Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Uzavírka na D11: řidiči ztrácejí nervy a hazardují

Na hradecké dálnici D11 ve směru z Prahy u Bříství je dvanáctikilometrová částečná uzavírka a omezení provozu. Výsledek? Kolony, karamboly, nebezpečné situace, protože řidiči ztrácejí nervy a otáčejí se zpátky do protisměru. Silnice přitom bude uzavřena do konce května.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kunde

che che

mně se nejvíc líbí dnes hojně rozšířené cedule se smajlíky "Musíme to opravit":-( to musela být slušná zakázka , slušná malá domů...:-)

0/0
2.5.2008 9:34

conoco1

:-)

Panove a damy, zde mate kompletni seznam celeho vedeni RSD vcetne mailu a telefonu. Muzete se vyradit do aleluja. :-)

http://www.rsd.cz/Kontakty

0/0
30.4.2008 15:11

Zviratko

Ta uzavirka je fakt debilni...

jel jsem tam o vikendu

1) uzavirka spatne oznacena (kdybych vedel jak je daleko dalnice zavrena tak jsem sjel na Brandys), pak je tam najednou 80km/h a uzavirka.

2) jsou zavrene sjezdy z dalnice!!! proc proboha? vpravo jsou odstranitelne betonove zabrany a sjezd na ktery potrebuji...  tak jsem to jako vsichni otocil do protismeru a sjel v protismeru....

0/0
30.4.2008 14:38

Mánes

To by se tam muselo pracovat

 Nechápu, proč je uzavřený tak dlouhý úsek, když se na něm nepracuje. Proč nebyly odstraněny betonové zátarasy, které oddělují pruhy nebo rozebrána svodidla. Včera jsem tudy jel také. Ráno v 7.30 hodin . Některé stroje byly bez obsluhy, 2 osoby si nesly svačinku z odstavené benzínky. Na celém úseku se pohyboval pouze jeden nakladač. Ten se teprve přemísťoval na místo práce. A když jsem jel ve 14,30 zpět, tak se pouze 1 člověk opíral o hrábě. Před tím asi upravoval rýhu kterou udělali. Opět ani jeden stroj nepracoval, řidiči stáli venku a debatovali.  Když tudy jedete po 16 hodině, tak už jsou stroje odstavené. Tomu říkám produktivita práce. A pak nemají být řidiči naštvaní. A co to ten pán v článku radí řidičům? Každý si udělá přad sebou takovou mezeru, kterou považuje za bezpečnou vzdálenost. Tímto článkem do mě pěkně dloubli, protože jsem byl včera v této koloně tak naštvaný a ztrávil jsem tam40 minut. Ředitelství silnic a dálnic by se mělo už konečně probrat a začít trochu makat.

0/0
30.4.2008 13:32

rulemaniac

Re: To by se tam muselo pracovat

RSD nas ma vsechny u ... vime kde. jsou to zlodeji nic vic. nevim za co v tehle zemi platim 1000kc za znamku kdyz na dalnici je to hnus a uzavirky. kdykoliv jedu tak se setkam s nejakou zaverou. tohle je narez jak ma byt a jestli soucasne zacnou i v sadske nezbude mi nez jet z usti pres bolka a jicin ... to je fakt humus uz.

0/0
30.4.2008 14:08

Brouk Pytlík654

nacpat auta do protisměru je pitomost

Svést na dálnici auta do protisměru a oddělit je jen těmi mikropraporky, to je čin hodný pitomce.

Například v Německu si tohle nikdo nedovolí. Když už dělají takováhle omezení, tak vždy oba směry dělí masivní betonové zábrany. A celé značení uzavírky je neskonale propracovanější.

0/0
30.4.2008 13:29

mmkk

Re: nacpat auta do protisměru je pitomost

Betonovy zabrany souhlas. To odradi pitomce, co chteji otocit do protismeru.

Ale chtelo byto uvolnit zavrene sjezdy. To je na zapad od nas bezne.

pokud jde o znaceni uzavirek, tak jsme na tom rozhodne lepe nez v Nemecku. Mozna je tato vyjimka, ale jinak jsou znaceny mnohem lepe. A to zejmena pri jizde v noci.

0/0
30.4.2008 16:54

Coldstone

Už jsem taky jel v protisměru na D11

jela tam celá kolona - problém je, že jezdím každý den a policejní auto jsem neviděl ani u nehod. ;-D

0/0
30.4.2008 12:38

Slaine55

Vůbec se těm lidem nedivím. Je to opravdu něco šíleného.

Auta přibývají a stavění či opravy probíhají vesele tempem jednoho pracovníka na 100 km v hodinách od nevím do nevím.

0/0
30.4.2008 12:14

Slaine55

A KOLIK JE TAM SILNIČÁŘŮ???

Kolik? Jak moc se snaží to opravit? Pracují cv celém úseku 12ti kilometrů, nebo je to jen "prostě uzavřené".

Dopravní situace v ČR mne začína docela zajímat. Je to něco otřesného. Hlavně tempo, jakým se na komunikacích pracuje. Ale většinou tam nikdy nikdo není. Zvláštní...

0/0
30.4.2008 12:11

Xladi

Re: A KOLIK JE TAM SILNIČÁŘŮ???

Na celém úseku rozhodně nepracují. Spíš by mne zajímalo, proč je na tomto uzavčeném úseku omezena rachlost na 80km. Jedná se sice o omezení provozu, ale i na normálních silnicích se může mimo obec jet 90 a to i v místech kde je zakázáno předjíždění, navíc tyto pruhy na dálnicích jsou širší než na normálních silnicích a to že je tam provoz, to je i na jiných silnicích.

Taky se mi zdá že jeden pruh uzavřou, pak druhej a než to opravěj tak se na tom opraveném zas vyjedou koleje, protože byl přetíženej, to by mohli opravovat pořád, nejlepší je betonová vozovka.

0/0
30.4.2008 12:30

Z-S

Jojo, to by dalo moc

prace jeste pred uzavirkou nejak informovat ze je tam kolona a posledni moznost kde sject z dalnice je tam a tam. Moc se nedivim ridicum, ktere od hodinoveho stani v zacpe deli odcouvani par desitek metru ze to udelaji.

PS: jinak stara hradecka neni nic moc. Lepsi je sjet na Pecky a kousek na jih na kolinskou...

0/0
30.4.2008 12:10

Qíteček

čičí

A k tématu: Za věčně rozkopané dvouproudé rozbité přetížené silničky plné děr chce eště pan zloděj Stát platit. Nejmenuje se to tady náhodou Kocourkof?

0/0
30.4.2008 12:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.