- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Město investuje, ale jen pro někoho. Bohužel z peněz určených pro celou Prahu. Metro k letišti za 40mld a oklikou přes Motol? Pro koho? Pro letištní pasažéry rozhodně ne. Pro obyvatele Červeňáku a Petřin také žádný podstatný přínos. Ve Veleslavíně je pár majitelů vil, asi tak 100 lidí celkem. Na Kačerov jezdí denně přestupovat desetitisíce lidí z Krče, Novodvorský, Modřan Libuše.... Déčko je logická priorita. Ne tak pro Béma a jeho modrou bolševickou bandu.
Doslova neobhajitelná pitomost. Trasa D je naopak nutná jenže ta by nezhodnotila dosud nezastavěné pozemky - jak pravil někdo níže. ODS je zločinné spolčení selfdeveloperů.
Ano, je to "výborná zpráva", tato oblast je jedna z mála, kde je případný ráj pro developerslé firmy na budování viladomů v atraktivní oblasti. A stanice metra vyšroubuje cenu. Jen hlupák a motivovaný novinář může balamutit občany Prahy 6, jak bezvadně budou jezdit do nemocnice, a jak se naši radní snaží občanům usnadnit život. No a Praha 4 je již dost zastavěná a nijak moc atraktivní. Tady se pánové motivačních injekcí moc nedočkají. A TO JE TEN DŮVOD! A lhostejno, který ignorant na radnici sedí. A zelení přitrouble přitakávají. Jde o kšeft pro všechny.
47 miliard splácet po 12 miliardách ročně 40 let?
kdo vi? treba je v tom i provoz trate, o ktery by se starala prave ona soukroma firma, ale na jizdenkach by vybiralo DPP
Tak to at se jdou bodnout! První termín, kdy měla být trasa D hotová je rok 1998. Jestli neco jako trasa D bude nekdy existovat (spis ale dnes udávané termíny opět několikrát prodlouží), tak uz budu bydlet jinde nebo taky mozna uz nebudu na zivu!
trasa D je o ničem pokud vede do Písnice, kde žije asi 5 tisíc lidí, jen kvůli stavbě depa. Směr Lhotka-Kamýk-Modřany je 50tisíc lidí ,tam to má vést. Peníze na D budou až v r. 2015 , to se ví už taky dlouho
Ohledně A: Prodloužení Dejvické po 30ti letech (poslední neprodloužená větev) do Motola je v pořádku, letiště se jistě musí taky lépe obsloužit, ale levnější a rychlejší rychlodráha by tam měla snad stačit.
Tak se mi zdá, že na prachy za Ruzyň si dělá zálusk nějak moc lidí, skupin lidí či různých organizací a je úplně jedno, co to je za stranická příslušnost...No to nemůže dopadnout dobře...
Možná by si Praha měla rozmyslet, jestli chce financovat "pomníky" architekta Patrika Kotase. Začalo to Rajskou zahradou - nejdražší stanicí budovaného úseku směrem na Černý most a nyní třemi stanicemi na Prosek.
Ano, stanice jsou hezké, získal za ně i mezinárodní ocenění, ale průměrná cena 5 miliard (ano včetně tunelů) na jednu stanici je prostě hrozně moc. Navíc to, že 2 ze tří stanic nemají nástupiště mezi kolejemi taky není zrovna nejpohodlnější.
Jestli by nebylo lepší zvolit "střízlivější", čistě funkční provedení stanic a místo toho jich postavit víc.
A údajně tam nejsou všude pohyblivé schody - neověřoval jsem.
No... hlavne musime stradat penizky na Olympiadu, ze?
Cteni o politice na Praze 3 - http://www.kauza3.cz
Tak si tak vzpomínám (je to asi tak jeden, dva roky), když MUDr Bém ujišťoval, že prodloužení "áčka" neznamená odsunutí přípravy a stavby "déčka". Že se poněkud mýlil?
No jsem zvědav, jak se vyvinuli jeho názory, a sčím přijde nyní.