Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pět motorkářů v sobotu nedojelo, umíralo se víc než před týdnem

Druhý "prodloužený víkend" letošního května ještě neskončil, ale už je jasné, že na dopravní nehody bude horší než ten minulý. Od čtvrtka do soboty zemřelo nejméně čtrnáct lidí. Před týdnem jich bylo 12, ale za čtyři dny. Jen tuto sobotu nedojelo do cíle pět lidí na motocyklu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dan..

V r.1947 proběhla v Tokiu tajná schůzka.

Téma bylo jen jedno, snížení počtu Evropanů a následné obsazení jejich území. Byli pověřeni čtyři pánové, kteří měli něco vymyslet.

Zde je jejich seznam: p.Yamaha, p.Suzuki, p.Honda a p.Kawasaki. Prý snad na něco přišli....

0/0
27.8.2008 20:13

tenisovejloket

nojo, no

ale orgány jsou potřeba, že:-/

0/0
27.8.2008 19:57

Jenda.Pracka

Diskuze na téma.

Jak správně nabrat motorkáře aby se vám nic nestalo?

Já jsem toho názoru, že takového motorkáře v protisměru je nejlíp nabrat rohem auta. Nikoli prostředkem protože pak vám rozbije čelní sklo a máte ho v kabině. Rohem je to podle mne nejbezpečnější protože vás částečně chrání střešní sloupek a motorkáž vám přes střechu přeletí. Sice to odnese auto ale střešní sloupek vás trochu chrání i když jestli vydrží náraz motorkáře to nevím.

Nejlíp je vzít ho trochu bokem, jenže to je dobrá teorie ale v praxi je to těžko provést. Když vy jedete padesát a motorkář proti vám stopadesát je málo času na nějaký manévr.

0/0
27.8.2008 18:54

retkini

jsou motorkáři a motorkáři

jedni dodržují předpisy,jízdu si užívají prostě do pohody.druzí hledají adrenalin,ohrožují sebe i ostatní,nedodržují předpisy.těm druhým vzkazuji : jen dál a houšť,ale zůstaňte tam jen sami.dejte to do stromu,pod kamion. do zdi, pilíře atd.Takový kecy o zkušenostech a vyježděnosti,tak s těmi jděte k šípku. Pár těch vyježděných jsem kdysi taky znal a kde jsou.Jeden dement na vozejku a dva už to mají za sebou.a všichni zkušený

0/0
12.6.2008 10:46

Dominika-db

:(

Pořád se tady dohadujeme, jestli motorkáři jsou nebo nejsou ti špatní, ale myslím, že ti, kteří tady říkají, že to jsou vypatlaní debilové, že si smrt zaslouží, tak asi nikdy nepoznal bolest když ztratil někoho blízkého a na jednu stranu ti to přeju zažít, když ti zavolá člověk a řekne, umřel ten a ten a slyšíš jen hroové ticho a pak pláč... tímto asi radši tuhle debatu ukončím, házíte nás do jednoho pytle, ale je zvláštní, že se každý den dějou nehody a smrťáky v autech, když auto srazí na přechodu malé dítě a pak ještě ujede, ale to je asi normální, to jen motorkáři jsou ti špatní... to mě mrzí asi nejvíc, že nikdo tady není tolerantní, sama jezdím v autě i na motorce tak vím jak to chodí na silnicích... jinak kdyby jste chtěli vidět jak to skutečně je s nehodama, stačí se jen podívat na policejní statistiky z minulých let.

0/0
13.5.2008 19:42

kumi43

Re: :(

dobře jen se podívejte jak narostl počet motorek na silnicích ,nelze srovnávat roky zpět ze skutečností to je jako počítat jablka a hrušky a výsledkem je brambor....v minulých letech stál rohlík taky 30haléřů....

0/0
13.5.2008 21:23

Dominika-db

Re: Re: :(

tak to narostl nejen počet motorek, ale i aut...  proto nechápu vaší reakci. A nevím proč lidé, kteří neví jaký to je jet na silnici na motorce, tak proč soudí... zkuste si to sami a pak na nás teprve házejte špínu, hlavně si uvědomíte jak se chová okolní svět... není to jen ze strany motorkářů, ale všech účastníků, záleží na jednotlivci né na skupině.

0/0
13.5.2008 21:57

individual

Re: :(

Porad dokola opakujes tu svou, ale vyvazeny a nestranny nazor to podle mne neni. Pochopitelne, ze nelze pausalne odsuzovat vsechny motorkare a naopak vsechny ridice aut povazovat za vzorne - to je nesmysl.

Ale ruku na srdce: jaka je pravdepodobnost, ze kdyz se za tebou objevi motorkar, ze te voprasi nebo mine nepredstavitelnou rychlosti v porovnani s pravdepodobnosti, ze to same udela za tebou jedouci auto?

A nezbyva nez zopakovat, ze pokud se nekdo nekde riti rychlosti daleko za povolenym limitem a na / za hranici toho, co dana silnice dovoluje a vlastni chybou nezvladne rizeni (a je uplne jedno, jestli ma pod sebou masinu, auto nebo treba nakladak), neda se rict nic jineho, nez ze ma, co chtel. Kazdy sveho stesti strujcem.

0/0
14.5.2008 8:57

pvl1

Vůbec to není problém motorkáři - autaři

Spíš mladí namachrovanci - řidiči. Jak mezi autaři, tak mezi motorkáři.

0/0
13.5.2008 15:10

tenisovejloket

Re: Vůbec to není problém motorkáři - autaři

R^R^ přesné

0/0
13.5.2008 19:59

Tittan

ještě něco

Co se týče nelichotivých statistiky mrtvých motořkářů versus mrtvých autařů : je třeba si uvědomit, že sice motorek jezdí mnohem méně než aut a že počet mrtvých motorkářů je tedy procentuelně větší, ALE! Motorkář je na smrt o mnoho procent náchylnější než typan v jeepu za 8 airbagama. Asi tak. Dá se říct že prakticky každý pád motorkáře má za následek nějaké zranění :-(

0/0
13.5.2008 14:57

Dominika-db

Re: ještě něco

Ano a ještě malý dodatek, že z větší části za nehody motorkářů a následně jejich smrt může řidič automobilu, který nedá přednost, z menší části tu máme vlastní chybu... ale ono je to už opravdu jedno, někteří si myslí, že jsme všichni stejní a proto to dopadá tak jak to dopadá, jinak k tvé včerejší jízdě :) taky jezdím přes obec 50km/hod a máš pravdu, že některé řidiče automobilů a kamionů to značně rozčiluje, takže jaká je pravda o tom, že my jsme bezmozci?;-D

0/0
13.5.2008 15:03

individual

Re: Re: ještě něco

Moc se o to sice nezajimam, ale osobne ohledne nehod motorkaru casteji zaznamenavam zpravy o tom, ze jel neprimerenou rychlosti, nezvladl stroj, vyjel do protismeru atd. nez ze by predpisove jedoucimu motorkari nekdo nedal prednost.

Vychazis z nejakych konkretnich statistik?

0/0
13.5.2008 16:35

kumi43

Re: Re: Re: ještě něco

plně souhlasím s Vámi statistiky hovoří jasně to jen tady od nějaké dominiky pořád slyším že auta nedají motorce přednost a jediné co umí je jen všechno svalovat na řidiče aut tahle debata je fakt nechutná..

0/0
13.5.2008 16:56

Tittan

Je to v lidech

Nadruhou stranu neuznávám příliš rychlou jízdu na motocyklu ale

bohužel, kdo někdy na něčem silnějším jel, ten ví, že se prostě někdy

ty koně udržet na uzdě nedají. Myslím že každý někdy jel i v autě rychleji než co bylo dovoleno, spíš bych řekl, že naprostá většina aut jezdí rychleji než je dovoleno. Jen to není tak vidět, ptže většina aut tak rychle jako motorka nejede. Co znám lidi s rychlými auty, jezdí jako prasata taktéž. Na motorce by se zabili v první zatáčce. Je to v lidech, to nikdo nezmění.

0/0
13.5.2008 11:32

Tittan

zkusil jsem to :-)

Tak jsem včera zkusil jet dle předpisů jak tady spousta lidí píše : v obci jsem jel opravdu 50 > nalepil se zamě okamžitě borec s autem tak metr, kdybych vzal za brzdu, skončím mu pod kolama. pak mě naštvaně předjel a v autě na mě mával že jdem debil a že mám jet vpravo (to opravdu není bezpečné s ohledem na vyskakující zvířata, chodce nečistoty a nerovnosti) pak jsem se vcelku bavil mimo obec jsem jel 90 a předjelo mě nespočet aut. Hodně jsem se bál, ptže většina si dala odemě minimální boční odstup. Byla to jízda kterou už nikdy nebudu opakovat a budu raději jezdit tak, abych si sám určoval kdy a za jakých podmínek budu předjíždět, neboť spousta  lidí v autech neberou ohled na řidiče motocyklu...

0/0
13.5.2008 11:28

johnnyhabasko

Kdo jezdi rychle je uchylak a exhibicionista!

Myslim ze vetsina motorkaru jsou samolibi idioti co si hrajou na Easy Rider neboco, machrujou, nezvladaj jizdu a hlavne ohrozujou ostatni ucastniky provozu. Kazdou chvili potkavam nejakyho hovada pro kteryho je normalni predjizdet pres plnou caru a dodrzovani rychlosti je pro nej naprosto cizi pojem. Lidi, uz se proberte!!:-(

0/0
12.5.2008 23:59

individual

Re: Kdo jezdi rychle je uchylak a exhibicionista!

Hlasim se jako jeden z onech uchylaku a exhibicionistu. Nejezdim sice na motorce, nepredjizdim pres plnou caru ani v neprehlednych usecich, nemachruju a nepamatuju si, kdy jsem naposledu nekoho svou rychlou jizdou omezil nebo dokonce ohrozil, ale obcas jezdim rychleji, nez je povoleno (ne v obci, tam zasadne rychlost dodrzuju).

Nemam sice motorku, ale stredne vykonne auto (160 k, 250 Nm), se kterym obcas jedu rychleji, nez je povoleno - a tudiz jsem uchylak... :D.

Vubec neni treba brat v potaz kde a za jakych podminek jedu rychle - to se proste nesmi a basta fidli.

0/0
13.5.2008 11:25

Tittan

Re: Re: Kdo jezdi rychle je uchylak a exhibicionista!

OMYL: nejsi uchylak, Uchylka je totiž něco, co se vymyká naprosté většině. Ten kdo nejel nikdy rychle kde to není dovoleno tak buďto včera udělal řidičák nebo nevím :-) Znáte někdo někoho takového?

0/0
13.5.2008 11:36

individual

Re: Re: Re: Kdo jezdi rychle je uchylak a exhibicionista!

Souhlasim s tebou. Ale podle autora puvodniho prispevku uchylak jsem, pac jezdim rychle. On  to ma takhle jednoduche....

0/0
13.5.2008 12:04

Tittan

Re: Kdo jezdi rychle je uchylak a exhibicionista!

Ja sem taky byl vzdycky zastance ze Rossi nebo Schumacher je uchylak ;-)

0/0
13.5.2008 14:23

Dominika-db

Reakce na pár blbců

Ahoj, taky se zapojím do diskuze jako zástupce právě těch motorkářů, takže co se týče ježdění na dálkové světla, taky tak jezdím, za prvé když vyšel nový zákon že všichni musí svítit tak automaticky motorkáři přestali být vidět, proto řešíme variantu s dálkovými světly, myslím, že když svítíme za dne, tak Vás co si na to stěžujete nemůžeme oslňovat, to je prostě blbost... nechci se tady nějak zastávat motorkářů, někteří opravdu jezdí jak hovada, ale to se týče i lidí v autě atd... a to, když nám při předjíždění vjedete do prostředku aby jsme vás nemohli předjet, protože se to dotýká vašeho ega, minulý rok mě nějaký blbec v Praze na jižní spojce natlačil na svodidla, ale asi si neuvědomujete, že když v rychlosti 80km/hod spadneme z motorky tak nás to "bolí" mnohem víc než vás v autech... a nejvíc mě štve, když nějaký motorkář zemře a nějaký kretén tady mluví o tom, že si to zaslouží a že je to dobře, v 86% za to nemůže motorkář, ale právě že člověk v autě, který většinou nedá přednost..

0/0
12.5.2008 19:00

barbudo

Re: Reakce na pár blbců

... takže používáte dálková světla úmyslně?

0/0
12.5.2008 19:06

Dominika-db

Re: Re: Reakce na pár blbců

Koukám, že tady asi někdo nepochopil podstatu, proč svítíme dálkovýma světlama... není to tím, že by jsme Vás chtěli nějak oslňovat, protože Vás stejně neoslňujeme během dne, ale tím, že jinak nejdem vidět, proto používáme dálkový... je to pro naši tedy i pro vaší bezpečnost...

0/0
12.5.2008 19:19

kumi43

Re: Re: Re: Reakce na pár blbců

nesouhlasím a asi jsem taky teda blbec ,dálkové světla vyhláška na denní svícení nezná tak tu neklamejte lidi,kdyby jste jezdili dle předpisů mimo obec 90km/h a v obci 50km/h bylo by Vás i tak vidět tohle je jen hloupá omluva Vaší neohleduplnosti,nevím jak by tohle vypadalo kdyby si to řekli i řidiči aut....

0/0
12.5.2008 19:45

Dominika-db

Re: Re: Re: Re: Reakce na pár blbců

ach jo... hlavně, že vy jezdíte v obci 50 a mimo 90, promiňte, ale tohle skoro nikdo nedodržuje... vím jak to na silnicích vypadá. jen mě vadí to, když tady někdo říká, že vás motorkáři s dalkovými světly oslňují, co je to za blbost? Dálková světla přes den nemohou nikoho oslňovat... pořád tady urážíte motorkáře jak jsme bezohleduplní, ale proč tedy statistiky mluví jinak? Proč za většinu úmrtí motorkářů může fakt, že do nich narazí auto,nedání přednosti atd??? má někdo vysvětlení? ČR je na to asi nejhůř, protože bohužel, řidiči motorek, osobních aut a náklaďáků k sobě nejsou tolerantní, jak už tu někdo napsal, tak hodněkrát je v tom jen čistá závist a někdy i mužské ego si dokázat to, že nějaký motorkář ho nemůže předjet... buď budeme všichni tolerantní nebo to bude ještě čím dál tím horší, protože co se týče trhu s motorkami tak to jde čím dál tím výš a výš...

0/0
12.5.2008 20:06

kumi43

Re: Re: Re: Re: Re: Reakce na pár blbců

pokud si myslíš že tím nikoho neoslňuješ tak je vidět že jsi to nikdy nezažila ,dej si zlepšovák at Vám dělal jen dálkový světla, nebo se považuješ za něco  nebo někoho kdo nemusí dodržovat předpisy?? co třeba jezdit křižovatkou na červenou?? to by jste taky byli určitě vidět přemýšlej o tom ...já jen přemýšlím jak by to vypadalo kdyby tak přemýšleli i ostatní třeba kaminy by mohli houkat aby byli vidět ,ostatní svítit směrovkami a cyklisti třeba mávat rukama nééé supr do vlády s tebou tohle fakt nemá cenu...

0/0
12.5.2008 22:17

kumi43

Re: Re: Re: Re: Re: Reakce na pár blbců

jinak pokud si opravdu myslíš že Vám ubližují řidiči aut tak si přečti článek nad tou to diskuzí a zamysli se nad tím co tu píšeš na obranu motorkářů a uznej adekvátní kritiku vycházející z praxe a hlavně z reality což přesně vystihují tyto články kde je popsáno jak došlo ke smrti všech pěti motorkářů... jedni vledou do protisměru ve vysoké rychlosti ,druzí si zas nevezmou ani přilbu a hrají si na kaskadéry ve městě atd..jo druzí se kritizují vždy líp ,ale co tak si sáhnout do svědomí???

0/0
12.5.2008 22:36

tVilém

Re: Re: Re: Re: Re: Reakce na pár blbců

Co je to za hloupý argument : "hlavně, že vy jezdíte v obci 50 a mimo 90", tohle když si řekne každý, tak tu máme anarchii.  Začínám u sebe a jdu příkladem, tedy jezdím ohleduplně a jezdím "čitelně", tedy tak, aby ostatní věděli včas, co hodlám dělat. Používání dálkových světel ve dne je pouze výraz arogance: "tady jsem já a jedu, všichni mi uhněte z cesty!"  Na dálnici podle toho poznáte v autě arogantního blba, který jede hlava nehlava.  Znal jsem jednoho panáčka, který měl pod zadkem dvě kola a silný motor. V sobě hodně "paliva" a spoustu sebevědomí. Zabil se na přejezdu o projíždějící vlak. Chvíli předtím přemlouval slečnu, aby s ním jela. Odmítla a zachránila si život.

0/0
13.5.2008 12:48

barbudo

Re: Re: Re: Reakce na pár blbců

... doufám, že mou obranu budete považovat za přiměřenou ...

... bude to pro mou bezpečnost ...

0/0
12.5.2008 19:51

RmN321

Re: Re: Re: Reakce na pár blbců

Domi radši už to neřeš. Nás může pochopit jen další motorkář nebo slušný a ohleduplný člověk. Musíme se smířit s tím, že pro valnou většinu lidí v téhle diskusi budeme naprostý nemorální, vypatlaní debilové bez mozku a to jenom pro to, že jezdíme na  motorce. ;-(

0/0
12.5.2008 20:13

Dominika-db

Re: Re: Re: Re: Reakce na pár blbců

Asi máš pravdu, nemá to cenu řešit, když má někdo svou hlavu tak ho o ničem jiném nepřesvědčíš. Musíme se smířit s tím, že jsme bezmozci, vypatlaní, arogantní, ignoranti, kteří všichni do jednoho jezdí rychle, dělají naschváli a ti ostatní co jezdí v autech a v jiných dvoustopých vozidlech jsou svatí a nikdy za nic nemůžou... my jsme vrahové... ale to když ohrožují nás v autech tak je to v pořádku...jinak hodně najetých km v sezoně 08 :)

0/0
13.5.2008 9:38

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Reakce na pár blbců

... veřejné komunikace slouží k přepravě osob a zboží ...

... ku hraní slouží hříště a ostatní zařízení k tomu určená ... hmm ...

0/0
13.5.2008 10:43

Dominika-db

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reakce na pár blbců

Koukám někdo s vysoce vyvinutým IQ

0/0
13.5.2008 15:00

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reakce na pár blbců

... též mne jímá pocit, že Vaše IQ nebude nijak oslnivé ...

0/0
13.5.2008 16:58

logar

Re: Re: Re: Reakce na pár blbců

chápu vaše dálková světla zcela jednoznačně. Jste arogantní, zakomplexovaní a strachem přiblblí chudáci. Jezdit rychle bez arogance máte strach a pomalu se stydíte. To je dilema!

0/0
12.5.2008 22:46

gagaryn

Re: Re: Re: Re: Reakce na pár blbců

hm

0/0
3.7.2008 14:09

individual

Re: Reakce na pár blbců

Ahoj. Jsem 'plechovkar', motorku jsem nikdy nemel, v aute si obcas 'zablbnu' v mezich, jak to se 160 konovym 250 Nm autem jde. Jedine vedome prestupky, ktere v aute delam, je nedodrzeni rychlosti mimo obec a na dalnici, pokud to podminky a provoz dovoli.

Sviceni dalkovejma za jasnyho dne me osobne nejak nevytaci a chapu ten argument, ze oproti autum mala motorka je tak lip videt. Asi bych se jako motorkar ridil tim, jestli na me treba protijedouci auta blikaji - pokud jo, dalkovy bych vypnul.

Co se tyka nesmyslne urazeneho ega automobilistu, tak nechapu pohnutky takovych ridicu. Kdo chce jet rychleji nez ja, at jede, pokud me tim neomezi / neohrozi, at uz sedi na motorce, v aute nebo na letajicim koberci.

K rychlosti: pokud se nekdo ze sve vule po verejne komunikaci riti 200 km/h, nezvladne diky sve chybe rizeni a zabije se, neni to nic jineho nez jeho blbost a neda se na to rict nic jineho nez dobre mu tak - at uz jel na motorce nebo na / v cemkoli jinem.

0/0
12.5.2008 21:46

saldo

A na závěr -

Prostě s určitou výjimkou poměrně slušně jezdících čoprařů a krujsrařů

je to silniční verbež a často je o život je na silnici potkat.

0/0
12.5.2008 12:50

saldo

Také přispěji s troškou do mlýna a předem uvádím,

že mám dva syny a každý má jednostopé žihadlo. Jeden Hondu Fireblade 1000 RR, druhý Suzuki SV 1000. Mají už ale dost po pubertě a rodiny, takže se snad krotí. Zato vidím a slyším jak jezdí na těch brusech jiní. Že nejezdí podle pravidel je evidentní a bylo to tady nejednou napsáno. Že jezdí nedovolenou a nepřiměřenou rychlostí je taky dobře známo. Že předjíždějí i v nepřehledných zatáčkách a leckdy i zprava je rovněž fakt. Že se v kolonách cpou kam to jen trochu jde to jsme zažili jistě všichni. No pokud nikoho neohrozí, je mi to v podstatě jedno, jen se ušklíbnu a procedím mezi zuby něco o pubertálním blbečkovi. Co mě ale štve nejvíc je jejich nesmyslné vytáčení motorů do nejvyšších otáček na nízké převodové stupně na 100 metrových úsecích mezi dvěmi křižovatkami. Samozřejmě za patřičné zvukové kulisy různých "laďáků", ze které jsou snad unešeni jen oni sami. Ne tak ti, kteří bydlí kousek vedle. Navíc si zbytečně ruinují pajšl motoru. který stejně moc nevydrží.

0/0
12.5.2008 12:50

3x pro pravdu zabanovany astatic

Nedávno, trasa Děčín ---> Česká Lípa...

V Benešově jsem jel kolem tří motorkářů stojících u křižovatky. Kousek za Benešovem mě předjížděli. Úzklá, klikatí silnička. Z jedné strany potok, z druhé škarpa, místy lesík, jinde skály až ke škarpě. Dva idioti mě předjeli vcelku vysokou rychlostí v zatáčce a než jsem se vzpamatoval jak kolem mě prolítli tak ten třetí megaidiot mě předjel zprava!!!

Po asi dvou kilometrech je propadlá silnice do potoka. Je tam semafor a jezdí se střídavě jedním pruhem. Ti tři tam kupodivu stáli. Měli jsme červenou. Ale v momentě, kdy začala z protisměru jezdit auta, tito tři magoři se rozjeli a jeli proti autům.

Takovým kreténům fakt jen hodit klacek do předního kola. Nic víc. Ideální by bylo, kdyby četníci jezdili v neoznačených autech a motorkách. Všechno točit/fotit a sbírat řidičáky a motorky. Jinak se takových hovad nezbavíme a než se zabijou sami, to bude trvat dlouho.

0/0
12.5.2008 11:47

Botanix

Je to jenom testosteron..

Jsem autař. na mašině jsem jezdil kdysi (10 let zpět). Nebudu ale přece dělat naschvály motorkářům jen proto, že jim závidím, nebo si potřebuju něco dokázat...Znám motorkářů několik (kluci kolem 30 let, někteří silnice, pár z nich choppery) a vím, že někteří z nich jako prasáci jezdí (a přiznávají to) a jiní ne. Já v autě spíš vždycky uhnu když vidím mašinu, někteří mávnou, něktří ne, ale co. Taky jsem párkrát narazil na K0K0TY, kteří se na mně lepili v nepřehledných zatáčkách, případně to poslali mezi mně a náklaďák do zácpy cca 50-70 km/h a prostě věří, že uhneš.. Sem na takový šašky nasranej, ale spíš bych si vychutnal osobní kontakt někde na pumpě než ho kvůli takové kravině sejmout.. No ne? Obecně je na našich cestách hodně řidičů co z toho dělají závody a předjetí považujou za osobní urážku... a to platí i pro jednostopé i pro auta. Mašiny (a auta) bez značek - to jsou jen srabi s malým měkkým "i", nic víc :) Tak hezkej den a lehčí pravou (nohu v autě, ruku na mašině)..

0/0
12.5.2008 9:55

logar

Re: Je to jenom testosteron..

To, že někdo přizná, že jezdí jako prasák z něj menšího prasáka neudělá. Řada z nich se s tím přímo chlubí.

Souhlasím s tebou a při kontaktu s motorkáři se chovám se stejně jak popisuješ. Nevadí mi nic, než otevřená agrese.

Když ale potkám arogantního kreténa s dálkovým světlem, tak se opravdu musím ovládat silou, abych mu to nepřistrčil. Mám na to alergii. Zatím se mi daří.

0/0
12.5.2008 11:26

Bratus

Stejné

Bezohlednej řidič motorky je stejně tak nebezpečný jako bezohledný řidič osobáku nebo kamionu. Když někdo jezdí sobecky a nepředvídá to, co by mohlo nastat a myslí jen na to, jak mu to teď jede, tak stačí malé zaváhaní s fatálními důsledky. Skoro denně jezdím po "sedmičce" na Prahu a zpět a těch "blbů" bez ohledu na čem jede, tam potkávám hodně. I ten nejlepší řidič může vinou malé nepozornosti udělat chybu. Pak je na druhých, aby s tím počítali...

0/0
12.5.2008 9:36

mafra_fan

já si myslím,

že po přelakování těch policejních vraků se situace na českých silnicích dramaticky zlepšíR^

0/0
12.5.2008 9:19

mafra_fan

na tý fotce je

jeden z návrhů Kaplikiho flusance?8-o

0/0
12.5.2008 9:17

logar

hm,hm

Tak se pěti adrenaliňákům splnil životní sen a skončili podle svého. Chce to plnej knedlík, dálkový světla a v zatáčce pokračovat ve směru tečny. Blahopřeji!

0/0
12.5.2008 8:17

__XXXX___

Pan ministr...

...zatím vůbec ale vůbec nic neudělal. Slíbil nakoupit auta, slíbil nakoupit motorky, slíbil, že policie bude "pomáhat a chránit".  2 roky po volbách je všechno při starém, akorát auta budou stříbrná. Policie není vidět, vím to - jezdím denně do práce 35 km. Nikdy jsem neviděl policejní hlídku, která zastavuje auta. Proč policie při honičce s motorkou nezalarmuje okolní hlídky a nezatarasí dopravu na silnici? 2-3 auta by stačila a piráti by byli pochytáni. Při opakovaném přestupku jim zabavit motorku a byl by pokoj...Ale v Českopirátstánu to nejde....:-©[>-]Rv

0/0
11.5.2008 21:47

BigEd

Re: Pan ministr...

proč policie při honičce na dálnici nespolupracuje s kamioňákama? ti zatarasí cestu a fízl i s ochcávkou zvítězí.... mají přece vysíračky,ne?

0/0
11.5.2008 22:00

prasák-reloaded

hele

Já vám hoši nevím, ale já tedy balím holky na klidnou rodinnou jízdu ve svém voze škoda. Taková žena pak cítí, že ji stejně jistě provedu životem, a padá mi k nohám. R^;-D

0/0
11.5.2008 21:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.