- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tenhle návrh má s realitou společného asi tolik jako s realitou má společného Topolánkova smlouva s občanem...jak tu někdo už napsal, takové scifi obrázky si strčte někam. Spíš je to další návrh jak tunelovat státní prachy, něco jako Bémova olympiáda...
Cokoli ten bastardík řekne, je cítit uhýbáním.
když obchvat vedli středem města, přímo Václavákem před muzeem. A ty úžasné průvodní jevy - vykácení desítek platanů před býv. hlavním nádražím, podminování a rozstřelení historické budovy nádraží Praha Těšnov (býv. Denisonova nádr.).
Plan je to pekny ovsem jeste to neni .... jen dve poznamky, tramvaje bych tam nezavadel, max jako zalozni trasu, ktera by normalne nebyla vyuzivana, a myto s tim at jdou rovnou ..
Jděte do s tramvajema na Václaváku, pěší zona a hotovo, taky občas využívejte své nohy. A na staré babičky, na které se vymloiuváte, že nikam nedojdou tak věřte, že si na Václaváku za své penze nenakoupí nic. Předpokládám, že ani do herny, která je tam místo vyhlášeného pekařství si zagemblovat nepůjdou.
Zkus si ty nohy v centru využívat. Dojít třeba v turisticý špičce (ta je furt) od Prašný brány k Muzeu. Dej si to dvakrát denně tam a zpátky, a budeš se cítit jako po celý tatranský magistrále v polobotkách
je moc hezký, že když se jedná o Prahu, tak jde všechno rychle. Ale např. dálnice z Prahy na do Rakouska se bude stavět ještě další desítky let. Možná se jí dožiju až budu v důchodu
Zde se nikdo nemusí dohadovat z majiteli pozemků jako u té zmíněné dálnice.
Všimněte si, že na každé vizualizaci ztvárňující nějakou architektonickou chiméru, jsou nádherné stromy až 12metrové stromy, kde získaváte dojem, že se zase vracíme k přírodě. Pokud pak uvidíte realitu, tak tam najdete pouze dvoumetrová košťata obsypaná drtí,k terá už v této velikosti a šklivosti zůstanou.
Však takto v návrzích původně vypadalo i panelákové město na Jižáku, plné stromů, parčíků a hřišť, jenže už na to jaksi nevyzbyly peníze tak zůstalo jenom u těch paneláků (a často bez chodníků). Dneska je to stejné, zkuste se podívat na vizualizace developerských záměrů a pak na realitu.
Pepíci maj za centrum jednu širokou ulici a co je kolem toho hádek
No já osobně si myslím, že největší problém pražáků je, že co auto, to jeden člověk. Vemte si, kolik místa na silnici zabere auto a kolik je v něm lidí a jak je to s autobusem. Kdyby tolik lidí nejezdilo autama tam a zpátky, tak bude moci dopravní podnik třeba nasadit i další autobusy. No a styl ježdění pražáků taky dělá svoje.
K těm mimopražským bych řekla jen to, že na okrajích Prahy není dostatek místa,kde by se dalo zaparkovat, takže když už člověk tím autem jede, tak s tím dojede až do práce, protože tam většinou místo má. A jezdit příměstskými autobusy je opravdu luxus, když to jeed třeba jednou za hodinu (a to to ještě není tak zlé).
Tramvaje na Václaváku nechci, pokud to má být pěší zóna, tak tam prostě tramvaje nemají co dělat (stejně jako auta), protože by tam nikdo stejně chodit nemohl. Viděla bych to na nějaké ty stromy plus květiny a keříky (něco typu Františkánská zahrada).
Upřímně, do Prahy ti pojedu autem třeba až do centra. Na nějaký špinavý metro a smradlavou tramvaj vám