Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vlček a Kubera chtějí změnit platy zákonodárců, výplatnice ale neukážou

Jaroslav Kubera z ODS a Miloslav Vlček z ČSSD chystají změnu v platech zákonodárců. MF DNES je proto oslovila, aby se podívala, kolik peněz skutečně dostávají a na co je mohou využívat. Zatímco někteří zákonodárci neměli problém výplatní pásku ukázat, Kubera i Vlček se o penězích bavit odmítli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

netssurfer

U voleb me uz nikdo nikdy neuvidi,

tyhle nenazrance podporovat nebudu.Jak se dostanou ke korytu,vidi jen to jak si co nejvic nahrabat a je jedno jestli jsou cerveni nebo modri,jsou to proste cesky pra*ata :-©

0/0
10.5.2008 10:13

rastafarianec

To je řiť

máme šikovné poslabce, ti už evropu dávno dohnali, co se platů týče ;-D

0/0
10.5.2008 8:21

:-(

Mali zavistivci...

Primereny mesicni plat zakonodarce cini v normalni evropske zemi kolem 180.000-250.000 Kc (prepocteno).

0/0
10.5.2008 0:24

StanleyP

Re: Mali zavistivci...

Ale, jaké jsou průměrné měsíčné platy ostatních obyvatel v "normální evropské zemi?

0/0
10.5.2008 0:34

fleret1

Re: Mali zavistivci...

v normalni evropske zemi zcela urcite,pane - to mate pravdu - jenze po precteni clanku dojdete k zjisteni,ze zde se jedna o CR,takze vas komentar je naprosto mimo.

0/0
10.5.2008 1:53

halv

Re: Mali zavistivci...

bud jste mimo mísu a nebo poslanec.Takovéhle srovnání může udělat jen poslanec nebo vůl vyberte si

0/0
10.5.2008 8:50

netssurfer

Re: Mali zavistivci...

my nejsme v normalni evropske zemi (Y)

0/0
10.5.2008 10:15

Anquell-13

Re: Mali zavistivci...

ČEMU přiměřený?...:D

Pouze to znamená, že tam měli poslanci zřejmě déle času na to si pod sebe nastlat. Přiměřenost nevidím. Protože zodpovědnost nevidím. U velkých společeností jsou top manažeři placeni především za to, že nesou odpovědnost za následky. Ale poslanci, a věřím že nejen čeští a také, že ne menšina, nesou odpovědnost jenom za sebe, protože po volbách - kdoví co bude po volbách...:D. Směju se, protože mi přijdou jejich výroky naprosto absurdní. Čest vyjímkám!

0/0
10.5.2008 11:21

Blbec z Xenemunde

<>

desetitisíce tunelářů, budižkničemů a bezpáteřních lumpů jsou daň za pseudodemokracii a přebarvení komunistů do kapitalistického hávu ....ps.. -volím radikály, už ne ODS

0/0
9.5.2008 22:15

cenzor je /cenzored/999

Re: <>

Ku@vy jsou vsude, urcite i u radikalu, tak si moc nevyberes..

0/0
9.5.2008 22:23

hnedka_zdrapana

Re: Re: <>

Ku*vy jsou vsude, proto zavedeni demokracie nebyl dobry napad...

0/0
10.5.2008 0:10

cenzor je /cenzored/999

Re: Re: Re: <>

Zavedeni demokracie neni dobrej napad, ale jedinej moznej. Problem je, ze v CR nic takoveho neni. V demokracii nepise ustavy komunista a dalsi to pak neschvalujou v parlamentu..:-©:-©

0/0
10.5.2008 0:14

:-(

Re: Re: Re: Re: <>

"V demokracii nepise ustavy komunista a dalsi to pak neschvalujou v parlamentu."

---

V demokracii ne, ale v Cesku jo. :-(

0/0
10.5.2008 0:26

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Re: Re: <>

ale ano, i v demokracii pisi ustavu komuniste (i kdyz si treba rikaji socialni demokrate nebo nejak jinak). Podivej se na ustavu EU, to je dokonaly priklad ;-D Proti te je i Ustava CR idealem.

Treba takova Ustava USA je oproti tomu neco jineho, protoze ji psali liberalove a nikoli komuniste. Pravo na stavku, pravo na statni zdravotnictvi, skolstvi a dalsi nesmysly tam nenajdete.

0/0
10.5.2008 0:29

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Re: <>

Liberalni ideove cista absolutisticka vlada je asi tak 1000x lepsim resenim nez jakakoli demokracie. Problem demokracie je ten, ze kazdy muze hlasovat o majetku a naprosto zakladnich pravech jinych lidi, ktere navic nezna a vuci nimz si chce ukousnout co nejvice vyhod a majetku. Takovy system drive ci pozdeji speje k socialisticke diktature, byt treba demokraticke. Evropska unie je toho jasnym prikladem :)

0/0
10.5.2008 0:27

hnedka_zdrapana

Re: <>

komuniste se prevazne prebarvili ro ruzoveho socialne-demokratickeho havu ;-D a temi radikaly myslis Stepana nebo koho? :) http://www.ksc.cz/

0/0
10.5.2008 0:10

cenzor je /cenzored/999

No, nejsem zavistivej, ale

brat 170.000/mesic za to ho@no co delaji a jeste pri tom krast se mi zda uplne neskutecne. Jake nahrady?? Jeste jsem o zadnych nahradach u beznych lidi v soukrome sfere neslysel a pokud ano, muze si to firma dovolit, ale ne ten humus v PS..:-©

0/0
9.5.2008 22:02

MKN

Aspoň se jednou shodnou napříč politickým spektrem

..a uvidíte, že hlasování jim nebude trvat tak dlouho jako u jiných zákonů a v platnost to vstoupí také v rekordním čase. za povšimnutí stojí, že se nebude jednat o prosté sloučení jejich odměn, ale i navýšení absolutní částky. A vlastně to pro ně bude jednodušší - dosud se museli otravovat s předkládáním tu více, tu méně reálných dokladů na vyúčtování - to zřejmě odpadne. A pokud si někdo myslí, že konečně aspoň budou nezávislí (neúplatní), je naivní..

0/0
9.5.2008 21:48

hasmen 01

Re: Aspoň se jednou shodnou napříč politickým spektrem

Jak jde o jejich výhody a požitky,žádný bolševický hlas nesmrdí ...

0/0
9.5.2008 21:56

Anquell-13

Re: Aspoň se jednou shodnou napříč politickým spektrem

Ach jo, je to tak. Zřejmě k tomu navýšení dojde omylem při schvalování zákonu o potratech....

0/0
10.5.2008 11:23

cejkis

Ať z ČSSD nebo z ODS, v prvé řadě je to termit

Jídlo v bufíku za dotované ceny jako za socialismu. Doprava MHD zdarma (asi na to nemaj - socky), peníze na dopravu autem, busem, vlakem, letadlem a lodí i vrtulníkem. Nemocenská 100% po celou dobu nemoci (argument, že během nemoci pracují - jak pracují můžeme vidět na fungování tohoto banánistánu) Absolutní beztrestnost - je povoleno např. zabít v autě, jezdit pod vlivem alkoholu a drog, využívat modrý maják jako pro vozy záchraného systému (proč by měli jezdit jako ostatní)

CHOVAJÍ SE JAKO ZVĚŘ, JAKO SMRAD VE STŘEDOVĚKU. KÁŽÍ VODU A PIJÍ VÍNO. Je jedno zda jsou z KSČ, ČSSD, ODS, SZ nebo KDU jsou to všechno stejní komunisti!

0/0
9.5.2008 21:13

hnedka_zdrapana

Re: Ať z ČSSD nebo z ODS, v prvé řadě je to termit

Reseno presne. Zbyva najit zpusob, jak zavest neco jineho nez demokracie nebo jak demokracii reformovat (pokud vubec reformovatelna je).

0/0
10.5.2008 0:12

zoufalec1

Re: Ať z ČSSD nebo z ODS, v prvé řadě je to termit

V podstatě souhlasím, přirovnání v závěru mi nesedí. Ale budiž. Napadá mě taková hloupost: Co kdyby  platy poslanců a pod. byly ústavou stanoveny jako násobek průměrné mzdy. Nebo nějakou jinou pevně stanovenou závislostí aby  jednotliví poslanci nemohli v průběhu svého volebního období uplatňovat svoji tvořivost

0/0
10.5.2008 9:12

Anquell-13

Re: Re: Ať z ČSSD nebo z ODS, v prvé řadě je to termit

Problém je, že by si to museli odhlasovat oni, ne my...a pak už je to Hlava XXII. Jediné, co s tím opravdu můžeš dělat, je stát se poslancem - ne snad, že by jsi to probůh změnil, to by s tebou rychle zatočili. Ale aspoň by tě to tolik nežralo:D

0/0
10.5.2008 11:26

Libas123

Platy ??????????

Myslím si, že už tady dlouho nebyla defenestrace.;-D  To je nestydaté, takové požadavky, hnal bych je holí. Ať jde na měsíc makat rukama pan poslanec a hlavně ať za to bere normální mzdu a pak uvidí, proč se lidé bouří. ;-(

Vlastně poslanci mají dvě zaměstnání. Pracují ve sněmovně a senátu a ještě tam sehrají kvalitní divadlo.Tak proto chtějí ty "nízké" platy.Vždyť je mají zasloužené. ;-D

0/0
9.5.2008 20:18

forhend

Co se divíte?

Jsme si je zvolili a věděli jsme, že si rozhodují o platech (nemalých), tak co se divíte?:-/

0/0
9.5.2008 20:00

_Aleister_

By mě zajímalo, co si o tom myslí blízcí těchto pánů...

jestli mají tendenci chodit kanály, či si naopak si svého fotříčka považují, jakej je to šikovnej prevít... spoléhat se na léčení od státu a přitom blokovat prosazení zdravotní (nikoliv spotřební) daně, to chce žaludek...

0/0
9.5.2008 19:33

Anquell-13

Re: By mě zajímalo, co si o tom myslí blízcí těchto pánů...

Pobírat 36000 tisíc příspěvky na dopravu a jezdit vlakem zadarmo, to chce taky žaludek (viz jiný článek). Tvrdit, že cílem bylo docílit snížení počtu podvýborů, ale nějak se to zvrtlo v jejich navýšení, to chce taky silný žaludek. Hlasovat o zvýšení platu policistům, zmrazit je, a přitom si nenápadně zvýšit platy vlastní, to chce taky žaludek. Jsem klidný člověk, ale za tohle bych jim chtěl plivnout pod nohy.

0/0
10.5.2008 11:30

djlukasek

Jak si může skupina zaměstnanců

sama bez omezení určovat svůj plat a další výhody ? To je absurdní

0/0
9.5.2008 19:05

Jan Žižka z HK

což ovšem nemění zatajování informací ze strany yHojte

Median: ČSSD by získala 38,9

procenta hlasů a polepšila si tak meziměsíčně o dvě procenta. Naopak ODS s 28,6

procenty zaznamenala oproti březnu propad o jedno procento. Komunistická strana

Čech a Moravy (KSČM) by získala 13,9 procent hlasů. KDU 5,5 procenta. Strana zelených se

meziměsíčně propadla zhruba o tři procenta z osmi na 4,8 procenta. :-)

0/0
9.5.2008 19:02

xcujo

ostrakizace

V historii se moc nevyznám, ale něco si přece pomatuji. V antickém Řecku, kde demokracie vznikla, měli takový jeden pěkný zvyk. A to takový, že každý rok lid zvolil jednoho nejvíce povedeného politika Ostrakizovali. To znamená že byl zbaven veřejných funkcí, zmrazen majetek a na určitou dobu vypovězen z města. No myslím, že by se na naší politické scéně našlo několik adeptů. Obzvlášt pan Kubera by byl pro mě první volba. Vždycky když ho někde vidím tak jen mluví o zvýšení svého platu a tom jak je zákaz kouření v restouracích diskriminační a má k tomu má samé nesmyslné argumenty. Rv

0/0
9.5.2008 18:52

_Aleister_

Re: ostrakizace

no, on ten zvyk vedl i k vypovězení některých filozofů, napadajících tzv. konzumní styl života  (dá-li se o tom v době před n. l. takto mluvit ), nikoliv jen politiků... :-)

0/0
9.5.2008 19:28

Lessfax

Re: Re: ostrakizace

Klidně bych o tom mluvil jako o konzumním stylu. Když se podíváte co v tehdejší době Řecko a později Řím měli, tak je to to co dnes v bledě modrém ;-)A rozežranci byli a budou :D

0/0
9.5.2008 19:54

forhend

Re: ostrakizace

to nebyl zvyk, to byl zákon...:-(

0/0
9.5.2008 19:41

xcujo

Re: Re: ostrakizace

No máš pravdu, ale mě šlo spíš o ten princip. Teď jsou politici skoro nedoknutelní a nikdo s tím nic dělat nemůže :-(

0/0
9.5.2008 19:46

kraxna

Kubero Hororo...

;-D

0/0
9.5.2008 18:52

nermy

drzost

drzost Kubery a ostatních nezná mezí. Někdo by jim měl vysvětlit, co znamená slovo odpovědnost a slovo pracovat. Jsou to obyčejní paraziti.

0/0
9.5.2008 18:15

hamoun

Cenzor nezklamal

a vymazal Tak znovu. Kubera a jemu  podobní si cpou bachory za naše daně a je jim to stále málo. Kdy prasknou čunata ?!

0/0
9.5.2008 18:09

xcujo

Kubera!!!

Kubera! Není to nahodou ten co nutil svojí sekretářku, aby mu odevzdávala půl výplaty?

0/0
9.5.2008 17:41

slatin

Re: Kubera!!!

není !!!!!

0/0
9.5.2008 18:43

lukim

Re: Re: Kubera!!!

Ale bylo by mu to podobné, že?? Je to zrůda v naprosto zbytečném senátu!!

0/0
9.5.2008 20:34

xcujo

Re: Re: Kubera!!!

A kterej expert to vlastně byl?

0/0
9.5.2008 20:45

redback

Poslanci by neměli dostávat žádný plat, protože:

a) se tam všichni cpou a z tržního hlediska je tedy zbytečné je platit

b) si stejně nakradou

0/0
9.5.2008 17:04

Anquell-13

Re: Poslanci by neměli dostávat žádný plat, protože:

To tvé "a" mně dostalo:DDD

0/0
10.5.2008 11:32

Thriller

furt mu to nestačí

Ten ha..l Kubera. On dělá senátora, ještě dělá primátora, sedí v dozorčích radách United Energy a podobně a ještě by si chtěl ztrojnásovit plat. Ten je vážně neuvěřitelnej...;-€

0/0
9.5.2008 16:45

madqwert

Re: furt mu to nestačí

vis jak jsou v dnesni dobe drahy cigarety? ;-D

0/0
9.5.2008 16:53

petrucciani

Re: Re: furt mu to nestačí

Jaky cigarety, tohle Kubera nekouri. Ten presel na Havano.;-)

0/0
9.5.2008 17:19

Gruppenfuhrer

Re: Re: furt mu to nestačí

tady jsi ty dobytku pejzatej!

0/0
9.5.2008 17:31

Korsičan

Je to chytrý krok

Mohlo by se třeba stát, že před volbama by si ve slabé chvilce pro větší popularitu chtěli zrušit některé výhody a tím i přísun peněz. Pokud si odsouhlasí jednu pevně stanovenou částku, budou  s klidným srdcem moci zrušit některou tu výhdodu, protože o peníze stejně už nepříjdou

0/0
9.5.2008 16:40

bývalý volič ČSSD

Vlček odpověděl kuriózním omylem...

Na tom není nic kuriózního. Když se ROKO Paroubek chvástal svými příjmy, nestyděl se za svůj příjem vydávat paušální cestovní náhrady.  Prostě opět se potvrzuje stokrát omletá odrhovačka: Kudy chodil, tudy krad sociální demokrat. :-©

0/0
9.5.2008 16:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.