Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud poslal do vazby mladíky obviněné z vraždy kytaristy Sahuly

Dvojice mladíků podezřelá z ubití kytaristy, zpěváka a skladatele Františka Sahuly je ve vazbě. Potvrdila to mluvčí středočeské policie Soňa Budská. Obviněným hrozí až 15 let vězení, nebo výjimečný trest.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cenzor je /cenzored/999

To jsou mi veci...

Bozsky Kaja mel nehodu...8-o8-o8-oRv

0/0
5.5.2008 19:41

malvino

to je zajímavé

kolik z vás tu lačně volá po trestu smrti a vyžívaj se v představách co by těm dvěma provedli.  Sahulu jsem letmo znal i pár lidí z jeho okruhu a rozhodně mi nepřijde, že by se s váma ztotožnil. Pokud ho ale někdo znal líp ať mne opraví.

0/0
5.5.2008 18:23

Ruger

Parchanti - jaký k tomu měli důvod?

Žádný, žádný důvod k ubití člověka neexistuje. Zajímalo by mě jen , jestli se jednalo o tupé vesnické balíky, nebo jestli to byli ještě tupější  vygumovaní balíci, kterým principiálně nesedí  lidé ze Tří sester.

Tak jako tak by měli jít do (Y) a do smrti sedět. Předpokládám, že to v nejsmutnějším případě to budou příslušníci nějakého radikálního levicového hnutí a za 3 roky jsou venku.

Škoda sahuly, budou mi chybět jeho vtipné texty, které tvořil s lehkostí sobě vlastní.

0/0
5.5.2008 15:20

kunde

Re: Parchanti - jaký k tomu měli důvod?

http://mm.denik.cz/1/44/soud_mladici_denik_clanek_solo.jpg

0/0
5.5.2008 19:34

clickman

Puste je Skinheads jim to vysvetli

0/0
5.5.2008 14:33

smotitak

Re: Puste je Skinheads jim to vysvetli

Co to?

0/0
5.5.2008 19:39

zab2

.....

Myslím, že moc dobře věděli, koho to mlátí. Frustrovaní b.bečci, kteří si chtějí dokázat, jak ve třech zhypou někoho mediálně známého. Asi v té obci mají málo odpadkových košů a zrcátek na autech.Většinou se tihle duševní mrzáci perou s popelnicema.

0/0
5.5.2008 14:16

traveler

Re: .....

mediálně známého? no nevím....

0/0
5.5.2008 14:47

fit_hrasek

Chtělo by to znovu zavést trest smrti

Zavést trest smrti a oprátku ...

Doufám že se tu brzi dočtu o tragické smrti těch zmr*ů .... Rv http://www.denik.cz/z_domova/mladici_vazba20080505.html

0/0
5.5.2008 13:57

Mak1

Další příklad toho,

proč by měl mít člověk zbraň na osobní ochranu - bylo by o 2 grázly míň

0/0
5.5.2008 13:36

forhend

Kolik

lidí takto zhyne a o nějakém kytaristovi jsou plné plátky. Ať žije bulvár...:-©

0/0
5.5.2008 13:22

zab2

Re: Kolik

Až dá na budku někdo tobě, tak o tom nenapíšou. To je fakt blbý. Něco s tím dělej

0/0
5.5.2008 14:10

teplakomil

Re: Kolik

blbečkovi, který závidí i smrt, lze napsat jediné. jdi se léčit magore!!!

0/0
5.5.2008 14:30

Fanatic.Dz

Už víte proč vás maminky učili být slušní k cizím lidem?

Nepochybuju o tom, že jsem zlosyn a děsnej saďour, ale jak vypývá z vyšetřovací verze došlo předtím k rozmýšce v baru - hrubě se chovali všichni tři a předchozí hádka je toho důkazem. Bohužel pan Sahula neodhadl situaci a dojel na to. Jo ohleduplnost a slušnost. :-/

0/0
5.5.2008 13:03

radepur2

Re: Už víte proč vás maminky učili být slušní k cizím lidem?

Takže dle levicového vohnouta je ideální řešení hádky v baru někoho ukopat k smrti.... Taky názor....:-©

0/0
5.5.2008 13:08

Fanatic.Dz

Re: Re: Už víte proč vás maminky učili být slušní k cizím lidem?

Ne dle jak ty říkáš levicového vohnouta je lepší se k sobě navzájem chovat slušně - víš pak je jedno jestli narazíš na člověka intelektuálně na výši nebo na debila. Prostě nedáváš nikomu záminku - pokud ji dáš musíš počítat s následky. Nikdy jsi nebyl na diskotéce nebo co? 8-o

0/0
5.5.2008 13:21

radepur2

Re: Re: Re: Už víte proč vás maminky učili být slušní k cizí

To snad nemyslíš vážně...........? Pakliže považuješ ukopání k smrti k normálnímu řešení sporů, tak je mi tě opravdu líto.... Tím nepolemizuji s tím, že člověk se má chovat slušně!

0/0
5.5.2008 13:24

Mikkey

Re: Re: Re: Re: Už víte proč vás maminky učili být slušní k

No tím o tom právě polemizuješ. Si to přečti :-)

0/0
5.5.2008 13:54

radepur2

Re: Re: Re: Re: Re: Už víte proč vás maminky učili být slušn

Polemizuji pouze s tím, že umlácení k smrti není normální reakce na jakoukoli  hádku nebo slovní přestřelku...:-/

0/0
5.5.2008 14:28

vasapro

Re: Re: Re: Už víte proč vás maminky učili být slušní k cizím lidem?

hezky pripos*any nazor :-/ ... radeji drzet hubu a krivit zada? To nikdy (Y)

0/0
5.5.2008 14:42

sikin13

Re: Už víte proč vás maminky učili být slušní k cizím lidem?

Jasně, ale takhle ho zmastit ???

0/0
5.5.2008 13:09

Fanatic.Dz

Re: Re: Už víte proč vás maminky učili být slušní k cizím lidem?

Jak ho zamastit? Ty voe možná to nevíš, ale druh homo spaiens sapiens má v lebce uložen centrální nervový orgán a k jeho fatálnímu poškození stačí leckdy daleko míň než jeden kopanec do xichtu. :-/

0/0
5.5.2008 13:19

Martin_o5

Re: Re: Re: Už víte proč vás maminky učili být slušní k cizím lidem?

...leckdy...

Leckdy také stačí jen jeden podařený kopanec do xichtu, aby byl těžko k poznání ale něco mi říká, že jeden nebyl;-O

0/0
5.5.2008 13:22

sikin13

Re: Re: Re: Už víte proč vás maminky učili být slušní k cizím lidem?

Zmastit, ne zamastit.  Zmastit jako zbít, zkopat a podobně. Možná záminku dal, ale tohle není řešení.

0/0
5.5.2008 13:28

Mikkey

Re: Re: Re: Re: Už víte proč vás maminky učili být slušní k

Jasně, že to není řešení. Ale to si násilnický typ pod vlivem alkoholu nemůže uvědomit. Mám s tím osobní zkušenost.

0/0
5.5.2008 13:56

sikin13

Ať si to dlouho pamatují

Useknout uši, ruce, vypíchnout jedno oko a vykastrovat.

0/0
5.5.2008 12:57

Mak1

Re: Ať si to dlouho pamatují

a když budou bez ručiček, tak je bude muset živit stát ....

Já jsem pro je utratit

0/0
5.5.2008 13:56

radepur2

Je to hnus....

Partičky, které se baví tím, že někoho zmlátí.... Nabušení frajeři, kteří vyhledávají konflikty... Pokud tihle agresoři nebudou tvrdě trestáni, nebude to lepší.... Ještě osobní dovětek, za mého mládí jsme se také občas servali, u sportu a podobně, ale co naprosto nemůžu u dnešních bitek rozdejchat je kopání, kopání do hlavy, do obličeje, do těla... Dokopat frajera, který má dost je něco obludného a nechutného... :-©

0/0
5.5.2008 12:44

Sámer Hnissa

Re: Je to hnus....

přesně tak, ten asi chudák musel vypadat, když ho identifikovali jen podle mobilu:-©:-©

0/0
5.5.2008 12:49

kunde

Re: Je to hnus....

nabušení frajeři? http://mm.denik.cz/1/44/soud_mladici_denik_clanek_solo.jpg

0/0
5.5.2008 19:34

roddie

Hm

za slovní potyčku někoho ukopat k smrti, to je opradu hustý. Dnešní mládež už nemá žádné ego a nedokáže se přenést přes pár nadávek, jediný způsob řešení je dle vzoru televize a pc násilí a smrt. Je velká škoda, že u takovýchto činů neplatí stejný způsob odplaty, kriminál je příliš velká rekreace. Svázat na zem, dva maníky ke každému a rozkopat jim xichty až domrtva. To by si pak gauneři zatraceně rozmysleli, co dělají.

0/0
5.5.2008 12:37

celoush

Re: Hm

Tohle je hloupost. Zabíjelo se vždycky, i když nebyla televize, i když nebyly počítačové hry. Svádět to na ně je alibismus. Teď se akorát tak možná o tom víc mluví, protože z toho mají média vyšší sledovanost či vyšší náklad. Když si člověk čte o některých událostech z minulosti, tak zjistí, že žijeme v relativně klidné společnosti, kde se akorát o těchto věcech více mluví.

0/0
5.5.2008 12:41

Mikkey

Re: Hm

Bylo to tak vždycky a vždycky to tak i bude. Tyhle věci dělá chlast a ten nikdy nezakážou. Pod vlivem alkoholu dělají lidé věci, které by normálně nedělali - to známe určitě všichni (nebo aspoň většina z nás).

0/0
5.5.2008 12:44

roddie

Re: Re: Hm

Alkohol udělá akorát to, že uvolní to, co už v sobě člověk má. Nedokážu si představit, že bych i opilý někoho zkopal, to ani náhodou. Bednu a pc jsem nebral jako absolutní příčinu, jde především o výchovu, normálně vychovaného člověka tohle nenapadne ani v opilosti.

0/0
5.5.2008 12:50

Sámer Hnissa

Re: Re: Re: Hm

takže výchova ti zabrání chovat se v opilosti jako prase? myslím si, že to není pravda, mrkni se na to, co dělá v opilosti třeba slovutný pravdoláskový architekt Šípek

0/0
5.5.2008 12:52

Martin_o5

Re: Re: Re: Re: Hm

...to na sobě každý poznáme. Někteří lidé jsou pod vlivem nadmíru příjemní;-)

0/0
5.5.2008 13:29

Mikkey

Re: Re: Re: Re: Re: Hm

Nebo si tak alespoň připadají :-)

0/0
5.5.2008 13:57

Sámer Hnissa

Re: Hm

to není žádnou dnešní "zkaženou mládeží" - to je prostě chlastem, všichni se asi vylili jak vázy, Franta navíc jako slušná vypitoza neměl moc sil se bránit, a takhle to bohužel dopadlo

0/0
5.5.2008 12:46

romsky aktivista

Re: Hm

" jediný způsob řešení je dle vzoru televize a pc násilí a smrt" - kolik je Ti let, ze mas takove nazory? Vrazdit se zaclo az s postavenim prvnich PC a vydanim prvnich her?

0/0
5.5.2008 13:04

Ancient_behemot

Re: Hm

JEžiši, co to tu kvákáš? Vraždilo se odjakživa a vraždit se bude....Vraždilo se v Pravěku (mnohem víc než dnes), ve středověku (mnohem víc než dnes) a vraždí se i v novověku...Vrazi byli, jsou a budou..Na to nemájí vliv žádné filmy ani hry ty troubo...pokud to má někdo v sobě, nic mu nezabrání to udělat....pochopte to konečně vy mravokárci...;-O

0/0
15.5.2008 10:42

sir Humprey

je to zlý - ale vražda? Snad zabití, ne?

0/0
5.5.2008 12:32

svazak1

Re: je to zlý - ale vražda? Snad zabití, ne?

to je vrazda nebo pokus o ni... Zabiti je nedbalostni a oni meli minimalne neprimy umysl...

0/0
5.5.2008 12:34

roddie

Re: Re: je to zlý - ale vražda? Snad zabití, ne?

Já myslím, že to uhrajou na zabití s následkem smrti, právník bude tvrdit, že ho zabít nechtěli, jen zkopat a umřel jim vlastně náhodou.

0/0
5.5.2008 12:39

roddie

Re: Re: Re: je to zlý - ale vražda? Snad zabití, ne?

pardon, ublížení na zdraví s následkem smrti ...

0/0
5.5.2008 12:40

Sámer Hnissa

Re: Re: Re: je to zlý - ale vražda? Snad zabití, ne?

bych se nedivil, kdyby Frantovi ještě in memoriam napařili vlastní zavinění

0/0
5.5.2008 12:40

Sámer Hnissa

Re: Re: je to zlý - ale vražda? Snad zabití, ne?

no oni ho měli hodně přímý a brutální:-©:-©

0/0
5.5.2008 12:39

Kolokol

Re: je to zlý - ale vražda? Snad zabití, ne?

A co je teda vražda?

0/0
5.5.2008 12:34

Mikkey

Re: Re: je to zlý - ale vražda? Snad zabití, ne?

Vražda je úmyslné zabití. Oni ho chtěli "jen" zmlátit.

0/0
5.5.2008 12:42

Sámer Hnissa

Re: Re: Re: je to zlý - ale vražda? Snad zabití, ne?

to je fakt - bez debat, a tak to asi i budou posuzovat

0/0
5.5.2008 12:44

Gasherbrum

Re: Re: Re: Re: je to zlý - ale vražda? Snad zabití, ne?

tak právník to určitě bude hrát...ale v tomto případě,pokud někoho mlátíš do hlavy takovým způsobem,tak jednáš v úmyslu(nepřímém),protože prostě víš,že ranama do hlavy člověka lze zabít.Taky když někoho bodneš do srdce,tak neuspěješ s tím,že jsi ho chtěl jen pořezat...prostě je tam zásada : věděl a počítal s tím.

0/0
5.5.2008 12:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.