Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Armáda uspořádá pro padlého z Afghánistánu vojenský i církevní pohřeb

Armáda připravuje pro vojáka, který nedávno zahynul v afghánské provincii Lógar, pohřeb s vojenskými i církevními ceremoniemi. Smuteční akt by se měl uskutečnit 9. května v Uherském Hradišti a jeho součástí by mohl být i nástup čestné jednotky nebo tři čestné salvy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

applejuice

To je zase řečí o úctě k člověku

Ale že ti vojáci sami jsou dost neuctiví k lidem když je jezdí zabíjet pro peníze o tom se jaksi mlčí,

0/0
7.5.2008 10:28

Van Guld

Re: To je zase řečí o úctě k člověku

No a koho zabil naš mrtvý voják????? Člověk je neviný, dokud se mu neprokaže opak.

Naši vojáci tam mají ohraňovat náš civilní tým a zajišťovat bezpečnost v oblasti. Nemaji podnikat, žádne útočné akce.

www.prtlogar.cz

0/0
7.5.2008 10:39

applejuice

Re: Re: To je zase řečí o úctě k člověku

co já vím ? Je to okupant , v cizí zemi kde nemá co dělat a se zbraní, že on konkétně nikoho nezabil ( což nevíme ) nehraje roli, je tam jako ozbrojený okupant a už jenom to stačí aby byl neuctivý k afgáncům

0/0
7.5.2008 10:48

Van Guld

Re: Re: Re: To je zase řečí o úctě k člověku

jo přesně. co vy víte... argumentujete jako nějaký fracek.

0/0
7.5.2008 14:31

oprudil

zatím je to jen selanka ,

ono těch pohřbů bude čím dál tím více !

0/0
7.5.2008 7:48

júLinek šíšaL

ale, souzi a soušky,

platit to sama nebude, že? .... na to si vybere od daňových poplatníků, že?   ;-D

0/0
7.5.2008 5:54

Philosopher

Re: ale, souzi a soušky,

Není ti trapně ?

0/0
7.5.2008 7:53

júLinek šíšaL

Re: Re: ale, souzi a soušky,

je ... ale d;vodem je čížský parlament, vláda a avantgardní strana ...;-)

0/0
7.5.2008 10:34

Van Guld

Re: Re: Re: ale, souzi a soušky,

Gratuluju ti. Dokázal jsi se pasovat na největšího blbečka téhle diskuze. Jen se snaž dál...

0/0
7.5.2008 10:35

júLinek šíšaL

Re: Re: Re: Re: ale, souzi a soušky,

mno ... kdyby to alespoň bylo tvrzení matýska ... tak to bych ocenil ... ale kyž ono je jen tvoje ...;-D

0/0
7.5.2008 10:59

Van Guld

Re: ale, souzi a soušky,

Kolik ti je let? Jen pro zajimavost...

0/0
7.5.2008 10:23

applejuice

Re: Re: ale, souzi a soušky,

kolik je tobě pro zajímavost ?

0/0
7.5.2008 10:25

Van Guld

Re: Re: Re: ale, souzi a soušky,

25

0/0
7.5.2008 10:34

applejuice

Re: Re: Re: Re: ale, souzi a soušky,

no vidíš co děláš:-)

0/0
7.5.2008 10:57

júLinek šíšaL

Re: Re: Re: Re: ale, souzi a soušky,

fakt? ... mentálně se totiž jevíš jako nějaký pubertťák  ... ovšem existují jedinci, který ta puberta vydrží dokonce celý život ... a tomu říká tvůj lékař? ...8-o

0/0
7.5.2008 11:04

ciankal

Bursik by se mel ozvat

proti tomu preletu  vrtulniku ... ;-D

0/0
7.5.2008 0:28

Philosopher

Re: Bursik by se mel ozvat

Není ti trapně ?

0/0
7.5.2008 7:53

Van Guld

Re: Re: Bursik by se mel ozvat

Mě by zajímalo co jsou to za lidi, kteří píšou takové trapné příspěvky jako ten týpek před tebou.  

0/0
7.5.2008 10:25

HONZA49

Většina debatujících nemá základní vychování úcty k člověku!

Jak je vidět z předchozích příspěvků,tak zde není ještě zakořeněno,že by mohl být někdo padlý za vlast považován za hrdinu!

V zahraničí,když padne voják,policista,nebo i hasič při výkonu služby,má samozřejmě státní pohřeb a vlajka,která zahalovala rakev je předána vdově,nebo matce!

Tady se tomu mnoho lidí diví a především se ptají,kolik rodina dostane peněz.

Je vidět,že se musíme ještě moc učit v úctě k člověku!8-o

0/0
6.5.2008 23:20

čtunoviny

Re: Většina debatujících nemá základní vychování úcty k člov

...padlý za vlast ????????

On někdo padnul za vlast ? ....a za kterou ???

Ty asi opravdu neumíš číst 8-o

0/0
6.5.2008 23:51

HONZA49

Re: Re: Většina debatujících nemá základní vychování úcty k člov

Ta jednotka je tam vyslána naší zemí (parlamentem!),nebo sis nevšiml,když "čteš noviny" ?:-P

0/0
7.5.2008 1:12

júLinek šíšaL

Re: Re: Re: Většina debatujících nemá základní vychování úcty k člov

jo ty myslíš tyhlety kašpárky? ...a ono na nich v něčem ještě sejde? ....;-D

0/0
7.5.2008 6:00

Montaigne

Nikoliv popleto

jednotka tam byla vyslána Velkým Bratrem, náš parlament jen zasalutoval a sklapl patky!;-)

0/0
7.5.2008 8:17

Lotras

HONZO99:úctu k člověku nemaji ti co nutí lidi se zabíjet

...a zejmena ti co za zabíjení platí......a pak ti co tomu zabíjení fandí.....

0/0
7.5.2008 7:49

Van Guld

Re: Většina debatujících nemá základní vychování úcty k člověku!

Byl to voják, který se zaslouži naší úctu. Ať ma na Afghanistán názor jaky kdo chce, tak nikdy nepochopím ,jak někdo může plivat na naše padlé vojáky.

0/0
7.5.2008 10:34

júLinek šíšaL

Re: Re: Většina debatujících nemá základní vychování úcty k člověku!

ale jo ... ty nechápeš leccos podstatnějšího ... takže cti si, čeho chceš ...:-)

0/0
7.5.2008 11:01

čtunoviny

Americké válečné vlastenectví se šíří do česka

Je mi strašně líto každé ztráty života při výkonu svého povolání.

Je mi také  líto každé ztráty života v boji za svobodu vlastního ale i cizího národa v boji proti okupantům.Ale američtí vojáci plnili svoji    "vlasteneckou povinnost"   také ve Vietnamu, Kuvajtu, v poslední době v Iráku a v Afganistánu.   Česko jako člen NATO a velký obdivovatel americké vlastenecké rozpínavosti teď bojuje za svobodu cizích národů po boku amerických osvoboditelů. To je jistě chválihodné. Ale proč všechny ty válečné pocty pro padlého vojína zde doma v Česku ??? Jedná se snad o nějaké vlastenectví v boji proti okupantům ??? Ještě jednou opakuji: Je mi  líto každé ztráty života v boji za svobodu vlastního ale  i cizího národa v boji proti okupantům.Ale  KDO JE  VLASTNĚ TEN OKUPANT a KDO NAPADENÝ ??? Pamatuji si ruské okupanty, kteří nás chtěli osvobodit od kontrarevolucionářů a stříleli do našich bezbranných lidí...Čest památce všem padlým

0/0
6.5.2008 22:24

cejkis

Kecy

Armáda koupila na poslední chvíli 4ks Dingo2. Proč jeden vůz zustal ve Vyškově ?!

Proč se už dávno nevypsal tendr na dodávku minám odolných vozidel?!

Proč amráda souhlasila s využitím Humwee, když všichni ostatní poukazují na jejich malou odolnost proti IED!?

Proč byly koupeny jen 4kusy ?

0/0
6.5.2008 21:56

applejuice

Re: Kecy

protože máme málo chechtáků ;-D

0/0
6.5.2008 21:59

cejkis

Re: Re: Kecy

A proto kupujeme 100ks Panduru a chystame se koupit 2-3 malé dopravní letouny

0/0
6.5.2008 22:18

applejuice

Re: Re: Re: Kecy

Přesně, máme tak málo peněz že je můžeme vyhazovat za nesmysly;-D

0/0
6.5.2008 22:18

cejkis

Re: Re: Re: Re: Kecy

Mě se z toho chce zvracet.... Když by jeli v Dingu, mohli být všichni v pořádku.

0/0
6.5.2008 22:21

applejuice

Re: Re: Re: Re: Re: Kecy

No a kdyby se tam vůbec nemontovali tak mohli být také v pořádku a ještě bychom ušetřili balík peněz

0/0
6.5.2008 22:24

Tatíček MORAVA

tm

Jasně a ten mrtvej bude štěstím bez sebe že umřel a ještě z díry zaspívá americkou hymnu a poděkuje Bushovi.;-D;-D;-D;-D

0/0
6.5.2008 20:09

AKM

jo, jo

eště by měl dostat Darwinovu cenuR^

0/0
6.5.2008 19:29

applejuice

Už toho nechte s tím lampionem

Nikdo za něj nebrečí ( kromě teda jeho rodiny) , může si za to sám nechtějte po nás abychom ho litovali žoldáka

0/0
6.5.2008 18:41

Zorrrrrro

Re: Už toho nechte s tím lampionem

Ten clovek delal dobre dulezitou, narocnou a nebezpecnou praci. Pri obrane hodnot, na kterych stoji civilizovana spolecnost, prisel o  zivot. Takovi lide si zaslouzi respekt a uctu, jejich rodiny pomoc.

Ale je mi jasny, ze lidem jako ty je neco takjovyho proste tezky vysvetlitRv

0/0
6.5.2008 18:51

Tatíček MORAVA

Re: Re: Už toho nechte s tím lampionem

teď jsi mě rozesmál, co že to udělal? Chcípl za cizí zájmy.

0/0
6.5.2008 20:10

Lotras

Zorrrrro: hodnoty civilizovane spolecnost

Pri obrane hodnot, na kterych stoji civilizovana spolecnost ????

0/0
7.5.2008 7:51

Lotras

Zorrrrro: hodnoty te spolecnosti ???..2 světove valky

Pri obrane hodnot, na kterych stoji civilizovana spolecnost.....existuje jestě nebezpečnější civilizovaná společnost ????...ktera rozpoutala vice válek, pred kterou je tu nasi nutno chranit ??????

Ta koule na hlave na myšlení...prosím, nic ve zlém....kdyz ty to umíš tak pěkně vysvětlit ...tak mi tu společnost najdi a řekni včem je nebezpečnější než ta tvoje společnost....

0/0
7.5.2008 7:57

Montaigne

Re: Zorrrrro: hodnoty te spolecnosti ???..2 světove valky

;-DR^

0/0
7.5.2008 8:19

simineta

Málo dostávají..

jj.. málo málo..dostávají i tady .Každý den mají být připraveni na to jít do boje ..a kolik by za tohle riziko si nechal zaplatit někdo z vás???

A milion nedostanou..jen 80 tisíc ..koukněte se do zákona , více jsou jen kecy...

0/0
6.5.2008 18:26

applejuice

Re: Málo dostávají..

Až moc dostávají, na to co je armáda zač

0/0
6.5.2008 19:04

Darik H

Re: Re: Málo dostávají..

R^

0/0
6.5.2008 22:13

bezik

Už dost!

Byl to profesionál,věděl do čeho jde.Stalo se to,co se ve válkách stává.Tak nechápu,co je na tom hrdinského.Přestaňte už vojáky glorifikovat.Nikdo z nich nebojuje kvůli ideálům,bojují pro peníze!Proč se zde nerozplýváte nad obětmi nehod,vražd nebo jiných neštěstí?To by bylo spíše na místě.

0/0
6.5.2008 17:53

cejkis

Re: Už dost!

Nechť se každý vyjadřuje jak uzná za vhodné. Někdo je bere za hrdiny, ty nikoliv. Respektuj názor druhých. Možná zjistíš, že tvůj názor je ve skutečnosti menšinový.

0/0
6.5.2008 22:20

júLinek šíšaL

Re: Re: Už dost!

Nechť se každý vyjadřuje jak uzná za vhodné. Ty je bereš za hrdiny, někdo nikoliv. Respektuj názor druhých. Možná zjistíš, že tvůj názor je ve skutečnosti menšinový.

;-)

0/0
7.5.2008 5:25

Helmut_Zazvorka_von_Pilsen

Ehm. Nějak mě zarazil poslední odstavec.

Rodina toho vojáka dostane jednorázově cca 1 mil. CZK? Není to trochu málo? 8-o

0/0
6.5.2008 17:33

sojkal

Re: Ehm. Nějak mě zarazil poslední odstavec.

No ve srovnání s tím co chtěji ti co jim v nemocnici vyměnili děti to je částka skutečně směšná.

0/0
6.5.2008 18:26

ELAPHURUS

Re: Re: Ehm. Nějak mě zarazil poslední odstavec.

Záleží na tom, co má větší cenu : NEŠIKOVNEJ OKUPANT nebo VYMĚNĚNÉ ZDRAVÉ DÍTĚ

0/0
6.5.2008 19:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.