Diskuze

Společný stát Izraelců a Palestinců je pouze nebezpečnou iluzí

Před deseti lety, kdy Izrael slavil 50. výročí, se mírový proces zahájený průlomovými Dohodami z Osla, k nimž Izrael a palestinská samospráva dospěly v roce 1993, stal základem legitimity státní existence dvou národů ve sdílené vlasti na základě územního kompromisu. Všeobecným pocitem bylo, že tento dlouhý konflikt spěje k řešení.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

Pilát

24. 5. 2008 18:16
tady v Kanade

lide podporuji stat Izrael  ;-)

0 0
možnosti
EE

ettienne

24. 5. 2008 17:57
...

na tomto kousku zeme bude vladnout ten, kdo má větší kanon. Vše ostaní jsou jen prázdné žvásty - od jednech, ci druhých.

0 0
možnosti
KZB

Kojot z bazalů

24. 5. 2008 17:40
Dotaz

Četli jste prosím někdo toto?: http://www.israel.cz/index.php?module=specialdetail&id=3587&datum=2006-08-22&titulek=arabsko_izraelsky_konflikt_v_kostce

Dost mě to zasáhlo, jen nevím, do jaké míry je tento článek objektivní. Pokud ano, tak skutečně držím Izraeli všechny pěsti!

0 0
možnosti
N

Niká!

24. 5. 2008 22:31
Re: Dotaz

 zkuste uhodnout, komu autor fandí............

mno, fakta jsou v zásadě reálná.....jenom některé informace chybí a některým je přikládán nepatřičný význam...

0 0
možnosti
JC

eukubusen

22. 5. 2008 21:58
můžem si taky přidružit

V tom případě si může Česko přidružit Slezsko a Horní a Dolní Lužici, Podkarpatskou Rus, atd. A že to není tak dávno, co jsme je ztratili.

0 0
možnosti
FM

malinak

24. 5. 2008 11:13
Mýlíte se

Téměř každý stát na světě má špínu za prsty ve věci šikanování židů ve své historii.

Vznik státu Izrael odsouhlasila organizace spojených národů.

Proto nemáte pravdu. Neexistuje jediný mezinárodní akt na úrovni OSN, který by to umožňoval. Další věcí je to, že obyvatelstvo na vámi zmíněném území toto ani nepožaduje. Takže vidíte. To, o co jsme v historii "přišli", nemusí být z hlediska geopolitického navratitelné. Jenže Palestinci na to ještě nepřišli. Přitom, nebýt státu Izrael, tak na tomto území žijí dodneška oni sami ve slumech.

0 0
možnosti
NRP

NEMÍT RÁD PARODRÁTH

22. 5. 2008 19:27
SHALOM ERETZ YISRAEL

Nikdy v minulosti nebylo myslitelné, aby armády světa společně bojovaly proti 1 nepříteli. Dnes to je díky OSN, NATO či EU velmi reálná věc. Přijde čas, kdy se národy světa nečekaně postaví proti Izraeli a to bude blízko konce světa. Kniha Zj 16,14 Jsou

to duchové ďábelští, kteří činí zázračná znamení. Vyšli ke králům

celého světa, aby je shromáždili k boji v rozhodující den všemohoucího

Boha.16,15 "Hle, přicházím nečekaně jako zloděj! Blaze tomu, kdo bdí a střeží svůj šat, aby nechodil nahý a nebylo vidět jeho nahotu!"16,16 Shromáždili ty krále na místo, zvané hebrejsky Harmagedon.

0 0
možnosti
N

Niká!

24. 5. 2008 22:56
Re: SHALOM ERETZ YISRAEL

Tak to je fajn vědět, že konec světa jen tak nenastane:-)...........EU proti nikomu bojovat nebude, protože se na tom nikdy nedohodne. OSN nápodobně. Akceschopnost všech těchto organizací jsme už viděli....NATO by se na nějaké akci dohodnout mohlo, ale rozhodně ne proti státu, který má jaderné zbraně (a do kterého, mimochodem, USA vrazily už příliš mnoho peněz i všeho možného jiného)

0 0
možnosti
F

Fanatic.Dz

22. 5. 2008 17:16
Konflikt spěje k řešení?

Cože? Palestinci už získali atomové zbraně? ;-D

0 0
možnosti
MAA

Monstrum Anonymič Anonymov

22. 5. 2008 12:40
0 0
možnosti
F

Fanatic.Dz

22. 5. 2008 17:17
Re: Něco o judaismu a židokřesťanství

Už ten link - gnostica. ;-D To sem rovnou můžeš hodit link na vesmírné lidi ty jelimáne. ;-D

0 0
možnosti
F

franta_straka_unban

22. 5. 2008 11:55
dokud budou zidi vrazdit nevinne civilisty

tak ne

0 0
možnosti
KU

Karelur

20. 5. 2008 13:50
Jediný problém a zvláštnost konfliktu je v tom

že zatímco dříve se války vedli až do vítězného konce, dnes jsou to nějaká polovičatá paskvilová multilulti řešení.  Za druhé, není pravda že by arabové neměli dost příkladů v historii jak se chovat v takové situaci. V koránu mají jasně napsáno, že pokud dobudete silou cizí uzemí, tak je vaše a můžete si ho nechat. Takže můžou akorát držet ...

0 0
možnosti

júLinek šíšaL

21. 5. 2008 12:55
Re: Jediný problém a zvláštnost konfliktu je v tom

...ty jsi muslim, nebo blb? ...8-o

0 0
možnosti
J

jezkovyvoci

20. 5. 2008 12:38
no

Jedna věc je jistá. Čím déle se bude odkládat vznik nezávislého Palestinského státu, tím více se bude přibližovat společný stát Židů a Arabů mezi Středozemním mořem a řekou Jordán :-)

0 0
možnosti
M

mtis

20. 5. 2008 12:42
Re: no

A taky se tím více bude přibližovat nástup příští doby ledové....:-):-):-)

Kdopak vám zase vymyslel ve vašem ústředí tuhle novou pitomost?  Nechce ji ani Hamas, ani Fatah ani Hizballáh, ano Írán, a netouží po ní ani dost málo Izraelců, takže by mne docela zajímalo, kdo o něj vlastně stojí? :-):-):-)

0 0
možnosti