- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč se hledá vina tam, kde není??? Řidič byl plnoletý, měl zkoušky, znal předpisy i jízdní řád. Udělal chybu a za chyby se platí. Někdy za ně bohužel zaplatí i jiní. Stalo se a nehoda nechť je poučením pro ostatní řidiče, aby neporušovali předpisy. Dál není co řešit.
To je jistě pravda, ale těch vysoce postavených, práci imitujících a nepotrestaných hajzlů dělajících osvědčenou taktiku mrtvého brouka(a to dokonce třeba i ve zdravotnicví) jsou spousty a o ty mi šlo.
V den, kdy došlo k letošní srážce, probíhala diskuse mj. na serveru K-Report (http://www.k-report.net), kde se scházejí zájemci o MHD a ještě ten den tam tato informace padla. Dnešní Dobré ráno s ČT, kde jedna redaktorka z ČRo Ostrava rádoby fascinovaně popisuje, jak navštívila ostravský archiv, mě velmi pobavilo. Navíc je nutno podotknout, že v roce 1969 došlo ke srážce na úseku, který byl následující rok zrušen a hlavní úlohu definitivně převzala trať z r. 1958. Takže přeju hodně fascinujících bádání
jsem si vzpomněl na tu nehodu tenkrát...JOJO, kdyby tam jel nějaký synátor papaláše, tak už jsou všude dvoukolejné tratě...
Možná by se ti ostatní povedení principálové chytili za frňáky a s podobnými průserovými místy by něco udělali...
... jakými místy?
Inspirován pěkným příspěvkem "28.04.2008 19:00 Králík z klobouku"(nejen tento příspěvek ) bych všem co se diví tu či hned jinde jak "je něco možné, nepochopitelné, jaký debil ten JEDEN člověk či JEDNA firma" doporučil: VŠE MÁ SVOU PŘÍČINU A tA ZASE JINÉ. Mnohé průsery potřebují několik příčin, protože byly původně někým inteligentním či vývojem takhle zajištěny. Ale když skoro všichni na vše serou tak to nepomůže Vážení "moderní EU soudruzi" rozlučme se pozdravem "Čest práci" :-(
Pro někoho je čeština velmi složitá a snad lze pochopit, že mu splývají slova s podobným významem. Avšak novinářům by se to stávat nemělo.
(aktuální) příklad 1: zloděj x sběrač, viz diskuse pod jinými články
příklad 2: křižovat x vyhýbat... Jde totiž o to, aby se tramvaje na VÝHYBNÁCH nikoliv křižovaly, ale VYHÝBALY! ...Takže "...aniž počkal na křižování s protijedoucí tramvají..." je špatně!
Čeština je asi složitá hlavně pro tebe, když jsi nepochopil, že odbornou terminologii určuje především vžitý úzus a platné normy a předpisy. Vyhýbají se protijedoucí auta na úzké silnici, a výhybnu k tomu nepotřebují. Protijedoucí vlaky a tramvaje se ve výhybně nebo ve stanici křižují. Možná pro tebe bude překvapením i to, že na křižovatkách mají tramvaje výhybky, i když se ničemu nevyhýbají.
Reklama Čes.pojištovnu nám(a tedy i dětem) dává vzor jak kašlat na práci i jako ředitel jdoucí na tenis. A iDnes často píše o sexu v práci atd.
Přestali jsme přemýšlet dopředu na následky, jsme jako zvířátka, jen sledovanost článku či reklamy je důležitá(čili peníze). A jsou další tisíce podobných nepříjemných souvislostí. Jdu zvracet neboť i tvrdým ateistům se to stává :-)
přesně vystižený, a pravděpodobně postkomunistickej ředitel dopr. podniku m. Ostravy honorovanej jistě nejmíň stovkou měsíčně měl úplně jiný starosti jako možná ten tenis či udělat nějakej kšeftík za provizi - mají li třeba časopis podobně jako šalina v Brně - než se starat a od rána do večera přemýšlet je-li všechno v pořádku a neustále kontrolovat
Proč obhajujete řidiče tramvaje?? ....na D1 se už zabilo desítky lidí, nikdo nic nedělá aby se tomu zabránilo, takže když tam někdo nabourá tak za to nemůže, ale ministerstvo dobravy?
Možná jste neměl dost sebevědomí udělat ze sebe v..a a odpovědět přímo na můj příspěvěk. Ale k věci: Tohle je PROKAZATELNĚ nebezpečné místo už 40 let a navíc zcela zbytečně. Zajímavé by bylo vědět kolik(a zdali vůbec) závažnějších míst už DI či DP vyřešili za těch 40 let.
No obecně většina lidi pokud nemusí dělat a přemýšlet, tak se do toho nehrne(základní problém komunismu :-D ). A vždy teprve až se stane průser, tak začne "hemžení" neboli hra na aktivního a snaživého. A počítám, DP i DI není výjimkou a teď se budou navzájem snažit na sebe hodit vinu.
To bude zase jednou klasická sranda. A ti co obviňují řidiče nechť jednou zapřemýšlí co kdyby třeba byla mlha že by šla krájet.
vazeni diskutujici. Trat neni silnice.
1) tramvaj ma delsi brzdnou drahu nez auto
2) tramvaj nikam neuhne, autem muzete napr uhnout a tak se vyhnout srazce
Tim padem pri jakekoliv chybe je vetsi pravdepodobnost celni srazky. proto tam melo byt odpovidajici zabezpeceni.
Proto se to neda srovnavat s krizovatkou v horni-dolni, kde traktor vjede z vedlejsi a neda prednost Skode 120 :)
Ano a ještě bych doplnil, že auta nepotřebují výhybky. Viz tragická nehoda před lety v Praze na Letné, kdy si řidič tramvaje nevšiml, že má přehozenou výhybku na odbočení, v plné rychlosti na ni najel a převrátil tramvaj (myslím, že to byla 26).