Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Průzkum: S poplatky u lékaře souhlasí jen 12 procent Čechů

Poplatky ve zdravotnictví už fungují téměř půl roku, ale pacienti o jejich přínosu nejsou vůbec přesvědčeni. Jen 12 procent lidí v Česku věří, že jejich zavedení bylo správné. A více než polovina Čechů stojí za názorem, že ve zdravotnictví má být všechno zdarma. Ukazuje to průzkum agentury Median pro MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

spiegel

Na lidovkách je 66% pro poplatky,

 tak kdo dělal tento průzkum? Paroubek? :-P

0/0
30.5.2008 10:49

Tryskomys Muf

Hmmm

Hmmm, soucasna vlada je naprosto neschopna, co se komunikace tyce. Je jasne, ze poplatky jako takove nechce nikdo. Nicmene pokud je zvyseni poplatku doprovazeno prukaznymi usporami ve zdravotnictvi a snizenim celkovych plateb za zdravotni pojisteni (ci viditelnym zvysenim kvality lekarske pece), pak je vse naopak. Ty prinosy se samozrejme neobjevi hned, ale az za delsi dobu. Schopnost vlady vysvetlit srozumitelne sve kroky je proto naprosto kriticka. A zaroven naprosto opomijena.:-/:-/

0/0
12.5.2008 20:34

sir Humprey

že vám takovej pakatel stojí za znemožňování se....

noci rudí :-)

0/0
12.5.2008 20:08

hamoun

Nechápu proč

mám platit zdravotní pojištění a k tomu ještě 30 KČ doktorovi do kapsičky. VZP si za naše pojištění staví paláce vydává pro svoje klienty zdarma naprosto zbytečný časopis ( tuším že se jmenuje) Život pojištěnce a poté je logické, že na proplácení úkonů pro lékaře jí nezbývá dost financí. Chápu jenom poplatek za hospitalizaci v nemocnici, protože i doma člověk musí jíst používat energie apod. Zbytek je podle mého jen vylepšování státních financí ze strany ODS. Stojí to za  (Y)

0/0
12.5.2008 19:53

sir Humprey

Re: Nechápu proč

nejseš Hamoun?

0/0
12.5.2008 19:58

fomacka

Re: Re: Nechápu proč

Je! Hamouni tech 30 korun, aby si mohl koupit bucek (prorostlej) ;-D;-D

0/0
12.5.2008 20:01

sir Humprey

Re: Re: Re: Nechápu proč

čau ;-D

0/0
12.5.2008 20:02

hamoun

Re: Re: Re: Nechápu proč

Radši prorostlej bůček za moje peníze do mýho žaludku než  živit tu lůzu kolem Julínka a toho kašpara Cikrta ;-D ;-D ;-D

0/0
12.5.2008 20:09

fomacka

Re: Re: Re: Re: Nechápu proč

Ja myslim, ze by jsi je na bucek nenalakal ;-)

0/0
12.5.2008 20:56

fomacka

Tak to udelejte tak,

ze kdyz si myslite ze zdravotni pojisteni nepotrebujete, tak ho neplatte. Pak nebudete muset bublat, ze musite platit u doktora 30 korun a kdyz se vam neco stane, tak sahnete do kasicky a vyplaznete treba 30 tacu za zlomenou nohu.......

0/0
12.5.2008 16:00

barbudo

Re: Tak to udelejte tak,

... na zdravotním pojištění máme přeplaceno 30 miliard ...

... tak o čem to žvaníte?

0/0
12.5.2008 19:40

sir Humprey

Re: Re: Tak to udelejte tak,

cože máš? 8-o8-o8-o ;-D;-D;-D

0/0
12.5.2008 19:41

barbudo

Re: Re: Re: Tak to udelejte tak,

... přeplatek na fondu veřejného zdravotního pojištění je 30 miliard ...

... něčemu nerozumíte?

0/0
12.5.2008 19:55

sir Humprey

Re: Re: Re: Re: Tak to udelejte tak,

že ty tam něco máš

noku :-P

0/0
12.5.2008 19:57

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Tak to udelejte tak,

... jsem shora omezen zákonem stanoveným limitem ...

0/0
12.5.2008 20:00

sir Humprey

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to udelejte tak,

což tě dozajista mrzí ;-D

0/0
12.5.2008 20:01

fomacka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to udelejte tak,

Omezen jsi, jenom neni poznad jestli ze zhora, nebo nahore.....

0/0
12.5.2008 20:02

fomacka

Vidite rozdil

 bud v odvadeni vysokych danich nebo v nutnosti si platit extra zdravotni pojisteni a pote 30 korun u doktora? Joooo, my mame to zdravotnictvi zdarma jako za komousu.......Hmmmmm, ale kolik se odvadelo na danich? Aaaaale, uz to neni zdarma? Bylo to pouze predplacene, aby toho mohli vsichni zneuzivat......

0/0
12.5.2008 15:57

Generál Ugarte

S daněmi souhlasí kolik procent čechů?

0/0
12.5.2008 14:25

madqwert

Re: S daněmi souhlasí kolik procent čechů?

s pseudorovnou dani (Y)DS? asi 5% ;-D

0/0
12.5.2008 14:58

mr. Young

Re: Re: S daněmi souhlasí kolik procent čechů?

Co je na ní pseudo? Je to rovná daň. Je to fair. Bohatší stejně ve výsledku platí víc, takže se nemusíte vztekat. I když je to zase krok dál od "všichni máme stejně i když si to nezasloužíme" což Vás asi dost trápí. Zkuste KLDR, tam to prý výtečně funguje.

0/0
12.5.2008 19:37

sir Humprey

Re: Re: Re: S daněmi souhlasí kolik procent čechů?

bavíš se s dementem

0/0
12.5.2008 19:42

lexmark

hmm

A co kdyby pro změnu system nastavili tak, že kdo nechdí k lékaři, tak mu budou peníze podobným způsobem vraceny. No myslím, že by pak nás doktoři hodně rádi objížděli a ptali se po zdravíčku jak, že se máme.R^

0/0
12.5.2008 14:23

vovov

Re: hmm

... řekl mladý, krásný, zdravý a modrý fanatik,  --- ale pozor mladíče, i vy jednou budete starý, nemocný a méně pěkný ... aneb: KDE JSTE VY, BYLI JSME I MY, KDE JSME  MY, BUDETE I VY (pokud se nezabijete při svých zběsilých jízdách na motorce ..)

0/0
12.5.2008 17:32

fomacka

Re: Re: hmm

.....ale pozor mladíče, i vy jednou budete starý, nemocný a méně pěkný...Ale to nikoho nezajima, ze jste stary, nemocny a osklivy;-D To jste na spatnych diskuzich, to musite na "zdravi" ;-D A mladi, nejezdete na tech motorkach............;-)

0/0
12.5.2008 20:00

Vifon

S poplatky bezvýhradně souhlasím!!

Od doby, co se vybírají, není čekárna u mé lékařky plná socek a důchodců!!!:-)

0/0
12.5.2008 14:06

B.A.D.Y.

Re: S poplatky bezvýhradně souhlasím!!

R^

0/0
12.5.2008 15:05

lolek77

Re: Re: S poplatky bezvýhradně souhlasím!!

My jsme těch 12 procent.

0/0
12.5.2008 22:59

A.A.

:-((

Opět žádné překvapení. Lidé mají tendenci myslet příliš povrchně, jen málokdy zachází do detailu věci. Tak např. porodné (jednorázová dávka) má zřejmě vysokou podporu lidu, i když jeho existence je naprosto zbytečná, nesystémová, což prokázaly i demografické výzkumy. Naopak pár korun za doktora v mnoha lidech vyvolává neuvěřitelný odpor, přitom ani netuší, jak je na tom reálně zdravotnictví a jaký skutečný význam tyto poplatky mají.

0/0
12.5.2008 13:49

zab2

Re: :-((

A že ty tušíš, ty kluku?:-)

0/0
12.5.2008 14:22

fomacka

Re: :-((

Lidi jsou zvykli za nic neplatit, komunismus je velmi hluboce zakorenen. I kdyby museli platit korunu, tak budou reptat......

0/0
12.5.2008 16:02

Korsičan

Naše celá rodina

kromě věčně nespokojeného dědy souhlasí ;-D

0/0
12.5.2008 13:30

:-(

S poplatky u lékaře souhlasím, ale

nesouhlasim s jejich vysi. Tricet korun je smesne, zvysil bych poplatek na 300-500 korun. Neplatit za sluzby, je komunisticky prezitek a komunisticka zlodejna. Nic neni zadarmo.

0/0
12.5.2008 13:29

zhulená mánička

Re: S poplatky u lékaře souhlasím, ale

;-D;-D;-D tak to je dobrý,až mě stát přestane nutit platit zdravotní pojištění(cca2000 mesíčně) tak prosim ale do té doby je i tech 30 kč nefér.

0/0
12.5.2008 13:40

Vanislav

Re: Re: S poplatky u lékaře souhlasím, ale

az mi stat prestane z meho zdravotniho pojisteni (cca 12.000 mesicne) platit socky s odvodem na zdrav. poj. 2.000......navic, doporucuji vam dohledat vyznam REGULACNIHO POPLATKU

0/0
12.5.2008 14:29

zab2

Re: S poplatky u lékaře souhlasím, ale

Další doktor. Kdybys radši platil daně a nulejval všechno do odpisů, udělal bys líp, když ti jde tak o veřejné blaho

0/0
12.5.2008 14:24

Vanislav

Re: Re: S poplatky u lékaře souhlasím, ale

hm.....mate zajimave predstavy o lekarich. Pokud nakeho takoveho znate tak ho udejte, pokud neznate tak drzte tlamu. Mam v rodine par lekaru a zadny z nich si nejezdi v Audine jak si ty predstavujes.

0/0
12.5.2008 14:55

Paena

S amatéry

a k tomu ještě českými amatéry,kteří byli nejdále v Horní/Dolní je zbytečná jakákoliv rozumná diskuze.Agentury provádějící t.zv."Průzkumy veřejného mínění" se řídí pravidlem-"Koho chleba jíš,toho píseň zpívej",tudíž o objektivitě těchto paskvilů lze mluvit jet stěží.Leč vážený kancléř Bismark řekl,a to platí i na Vás:"I lidská hloupost je Boží dar"!Rv

0/0
12.5.2008 13:28

Sharkee

moralni autrorita

celticu, ty hajzle, vylez a ja te roztrhnu jako hada!!!5 senatoru KDU pro posouzeni euroustavy nasim US

4 senatori KDU se zdrzeli

ostatni chybi, nikdo nebyl proti :-©;-D

24.04.2008 16:01 madqwert nevhodný příspěvek? vlákno reagovat

0/0
12.5.2008 13:20

Sharkee

Re: moralni autrorita

sorry...patri jinde

0/0
12.5.2008 13:24

ChorcheCh

hm

To už máme 12% lidí kteří mají vrodině doktora ???

0/0
12.5.2008 12:52

Vanislav

Nekdo tu psal, ze stat jde proti obcanum.

1) stat tu neni pro obcany

2)tema obcanama myslite levicaky ze :)

 Ad. bod 1) stat tu neni pro obcany. Stat tu je pro firmy a osoby s kapitalem. Stat musi nastavit takove podminky, aby tyto firmy a sdruzeni firem vydelavaly penize, ze kterych se nasledne zaplati dane a z odvedenych dani se muze cast penez vyclenit na davky a podpory. Opacne to proste nejde. Pokud nekdo ocekava vsechno zadarmo tak mu doporucuji, at prestehuje do nakeho statu, kde vladne komunismus. Urcite se tam budet mit lepe nez tady.

0/0
12.5.2008 12:20

tuccy

Re: Nekdo tu psal, ze stat jde proti obcanum.

Zopakuji odvedle, ad 1), stát je pro občany, ale to neznamená že musí dělat vše podle většinového názoru, naopak by měl být schopný prosadit i nepopulární opatření která jsou v dlouhém běhu prospěšná.

0/0
12.5.2008 12:29

Vanislav

Re: Re: Nekdo tu psal, ze stat jde proti obcanum.

ano, to souhlasim, jen nazor, ze stat tu je pro obcany je ciste srdecni zalezitost. Stat tu ve skutecnosti pro obcany ani byti nemuze. Kdyby tu stat byl ciste pro obcany, tak do dvou mesicu zbankrotuje.

0/0
12.5.2008 12:36

zhulená mánička

Re: Re: Re: Nekdo tu psal, ze stat jde proti obcanum.

to je nesmysl ty statisíce uředníků tu určitě nepracují pouze na dobrém prostředí pro firmy.Stát tu pro lidi je ale jenom když se to hodí tomu u kormidla,jinak s názorem že stát tu není pro občany se dá souhlasit,nicméně by tu pro ně měl být že?:-/;-)

0/0
12.5.2008 13:45

Vanislav

Re: Re: Re: Re: Nekdo tu psal, ze stat jde proti obcanum.

ale vy me porad nechapete. Klidne se muze rikat, ze tu je stat pro obcany, stat se muze i chovat hodne pro-obcansky (rozumej podporovat nizkoprijmove skupiny lidi) ale toto nejde bez nastaveni podminek pro firmy, ktere stat zivi. Kdyby tu byl stat pro lidi a nastavoval podminky pro lidi, tak nam firmy neodvadi zadne dane a doplati na to nejvice zrovna ty, ktere stat mel v planu podporovat.

0/0
12.5.2008 14:58

Sunny29

12%?

To se ptali jen důchodců, komančů a v Liháči. Těch 12% náhodných pár chodců....:-P

0/0
12.5.2008 12:15

imax

proč to mažeš?

8-o jseš normální?:-/

0/0
12.5.2008 11:37

madqwert

poplatky jsou jen kourova clona

pred tunelem na 220 miliard verejneho zdravotniho pojisteni :-©;-D

0/0
12.5.2008 11:24

Sharkee

Re: poplatky jsou jen kourova clona

Dvouletá zkušenost ze sousedního Slovenska potvrzuje oprávněnost návrhu paušálních poplatků pro přiměřenou regulaci poptávky po zdravotnických službách a pro větší zainteresování pacienta. SNK Evropští demokraté navrhují nízké povinné paušální poplatky (mohou být hrazené hotově, nebo je lze pokrýt z připojištění v individuální pojistné smlouvě):

- poplatek za návštěvu ambulantního lékaře ve výši cca 30 Kč (příjem zdravotnického zařízení)

- poplatek za některé služby při hospitalizaci (strava, teplo, prádlo, vodné a stočné atd.), cca 80-100 Kč/lůžko a den (příjem zdravotnického zařízení)

- poplatek za recept při vyzvednutí léků v lékárně ve výši 20 Kč (10 Kč lékárna, 10 Kč pojišťovna)

- poplatek za zdravotní dopravu mimo rychlé záchranné služby (2 Kč/km – příjem přepravce)

0/0
12.5.2008 11:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.