Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Před cizím psem neutíkejte, radí kynologové

Cizího psa bez náhubku a bez vodítka můžete potkat nejen v parku, ale i na ulici či v MHD. Jak se zachovat, abyste snížili riziko, že vám zvíře ublíží? Co dělat v situacích, kdy se setkáte s cizím psem? MF DNES přináší několik tipů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

czechmade

tohle jsem uz zazil a rady stejne nepomahaji ...

Mam dva psy uz nekolik let, muj labrador me posloucha takze ho na

voditko uvazuju prevazne kdyz jsme mezi lidmi, v prirode temer vubec

protoze vim ze by nikomu nikdy neublizil. Krom cizich psu by se stejne za nikym jinym nerozebehl... a k tema:

Sel jsem s pritelkyni na prochazku a tesne u lesa jsem slysel jak za rohem (za houstim) cinkaji obojky psu. Presto ze jsem tyto rady uz vedel davno, dali jsme se na utek. (pochybuju ze by se nekdo zachoval jinak), psi vybehli z pozadi housti a ihned se za nama rozebehli. Byli to dva velci krizenci (rotvajler, a buhvic co dalsiho) Vybehli jsme na malou kupu sena kdyz psi uz se tak tak zacali sapat za nama, v tu chvili se me chopila temer panika protoze nebylo dalsiho uniku a byl jsem odhodlan za kazdou cenu branit sebe a hlavne pritelkyni ktera stala hned za mnou. Nosim stealy takze tezko rict jestli by to psum neco udelalo, navic byli dva. V posledni chvili si je z dalky privolala majitelka, nastesti pro vsechny...

0/0
14.5.2008 21:49

Atim

Psa jsem viděla podruhé v životě, byl sám.

Majitel ho nechal volně běhat mezi chatami. Chataři říkali, že štěká, ale neublíží. Psů jsem se nikdy nebála. Šla jsem sama po břehu řeky,  pes štěkal a běžel za mnou. Zastavila jsem se zády k němu. Doběhl mě, kousl mě do zadku, roztrhl kraťasy a utekl. Naštěstí jsem sehnala majitele i čerstvé vyjádření o zdravot.stavu psa. ale bylo to velmi komplikované.  Psa vlastnil chlápek bez papírů, který dělal sluhu jednomu boháči, který tam měl velechatu, poblíž ten bezpapírový člověk bydlel. Oficiálně byl pes hlášen na toho boháče, netušila jsem, kde bydlí ani jak se jmenuje. Všichni mu říkali "Milionář." Musela jsem shánět info od starostky. Stálo mě to spoustu peněz  za telefony a dost strachu, než jsem zjistila veterináře, který psa očkoval. Veterinární technička, která tam obvykle jezdí, pravila, že pes se nedal očkovat a utekl jí. Odškodnění veškeré žádné. Od té doby se ke psům nestavím zády a případný útok, pokud jej přežiju, nahlásím policii, ať si majitele i s papíry shání sama.

0/0
14.5.2008 15:17

K_Libor

Skákání na lidi

Další kategorie jsou psíci, kteří ve Vás nalezli zalíbení a skáčou na

Vás buď s myšlenkou, že dostanou něco dobrého, nebo v popletení smyslů

ve Vás vidí potencionálního partnera k páření. Co kdybych si začal v parku o cizí lidi otírat boty?

Jinak doma máme dva psy labradora a něm. ovčáka, ale pořídili jsme si je pro nás, ne aby otravovali cizí lidi.

0/0
14.5.2008 12:03

czechmade

Re: Skákání na lidi

to byla prvni vlastnost kterou jsem psa odnaucil ! ted ho jeste odnaucit aby nebehal za cizimi psy

0/0
14.5.2008 21:54

K_Libor

K očichávání

Když už pejskaři tak obhajují psy, jací jsou neškodní a jdou si Vás jen očichat. Nevidím důvod proč by si mě měl cizí pes očichávat. Vím, že je to neškodné, ale také neběhám po parku a neočichávám cizí lidi. Kdo chce, tak si to v parku může vyzkoušet. Zajímalo by mě, kolikátý člověk by mu dal na hubu.

0/0
14.5.2008 12:01

erben3

Re: K očichávání

Ty jsi pes, že máš potřebu očichávat lidi? Očichávání je součást psí komunikace, asi jako když ty někomu podáš ruku. Jinak ale souhlas, chodce to může otravovat a majitelé psů by svým miláčkům měli v očichávání cizích lidí bránit.

0/0
14.5.2008 12:46

fomacka

Re: Re: K očichávání

Očichávání je součást psí komunikace, asi jako když ty někomu podáš ruku. ...Ty ale taky nebehas za kazdym a nepodavas mu ruku...Lidi by taky nepoznali, jaky je tvuj umysl. Kdyz by jsi k nim pribehl s natazenou rukou...Doma te taky asi naucili, ze to ma svuj cas a misto....

0/0
14.5.2008 16:23

czechmade

Re: Re: Re: K očichávání

OMG nechapu jak muzete srovnavat zvireci pudy a lidske chovani :-/

0/0
14.5.2008 20:29

fomacka

proc?

Nevidel jste nikdy lidi, co se chovaji hur nez zvirata? Vyjdete si sem tam ven!.............;-)

0/0
14.5.2008 20:36

K_Libor

Není co řešit

Podle mého názoru je volně pobíhající pes bez náhubku stejně potencionálně nebezpečný, jako člověk s nožem v ruce. Může kousnout, může bodnout. Pokud ke mně běží člověk s nožem v ruce, tak znervozním poměrně dost. Pes má mít zkrátka náhubek.

0/0
14.5.2008 11:52

seppikub

On

Vas i takovy nekolikametrakovy medved jen tak ocicha, parkrat prevali tlapou a pote znechucene odejde kdyz delate mrtveho brouka pri nahodnem setkani nekde na pasece. Hlavne se nebat a nedat najevo strach, "odbornici" …. ;-D  :-P

0/0
14.5.2008 11:27

pinguone

Re: On

.. do medvedince , ale neslapnes...;-D

0/0
14.5.2008 12:33

putujici odyseus

Manzelku pokousal frustrovany vlcak - mohla se nejak branit?

Moji manzelku asi pred dvema lety pokousal pes - frustrovany nemecky ovcak, ktery byl neustále přivázaný na zahradě řetězem (v tu dobu ale náhodou puštěný)

Šli jsme pěšinkou z lesa, manželka první - najednou se proti nám vyřítil. Má žena měla do svých 20ti let také vlčáka, takže to se psy umí. Rozhodně nedala najevo strach - nicméně pes se přiřítil, vyskočil a chtěl jí kousnout do krku. Jen tak tak si před krk dala paži, takže se jí zakousnul do nadloktí. Kousnul a pustil, už na něj řval majitel. Výsledkem byly 2-3 cm díry v ruce.

Poraďte - co v tu chvíli měla udělat jinak?

Díky,čus.

0/0
14.5.2008 11:17

aljav

Re: Manzelku pokousal frustrovany vlcak - mohla se nejak branit?

samozřejmě že toho v tu chvíli moc dělat nejde. ještě "klika" že to nebyl nějaký bojovný pes !

 

v 90ti% pomůže klidně stát a neutíkat, ale bohužel tu je pořád těch 10% :-(

0/0
14.5.2008 13:08

Tetex

Cože?

............a pach strachu si může splést s pachem agresivity................

A pak si taky může splést mísu zeleninového salátu s masem, že?;-D 

0/0
14.5.2008 7:15

ferdapytlik

Mějte se ................

my jdeme                                                                                       ( n1r5j45qfe5rhtsd74jz )

0/0
14.5.2008 0:15

hinny

Re: Mějte se ................

Taky dobrou, jdu tez spat

0/0
14.5.2008 0:25

pvl1

Parchanti, netahejte sem ty zvyky z chatu

sáhodlouhý vítání, loučení..

0/0
14.5.2008 10:30

applejuice

Já nevím že si hned naděláte do kalhot když na vás vyběhne

pes;-D Zajímavé že mě se ještě nic nestalo a že na mě už nějaké to psisko vyběhlo, nesmíte si holt hned nadělat do kalhotR^

0/0
13.5.2008 23:59

hinny

Re: Já nevím že si hned naděláte do kalhot když na vás vyběh

Je to pravda být se jen běžícího (neutočícího) psa je nesmysl. Vyřídit si to s majitelem co si čokla neumí ohlídat je spravedlivější a účinější.

0/0
14.5.2008 0:04

applejuice

Re: Re: Já nevím že si hned naděláte do kalhot když na vás v

Přesně, naprosto souhlasím. Konečně příspěvek který od tebe nezní dementně

0/0
14.5.2008 0:07

hinny

Re: Re: Re: Já nevím že si hned naděláte do kalhot když na v

Ono by to chtělo číst nebo slabikovat obsah příspěvků od kořenu vlákna

0/0
14.5.2008 0:11

applejuice

Re: Re: Re: Re: Já nevím že si hned naděláte do kalhot když

No to by chtělo, evidentně máš problémy se čtením mezi řádky;-D

0/0
14.5.2008 0:12

hinny

Re: Re: Re: Re: Re: Já nevím že si hned naděláte do kalhot k

Diskuze obsahuje příspěvky a jejich reakce to je vlákno k příspěvku.

0/0
14.5.2008 0:17

applejuice

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já nevím že si hned naděláte do kalh

výborně, už víš jak vypadá diskuze. No vidíš ty se tady teda naučíš věcí

0/0
14.5.2008 0:19

hinny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já nevím že si hned naděláte do

Děkuji již jsem se to naučil dříve ;-D pokud jste princip diskuze pochopil i Vy pokročili jsme R^

0/0
14.5.2008 0:21

applejuice

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já nevím že si hned naděláte

No vidíš jaký jsi génius ;-D;-D

0/0
14.5.2008 0:25

ferdapytlik

Re: Já nevím že si hned naděláte do kalhot když na vás vyběh

to, že máš určité životní zkušenosti, je přirozené ............................ ovšem nechápu, proč podlé svých zkušeností posuzuješ celý svět a neuznáš to, že hodně lidí může mít zážitky a zkušenosti zcela opačné

např.:  chovatel hadů se může divit, proč si někdo jiný nechce dát krajtu okolo krku

0/0
14.5.2008 0:05

applejuice

Re: Re: Já nevím že si hned naděláte do kalhot když na vás v

Když ke mě přijde ochočená krajta a nic mi nebude dělat nevidím důvod ji zabíjet, když ke mě přijde jakékoliv zvíře a nebude mi ubližovat nevidím důvod proč bych ho měl zabíjet;-)

0/0
14.5.2008 0:08

ferdapytlik

Re: Re: Re: Já nevím že si hned naděláte do kalhot když na v

teoreticky by se mohlo stát, že se bojíš např. pavouků .............

0/0
14.5.2008 0:10

applejuice

Re: Re: Re: Re: Já nevím že si hned naděláte do kalhot když

Když ke mě přijde pavouk a nebude mi ubližovat nevidím jedinný důvod proč bych já měl ubližovat jemu, a je zcela jedno o jaké se jedná zvíře.

0/0
14.5.2008 0:14

ferdapytlik

Re: Re: Re: Re: Re: Já nevím že si hned naděláte do kalhot k

empatie ti asi nic neříká

0/0
14.5.2008 0:16

applejuice

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já nevím že si hned naděláte do kalh

Právě že ano,  to že jsi člověk ti nedává právo čemukoliv živému ubližovat jen proto že si naděláš do kalhot ikdyž se ti nic neděje

0/0
14.5.2008 0:18

ferdapytlik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já nevím že si hned naděláte do

zkus to vysvětlit svému šestiletému pokousanému dítěti

0/0
14.5.2008 0:20

applejuice

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já nevím že si hned naděláte

Pokud ho to dítě dráždilo ještě bych mu přidal, pes není hračka a takové dítě si to velice rychle uvědomí přes životní zkušenost.;-D

0/0
14.5.2008 0:23

applejuice

Re: Re: Já nevím že si hned naděláte do kalhot když na vás v

či mu jakkoliv ubližovat

0/0
14.5.2008 0:10

hinny

Početl jsem si ještě v diskuzi

Nechce se mi věřit že pejskaři jsou fakt tkaový vymaštěnci ? Tedy pro přehlednost pokud pes zautočí = majitel jej nemá pod kontrolou nevidím problém v tom že napadený útok prostě odvrátí jakýmkoliv dostupným prostředkem Pistole je asi extrém (kdo ji s sebou nosí do parku, že), ale 20kV z elektického paralyzéru hafana rozhodně zklidní možná i navždy. A na vypatlance, co níže hrozí zapálením domu auta apod, je obdobný zklidňují prostředek taktéž aplikovatelný. Ale vážně ono by stačilo několik žalob o odškodné na majitele za útok (byť nedokonaný) jejich psa a následnou újmu a hned bude plno pejskařů poctivě venčit s vodítkem

0/0
13.5.2008 23:30

applejuice

Re: Početl jsem si ještě v diskuzi

No jde především o to že v drtivé většině případů nejde o útok, samozřejmě že když ti jde o kejhák máš právo se bránit ale to je diskuze o něčem jiném než jsme se bavili my. A tady nikdo nikomu ničím nehrozil , evidentně neumíš číst. Pouze byla zde osvětlena možnost že pokud budeš hned střílet když si naděláš do kalhot mohl bys to také šeredně odnést takže si to dvakrát rozmysli protože v drtivé většině nejde o útok ale pes si k tobě čichne a jde pryč a za to ho zastřelit je fakt mimo mísu. A machrovat tady s nějakým paralyzérem je opět mimo mísu to si jako myslíš že když to na někoho použiješ že jsi jako vyhrál nebo co ?? Uvědom si že jsi zranitelný a dotyčný ti to může vrátit;-)

0/0
13.5.2008 23:36

hinny

Re: Re: Početl jsem si ještě v diskuzi

Původně jsem reagoval věcně, ale na "případa" kterej nechápe, že za svého je zodpovědný se nedá reagovat věcně - Pokud Vám někdo vašeho útočícího hafana "eliminuje" je to Vaše blbost - Vy jste si jej měl ohlídat. Mějtě hafana na vodítku nebo vedle nohy a je po problímu. Zpravidla čím nišší IQ majitele tím věští bestie pes a i více výhružek , že ?

0/0
13.5.2008 23:44

ferdapytlik

Re: Re: Re: Početl jsem si ještě v diskuzi

ale no tak  . . . . . . . . . . . . . .. . . .

0/0
13.5.2008 23:45

applejuice

Re: Re: Re: Početl jsem si ještě v diskuzi

jj to je fakt zatím tady začal s výhrůžkami freak a ty ;-D Ještě jednou a pomalu abys to pochopil i ty : tady jsme se nebavili o tom když na tebe pes útočí tak že tě chce roztrhat na kousky tak se prober, ale když k tobě prijde očichá si tě a pak jde pryč to není útok a zastřelení psa bych v takovém případě tvrdě pomstil a sám si rozmysli jestli ti to za to stálo blbe

0/0
13.5.2008 23:47

hinny

Re: Re: Re: Re: Početl jsem si ještě v diskuzi

pokud Vám to paní učitelka nevysvětlila tak čeština rozlišuje tykání a

vykání. Prosím vraťte se do původního obsahu článku, který řeší jak

reagovat na útočícího psa.

0/0
13.5.2008 23:51

applejuice

Re: Re: Re: Re: Re: Početl jsem si ještě v diskuzi

Ti budu vykat ne ty šašku ;-O

0/0
13.5.2008 23:52

hinny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Početl jsem si ještě v diskuzi

opravdu IQ asi bude problémem ;-D

0/0
13.5.2008 23:53

applejuice

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Početl jsem si ještě v diskuzi

Nj asi s tím problém mít budeš ale tady to neřeš protože to stejně nevyřešíš , raději vyhledej odbornou pomoc;-)

0/0
13.5.2008 23:55

ferdapytlik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Početl jsem si ještě v diskuzi

kašli na hodnocení IQ .................... je to prostě pejkař, který má trochu vyšinuté pořadí hodnot  .............  svobodě svého (i ostatních) psa dává přednost před svobodou ostatních lidí

0/0
13.5.2008 23:58

applejuice

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Početl jsem si ještě v disku

To není vyšinuté a nejedná se jen o psy, pokud bys zastřelil jakékoliv zvíře bez toho aby tě opravdu ohrožovalo lze říct že je to špatné ;-)

0/0
14.5.2008 0:00

hinny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Početl jsem si ještě v d

Dopořučuji ještě jednou pomalu přečíst ty písmenka z kterých se skládají slova - v tomto vláknu hovoříme o ÚTOČÍM psovi

0/0
14.5.2008 0:07

applejuice

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Početl jsem si ještě

A já doporučuji ještě jednou pročíst diskuzi která se stočila lehce někam jinam od krvelčných příšer

0/0
14.5.2008 0:09

hinny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Početl jsem si j

Diskuze obsahuje jednotlivé příspěvky a reakce na ně - to je vlákno k příspěvku.

0/0
14.5.2008 0:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.