Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autoři stránek útočících na cizince čelí trestnímu oznámení

Česko-vietnamské společnosti se nelíbí stránky www.chceteje.cz a podává na jejich autory trestní oznámení. "Jejich obsah je rasistický," tvrdí o webových stránkách, které už prověřuje policie, předseda společnosti Marcel Winter.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gambleralkac

Potreba pristehovalcu

kvuli vykonavani mene atraktivnich praci je nesmysl. Do prikopu muzou jit kopat vezni v ruzovejch kombinezach s koulema na nohou pod dozorem kulometcika. Uklidove a popelarske prace vsem nezamestnanym. Bez stanku s falesnym zbozim a denaturovanym lihem se obejdeme. A na pokladny muzou slipky z humanitarnich organizaci, ktery se ted o nemakacenka staraj.

0/0
14.5.2008 7:28

Ptolemaios

Jedí ovšem běžně psy......

z toho vyplývá, že po přílivu dalších stánkařů, bude časem nedoostatek psů a ty bude potřeba dovážet. Je otázka z¨da si to bude moci dovolit naše , zatím positivní bilance vývozu.  Co kdyby jednou z podmínek přijetí a iudělení zelené karty bylo, že se provždy vzdávájí

požírání psíhomasa?

0/0
14.5.2008 0:41

Radek1979

Re: Jedí ovšem běžně psy......

psí maso je jako každé jiné. Nehledě na to kdyby tady ubylo panelákovejch psů, bylo by jen líp. Vůbec by mi nechyběli ti štěkající a otravující ratlíci a všude přítomná ho**a...

0/0
14.5.2008 6:59

applejuice

Abychom nedopadli jako Paris

to vůbec nedělali bordel imigranti, kteří by měli být vděční za možnost života v EU a že nemusejí umřít hlady někde v africe ale to ne to radji budou dělat bordel:-©

0/0
13.5.2008 23:14

applejuice

Nevím co vám na těch stránkách vadí podle mě jsou

celkem zábavné ;-D

0/0
13.5.2008 23:12

jazzna

poriadny humac

teda ako je mozne ze mi tieto veci este stale dokazu zdvihnut adrenalin? ;-O

0/0
13.5.2008 22:57

applejuice

Re: poriadny humac

Nejspíše to moc prožíváš;-D

0/0
13.5.2008 23:01

gambleralkac

Re: poriadny humac

Protoze jsi pristehovalec?

0/0
14.5.2008 7:53

applejuice

v nejhorším to přesuňte na USA server a bude klid

;-)R^

0/0
13.5.2008 20:50

ctenar1970

Re: v nejhorším to přesuňte na USA server a bude klid

Myslis,ze americke severy jsou rasistictejsi nez ceske?Ukaz mi  nejaky clanek ,ktery pospinit  napr. cernochy jako vy tady pospinite vietnamce?

0/0
1.6.2008 6:41

Majkyho_pupik

to JakToDe

jiste auta zapaluji pristehovalci, taky nemecti nackove, italsti anarchiste atd. vidis mezi nima nejaky rozdil?verbez jako verbez ne?a duvod kvuli kterym je zapaluji je naprosto jedno..tvuj druhy odstavec je jasnou ucebnicovou ukazkou naprosteho blabolu:-)od obsluhy restauraci, fastfoodu, uklizecu, pokojskych, recepcnich, delniku na pasech az treba po opravare jsou to treba v GB MILIONY pracovnich mist, u nas statisice. Zadny normalni anglican ani cech nektere ze techto profesi dobrovolne delat nebude. Kdyby si prilis zvysil jejich mzdu tak se to nevyplati firme a namahavost a nedobry plat je jasnym duvodem proc to misto nevzit pro kazdeho mistniho. Takze zbyvaji imigranti .U nas v GB a kdekoliv jinde...jiste etablovani imigranti chteji aby se jejich deti meli lepe - meli lepsi praci, proto musi prichazet stale novi a novi...

0/0
13.5.2008 19:39

cartouche

Re: to JakToDe

Kdyby si prilis zvysil jejich mzdu tak se to nevyplati firme...a firma třeba zkrachuje. No a? Pokud vyrábí něco, co lidi nechtějí slušně zaplatit, tak holt bude muset krachnout. A propuštění zaměstnanci vyplní volná místa v jiných profesích. Tak funguje trh, nebo ne?

0/0
13.5.2008 20:38

Majkyho_pupik

Re: Re: to JakToDe

nejaky priklad firmy ktera chce dobrovolne zkrachovat...?

0/0
13.5.2008 21:42

cartouche

Re: Re: Re: to JakToDe

Ten neznám. Ale zato znám mnoho států, které se rozhodly dobrovolně pro vnitřní dezintegraci. Aby jim náhodou nezkrachovalo pár firem.

0/0
14.5.2008 1:04

cartouche

Re: to JakToDe

Mimochodem, pokud přivezeš 150 000 nových dělníků, budeš také muset přivézt nové zdravotníky, kteří na ně budou dohlížet, a nové šoféry tramvají, protože se zvýší provoz ve městech, a potom třeba taky zvýšit nábor policistů, kteří budou držet na uzdě zvyšující se bordel, a nové uklízeče ve městech atd. atd. A až všechny tyto nové pracovníky dovezeš, budeš muset znovu začít od těch zdravotníků, a potom zase k řidičům tramvají atd. A tak by to teoreticky šlo vlastně do nekonečna, že?

Proto oni v Británii zjišťují, že jakmile zaplní údajně 400 000 prázdných pracovních míst, najednou se objeví potřeba doplnit nových 400 000 prázdných pracovních míst. Vlastně je to taková pyramidová hra, která se jednoho dne musí zhroutit. ;-D

0/0
13.5.2008 20:46

Majkyho_pupik

Re: Re: to JakToDe

no tech 150 000 lidi jsou tez zdravotniky, ridice tramvaji atd. takze...:-)ale jinak souhlas, pyramidova hra to urcite je a jednou se urcite zhrouti. Ale to je daleko a zatim nikdo nic jineho funkcniho nevymyslel...

0/0
13.5.2008 21:44

applejuice

Re: Re: Re: to JakToDe

To obvykle ne, těch 150000 jsou levná pracovní síla , nekvalifikovaná dobrá tak k lopatě nebo pásu, neznám moc imigrantů kteří by dělali zdravotnky a řidiče šalin;-)

0/0
13.5.2008 21:56

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: to JakToDe

no v Londynskem busu nepotkas moc bilych ridicu a v nemocnici sester...

0/0
13.5.2008 22:01

applejuice

Re: Re: Re: Re: Re: to JakToDe

Jj to je pravda ale to není situce v ČR že ne;-DR^

0/0
13.5.2008 22:18

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: to JakToDe

no a k nam se ma privezt 150000 novych delniku?:-)

0/0
13.5.2008 22:43

applejuice

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to JakToDe

To nevim jestli nových, ale ukrajinců, slováků ( to je v pohodě) a poláků je tu jako much a vietnamci se sem zrovna chystají , viz, topolva cesta do vietnamu kde řekl že  chce sem dotáhnout vietnamské dělníky na jednodušší víza ovšem ještě sem neviděl vietnamského dělníka;-D

0/0
13.5.2008 22:45

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to JakToDe

par tisic novych imigrantu bysme opravdu potebovali. tovarny nemaji koho postavit k pasum...

0/0
13.5.2008 22:48

applejuice

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to JakToDe

Ale mají, lidí je až moc, ovšem že se tam nikomu nechce když mzda absolutně neodpovídá námaze a odvedené práci

0/0
13.5.2008 22:53

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to JakToDe

mzdu urcuje trh, ne nici predstava o namaze a odvedene praci:-)takze plati ze lidi kteri chteji makat u pasu v tovarnach je naproste minimum a i tak tomu bude i nadale

0/0
13.5.2008 23:05

applejuice

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to JakToDe

to je pravda jen částečně, protože ten trh je deformovaný tím že buď  vláda povolí práci imigrantů nebo nepovolí. Pokud ji nepovolí bude  ten trh určovat tu mzdu mnohonásobně větší

0/0
13.5.2008 23:08

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to JakToDe

:-)vyborne, uz se tesim na vladu co zakaze praci imigrantu, cimz zvysi mzdy v nizsich profesich a cimz zdrazi produkovane vyrobky, cimz se zvysi inflace. jak sem ti psal dole, nepohybujes se v realite...

0/0
13.5.2008 23:13

applejuice

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to JakTo

No musíš si uvědomit kterých lidí je v ČR nejvíce ! A nejvíce je těch co nedosahují ani průměrné mzdy ( nízkopříjmových) takže ta vláda přijít může to není nic nereálného, a už jednou to zde bylo sice ne kvůli imigrantům ale bylo to, chudí si zvolili a dopadlo to na 40 let totality. Vidíš že tak nereálné to není;-)

0/0
13.5.2008 23:16

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to JakTo

takze chudi lide by si dobrovolne zvolili vladu za ktere by se meli spatne?nejak sem te nepochopil ted

0/0
13.5.2008 23:19

applejuice

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Chudí lidé mohou podlehnout vábení a zvolit si špatně jako to již jednou udělali, myslíš že někdo v 48 myslel že se bude mít špatně ?? Každý myslel že bude lépe a realita se ukázala až později když už bylo pozděR^ víš co zpívá tácek landa ne ? Když mají lidi hlad a nemají co žrát přijde ňákej debil začne je burcovat , a jak to končí jsme viděli mezi lety 48 a 89 ;-)

0/0
13.5.2008 23:22

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

hm nevim mozna mas i pravdu ze by se naslo tolik blbcu co by uverili tomu ze kdyz vyzenou imigranty ze jim to nejak pomuze...:-)

0/0
13.5.2008 23:25

applejuice

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

určitě, když se jich našlo tolik aby se ksč dostala legálně přes volby k moci tak proč ne tohle Rv

0/0
13.5.2008 23:30

applejuice

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to JakToDe

nehledě na to že žádný vietnamec ti u pásu hákovat nebude to se neboj ;-D

0/0
13.5.2008 22:54

applejuice

Re: to JakToDe

imigranti snižují cenu práce a to je opravdu nepříjemné, žádná taková profese o kterou není zájem neexistuje, jsou pouze profese za které je tak málo peněz že je nikdo nechce dělat, kdyby zaměstnavatel neměl možnost vzít imigranta buď zkrachuje anebo zvýší odměnu natolik aby o ty místa měli zájem zdejší R^

0/0
13.5.2008 20:53

Hofos

Re: Re: to JakToDe

Už jsem to zmínil, ale imigranti "snižují cenu práce" (resp. jsou ochotni pracovat za každou cenu, protože nemají nárok na různé socky) a tím snižují cenu produktů, což opravdu je příjemné ;-) Nikdo nekrachuje, starousedlíci znalí jazyka, vzdělaní atpod. si nacházejí lepší a "čistější" profese -- taková Londýnská idylka

0/0
13.5.2008 21:20

applejuice

Re: Re: Re: to JakToDe

Samozřejmě i tento efekt tam je, to si musí každá země zvážit co chce

0/0
13.5.2008 21:58

Majkyho_pupik

Re: Re: to JakToDe

vase ekonomicke "dedukce" nepotrebuji dalsich komentaru:-)

0/0
13.5.2008 21:41

JakToDe

Re: to JakToDe

Jo vidím mezi tím rozdíl. Pokud někam přivandruji, tak držím hubu a krok, nedělám bordel a nevyskakuji si pro další a další vymoženosti. Pokud jsem se někde narodil a dělám bordel je to hnus a neücta ke své zemi. To první je na deportaci, to druhé na zamyšlení popř. kriminál.

Blábol ? Človíčku nešťastná, zamysli se někdy nad tím co píšeš, nemáš patent na rozum. Každý máme svou pravdu a budoucnost ukáže.

jj přicházet stále noví a noví, s takovým přístupem budeme za chvíli ve své zemi cizáci všichni co tu žijí po několik (třeba i desítek) generací.

Asi se nedomluvíme, ale to máš jedno, čus.

0/0
13.5.2008 22:31

Majkyho_pupik

Re: Re: to JakToDe

mame svobodnou a demokratickou zemi kde si kazdy muze delat co chce, pokud tim neporosuje zakony teto zeme, pokud je kdokoliv porusi musi byt dle zakona potrestan. nevim co myslis tim "drzet hubu a krok"...ano je mozne ze za chvili tu budem my cizaci, ale ani ja ani ty s tim nic neudelas takze je zbytecne se tim rozcilovat:-)

0/0
13.5.2008 22:47

JakToDe

Re: Re: Re: to JakToDe

Já se nerozčiluji jenom konstatuji :-) a vážně myslíš že se s tím nedá nic dělat, zatím možná ne, ale za pár let, kdo ví ...

0/0
13.5.2008 22:57

applejuice

Re: Re: Re: to JakToDe

To se mýlíš, to je totiž otázka jedněch voleb aby se s tim začalo něco dělat. Občas můžeš čist že dle té a té se začíná obyvatelstvo západu pomalu ale jistě radikalizovat s tím jak přibývají přistěhovalci a čím více jich bude tím to bude zřetelnější pak stačí malý průser a začne se řešit a radikálně

0/0
13.5.2008 22:58

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: to JakToDe

a ted honem zpatky do reality ano:-)

0/0
13.5.2008 23:06

applejuice

Re: Re: Re: Re: Re: to JakToDe

To je realita, obyvatelstvo se radikalizuje, pomalu to je pravda, a bude se radikalizovat jak budou přibývat problémy s imigranty to si prostě přiznejR^ Dnes to tempo je hodně malé protože problém s imigranty nás ještě naplno nezasáhl ale t přijde a pak se na imigranty bude hledět jako na cikány

0/0
13.5.2008 23:11

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: to JakToDe

nejaky priklad ze sveta kde s imigranty ziji desitky ci stovky let a nekde se radikalizuji obyvatele natolik aby to cokoliv zmenilo na zabehnutem systemu?:-)

0/0
13.5.2008 23:14

applejuice

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to JakToDe

Tak pokud jsem slyšel o radikalizaci tak především z Německa a VB, samozřejmě že dnes to ještě není v míře aby to mohlo něčím pohnout, ovšem to může být otázka několika let s tím jak budou přibývat nelegální přistěhovalci a jeden příklad bych měl % Itálie chce vystoupit ze Schengenu kvůli imigrantům z rumunska, to je první náznak !!

0/0
13.5.2008 23:19

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to JakToDe

to ze je nekterych zemich nelegalni imigrace presahujici schopnosti ekonomik danych zemi je pravda a to ze je budou resit prisnejsi kontrolou je take pravda ale nejak nevidim tu zmenu ze to pujde bez imigrantu, ty jo?:-)

0/0
13.5.2008 23:21

applejuice

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to JakToDe

evidentně neumíš číst, už poněkolikáté ti píšu že dnes není problém imigrantů tak pálivý aby se to nějak výrazně řešilo ikdyž musím říct že ten krok Itálie je poměrně tvrdý a překvapující;-)

0/0
13.5.2008 23:24

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to JakToDe

:-)a kdy a kde bude nekdy problem imigrantu pailvy aby se to nejak "resilo"?myslis treba az bude v USA vic mexikanu nez bilych?coz bude za par let:-)

0/0
13.5.2008 23:26

applejuice

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to JakToDe

Co bude v usa mě naprosto nezajímá:-)

0/0
13.5.2008 23:33

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to JakToDe

takze to muzeme uzavrit s tim ze se vlastne nic neresi protoze neni duvod ale jednou se mozna resit bude?:-)

0/0
13.5.2008 23:34

cartouche

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to JakToDe

1964 - mezietnické bouře mezi Číňany a Malajci v Singapuru. 36 mrtvých

1969 - mezietnické bouře mezi Číňany a Malajci v Malajsii, nejméně 196 mrtvých..

Nebudu tu všechno vypisovat. Obsáhlý seznam je na

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_race_riots#Singapore

0/0
14.5.2008 1:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.