- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co budou dělat pražský taxikáři? Z letiště do centra vezou hodně lidí,že?Chudáčci taxikáříčci.
tak o ně se nebojím. Stále se najdou kvanta lidí, co radši pojedou taxíkem. Včetně drtivé většiny turistů.
No ja si myslim, ze nejlepsi by bylo zajet se kouknout do Singapuru jak ma vypadat, ne jak by mohla.
takle si představuju rychlovlak http://youtube.com/watch?v=VuSrLvCVoVk
že by s ní nemohli jezdit baníkovci ...
A co takhle ...vest trat z Jence pres letiste severne kolem Nebusic do kratkeho tunelu pod Podbabou na budouci st. Nadr. Podbaba, odkud uz vede trat smerem na Nadr. Holesovice, Nadr. Liben i Hl. Nadrazi. Na druhe strane, by slo trat vest z Jence kolem Chyne, Rudne a Reporyje a napojit ji na trat Beroun-Smichov. Na Letisti by tak mohli zastavovat nejen primestske S-linky, ale i nektere vlaky IC a EC.
Stanice Letiště Ruzyně nebude "průjezdná" prostě proto, že při stavbě Terminálu Sever 2 nebyli zrealizovány některé předstihové stavby... ...tedy alespoň podle vyjádření lidí, kteří to mají na starost. A to je u vlaků IC, EC nebo ICE (v budoucnu) celkem problém. Ty tak trochu potřebují průjezdnou stanici, když Ruzyně nemá být stanicí "výchozí"...
ale kdo bude provozovatelem této trati? Jestli ČD, tak to bude vypadat ale úúúplně jinak: "Na zastávce obklopené zelení postávají lidé, kteří tu čekají na OPOŽDĚNÝ spoj nebo tu jen procházejí a odpočívají lidé, kteří už jen doufají, že vlak někdy přijede."
Všeználek promluvil, víš co? Raději nic neříkej, bude to tak lepší!
Je mi úplně jedno, jestli to bude metro nebo vlak. Jestli povede nahoře nebo pod zemí. Jedna nebo dvě koleje. Ale jako člověk, který cestuje na Ruzyni z Moravy nikdy nemůžu souhlasit, aby se jezdilo z Masarykova nádraží. Protože v tu chvíli pro mě bude rychlejší klasicky na Hlavním nádraží sednout na metro, přijet do Dejvic a pak autobusem, než s kufry přebíhat z Hlavního nádraží na Masarykovo. Tohle mi přijde jako velké sobectví od lidí z Prahy vůči zbytku republiky.
hezké, takže peníze na zdvoukolejnění trati Zlín-Otrokovice, potažmo ani na dálniční přivaděč opět nebudou.. Vždycky se najde nějaká větší priorita, ale my jsme už zvyklí, Zlínský kraj má celých cca 10km dálnic a to teprve asi 3 roky.. To je ta závist, když si chtěl už Baťa (!!!) postavit dálnici na Slovensko sám za vlastní, tak mu to raděj nepovolili.. a ten truc vydržel až do dneška...
Řekněte si o peníze v Brně,když mají na nesmyslné přesunutí nádraží...
Když jsem jezdil z Václaváku na letiště trvalo mi cca 28 minut čisté jízdy (A + 119) s přestupama a s čekáním to bylo 30 - 35 min. To asi těžko ta nová dráha zvládne.
Pokud by se jen racionálně prodloužilo metro A Kulaťák, Červeňák, Šárka, Dědina, SL a NL, bylo by to nejlevně a cesta z NL ke Koňovi by trvala tak 20 min a jelo by se přes historické centrum Hrad, Staré město, kam by bylo spojení ještě rychlejší. Praha by měla suvereně nejrychlejší spojení letiště s centrem MHD, že by taxikáři přišli na buben.
Někdo si chce však zhodnotit své pozemky na úkor daňových poplatníků a tak neustále vymýšlí 3,14_čoviny
Metro na letišti bude v roce 2018 - tedy spolu s Olympiádou. Nechci nic říkat, ale drážní koridor spíš pozemky znehodnocuje, protože nikdo nechce bydlet u vlaku. Vím to, protože se na Buštěhradskou dráhu koukáme z okna :).
Dokud to tak daňový poplatník nechá, tak si "oni" budou dělat co chtějí :)
A platit to buidó Brňáci..No nemakačenka z Prahy těžko, a Kladeňáci nemají ani na recepty u dochtora.
Fando v Praze je nejnižší nezaměstnanost v republice a Brňáci? Ti musí našetřit minimálně 20 miliard na přesun jejich nádraží,aby zhodnotili ty dobře nakoupené pozemky
vyborny napad, ktery mel byt realizovan uz davno!
jenom dle mne ma tento projekt dva hacky: 1. ve vizualizacich vypada rychlodraha uplne fantasticky - pocita se vsak s faktorem ceskeho cloveka? uz vidim tydny nemyte plochy sklenenych tunelu, stupidni graffity vsude, kde to pujde, devastovane vlaky souprav. 2. je potom jeste nutne, investovat dalsi desitky milionu do vystavby metra na letiste?
on ten projekt taky dávno už realizovaný být měl, kdyby dlouhá léta Praha 6 a různé občanské iniciativy neblokovaly stavbu a odmítaly hledat řešení. Viz severní část pražského okruhu a dlouholetý spor se Suchdolem (Praha 6 trpí a Suchdolští mají pocit, že jsou kingové světa). A co vím, tak v případě stavby této železnice by se metro na letiště neprodlužovalo (aspoň ne v blézké budoucnosti)