Diskuze

Špína vlaků a špína sportu. Kudy jdeme?

Tragédie fanouška, který vypadl z vlaku, oživila staré téma: k čemu fotbalový rumrajch vlastně je, proč do něj stát dává peníze a proč se vlastně tyto fašizující rvačky považují za něco přínosného.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MVK

aadler

15. 5. 2008 21:19
Jde pouze o nedorozumeni.

Je nutno si uvedomit, ze tzv. fotbal nema se sportem nic spolecneho; je to velkodul na penize. Nevycerpatelnym pramenem tech penez je pocetna tlupa tupcu, kteri ochotne plati, aby mohli ventilovat sve nejnizsi pudy. Vse je skvele organizovano, vysledky vsech utkani jsou pevne stanoveny davno pred zacatkem sezony. Ve hre jsou vysoke zajmy, proto je naprosto nezadouci, aby do hry (v uvozovkach) vstupoval jakykoli zakonny faktor. Prispevek pana Steigerwalda lze pochopit, ale je to hlas volajici na pousti. Dokud budou z fotbalu proudit miliardy, nic se nezmeni.

0 0
možnosti
DV

don čičo

15. 5. 2008 19:45
zajímavý názor

a já s ním z velké části souhlasím R^

0 0
možnosti
FS

Martin-.

15. 5. 2008 19:17
Souhlas s autorem

Naprosto souhlasím s autorem článku a vůbec nechápu, že policie něco takového toleruje, osobně bych navrhoval nepustit tyto sudokopytníky z nádraží do té doby, než v plné výši zaplatí způsobenou škodu na majetku ČD. Není přece možné, aby byl ničen cizí majetek jen tak pro radost a policie se na to dívá jak na televizi, kde to proboha žijeme?

Pokud někdo argumentuje tím, že zbytek fanoušků jsou normální, tak tím si nejsem úplně jist. Pokud někomu nevadí prostředí chování tohoto dobytku a jde si taky trochu "kultivovaně pořvat" a vypadat při tom jako chovanec z léčebny pro duševně zaostalé, tak si říkám, že asi o vybranou společnost nejde.

Všem opravdu slušným fanouškům se omlouvám, ale většina z nich asi na stadion vůbec nechodí, podle toho to taky vypadá.

0 0
možnosti
MK

Milicenta

14. 5. 2008 11:13
všem produktům kanalizace,

všem produktům kanalizace, kteří jako jediný protiargument panu Steigerwaldovi používají  nadávky, protože nic jiného neumějí-jako normální  občas tohoto státu nechápu, že  tzv.fandům tohle už tak dlouho prochází, ikdyž je pravda, že je to obrovská voličská základna....Neměli by mít vůbec vstup na stadiony dovolený, když si s tím dokázali poradit jinde, tady to asi nejde...A policajty je potřeba všude jinde mnohem víc- hlavně na silnicích, i jinde..Odmítám na takovou svoloč přispívat ze svých daní a je mi to houby platné...Rv je to taková prezentace našeho státu.Lidi, koukejte se, to je o nás všech, to je o tomhle státu...

0 0
možnosti
PK

chicocheco

14. 5. 2008 6:45
Pane Steigerwalde,

nenechte se odradit, pěkně jste to napsal R^ Hooligans jsou stádo omezenců, mělo by se jim zakázat srocování na veřejných místech. Slznej plyn a vodní děla na ně! 

0 0
možnosti
MM

captain cook

14. 5. 2008 6:57
Re: Pane Steigerwalde,

navrhoval bych, aby kazdy klub, ktery potrebuje masovou prepravu fanousku vlakem, musel zaplatit pojistku nebo slozit prislusne vysokou kauci u CD. Pokud by se fanousci chovali jako dobytek, zaplatila by cisteni vagonu a jejich opravu pojistovna nebo by byla hrazena z kauce. Tim by se usetrily penize danovym poplatnikum a navic by klub mel padny duvod, aby si fanousky dobre ohlidal.

Klub by tim take mel moznost pozadovat od fanousku prispevky na pojistku nebo na slozeni osobnich kauci u znamych individui, kteri se prihlasi na cestu vlakem. Mozna, ze by to znamenalo snizene clenstvi, ale kazdy klub by si mel uvedomit, ze chuligani a vandalove mezi fanousky nejsou zadnym prinosem a naopak delaji klubu velkou skodu. Bez takovych by se meli s vdecnosti obejit.

0 0
možnosti
KS

Harry_sportsman

13. 5. 2008 21:16
Steigerwald opět ukázal svou omezenost

Těm, co čtou pravidelně MF Dnes, je autorův totální odpor vůči sportu známý již delší dobu, stejně jako je známé vysoké procento demagogie v jeho článcích. Líčit atmosféru na fotbalových stadionech jako "protofašistické peklo" může jen ten, kdo na fotbale zřejmě v životě nebyl. Ano, někteří fanoušci - zejména Baníku, Brna a Sparty se skutečně chovají jako dobytek a samotný fotbal je ani nezajímá, ovšem troufnu si tvrdit,  že  90  %  lidí,  kteří u  nás  i ve světě  na fotbal  chodí, je zcela normálních.

Nemám nic  proti zřizování nových koncertních síní či galerií (pokud jejich řediteli nebudou "osobnosti" typu Knížáka), ale nemyslím si, že by jejich možná opravdu nízký počet byl způsoben příliš vysokou  státní podporou sportu. Fotbal si je navíc schopen pokrýt většinu nákladů sám a ty vybudované stadiony a hřiště neslouží jen pro vrcholový sport.

0 0
možnosti
KS

Harry_sportsman

13. 5. 2008 21:17
Dodatek:

Co se týče přiloženého foto jakožto "corpus delicti" o otřesném chování

fanoušků: to si snad autor myslí, že kupé,  v kterém by jeli například 

středoškoláci ze  školního výletu, by vypadalo o mnoho lépe ???

0 0
možnosti
FH

Bouše

13. 5. 2008 9:41
Souhlas s autorem

"ČD podstrkují fotbalovým pretoriánům pro ukájení jejich devastačních pudů staré vagony. "

 

Změna jediné samohlásky (o=í) v této větě by poněkud změnila její smysl, ale kdo ví, možná by to v praxi pomohlo. ;-D 

 

0 0
možnosti
JK

babacek

13. 5. 2008 7:38
Špína vlaků a špína sportu.

Velice trefná kritika. R^R^R^

0 0
možnosti
JF

DRJ

13. 5. 2008 6:57
SPORT?

Jaký sport tu probíráte?

Žene se nám sem amerikanizace sportu. Hlavním představitelem je wrestling - mediálně komerční šou.

A blbečkové, co to nechápou, dopadají jako ten chudák.

Tohle nemá nic společného se sportem ani s dopravou!!!

O IQ autora nemíním diskutovat, není o čem.

0 0
možnosti
MM

captain cook

13. 5. 2008 7:11
Re: SPORT?

Jsi uplne mimo misu. Na televizni zapasy (wrestling) fanousci nejezdi zvlastnimi vlaky ozbrojeni prapory a nechovaji se jako vandalove. Divaji se na to doma na gauci, v hospode nebo klubu - krome tech par stovek divaku primo v miste, kde se to nataci.

V clanku se jedna o sporty, ktere maji tisice fanousku jezdici vlakem nebo pochodujicich mestem na zapasy a to je v prvni rade a velmi specificky  fotbal.

Pokud ti vadi amerikanizace sportu, mel by ses predevsim vyhnout amerikanizaci cestiny. Wrestling je cesky zapas nebo v tomto pripade televizni zapas. A nejaka ta "šou" alias show je docela obycejne predstaveni.:-P

0 0
možnosti
RR

rezjir

13. 5. 2008 2:38
Musíme pouze doufat,

že při svém IQ si sám autor uvědomuje, jak je jednostranný. Za prvé ČD nejsou asi povinny vypravovat osobní vlaky s uzamykatelnými dveřmi. Za druhé je tam tabulka Za jizdy ... Dveře se otevírají až po zastavení vlaku. Takže ČD bych z toho vynechal. Fotbal taky, neb čutalisti nemohou za to, kdo jim chodí fandit. A kdyby ti fanoušci nemohli chodit na fotbal, hledali by prostor pro svou agresivitu jinde.

A vzhledem k tomu, že jak ČD, tak fotbal jsou ze hry, tak je ze hry i stát, který obé podporuje, nkoliv tu špínu.

  Za to bych si dovolil konstatovat přímou úměru mezi stoupající slovní agresivitou pana Śteigervalda a fyzickou agresivitou těch výtržníků.

0 0
možnosti