Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak naloží církev s 270 miliardami

Poslanci opět dostávají do rukou text zákona o církevních restitucích. Zákon počítá s tím, že stát už nebude přispívat na platy duchovních. Kněží a řeholníci se o sebe budou muset postarat sami. Osmnáct let po pádu komunismu se vláda snaží navázat normální vztah mezi státem a církvemi. Podaří se jí to?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lotras

270 mld/ 5500 teokratu co RKC ma

a podil cini 50mil /osobu...to ta jejich cinnost bude zvonit......

je asi malo smysluplnych cinnosti kde je potreba takove kapitalove vybyveni na pravovnika....co je proboha na tech modlitebnich cinnostech  tak  kapitalove narocneho

0/0
19.5.2008 9:08

kill7

Re: 270 mld/ 5500 teokratu co RKC ma

mladí kluci zadarmo nejdou

0/0
19.5.2008 9:10

zahorak1

Husiti, každý...

... blud (napr. Váš husizmus, luteranizmus, osvietenenstvo, francúzske a iné revolúcie, sionizmus, komunizmus, fašizmus,...) zamerané najmä proti katolíckej cirkvi,  priniesli najmä Európe, dekadenciu, obrovské obete a úpadok.

Ak by ste chceli ukázať na iné náboženstvá, tak obete islámu, hinduizmu, či čínskych a japonských náboženstiev (nehovoriac o náboženstvách v Južnej Amerike a  primitívnych vierach Afriky) boli násobne väčšie.

0/0
19.5.2008 6:05

blejboy2

Cirkev a komunisti se nemaji radi!!.....Proc??

Oba systemy za dob sve vlady kradli, lhali a terorizovali obycejne lidi, cele staty a narody....At si to ted vyresi mezi sebou.....Treba by se mohli navzajem pozabijet a sezrat, zrudy!(Y):-©Rv;-€

0/0
17.5.2008 17:28

farous

Re: Cirkev a komunisti se nemaji radi!!.....Proc??

Krátce řečeno, jsou úplně to samý!

0/0
18.5.2008 16:42

blejboy2

Jak nalozi cirkev s 270 miliardami??????

Prosousta to s mladejma klukama;-D;-D;-D:-©8-o;-€(Y)Rv

0/0
17.5.2008 17:20

Elev

Re: Jak nalozi cirkev s 270 miliardami??????

co ti je do toho?

0/0
18.5.2008 15:59

blondie76

Re: Re: Jak nalozi cirkev s 270 miliardami??????

Sice bych to neřekla stejně jako blejboj...ale v demokratické společnosti je celkem normální, že se lidi ptají, jak se naloží s penězi, které jdou z kapsy nás všech. Já osobně bych se bez církve (pozor, neplést si to s vírou!) docela dobře obešla

0/0
18.5.2008 17:12

Montaigne

Doufám, že nijak

protože žádné nedostane;-O

0/0
17.5.2008 9:35

Johnny66

Když komunisté zabavili,

tak nechápu proč máme platit my všichni. Ať si to bolševici zalepijiu sami, můžou se na to složit, je jich tu požehnaně. Za mě taky můj dluh nikdo nazatáhne.

0/0
16.5.2008 22:21

Forrrest

Re: Když komunisté zabavili,

Souhlas.

0/0
17.5.2008 4:30

O.M.

Jak naloží s 270mld?

Vypraví kněze do pedofilního bordelu.

0/0
16.5.2008 8:54

O.M.

Návrh zákona o církvích

Preambule:

Církev, jakožto bohulibá instituce, má být chudá.

§1

Majetek církve je všeho lidu.

Hotovo vyřízeno.

0/0
16.5.2008 8:53

Elev

Re: Návrh zákona o církvích

jo? A zlodej zustane nepotrestan? Tak si to myslel? Bravoooo!;-O

0/0
18.5.2008 16:00

celtic

soudruzi bolševici kvičte, ale plaťte....!!!

co jste nakradli, tak to teď vraťte.....:-)

0/0
15.5.2008 16:05

Forrrest

Re: soudruzi bolševici kvičte, ale plaťte....!!!

Ale my vam chceme jen pomoct - cim vic budete stradat v pozemskem zivote... tim vic si budete uzivat v posmrtnem. Neni zac;-)

0/0
15.5.2008 19:41

Elev

Re: Re: soudruzi bolševici kvičte, ale plaťte....!!!

veris, ze se dotoho tak seres?

0/0
18.5.2008 16:01

Forrrest

Vyrovnani s cirkvemi? Dohodou!

Na komunistech je tezke najit neco dobreho. Ale aspon za neco jim muzeme podekovat - potlacili vliv cirkve. Komousu jsme se zbavili... a cirkev opet vystrkuje ruzky. Penize znamenaji moc, hodne penez (jak cirkev pochtiva) znamena velkou moc. Opravdu chceme skoncit jako Polsko?? Tam ma nabozenske tmarstvi hlavni slovo:

http://zpravy.idnes.cz/polsky-ministr-vykazal-ze-skol-kafku-i-goetha-fo2-/zahranicni.asp?c=A070601_085009_zahranicni_jan

http://zpravy.idnes.cz/polska-cesta-do-nebe-ci-do-pekel-dzy-/zahranicni.asp?c=A070620_110256_zahranicni_ad

A to nemluvim o tom, ze to pujde z nasich kapes! Chranme zajmy vyspele spolecnosti 21. stoleti (naprosto se s cirkevnimi rozchazejici), nezadluzme nas, nase deti, deti nasich deti...

0/0
15.5.2008 3:34

Forrrest

Re: Vyrovnani s cirkvemi? Dohodou!

PS: Soucasny navrh - to neni dohoda ale SPATNY vtipX

0/0
15.5.2008 3:39

perpartes

Církev si to jistě zdůvodní.

0/0
14.5.2008 23:09

wogi

Re: Církev si to jistě zdůvodní.

presne tak, cirkev si to zduvodnila, kdyz ho kradenim v pohanskych obcich zajistila!

Zvlastni, ted cirkev chce zpet nakradenej majetek. zlodej krici na zlodeje.(Y)Rv

0/0
15.5.2008 1:25

PepaRUM

Jak naloží církev s 270 miliardami?

Prochlastá je v mešním víně...

0/0
13.5.2008 13:13

Semper2

Re: Neboj taky dostaneš

Pepane, není třeba se čílit. Na tebe taky něco zbyde - až budeš jednou slintat v hospicu a řádová sestra ti bude dávat infuse.:-)

0/0
14.5.2008 19:05

wogi

Re: Re: Neboj taky dostaneš

neverim ze by ti tlustosi flaternici neco nechali chudym, kdyz z nich bohatli osle.

0/0
15.5.2008 1:27

Forrrest

Re: Re: Neboj taky dostaneš

No neni to KRASNE a logicke? Oni nam prvni ty penize vezmou, aby nam cast z nich posleze zase mohli vracet. Hura! Akorat... ze ten zbytek (asi 97 %) prochlastaji v mesnim vine...R^

0/0
15.5.2008 2:21

Templ

Rozumný článek

Jenom jestli v těch sutanách je dost manažerů. Vrazit peníze do oprav kostelů je pěkný záměr, ale všeho s mírou. Snad je napadne se dát spíš na cestu hospiců apod....státní dotace....ale kde vzít personál? Většina diskutujících má za to, že navrácení majetku je darem. Na ten "dar" si budou muset umět vydělat.

0/0
13.5.2008 4:41

chroustík

Re: Rozumný článek

V sutanách nejsou manažeři. Každé biskupství i některé větší farnosti má již nyní svého tzv. provozního administrátora. Ten se stará o ekonomiku a "ti v sutanách" pouze o to, k čemu vystudovali, to je duchovní život věřících.

0/0
14.5.2008 15:27

Forrrest

Re: Re: Rozumný článek

"Vystudovali"  "nauku o promrhani zivota flakanim"... a to budou delat az do sve smrti. No rekni, neni to prinosne?R^

0/0
15.5.2008 2:23

Já, Claudius

Vysvětlete mi

k čemu je společnosti dobrý rakový studovaný mnich?

0/0
12.5.2008 16:13

Templ

Re: Vysvětlete mi

K čemu psycholog, psychiatr.....správce

0/0
13.5.2008 4:43

Forrrest

Re: Re: Vysvětlete mi

Jakoze mnich psychologem?? Paninko, tabletky nejsou treba, pomodlete se 3x denne, pokud deprese neustoupi, muzete i vickrat... a po mesici se prijdte ukazat... pokud... nahodou nespachate sebevrazdu, ups8-o

0/0
15.5.2008 2:25

celtic

vám může být soudruzi ukradené....

:-)

0/0
12.5.2008 14:37

Templ

Re: vám může být soudruzi ukradené....

Kdo tady zase krade?

0/0
13.5.2008 8:08

Forrrest

Re: Re: vám může být soudruzi ukradené....

Neber jeho upozorneni na lehkou vahu! On se nas timto snazi varovat, ze nase mozky mohou byt ukradene, tak jako se to stalo jemu!! Predstav si, ze by se z tebe stalo takove smutne nemyslici stvoreni, jako Celta. Fuj! Radsi mej oci na stopkach!8-o

0/0
15.5.2008 2:35

osvetitel

Co jste bambulove kardinalovi provedli

ze ten clanek zrusili?8-oJa  napsal ze by se nemel pro Vatikan tak vysilovat a pak jsem si odskocil a ted vidim ze zrusili debatu kvuli rasismu a vulgarite?8-o

0/0
12.5.2008 7:50

celtic

Re: Co jste bambulove kardinalovi provedli

bolševici nadávali křesťanům.....tedy v ČR normál....:-)

0/0
12.5.2008 14:38

Forrrest

Re: Re: Co jste bambulove kardinalovi provedli

Chamtivym krestanum ted bude nadavat vetsina lidi, better get used 2 it! A tobe odjakziva nadavaji uplne vsichni... ale na to jsi uz zvykly, ne?;-)

0/0
15.5.2008 2:55

Kocourek69

Mno jak naloží...

Strejda z Horní Dolní založí stavební firmu bez zaměstnanců a  automaticky vyhraje fiktivní konkurs na opravu kostela i přesto, že jeho nabídka byla nejdražší. Vyhranou zakázku poté za patřičný obnos přepustí přes pět překupníků skutečné stavební firmě. A výsledek? Oprava obyčejné fasády vyjde skoro dráž nežli nový kostel. Nikoho to ale trápit nebude neb ty prachy fyzicky nikomu patřit nebudou a ti co o nich budou pouze z titulu svých funkcí rozhodovat dostanou z tunelu patřičný podíl.

0/0
11.5.2008 11:24

Templ

Re: Mno jak naloží...

No...a ono se to neděje?

0/0
13.5.2008 4:44

Semper2

V Horní to opravdu děláte takhle ?

Tak takhle to možná chodí na úřadě, kde pracuje Kocourek. Žádní farníci by tohlesvému knězi nesežrali. Ale možná že tímhle způsobem se angažují na mor. Slovácku socani:-)

0/0
14.5.2008 19:03

Forrrest

Re: Mno jak naloží...

A ze bude co rozdelovat!!

Pojmenujme to "svaty tunel" ... aneb... tunel ve jmenu Pana;-)

0/0
15.5.2008 3:02

FoDa

No jo....

 Celtic nám klasicky předvádí svůj maximální duševní výplod a to prostou větu obsahující pár donekonečna omílaných slov - soudruh, kvičet atd..  :-© 

0/0
11.5.2008 11:09

applejuice

nijak ještě je nemá

naštěstí

0/0
11.5.2008 10:59

farous

To neni diskuze, to je blití hovada, který si říká Celtic

Celtiku, už by si moh odebrat za svým šéfem nahoru a neblít tady! :-©:-©:-©

0/0
11.5.2008 8:41

Semper2

"Blijou" tady komunisti a Vám podobní

Celtic si jako jeden z mála tady zachovává jistou noblesu , za což má můj obdiv.

Ty farousi patříš nejspíš do rudozednářské bandy, která by snad ani nestála za pozornost , kdyby nebyla v tomhle rozkradeným státě všudypřítomná

Rv

0/0
14.5.2008 18:59

Forrrest

Re: "Blijou" tady komunisti a Vám podobní

Celtic.exe je noblesni asi jako Bud Spencer tancici Labuti jezero. Je to jen primitivni spamovaci program s nevelkou zasobou "komentaru". Tusim, ze jejich pocet se nedavno vysplhal az k cislu... 3! Gratulujeme programatorovi, asi to muselo dat hodne prace! Bohuzel1, nikdo z cenzoru s tim nic nedela!!! Bohuzel2, mnoho lidi Celtica povazuje za skutecnou osobu...a odepisuji mu. Lidi, proberte se!

0/0
15.5.2008 2:43

Forrrest

O cirkvi a komunismu

Predstavme si CR jako velkou spolecnost. Jeji vedeni kdysi nekdo prevzal nasilim (komousi), pak nekoho okradl (cirkve). Co s tim nakradenym majetkem udelali? Stejne jako s puvodnim majetkem „nasi spolecnosti“? Kdo vi...? Po 89. jsme spolecnost opet ziskali pod „svou“ kontrolu... Je spravne, ze ted mame platit za zlocin zlocincu? Vzdyt jsme s nimi nesouhlasili! Priklad: Nekdo mi odcizi doklady a milion Kc. Pote "mym jmenem" spacha trestny cin (rekneme: ukradne pul milionu). Nakonec vinika (dejme tomu sam) dopadnu, vezmu si zpet sve doklady („identitu“) a penize. Bohuzel u nej naleznu pouze sto tisic (1,4 mil. je kdovi kde). Smula. Jakoby toto nestacilo, obet jeho kradeze po me chce vratit pul milionu. Jsem velmi velmi slechetny clovek (cti hlupak) a rozhodnu se penize sehnat a vratit. Tolik jich ale nemam. Co udelam, kde je vezmu? Aha - moje rodina! Zacnu tim, ze prodam veskery majetek me zeny, vezmu penize ze stavebniho sporeni mych deti, z penzijniho fondu mych rodicu, okradu jeste

0/0
11.5.2008 7:06

Forrrest

Re: O cirkvi a komunismu

strejdy, tety, bratrance, sestrenice... Penize pote vratim puvodnimu okradenemu. Jsem proste „dobrak od kosti“ :) No, a tohle presne chce udelat vlada - chce okrast kazdeho obcana Ceske republiky, aby mohla vyplatit cirkev!!! (nemluve o tom, ze do cirkve proudi penize neustale, nic ji nikdo nedluzi! - http://www.blisty.cz/2008/3/4/art39285.html) Proc nepatrame stejne horlive (jako po tom, co vsechno cirkvi patrilo) i po tom, kdo ty penize ukradnul - (tehdejsi komuniste, socialni demokrate?) TI BY SE MELI ZODPOVIDAT! NE STAT!

Ted neco o katolicke cirkvi samotne. Ona uz kdysi byla mocna, vladla, nebo se na vladnuti podilela... jak to vypadalo? Katastrofa! Vzdyt to bylo horsi nez komunismus! - omezovani lidskych prav, ZABAVOVANI MAJETKU, vrazdy... Pokazde to bylo tak STRASNE, jak jen doba a vliv umoznovaly! (viz. stredovek) A v soucasnosti? Podivejte se na treba na Polsko, kde ma cirkev velky vliv - jak to tam vypada

0/0
11.5.2008 7:14

Forrrest

Re: Re: O cirkvi a komunismu

http://zpravy.idnes.cz/polska-cesta-do-nebe-ci-do-pekel-dzy-/zahranicni.asp?c=A070620_110256_zahranicni_ad

http://zpravy.idnes.cz/polsky-ministr-vykazal-ze-skol-kafku-i-goetha-fo2-/zahranicni.asp?c=A070601_085009_zahranicni_jan

A v USA? Tam diky vlivu nabozenskych fanatiku lide potiraji vic erotiku nez nasili (v mediich, filmech...) - zvracene krestanske hodnoty! A nase vlada chce cirkev znovu podporit! Navic takto nechutne vysokou castkou. Nezajima je, co to bude znamenat pro ekonomiku, pro kazdeho z nas. Btw, co takhle vratit majetek i komunistum, kterym jsme ho „zabavili“? Co takhle vratit Ceskou republiku Nemecku, kteremu ji komuniste sproste „ukradli“? Fakt se mi chce zvracet!:-©

A jeste neco k zamysleni (hlavne pro verici) - o nabozenstvi a vire v boha, cirkvi (ignorujte vsechno, co se jich netyka - taky nesnasim komunismus!) :

http://home.tiscali.cz:8080/filozofie/hismat/nabozen.htm

0/0
11.5.2008 7:21

farous

Re: Re: Re: O cirkvi a komunismu

čtení na dlouhý večery ale souhlas! R^

0/0
11.5.2008 8:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.