- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak už je to asi třetí rychlodráha Kladno-Praha. A furt to trvá na Masaryčku hodinu.
na HDP.Co z toho máme ? Příjezdové cesty k Ostravě jsou v katastrfálním stavu,
ta Opava-Ostrava je úzká,2 m nad okolním terénem,přímo životu nebzpečná.
Že se nestydíte,vy pražští pováleči ?
Ruchlodráha za miliardy ? Fuj,bléééééééééééééé
jako ostatně skoro pořád. Napřed se o tom zkuste něco dovědět a pak diskutujte! Za prvé to má být normální trať s rychlostí do 140 km/h, takže není důvod pro vyšší jízdné než kdekoli jinde na naší železnici, resp. v příměstské dopravě. Dnešní trať směr Kladno je katastrofální a dávno nesplňuje nároky kladené na příměstskou železnici. I proto se hodně lidí orientuje na autobusy a na auta, ačkoli chorobní autaři (píše jich sem dost) stejně vlakem nikdy nepojedou, ani kdyby stál polovinu a byl dvakrát rychlejší. Najdou si zase jiný argument. Ale není důvod, proč by kvalitní příměstská železnice nemohla být využívána směrem na Kladno, když je využívána směrem na Kolín, Benešov, Beroun, Kralupy (samozřejmě ne všude je dnes kvalitní, ale to je snad otázka času). Když se staví tunely pro metro (i tam, kde vůbec nejsou nutné), nikdo ani necekne. Když jde o tunel pro normální železnici, lidé se málem bouří. Přitom jde v podstatě o jedno a totéž, jen se podzemní železnici říká metro.
Bydlím v Ruzyni a občas tím kladeňákem jezdím na Masaryčku, zpravidla je zcela prázdný, takže nevím o jakých tisících jedoucích za prací autor článku mluví. Ale budiž, zřejmě mají na mysli, že lidi, co jezdí autobusy, začnou jezdit také vlakem. Zaráží mě ale, proč chtějí stavět ten tunel? Vždyť je to strašně drahé a ten argument se starostou Prahy 6 je irelevantní, protože on je Tam za ODS, takže kdyby Bém chtěl, jistě ho nějak přemluví. A co tu dráhu znám ani nevidím důvod, proč by tam měl být tunel, je to velice pěkný úsek, zástavba jen v některých částech. Že by už byl Bém na něčem domluven s Metrostavem?
Nevím, že by vlaky od Kladna jezdily prázdné, určitě ne ve špičce. Na druhou stranu do těch prastarých, špinavých, kodrcavých a navíc pomalých vehiklů, které tímto směrem jezdí a které z této tratě udělaly málem nejposlednější lokálku, asi moc lidí s chutí nenastupuje. Až tam budou jezdit soupravy například charakteru tzv. "CityElephantů" (ř. 471/071/971), určitě se rapidně zvýší i počet cestujících.
propadák. Jízdné předpokládám tak drahé, že se každý spokojí s autem či autobusem komkoliv k metru. Toť má obava.
Jízdné předpokládám podle tarifu PID, možná SID, ale ten doufám nakonec s PIDem splyne. Nic jiného není rozumné.
A na Kladně, to nádraží pro rychlodráhu, to bude tam co je teď, jo? Super. Takže místo abych před barákem nasedl na autobus a dojel rovnou na Dejvickou, tak pojedu skoro stejně tak dlouho na nádraží, abych si užil tu rychlodráhu :-) Mimochodem, dneska to spěšnýmu vlaku (jezdí ráno a večer) trvá na Hradčanskou půl hodiny, kolik to bude trvat rychlodráze? Celých 20 minut? A vlaky z Rakovníka jako pojedou s dieselovou lokomotivou až do Prahy? Nebo budou muset navíc přestupovat? A rychlíky atd. atd..
Na Kladně bude nádraží tam co teď (na Vejhybce) a pak se bude pokračovat přes zastávky Kladno město do stanice Kladno Ostrovec, stejně jako dnes jezdí většina přímých vlaků do Kladna. Mimochodem těch "rychlých" vlaků jezdí více, jsou tu i rychlíky a zrychlenné osobáky, odpoledne z Prahy např. každou hodinu.
Jinak pochopitelně, máte-li to na nádraží přes celé město a na bus minutu, není co řešit. Dost lidí to ale má na některé nádraží v docházkové vzdálenosti. Navíc vlak nebude končit na Dejvické jako busy, ale bude pokračovat do centra.
I kdyby z centra Kladna (např. Náměstí Svobody) jel ten vlak na Hradčanskou 20 minut, tak průměrně kladeňák do Prahy pojede svým zánovním vozem pežó 405 r.v. 1992, protože je to pohodlné a jen o 4 Kč dražší než vlak.
Prumerny Kladenak nebude mit kde zaparkovat. Ostatni pojedou rychlodrahou.
I kdyby z centra Kladna (např. Náměstí Svobody) jel ten vlak na Hradčanskou 20 minut, tak průměrně d e b i l n í kladeňák do Prahy pojede svým zánovním vozem pežó 405 r.v. 1992, protože je to pohodlné a jen o 4 Kč dražší než vlak.
Nezbývá než souhlasit. Spočtěte si náklady na cestu do Prahy pro 2 lidi a bohatě se to vyplatí :-(( Jízdné za tenhle supervlak bude určitě vyšší, pokud do toho půjde soukromý sektor, který na tom bude chtít vydělat aspoň nějaký rozumný zisk..
nové úseky jsou stavěny na rychlost 200 km/h. ale co to může být rychlodráha po česku........