenská policie krátce před 17. hodinou nalezla bílý Volkswagen Golf, ve kterém studenti cestovali. "Uvnitř byla dvě těla," potvrdila iDNES.cz jablonecká policejní mluvčí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

captain cook

ceska nedele v sedm rano...a s tim dementem

to uz zas bouchalo o zem8-o...ani si v nedeli nemohl prispat, honem musel k pocitaci vypsat jake fantasticke konspiracni teorie mu v noci nedaly spat!;-D....proti tem jsou JFK nebo 9/11 s WTO a Pentagonem hadr!8-o

Predpokladam, ze pokud sem zaskoci, ucastnici predchozi diskuse se urcite podivuji jak nas vsechny zapletl do svych fantasmagorii! Rekl bych ale, ze kdyby byl mel v noci nejakou vhodnou zenskou spolecnost;-), asi by si prispal a mel dnes docela jine myslenky.

 Jen ale nechapu proc si k svemu tyatryu vybral tak vazne tema a vyblil se do docela seriozne minene diskuze. Exhibicionista?

0/0
1.6.2008 17:07

Lilith+

Re: ceska nedele v sedm rano...a s tim dementem

Souhlas...

Také to nechápu, proč se nevyřádí na některé z diskuzí na politické téma (tam se snese všechno...;-D) - sama jsem mu to navrhovala...

Podle mě je buď "anarchista" nebo "mladý komunista" (kterým nedávno zrušili stranu) - pasivně (tedy sympatizant, ne aktivní člen), samozřejmě...

Nechci mu křivdit, ale trošku mi to připadá jako zneužití této tragédie v rámci jeho "ideologického boje" s "modrými ptáky", jak se vyjadřuje...

0/0
1.6.2008 17:39

Kosťa 2

Re: Re: ceska nedele v sedm rano...a s tim dementem

Kdybych své pá pá dodržel, tak byste se takhle pěkně nesemkli. A vám to spolu tááák sluší!

O tom, že vámi vyráběné umělé diskuse jsou vždycky seriozní jsem nikdy nepochyboval! Vy se totiž zabýváte pouze tématy, která jsou buď politicky nebo ekonomicky důležitá! Za nějaké pitomosti by vás přece neplatili...

0/0
2.6.2008 20:11

Kosťa 2

Abych napjatou atmosféru poněkud odlehčil,

vymyslel jsem pro vás malou soutěž. Nejprve si pozorně přečtěte následující příklady, pocházející ze zdejšího fóra:

0/0
1.6.2008 7:08

Kosťa 2

Re: Abych napjatou atmosféru poněkud odlehčil,

20.05.2008 21:42 captain cook

TO: p.dump:

spolehlivost tvych informaci a myslenkova kvalita tvych prispevku jsou ucelove shodne s tvym nickem: DUMP! 

21.05.2008 20:47 p.dump

Re: Ha, jsem odhalen. Och já bídný. Příště musím zvolit lepší krytí.

0/0
1.6.2008 7:12

Kosťa 2

Re: Abych napjatou atmosféru poněkud odlehčil,

28.05.2008 08:14 Kosťa 2

TO: captain cook a spol:

Kolik sis na téhle diskusi vytvořil dalších identit, ...

28.05.2008 09:15 captain cook

Re: pr*lo ti v bedne nebo trpis schizou? takovou peachovinu jsem uz dlouho necetl tobe to dneska opravdu strasi v bedne... chudaku, nevim jestli se mam vic smat nebo te litovat...takhle ozralej a hned po ranu! (...)

0/0
1.6.2008 7:14

Kosťa 2

Re: Abych napjatou atmosféru poněkud odlehčil,

Kontrolní otázka:

Proč na obvinění z vytváření dalších identit reaguje každý dotčený jinak?

0/0
1.6.2008 7:14

Kosťa 2

Re: Re: Abych napjatou atmosféru poněkud odlehčil,

Abyste tuto nelehkou otázku mohli snázeji vyřešit, nabízím vám tři možnosti odpovědí, z nichž pouze jedna je správná:

a)  Rozdíl je zapříčiněný odlišností povah. Zatímco ,,p. dump" je křehké povahy a neumí lhát ,,captain cook" je pruďas, držící se pravidla zapírat! zapírat! zapírat!

b) ,,Captain cook" byl nařčen neoprávněně, zatímco ,,p.dump" je lump!

c)  Neviditelné provázky, ovládající obě loutky, vedou k jednomu páru rukou herce, který chtěl ve druhém příkladu divákům ukázat, jakých metod se neštítí používat opozice. Toho by pak nepochybně využili i lidé v jistém druhu médií, aby svým čtenářům mohli ukázat ,,pravdu."

0/0
1.6.2008 7:16

Kosťa 2

Re: Re: Re: Abych napjatou atmosféru poněkud odlehčil,

Oněmi loutkami jsou myšleny captain cook a p.dump. Dump! k nim samozřejmě taky patří, přičemž ve skutečnosti je jich mnohem víc. Pochopitelně, ne-li většina zdejších postaviček...

0/0
1.6.2008 7:30

Lilith+

Re Kosťa: vše nejlepší ke dni dětí...

Kosťo, tvoje "PÁ PÁ" (z 29.5.08) už neplatí? Neumíš DRŽET SLOVO?

Moje poslední reakce na tebe (v této diskuzi) - MUSÍM přece aspoň občas "poslechnout" captain cook;-D: Ač je zjevné, že z tvého pohledu je správně var.c),

objektivně správná odpověď ti v tvém "testu" chybí, je to

d) jde o různé osoby, proto samozřejmě reagují odlišně...

Nebuď prosím tak paranoidní (nadto - ty "psychologické rozbory" ti fakt nejdou..., zcela v kontextu s tvým smýšlením; říkal to i tvůj oblíbenec: učit se, učit se, učit se...)

0/0
1.6.2008 16:09

Kosťa 2

Re: Re Kosťa: vše nejlepší ke dni dětí...

Krom dotčeného jsi asi jediná, která zná pravdu, že?

Mé rozbory vycházejí z naši vzájemné známosti, nikoli z nějaké paranoi. Spíše ty by ses měla hóódně učit, abys to tvému kolegovi (ale hlavně vašim společným chlebodárcům) nekazila! Když ty ale nejsi schopna překročit svůj vlastní stín deprivanta. A nejenom jeho...

0/0
2.6.2008 20:18

Kosťa 2

Já ti odpouštím,

protože nikdo není dokonalý! Ovšem rozloučit se, aby ses tady v reinkarnované podobě opět objevil - to je opravdu hodně amatérská metoda, kterou si snad na kdejakém fóru vyzkoušel každý, kdo se tam chce prosadit. Za to bych ti dal nedostatečnou, hošánku!

Chápu ale, že tě z toho usilovného přemýšlení nad tím, jak z toho vybruslit a opět získat svoji původní, nestranně bledou tvář, toliko potřebnou pro pokračování ve vámi započatém díle, musí pořádně bolet ta tvoje nejen vztekem promodralá makovička. Abych tedy poněkud odčinil své zde napáchané hříchy, dovolím si uštědřit ti pár rad, jak z toho ven:

-

0/0
31.5.2008 9:48

Kosťa 2

Re: Já ti odpouštím,

-  Žádnou postavičku už nenech se loučit nebo plakat. Vytvoř si několik dalších identit. Jedna, která bude předstírat, že je tady poprvé, ti vysloví naprostou důvěru, pochválí za vysoce inteligentní příspěvky a poprosí tě, abys to nevzdával. Druhá postavička by mohla sdělit, že i ona si myslí, že jsem byl buď vožralej nebo sfetovanej, protože normálně myslící člověk by nemohl mít takový přihlouplý kydy. Tvoje třetí identita by pak mohla potvrdit všechny tvé předchozí teze a převzít tak na svá bedra původní, dezinterpretační úkol. Tvoje spolugardistka nepochybně taky něco vymyslí a nenechá tě v tom samotného. Vždyť jsi jí na jiných fórech taky mnohokrát nezištně pomohl!

- Požádej správce tohoto serveru, aby veškeré moje příspěvky odstranil, včetně vašich reakcí na něho. Pak pokračuje, jako by se nechumelilo.

- Nejlepší variantou by ale bylo zrušit celou tuhle diskusi, aby se vám uvolnily ruce pro práci na jiných, daleko důležitějších fórech!

0/0
31.5.2008 9:51

Capricorn1

Snad mi prominou

Jakub, jako dominantní typ, potřeboval múzu, aby mohl tvořit.  Přesně taková byla ta jeho Monika, která se nechávala fotografovat. Naopak Monika - monicinda, jako submisivní typ, hledala muže, který ji bude vést. Toužila po vážném vztahu. Chtěla studovat, ale i mít rodinu. Prožili vrchol ve svých citech (a nejen v nich), a neuměli se smířit s prohrou. Oba dva k tomu činu směřovali. Jakub s tím dříve koketoval a

Monče se NEJvíce líbil film Armagedon, kde je nejen "Vilík", ale i mimořádně povedená pasáž o sebeobětování, která hraje právě na city. Stačilo, aby jeden prohru překonal, a nestalo se to velké neštěstí. Snažil jsem si odpovědět na otázky, nic víc. Dejme jim klid a další vyšetřování opravdu přenechme odborníkům. Loučí se Capricornone

0/0
30.5.2008 13:34

Kosťa 2

Re: Snad mi prominou

... a příště na vás jukne pod jiným jménem, aby tak mohl směle pokračovat ve své práci. Každý přece musí z něčeho žít! A tohle je práce jako každá jiná, no ne?

Hlavně to ale nesrovnávejte s prací komunistických ideologů, protože jejich snahou bylo zachovat totalitu! Dnes už tady ale konečně máme svobodu, nezávislost a demokracii pro všechny, a protože o tyto pracně vybojované a křehké hodnoty už nikdy nesmíme přijít, musíme v zájmu jejich zachování použít veškerých prostředků, včetně těch, jaké používali komunisti! Snad nám to budoucí generace prominou!

Čest!

0/0
31.5.2008 9:53

Capricorn1

Vzkaz

Pro captain cook

Omluvte, ale musím se ohradit. Moje mentální stabilita je velmi dobrá. Zatímco vy si čtete třeba knížky, já jsem používal na některé věci metodu vizualizace, a to hodně vyčerpává.

Pro Kosťa 2

Jeden druhého jsme nepřesvědčili. Shrneme-li to, jsou dvě verze. Politický motiv nebo ać nebyli spokojení se světem a nejen to, jejich hlavní důvod, byl, že "moc milovali".

0/0
30.5.2008 13:30

captain cook

Re: Vzkaz

Capricorn1: jsi zrejme na omylu. Pokud tu vystupujes - jak predpokladam- jenom jako Capricorn a ne jeste nekdo jiny, o tvoji mentalni stabilitu jsem zadne starosti neprojevil. Muj post se vubec netyka tebe, ale uplne jine osoby. Myslel jsem ze to je dostatecne jasne koho.....prosim, precti si znovu par predchozich postu.

0/0
30.5.2008 22:23

Kosťa 2

Re: Re: Vzkaz

Tohle je celkem slušně vymyšlené představení, mající u čtenářů vzbudit dojem, že tyhle dvě postavičky nemají společného majitele. Za to bych ti dal za 1!

0/0
31.5.2008 9:53

Kosťa 2

Re: Re: Vzkaz

...Problém je ale v tom, že tím, že ,,captain cook" napsal ,,Vzhledem k tomu, ze si dole stezuje na potize s cenzurou nejake vazne hrozby, kterych se mu udajne kdesi dostalo..." potom jasně uvedl, o čí mentální stabilitě pochyboval. Capricorn1 by pak musel být idiot, kdyby to nepochopil. Možná drobnost. Na nich se ale leckteří lumpové usvědčují...

0/0
31.5.2008 11:49

captain cook

Re: Re: Re: Vzkaz

lumpove a blazni jako ty;-D:-P ty rad blbnes na n-tou vid, kdyz te ta schiza rapne;-D

0/0
31.5.2008 11:55

captain cook

myslim, ze bude nejlepsi nechat na ctenarich

aby si udelali vlastni obraz o mentalni stabilite urciteho diskutera8-o

 Vzhledem k tomu, ze si dole stezuje na potize s cenzurou nejake vazne hrozby, kterych se mu udajne kdesi dostalo, myslim, ze bude nejrozumejsi s nim nadale nepokracovat v diskuzi a nechat mu, aby si vyresil sve problemy - kterych ocividne ma spoustu - sam a mimo tyto stranky.

IMHO tady se vede normalni diskuze a pokud se ukaze, ze to u nekoho zacina mirit do extremu a spadat potencionalne bud pod policii nebo psychiatra, je lepe to nechat odbornikum.

0/0
29.5.2008 10:19

captain cook

Re: myslim, ze bude nejlepsi nechat na ctenarich

oprava: "potize s cenzurou A nejake vazne hrozby"

0/0
29.5.2008 10:20

Lilith+

Kosťo, pokud tě ta problematika opravdu zajímá,

nezbývá, než si něco nastudovat (tedy jak už jsem ti psala prve SÁM být aktivní a ne jen "otevřít zobáček" a čekat..., klást otázky, pak patřičně zkritizovat odpovědi - když ty žádné odpovědi a argumenty nemáš. Mohu ti doporučit knížku "Dětská a adolescentní psychiatrie" - kol.autorů Hort, Hrdlička, Kocourková, Malá a další, vyd.Portál r.2000).

Až (pokud) to přelouskáš, můžeme pokračovat v diskuzi, zda duševně  z d r a v ý  člověk spáchá sebevraždu kvůli "systému" (do té doby není o čem...).

A pokud se týká "utopického socialismu" - co takhle diskuze pod titulkem:

"Je dopočítáno. ODS porazila ČSSD."

Cítíš se na to? Se svými "argumenty"?

0/0
28.5.2008 14:21

captain cook

Re: Kosťo, pokud tě ta problematika opravdu zajímá,

Lilith, pochybuji ze ma cenu s nim ztracet cas. On si mysli, ze jsme vsichni jedna a tataz osoba s ruznymi nicky, soude podle jeho hodne nesouvisleho breptani dole...navic se domniva, ze jsme soucasti politiky nejakeho "systemu" ktery jde po nem8-o8-o

0/0
28.5.2008 15:38

Lilith+

Re: Re: Kosťo, pokud tě ta problematika opravdu zajímá,

:-)

0/0
28.5.2008 15:53

Kosťa 2

Re: Re: Kosťo, pokud tě ta problematika opravdu zajímá,

K výzvám, aby se se mnou tvoje modrá spolugardistka nepouštěla do diskuse, ses uchýlil mnohokrát! Byť jsi z vás dvou zřejmě ten chytřejší, tak tě ale nikdy neposlechla a vždycky to špatně dopadlo. Tentokrát ti ale z výše uvedených důvodů tu laskavost udělám...

Jestli si myslíš, že se domnívám, že po mně někdo jde proto, že mi někde smazali odkaz na legitimní diskusi, která není v rozporu se zákony, ale jim se nehodila do krámu, nebo že mi na ní kdosi skrze různé identity vyhrožoval přepadením či vraždou, pakliže s kritikou a popisem nejen vašich praktik nepřestanu, potom je to pouze tvůj problém...

Těší mě, že jste se oba přihlásili ke slovu a vylezli tak i tady z onoho vámi vypouštěného, smradlavě-modrého kouře na světlo Boží, čímž jste opět dokázali, že jste nerozlučná dvojka, kterou jsem měl přesně na mysli!

I tobě dělá Kosťa PÁ, PÁ...

0/0
29.5.2008 8:29

Kosťa 2

Re: Kosťo, pokud tě ta problematika opravdu zajímá,

Osobně nemám problém diskutovat o čemkoliv, na co mám vlastní názor O tom ses už nepochybně přesvědčila na jiném místě, kde pro změnu došly argumenty vám. Diskutovat na vámi daná témata, natož pak na tomhle serveru, však opravdu nehodlám. Nejsem za to - na rozdíl od vás - placen, nemám na to čas a odmítám tím tady zvyšovat návštěvnost.

Pasivitu mi asi stěží můžeš vytýkat. Otevírat zobáček, čekat, klást otázky a kritizovat odpovědi - to jsou praktiky, typické přesně pro tebe! Podle sebe ale nesuď druhé, protože oni takoví opravdu nejsou!

V životě jsem v mnoha oborech přečetl a nastudoval leccos, abych pak po létech přišel na to, že mnohé je úplně jinak. V psychiatrii to zřejmě platí dvojnásob. Odpověď na to, proč jsi taková, jaká jsi, v ní však hledat můžeš! 

,,Porazila" znamená minulost a konec časů ještě nenastal Moje PÁ - PÁ na jiném místě ovšem platí!

0/0
29.5.2008 8:27

Capricorn1

Má verze

Pokud by šlo opravdu o politickou výzvu, J a M by to promysleli (hloupí nebyli) a napsali to již dříve. Poslali by to různými cestami, třeba do zahraničí, rozházeli mezi lidi a nepsali to někde na palouku, aby to někdo mohl schovat, nemyslíte? Nespokojenost se systémem, tu byla obecně, jako světem. To jsem také uvedl jako jeden z důvodů, nicméně to nebyl hlavní důvod. Kdo chtěl a uměl to najít (čtenářů bylo určitě dost), tak to našel a udělal si názor sám. Na Slovensku najdete indicie toho, že je tam spíš dostihlo absolutní zlo. Nezlobte se, víc psát už nebudu, s ohledem na pozůstalé. Cítím s nimi tu velikou bolest, no, zároveň se určitě ptají proč? jako já Capricornone

0/0
28.5.2008 12:03

Kosťa 2

Re: Má verze

Že si každý co chce najde a udělá si na to i názor, jaký chce, je naprostá pravda. Své postoje totiž většinou odmítáme ,,ze zásady" měnit. A registrujeme vše, co je potvrzuje, rozpory přehlížíme a popíráme...

Kdyby J a M všechno promysleli a své proklamace či zdůvodnění ,,rozházeli mezi lidi," potom by provedli demonstrativní sebevraždu. Že tak neučinili pak jenom dokazuje, že zhnusení systémem, který spoluvytvořil jejich okolní svět, bylo skutečné a upřímné Ani Palach předem nikde ani nevykřikoval, ani nepsal, že se na protest upálí... Ze stejného důvodu ale páchá sebevraždu mnohem více lidí. Buď ale u nich není motiv zjištěn, nebo se to podaří utajit, protože se systémem loajální média takové záležitosti nehodlají zveřejňovat.

Přes zveřejněné informace blízkých osob se snažit takovýmito argumenty zpochybnit motivaci sebevraždy této mladé dvojice je trapné! Chápu ale, že autor dělá jenom svoji práci...

0/0
29.5.2008 8:29

_m-

Re: Má verze

No nevím, neznala jsem je, ale to, že svoje prohlášení sepisovali někde na palouku mi přijde trošku zvláštní. Jak by potom bylo možné, že jsem informaci že dva mladí lidi se chystajíí zemřít  na protest proti režimu ještě před tím, než o jejich případě informovala policie a tisk. Kde by se ta informace vzala?

0/0
30.5.2008 13:43

Kosťa 2

ESTÉBÁCKÉ PRAKTIKY V DEMOKRATICKÉ PRAXI

aneb (NE)ZARUČENĚ VĚRUHODNÉ DISKUSE NA INTERNETU?

TO: captain cook a spol.

Kolik sis na téhle diskusi vytvořil dalších identit, majících budit iluzi, že jsou vůči tobě, systému či současné politice v (přijatelné) opozici, abys tím pak ze sebe udělal borce, který v nich identifikoval jediného padoucha, předstírajícího velké množství nespokojených, a navíc si tím do budoucna vytvořil příležitost označit každého skutečného (autentického) jednotlivce s nežádoucími názory za další identitu tebou vytvořené postavičky?

Buď ses minul povoláním, nebo ti prkna, co znamenají svět, dostatečně nevynášela... Za takhle dobré představení by se nemusel stydět leckterý iluzionista!

0/0
28.5.2008 8:14

captain cook

pr*lo ti v bedne nebo trpis schizou?

 takovou peachovinu jsem uz dlouho necetl;-D;-D;-D tobe to dneska opravdu strasi v bedne...

chudaku, nevim jestli se mam vic smat nebo te litovat...takhle ozralej a hned po ranu!

mel ses poradne podivat cim si ty tabletky zapijis...to vis, po alkoholu se stava, ze clovek vidi vsechno nekolikrat...priste bys mel byt vic opatrnejsi...radsi nikam dneska nechod dokud se z te opice nevylizes...venku to v takove kondici pro tebe neni bezpecne;-D;-D

0/0
28.5.2008 9:15

Kosťa 2

Pá pá zase někde jinde

Vaše ideologicko-obhajovací aktivita poklesla z důvodu nedostatku argumentů, nebo vám už došlo, že jsem vás zase dostal? Jste prostě taková ve větru neodolatelně vlající sexy dvojka v triku:-P

Nu což, pokračujte si tedy v plnění svých pracovních povinností, ze kterých vás už nebudu rušit. Pá pá zase někde jinde, vy kašpaři s prasečíma ušima! Ty ale vy neřešte... Slušej vám!

0/0
27.5.2008 18:48

Capricorn1

Re: Pá pá zase někde jinde

To samé si mohu myslet já o vás, že sedíte někde u pramene na síti nebo jste

placený provokatér. Vyjde to na stejno. :-)

0/0
28.5.2008 11:53

opportunity

To: Capricorn

Lidé vám pomohou??? To jako ty?

0/0
25.5.2008 13:21

Capricorn1

Re: To: Capricorn

Myslím všechny pozitivně myslící lidi tj. i sebe. V

0/0
25.5.2008 23:40

Kosťa 2

A tohle je zase můj pohled

Kdo touží pro spravedlnosti, čestnosti, morálce, etice či rovnoprávnosti, pro toho je současná společnost - . Osobně pochybu, že by lidé dnešní společnosti byli ochotni někomu pomoci. Většinou makají od vidim do nevidim, aby buď dohnali životní úroveň souseda, společností vnucovaný standard nebo aby přežili. A když už někomu pomohou, potom na to často doplácejí, protože každý dobrý skutek bývá spravidla po zásluze potrestán. Sundej si růžové brýle a nelakuj realitu na růžovo!

0/0
25.5.2008 12:13

wogi

Re: A tohle je zase můj pohled

kupme ruzovou barvu sneku!

0/0
25.5.2008 12:51

wogi

chce to prevrat sneci! zrusit vsechny tyhle politicke..

vyzirky a zacit znovu, ovsem i bez rudych!

0/0
25.5.2008 11:04

Capricorn1

Re: chce to prevrat sneci! zrusit vsechny tyhle politicke..

Tím vyměníte pouze loutkové divadlo!

0/0
25.5.2008 11:32

wogi

Re: Re: chce to prevrat sneci! zrusit vsechny tyhle politicke..

nejsem loutka sneku! vic politiku neni treba, nechame to na pozdeji!

0/0
25.5.2008 12:49

Kosťa 2

Re: Re: chce to prevrat sneci! zrusit vsechny tyhle politicke..

S tím souhlasím! Existuje ale reálná šance na život ve slušné a spravedlivé společnosti bez parazitů a všelijakejch vyžírků? V tom jsem pesimista! To ale neznamená, že si musíme nechat líbit, aby nás ty zmetkové čím dál víc zotročovali a vykořisťovali a dělali tady nedýchatelno!!!

0/0
25.5.2008 13:10

Kosťa 2

Re: chce to prevrat sneci! zrusit vsechny tyhle politicke..

Jak barevný bys k tomu pověřil a kterou barvu vidíš jako nejlepší? Topolánko -Klauzově modrou? Čunkově černou? Nebo snad Bursíkově - kravsky zelenou? A v čem vidíš problém? V lidech nebo systému, kterej jejich lumpárny umožňuje? Kdo tenkterej systém vytváří a kdo z něj má největší prospěch? Možná hodně otázek na jednoho zdánlivě odbojného človíčka.....

0/0
25.5.2008 16:59

Lilith+

Re: Re: chce to prevrat sneci! zrusit vsechny tyhle politick

Ach tak - "utopický socialismus"?

0/0
25.5.2008 21:35

Kosťa 2

Re: Re: Re: chce to prevrat sneci! zrusit vsechny tyhle politick

Zatímco se tímhle příměrem označuje komunismus, ty nemáš problém ho nalepit na socialismus... V realitě dosažených mocenských sil jistého tipu lidí v současném světě tvoje nálepka zřejmě platí. Ovšem zatím. Jednou totiž určitě příjde doba, kdy lidi tuhle paraziticko-nelidskou a nespravedlivou politickou realitu vezmou z gruntu!

0/0
26.5.2008 18:49

Capricorn1

Můj pohled - závěr

Nakonec, výzva: Pokud chcete spáchat sebevraždu nebo jenom o tom vážně uvažujete. Nedělejte to. !Ničemu nepomůžete. Vše se dá řešit! A v budoucnu se nad tím pozastavíte. - Jak jsem jenom mohl(a)... ;-)

I kdyby existoval jiný svět, může být i horší. Tento svět je +- a vy si vyberte +.

Lidé vám pomohou! V

0/0
24.5.2008 22:59

wogi

Re: Můj pohled - závěr

kolik mas roku ty chytra prdelko? Na to ti mladi nepujdou i kdyz  je to me prani, ale jsou citlivejsi a berou vice veci vazne nez my svetem protreli ale hlavne zkazeni charakterem. chce to vice pomoc ve skolach ale tam na ne vetsina ucitelu kasle a nevsima si jejich chovani, aby jim v pripade mohli pomoci.

0/0
25.5.2008 11:03

Capricorn1

Re: Re: Můj pohled - závěr

Nedivím se, když v minulosti jim motali hlavu, a teď rovněž, jiným způsobem. Ano, je potřeba se tomu problému věnovat více ve skolách. Věk Jakuba vynásobte dvěma, když jsem já byl v krizi, tak jsem měl věk jako Jakub. Proto mě to zajímá.

0/0
25.5.2008 11:30

Kosťa 2

Re: Můj pohled - závěr

Kdo touží pro spravedlnosti, čestnosti, morálce, etice či rovnoprávnosti, pro toho je současná společnost - . Osobně pochybu, že by lidé dnešní společnosti byli ochotni někomu pomoci. Většinou makají od vidim do nevidim, aby buď dohnali životní úroveň souseda, společností vnucovaný standard nebo aby přežili. A když už někomu pomohou, potom na to často doplácejí, protože každý dobrý skutek bývá spravidla po zásluze potrestán. Sundej si růžové brýle a nelakuj realitu na růžovo!

0/0
25.5.2008 12:45

wogi

Re: Re: Můj pohled - závěr

ze jo! je to  proste nase ruza!

0/0
25.5.2008 12:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.