Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autosedačky budou povinné pro všechny děti, výjimky končí

Rodiče tří a více malých dětí, kteří vozí potomky do školy autem bez dětských autosedaček, si mohou říci: už jen do středy. Ve čtvrtek se změní zákon. Každé dítě, které v autě pojede, bude muset mít svou autosedačku nebo podsedák. Výjimka, která platila pro vícečetné rodiny od roku 2006, totiž skončí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Projíždějící

Mít děti je nežádoucí.

http://www.ententyky.cz/australsky-lekar-chce-ekologickou-dan-na-pocetne-rodiny

0/0
1.5.2008 13:33

Projíždějící

Za blbost se platí.

Nadělat čtyři děcka, to může jenom blbec, tak ať ho policajt trochu škrábne. Takový vůl snad nepatří na silnici za volant. ;-D

0/0
1.5.2008 9:16

:-(

Re: Za blbost se platí.

Proc by nemoh mit ctyri deti? Kdyz na to ma? Moje kamaradka ma ctyri deti, maji dum, dve auta a mikrobus, s policii nemaji problemy, ale maji hezky zivot plny radosti. :-)

0/0
1.5.2008 9:28

Projíždějící

Re: Re: Za blbost se platí.

Však co se čertíš. Kdo na to má, ať má třeba deset dětí.  Moje řeč. Kolik třeba mít na kontě aby jsi moh na to skočit a přivést ženskou na mléko? Víš, aby život zůstal pořád hezky plný radosti?

0/0
1.5.2008 10:19

rohatey

Bohužel tahle zdegenerované EU demokracie

směřuje zcela instinktivně k vyhynutí, není to vina normální populace ale dementů s humanistickým myšlením, neschopným logické úvahy, kteří tohle nesmyslné zřejmě mají zakódováno geneticky .

Není jediný rok aby se neudělaly další a další opatření k znevýhodňování rodin nebo přímo jejich šikanování, a to bez ohledu kdo tady vládne, vzpomeňme jen na ušlechtilé počiny Škromacha, zrušení příspěvků na dopravu, zrušení daňových výhod studentům a to se mu nepovadl ten jeho hlavní cíl, ty ukradené peníze z rodin přerozdělit důchodcům dle jeho "zásluhovosti" hlavně těm co se na téhle investici do dětí nepodíleli.

Tahle vláda už dělá třetí takovýto počin, tedy zvýšení základní sazby DPH samozřejmě znevýhodňuje rodiny s obecně nižšími příjmy, sebrali ty zcela zbytkové dětské přídavky řadě rodin a teď zase budou buzerovat zcela nesmyslně rodiny s tou jízdou dětí v autě.

0/0
30.4.2008 18:50

rohatey

Jo, jo

je potřeba i uzákonit že bez pásů a sedaček nemůžou děti cestovat ani v autobuce, ani v tramvaji, ani v metru, ani v trolejbuse, povinnost toto zajistit by měli mít zase rodiče. Potom řekne mluvčí ministerstva obdobně rodičům, dva roky jste o tom věděli že to v té veřejné dopravě nepůjde takže teď si choďte pěšky nebo jezděte na kole.

0/0
30.4.2008 17:50

Jan.Tleskac

ABORT MACHT FREI

překopírováno z jiného diskusního tématu

Když vláda háže klacky pod nohy početným rodinám a lidovečtí ministři jí v tom pomáhají, nedivte se že lidi chodí na potrat.

Lidovecký ministr dopravy Šimonovský inicioval zákon podle něhož stát komplikuje život početným rodinám, nedivte se když lidi chodí na potrat.

Mít děti je společenskou sebevraždou. Od zítřkka se početná rodina s dětmi nedostane ani do lesa na hřiby za město pokud nemá mikrobus kam by se vešly čtyři sedačky pro děti.

Tak nám tady netlachejte a koukejte začít pro podporu rodin něco dělat. Zatím rodinám jen hážete klacky pod nohy. "Bude přibývat interrupcí. "ABORT MACHT FREI" ;-D;-D;-D

0/0
30.4.2008 16:32

Jenda.Pracka

Re: ABORT MACHT FREI

Další klacek aby nezůstalo u jednoho.

http://www.lidovky.cz/ln-detske-sedacky-i-do-autobusu-dmz-/ln_domov.asp?c=A080429_201546_ln_domov_fho

Máš víc dětí? Domácí kriminál.

A co na to lidovci, zastánci rodin a odpůrci potratů? Nic. Lidovecký ministr dopravy to inicioval. Anebo to byl někdo jiný tím ministrem dopravy když byl odhlasován tenhle zákon?

Český politik dokáže o podpoře rodin jenom tupě kecat. :-©:-©:-©

0/0
30.4.2008 17:34

rosta_m

Autosedacka a tzv. "Bederni pasy"

Autosedacka, bezpecne upoutani deti.  ANO. 

Nenastartoval bych, pokud bych ten muj zverinec nemel radne pripoutan. Poskakujici dite v aute, dekuji NE. Staci mi kdyz se ac pripoutany, za jizdy, perou a vriskaji.

Jak resit situaci u auta s tzv. "Bedernim pasem" na zadnich sedadlech, sedla jsou plnohodnotna, sedacky by se tam vesly. Resim to nasledovne. Dvouleta dcerka v autosedace zajistene pasem a navic popruhem. Starsi 7 a 10 let dcerky maji ctyrbodovy pas, tribodovy  se z technologickych duvodu neda u tohoto auta pouzit.  Kombinace ctyrbodoveho pasu  s klasickou autosedackou, nebo "bobikem", je na ukor bezpecnosti. Starsim detem sedacka, bobik zajistuje bezpecnejsi vedeni sikmeho pasu.

Starsi dceri chybi do pozadovane vysky 1cm coz je otazka mozna mesice. U mladsi je to problem, pokud ji do kapes nenacpu olovo, aby splnila vahovy limit.

Spoleham na to, ze v pripade kontroly potkam rozumneho policistu, nebo ze nerozumny nebude mit vahu a metr.

0/0
30.4.2008 15:51

Jan.Emil

Nerozumné rozhodnutí.

Hlavním cílem toho návrhu ale není chránit děti - cílem je odradit lidi od toho, aby měli děti.

Je to úmyslné a cílené vytváření překážek prorodinnému rozhodnutí mladých lidí.

Je-li plození a výchova dětí spojeno se stále většími komplikacemi, pak bude stále méně lidí ochotno mít víc než jedno dítě.

0/0
30.4.2008 10:30

captain cook

Re: Nerozumné rozhodnutí.

vzdyt ti rikam, ze bys tenhle svyj nazor mel poslat do Vatikanu k posouzeni a pridani na seznam povolenych, prirozenych, ne-chemickych nebo mechanickych  zpusobu anti-koncepce ;-D

0/0
30.4.2008 11:04

captain cook

Re: Nerozumné rozhodnutí.

"Je-li plození a výchova dětí spojeno se stále většími komplikacemi, pak bude stále méně lidí ochotno mít víc než jedno dítě."

 Plozeni deti vetsine lidi zadne komplikace nedela;-D...to je ta prijemna cast, zato ale prvnich 25 let zivota potomka je ta komplikovatelnejsi cast.:-P

Nemit vic jak jedno dite znamena v pripade auta a sedadel ridit nejakou trikolku s malickou sedackou vzadu;-D

0/0
30.4.2008 11:08

:-(

Re: Nerozumné rozhodnutí.

Nesmysl. Nikdo te nenuti jezdit autem. Jezdit autem je luxus, ktery si vetsina lidi vubec nemuze dovolit, ale nikoho z nich nenapadne nemit deti, protoze nemaji penize na auto.

0/0
30.4.2008 18:59

Projíždějící

Re: Re: Nerozumné rozhodnutí.

Zodpovědný člověk nemá děti. Na co? K čemu je vlastně dobré mít děti? Je z toho jenom buzerace na úřadech a kdejaký fízl si na vás otevře hubu.

Lze udělat kariéru, lze nadělat velké prachy. S děckama to jde těžko. Tak na co děcka když stát vás za to jen buzeruje.

Tak na co děcka? Já takové problémy nemám. Na budoucnosti národa mně opravdu nezáleží.[>-];-D[>-]

0/0
1.5.2008 9:11

:-(

Re: Re: Re: Nerozumné rozhodnutí.

Mam tri deti a nikdo me nebuzeruje. Ale mas pravdu, deti nejsou kazdemu doprany, jen ti schopnejsi se prosadi.

Ten blabol s budoucnosti naroda mas odkud? Od bolseviku? Ktery blbec by si porizoval deti kvuli statu nebo narodu?

0/0
1.5.2008 9:24

Projíždějící

Re: Re: Re: Re: Nerozumné rozhodnutí.

Tak tak a nemrač se pořád. Napřed prachy,potom děti. Moje řeč. A ten blábol o budoucnosti národa mi přinesla slina na jazyk jak se říká. Všechno se vždy nepodaří  ani každý příspěvek. Starat se o budoucnost národa je fakt blbost. Ať se národ stará o nás.;-)

0/0
1.5.2008 10:10

Jenda.Pracka

Zákon o přestupcích

Zákon č. 200/1990 v §2

2 Přestupkem není jednání, jímž někdo odvrací

b) nebezpečí přímo hrozící zájmu chráněnému zákonem, jestliže tímto jednáním nebyl způsoben zřejmě stejně závažný následek než ten, který hrozil, a toto nebezpečí nebylo možno v dané situaci odvrátit jinak.

Nakonec v tom budou početné rodiny kličkovat podobně jak se kličkuje s institucí osoby blízké v jiných přestupcích.

Že takovým způsobem bude docházet k narušování výchovy dětí v početných rodinách je již jiná věc. Autorita úředníků bude trpět, děti se budou učit lhát jakože bratříček má horečku a my jedem k doktorovi ale takový je už náš folklór. "Jedu s dětmi k doktorovi a ostatní děti jsem nemohla nechat doma samy".  Vymyslet hloupé zákony a potom je obcházet. Policajtům se budou před dětmi vykládat pohádky a v tom duchu budeme vychovávat naše děti. Inu ať žijí moudří poslanci a úředníci.

0/0
29.4.2008 20:30

Jan.Tleskac

Re: Zákon o přestupcích

Ano asi tak to nějak bude. Novela zákona po česku. Lhaní úředníkům a policajtům před dětmi, kteří tak budou získávat důvěru k představitelům lidosprávy. Úředníkovi a policajtu třeba lhát před dětmi. Co se v dětství naučíš, ke stáru jak nalezneš. A přitom by stačilo prodloužit vyjímku zákona na neurčito. Ovšem to by českému úředníku ubralo na vážnosti a důležitosti, tak raděj nechá své zákony a nařízení obcházet a obechcávat jen aby nemusel uznat že je vůl.

Rodiče početných rodin nebudou na základě nařízení hloupého úředníka chodit pěšky nebo pořádat cyklistické výlety. Povede to jen k perzekuci početných rodin a jejich šikaně od policajta na cestách. Úředníkovi však stoupne sebevědomí, protože bude mít příležitost číst levity hloupému a nezodpovědnému plejzru co si nadělal kupu dětí a teď nemá na mikrobus.

0/0
30.4.2008 7:39

captain cook

Re: Re: Zákon o přestupcích

Honza trojjediny si povida sam se sebou;-D;-D;-D

0/0
30.4.2008 7:55

Jan.Tleskac

Re: Re: Re: Zákon o přestupcích

A co děláš asi Ty kapitáne. I když je to asi pravda. Zůstali jsme tu sami.;-)

0/0
30.4.2008 8:26

barbudo

Můj pětilitrový Superb žádné pásy nemá ...

... a dětské sedačky tedy nepotřebuje ...

0/0
29.4.2008 20:18

Jan.Tleskac

Rada

Jisté je že policajti při silničních kontrolách zkomplikují život mnoha početným rodinám které budou chtít vyjet za město třeba jen s dětmi na čerstvý vzduch.  Ale pokud se setkáte s tím že dostanete pokutu za jízdu s dětmi do přírody neváhejte svou kauzu medializovat a hlavně toho policajta který vás potrestal. Zveřejnit fotku a tak dále protože žádný policajt nežije ve vzduchoprázdnu a tlak okolí může přivést policajta k rozumu.

A taky pokud v problému nejste sami a ve vašem městě se vyskytuje víc početných rodin kterých se problém týká, spojte se dohromady a demonstrujte třeba zablokováním rušného přechodu pro chodce ve městě početnými rodinami  přecházením s dětmi a dětskými kočárky. Policie proti tomu nemůže udělat vůbec nic, snad jedině začít regulovat dopravu ale je to časově náročné a musí vyčlenit pro ten účel policajta. Když to uděláte několikrát, policajt si propříště rozmyslí vás kvůli sedačkám buzerovat a pokutovat. Musíte se umět ozvat, protože politik vám nepomůže.

0/0
29.4.2008 12:13

Philosopher

Re: Rada

Nechápu, proč někdo bojuje za nedodržování zákona ...

0/0
29.4.2008 12:15

Jan.Tleskac

Re: Re: Rada

Je to boj za možnost početných rodin normálně fungovat a existovat. Žít v domácím kriminále kontrolovaném policajtem při silniční kontrole není normální existencí.

Pokud vám dá policajt pokutu za to že jste vyjeli s autem na silnici, neváhejte demonstrovat. Blok silničního přechodu je tomu dobrým způsobem.

Přeji Vám radost z Vašich dětí a pevné nervy v boji proti státní buzeraci vážení a milí rodiče více dětí. Stydím se za postoj státu vůči vám. Za takových okolností se nemůžete divit že náš národ vymírá. Národ vymírá když má každá rodina jen dvě děti ale není to správné. Máte moje sympatie a když vás uvidím demonstrovat taky já se Vaší demonstrace zůčastním i když mezi Vás nepatřím. Nemám víc dětí než počet míst v automobilu. Dodávám že bohužel.

0/0
29.4.2008 12:30

Philosopher

Re: Re: Re: Rada

Otázka:

Mám-li početnou rodinu, je správnější vozit děti v malém autě bez autosedaček (nevejde se jich tam tolik) a riskovat nebo je správnější pořídit si větší auto kam se ty autosedačky vejdou a zvýšit tak bezpečnost dětí ?

Prosím neargumentovat ve smyslu "normální fungování početné rodiny". Každé dítě je do určité míry zátěží pro rodiče a ty se o něj musí postarat. A to se týka i zajištění bezepečnosti v silničním provozu. Každý rodič si musí zvážit a rozmyslet do jaké míry je schopen rodinu zajistit. A pokud se mu přihodí, že na něco nemá, pak musí počítat s nějakým omezením.

0/0
29.4.2008 12:42

captain cook

Re: Re: Re: Rada

...nazor zapaleneho orthodoxniho lidovce a katolika nebo jenom vyplod obycejneho "shit stirrera" -anarchisty, ktery vi, ze prislusne zbarvene melodraaaama porad jeste oblbne par naivnich a neinformovanych?;-D

 Kazdopadne ja doporucuji, aby si lide sami a dukladne rozmysleli, co je pro ne a jejich rodiny nejdulezitejsi, to udelali a nenechali si neco nakecat of hospodskych kamosu. Je pro ne lepe protestovat kdekoliv, kdykoliv , kterymkoliv zpusobem a za kazdou cenu, nebo si ze vseho nejdriv posichrovat deti, protoze cert NIKDY nespi a kam nemuze sam, tam nastrci typickeho bezohledneho, sobeckeho a na pravidla dopravniho provozu se*ouciho, prip. navrch zfetovaneho ceskeho ridice?

Odpoved na otazku a prislisna akce je na kazdem jednotlivem z vas a na vasich rodinach. Tady vam nikdo vnejsi nemuze poradit.

0/0
29.4.2008 12:51

Jan.Tleskac

Re: Re: Re: Re: Rada

V určitých věcech lze s Vámi souhlasit kapitáne. Pokud bude mít nařízení charakter upozornění že je lépe vozit děti v sedačkách. Ale pokud začne být nařízení šikanózního charakteru jak je zřejmo z úvodního článku (2500 Kč pokuty + trestné body), k tomu blbé kecy tiskového mluvčího který prezentuje oficiální názor a postoj úřadu pak je třeba ozvati se. Jistěže se mají děti vozit v sedačce ale jsou situace kdy to prakticky nelze. To však objektivně neposoudí horlivý policajt lačný peněz do  státní či městské kasy od již tak chudobných tatíků mnoha dětí.

Je třeba posečkat jak bude zákon uplatňován a proto všechno pečlivě veřejně sledovat. Rodičům více dětí hlavně doporučuji neplatit pokutu blokově i když hrozí vyšší postih ve správním řízení ale v takovém tomto případě lze mnoho udělat k odvrácení postihu když se to správně zorganizuje.

Musíme chránit početné rodiny protože v opačném případě náš národ bude jen vymírat. Takže čekat na další vývoj situace ale hlavně NEMLČET.

0/0
29.4.2008 13:05

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Rada

pan tiskovy mluvci dela sice nove upravenemu zakonu medvedi sluzbu, ale to nic nemeni na skutecnosti, ze kdo chce jezdit autem, potrebuje na to penize. Kdo nema na nove, mel by se poohlednout po ojetem, ktere se da legalne upravit na pocet deti, ktere rodina potrebuje transportovat.

0/0
29.4.2008 13:13

Jan.Tleskac

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada

Já bych považoval za takový rozumný kompromis postihovat rodiče početných rodin za převoz dětí bez sedaček zásadně jen pokud se to děje ve spojení s jiným přestupkem protože samozřejmě je třeba požadovat od takového řidiče zodpovědnější přístup k jízdě. Například nepřiměřená rychlost+nepřipoutaných více dětí. Anebo nepřipoutané děti + auto v dezolátním stavu(nevyhovující technický stav). Samotný přestupek nepřipoutaných více dětí nepokutovat. V případě zaviněné dopravní nehody samozřejmě přitěžující okolnost. V případě nezaviněné nehody musí nést následky viník. Stála by za uvážení povinnost takové auto viditelně označit například nějakým trojúhelníkem, výstražným světlem, praporkem a podobně aby jiní řidiči dali pozor.  Problémy početných rodin je třeba řešit tak aby podmínky pro jejich fungování byly únosné a ne je stavět před neřešitelné problémy protože jinak početné rodiny mít nebudeme a to bude velká škoda protože opravdu při dvou dětech v manželství národ vymírá.

0/0
29.4.2008 13:25

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada

'Stála by za uvážení povinnost takové auto viditelně označit například

nějakým trojúhelníkem, výstražným světlem, praporkem a podobně aby jiní

řidiči dali pozor.  "X naprosto nesouhlasim!Rv. Tady napr. rodice casto oznacuji (neoficielne) auto zlutym kosoctvercem s napisem Baby on board - dite na palube. Zatimco pro rodice mrnat je to rozkosne, rodice starsich deti a deti uz dospelych se opravnene ptaji - je snad moje dite mene cenne, je jeden lidsky zivot mene cenny nez druhy? Ja povazuji za povinnost kazdeho cloveka,ktery se rozhodne mit rodinu, si svou rodinu zabezpecit a necekat od spolecnosti, ze bude to bude delat za nej. Kdo ma jine priority nez zabezpeceni ditete, ten musi zit se vsemi dusledky sveho rozhodnuti, pozitivnimi i negativnimi.

0/0
29.4.2008 13:36

Philosopher

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada

A nebylo by lepší hledat takovou pomoc rodinám, aby mohli rodiče bezpečnost dětí zajistit, než jim umožnit legálně riskovat ?

0/0
29.4.2008 13:58

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada

dik za nazor.R^ Tim jsi mi pripomnel jak se tady v zamori pomaha nemajetnym rodinam na socialnim zabezpeceni uz hodne let. Mistni urady v kazde ctvrti nebo okrese/obvodu maji oddeleni pro sluzby nemajetnym: napr. matkam za minimalni poplatek propujcuji specialni "kapsule " pro nemluvnata a sedacky do auta pro mensi deti. To tu bezi uz hodne let...priklad takove male kapitalisticke sluzby nemajetnym rodinam.....

0/0
29.4.2008 14:09

Philosopher

Re: Re: Re: Re: Re: Rada

Jaký upozornění ? Vždyť tady byla snad už dost dlouhá přechodná doba pro výjimky ...

"Jistěže se mají děti vozit v sedačce ale jsou situace kdy to prakticky nelze." - Když nelze, tak nechť se nevozí !

"Musíme chránit početné rodiny protože v opačném případě náš národ bude jen vymírat" - Aha. Takže rodinám pomůžeme tím, že jim uzákoníme možnost, aby riskovali zdraví a životy dětí. Tím vskutku zabráníme vymírání národa ...

Prosím, prosím, moc prosím, už nevypouštějte tyto bláboly.

0/0
29.4.2008 13:54

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada

... budou jezdit na kolách či autobusem, kteréžto výjimku mají ...

0/0
29.4.2008 14:07

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada

mozna u vas ve vasem socijaaalizmu, barbaroso a v tvych socijaaalistickych snech;-)...u nas v tom prohnilem kapitaaaalizmu mame pro nemajetne ruzne sluzby, vcetne propujceni sedacek atd pro deti, aby zadne dite nemuselo riskovat jizdu bez zabezpeceni....

0/0
29.4.2008 14:12

Jan.Emil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada

Coje to to Tvoje "u nas" Cooku? nejsi náhodou jeden z těch přechytřelých světoběžníků kteří kdysi emigrovali a ted v roli chytrých rozdávají rozumy nám hloupým kteří jsme zůstali doma? Nezdá se Ti náhodou že Ty nemáš do věcí v naší republice co kecat, protože Ty už tady dávno nejsi. Jak snadno se řeší problémy blbých čechů co jezdí ve Favoritech když mají jezdit v nějakých velkoprostorových korábech kde by se jim vešlo třeba sedm dětí. Když u vás máte ty různé služby, no tak půjčte těm blbým čechům co nešli na interrupci a poskytněte nějaké to větší auto aby mohli vozit čtyři děti v sedačce. My jsme se na vaši úroveň zatím ještě nedopracovali protože jsme neutekli. Všichni utýct nemohli.

Opravdu Cooku, na vaše rozumy odkudsi z Tramtárie tady nejsme zvědavi a rodičům více dětí ani trochu nepomohou. My jsme si tady museli vždycky pomoct sami, tak kdybyste alespoň nežvanili, vážení naši krajani.

0/0
29.4.2008 17:57

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada

melodraaaaama, melodraaaama, melodraaama;-D;-D;-D

nakonec budes jeste tvrdit, ze emigranti brani ceskym rodinam ve svobodnem dosazeni jak velke rodiny si preji a budes je vinit za nove zakony.:-P..kdo chce velkou rodinu, at se o ni stara a vazi si ji a jejiho zabezpeceni. Narvat deset deti do auta neni projevem lasky k rodine, ale neceho uplne jineho. Rekl jsem, ze tahle polemika je na houno, protoze lhuta uplynula a zakon je v platnosti. Tak si to schovej pro nekoho jineho, protoze ode mne na to slzy nevyronis. Kdo chce jezdit bez pasu, at jezdi, znaje mozne dusledky. Totez s detmi bez sedacek.

0/0
29.4.2008 22:02

:-(

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada

Jezdi tramvaji nebo vlakem a nebrec, ze nemas penize na auto. Je to fakt trapne!

0/0
30.4.2008 19:01

Rumbas.Mc

Re: Rada

Mám pocit, že jste nepochopil oč tu jde. Ale rozhodnutí odborníků je neměnné a správné. A žádný policista si to osobně nevymyslel a ač by s tím nesouhlasil, je to jeho povolání a poslání. A řešit to musí. Jen člověk s omezenou inteligencí nepochopí účel tohoto nařízení.

0/0
29.4.2008 20:34

Jan.Tleskac

Re: Re: Rada

Sice nevím co jsi zač Rumbasi ale odpovím Ti.

Úředníci zapomněli, že takový tatík početné rodiny už namnoze nemá co ztratit a tak postihy ve formě pokut budou neúčinné. Jenom početné rodiny zatlačí dál na okraj společnosti což bude nepochybně velkou motivací pro další dvojice které o více dětech uvažují. Vždyť už ani ti fanatičtí křesťané nemívají mnoho dětí. Až tak jsme to dopracovali.

Bude to vděčné téma pro média jak exekutor vymáhá pokutu za jízdu s dětmi v autě taháním houpacího koníka z pod malého chlapečka nabo odvozem jízdního kola plačící holčičce. Jiných cenností početné rodiny moc nemívaji tak snad jedině toho Favorita aby rodině bylo doopravdy znemožněno zajet s dětmi do přírody či za babičkou na dědinu.

Navíc se budou děti stavět do konfrontace s úředníky což bude mít dobrý vliv na jejich výchovu jako uvědomělého občana státu. Bude z toho Kocourkov,  jen máš pravdu Mc. Rumbasi, že policajt na tom mnoho nezmění. Na autoritě mu to však moc nepřidá ale to je jeho poslání.

0/0
29.4.2008 21:28

captain cook

Re: Re: Re: Rada

vic melodraaaaamaa;-(;-(;-(

;-D;-D;-D

0/0
29.4.2008 22:03

Jan.Tleskac

Re: Re: Re: Re: Rada

Začínáš už hloupě kecat emigrante, dobrou noc. :-P

0/0
29.4.2008 22:37

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Rada

samozrejme, ze dobrou, trojjediny Honzo. Ale to hloupe kecani prechazejici misty az do absurdnosti jsi tady zavedl ty pod svymi ruznymi nicky: deticky ve velkych rodinach se budou kvuli sedackam muset ucit lhat....nauci se zneuznavat autoritu uradu...nedostatek sedacek a pasu v autech prispeje k vymirani naroda, protoze nuti lidi omezovat kolik deti mohou mit, aby se vesli do auta....

sedacky jako antikoncepcni metoda - tak mne napada, ze tohle bys mel poslat do Vatikanu ke schvaleni a pridani na dosud velmi kratky seznam prirozene antikoncepce povolene rimskym katolikum.  Kdovi k cemu dobremu se tenhle sedackovy zakon jeste neukaze!

Nic proti velkym rodinam, ale jedine za cenu plne zodpovedneho rodicovstvi. Clovek neni kralik, aby se mnozil neplanovane a pak ocekaval, ze ho bude spolecnost podporovat a delat pro nej ve vsem ustupky a vyjimky.

 Dobrou - byl to dobry pokec!;-)

0/0
29.4.2008 23:53

Jan.Tleskac

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada

Nezlob se kapitáne ale diskuze sTebou mi připadá jako diskuze s Eskymákem o pěstování melounů. Máme tady své problémy, kterým Ty z Tramtárie těžko můžeš rozumět a tak nám tady moudře radíš ale je to na kočku. Třeba o té přestavě STW na mikrobus. Možná se to dělá u vás v Austrálii ale u nás by to byl první přestavěný STW. A chtít to po tatíkovi početné rodiny na výmysl hloupého úředníka by bylo trochu absurdní. Je vidět že jsi australan a čechem jsi už přestal být. Ty už jenom umíš česky ale čechem dávno nejsi. Kdy jsi vlastně utekl?

Vatikán s tím nemá nic společného ale když politik pláče nad vymíráním národa, tak musí dělat něco aby tomu zamezil jinak se stává prachobyčejným pokrytcem a tak musí podporovat početné rodiny a v případě potřeby jim ustupovat protože jinak fakt tu vymřeme.

No tak řešíme své problémy na netu a emigranti nám do toho jen kecají ale tomu nerozumí. Není taky pravda že rozhodnutí českého politika jsou neměnná.

0/0
30.4.2008 7:15

Jan.Tleskac

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada

Český politik mění svá rozhodnutí každou chvíli, svědčí o tom desítky novel kdejakého zákona. Pravdou je však že svá rozhodnutí mění nerad protože mu to nejen přidává práci ale taky konfrontuje jeho moudrost. Musí ke změně svých rozhodnutí být dotlačen buď okolnostmi nebo tlakem veřejnosti anebo mu dát sežrat dopady svých hlouých rozhodnutí, které lze v době internetu snadno mediálně rozmáznout. Do hloupého politika musíš stále a vytrvale mediálně šít.

Početné rodiny  nejsou velkým problémem našeho státu,protože se už téměř nevyskytují a tak se na ně zapomíná. Taky to nejsou skupiny které mají čas na medializaci a prezentaci svých problémů. Jsou to skupiny slabé a snadno zranitelné proto jejich zájmy politici přezírají. Z tohoto důvodu je třeba tupto skupinu lidí chránit a projevovat jim vážnost alespoň tím, že budeme talčit a nutit politiky k tomu aby se jejich problémy zabývali. Pokud se to nepodaří, bude nás čechů čím dál méně a zakrátko tu nebude Česko ale nějaké Marťansko.

0/0
30.4.2008 7:28

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada

trojjedinny Honzo, tvuj mozek je na jednokolejce, nevidis a neslysis protoze nechces. Kdyz nekdo poukaze, ze jsou legalni a prakticke alternativy, ktere se velmi dobre osvedcily jinde, vadi ti to "jinde". Najezis se, plosne je odmitnes a nadavas misto toho na emigranty, ze se ti snazi pomoci najit reseni. To je typicky priklad omezeneho cechackovskeho pristupu a dokazuje, ze tobe vubec nejde o nalezeni praktickeho reseni.

Hlavne sem chodis predstirat, ze jsi takovy maly cesky mucednicek, chudak kteremu zly zakon omezuje velikost rodiny. Clovek neni kralik, aby se nezodpovedne mnozil jak se to hodi a cekal pak na to konto od spolecnosti omluvy, vyjimky a podporu.

Kdo chce velkou rodinu, je mu prano, ale nez se zacne rozmnozovat, at si nejdrive zodpovedne zajisti, ze ji v kazdem ohledu zmuze: emocialne, zdravotne, pedagogicky, financne i obcansky, tzn. dodrzovanim zakonu jako radny obcan. A to ty tady odmitas.

 Jak rika stare prislovi, ktere plati i nadale: kdo nemaze ten nejede.

0/0
30.4.2008 8:12

Jan.Tleskac

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada

Je vidět že jsi z Tramtárie kapitáne. Ty Tvoje legalni a prakticke alternativy, ktere se velmi dobre osvedcily jinde jsou u nás z důvodu naší byrokracie fakticky nepoužitelné. Není problém přestavět STW na mikrobus z technického hlediska ale český byrokrat na dopravním úřadě by to neschválil do provozu.

Proto jsou Ty Tvoje komentáře mudrováním, protože vyséváš rozumy o věcech kterým vůbec nerozumíš.

Můžeš si do STW namontovat sedačky ale pořád bude mít v techničáku že je v něm možno vozit jen 5 osob. Změna v techničáku teoreticky snad možná je ale prakticky je nemožná.

Tak už konečně uznej že situaci v Česku vůbec nerozumíš a přestaň nám tu vysévat svý emigrantský rozumy.

A na Tvoje úvahy jestli je člověk nebo není králík taky nemám chuť reagovat. O tom si tam diskutuj mezi těmi vašimi klokany.

0/0
30.4.2008 10:53

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada

Veskere tvoje prispevky se vubec nezabyvaji zakonem jako takovym. Je za tim jedine sobecky zamer k prosazovani tvych fiktivnich "prav" na pocetnou rodinu bez neseni prislusne zodpovednosti za ni a k prinuceni spolecnosti, aby takove rodiny stedre podporovala.

Jinymi slovy, chces si Rvprostrednictvim emocialniho vyderacstviRv vynutit na spolecnosti specielni vyjimky, omluvy a podpory, namisto abys prevzal zodpovednost a zabezpecil sis rodinu po vsech strankach ty sam... jako to delaji vsichni zodpovedni rodice. Takova bezohlednost a nezodpovednost vuci spolecnosti je skutecne kralici zpusob.Rv

0/0
30.4.2008 11:23

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada

Co se tyce technicaku, to se dela tak, ze se pozada o povoleni technicke specifikace zmenit, jmeno firmy, ktera to bude delat a veskera jeji technicka dokumentace. Nedela se to ale velmi casto, nejcasteji kdyz pribyde rodine nejednou na starost babicka a jedno dite prijde o misto na zadnim sedadle. Lide s vetsimi rodinami na transport rodiny pamatuji hodne predem - cela skupina deti se obvykle neobjevi na scene pres noc. Rodice tedy maji nekolik let na to, aby planovali jake rodinne auto budou v ktere vekove stazi rodiny potrebovat a zacnou setrit na to vcas. Jak rikam, akorat to chce rozumne a zodpovedne rodice, kteri se nechovaji jakoze jim spolecnost dluzi zivobyti!

0/0
30.4.2008 11:34

Jan.Tleskac

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada

Dělá se to tak možná u vás v Austrálii. V Česku o nikom kdo by předělával STW na mikrobus opravdu nevím. Pokud Ty víš o někom takovém, pošli odkaz na net.

Otázku podpory rodin v našem státě ponechejme otevřenou protože očividně tuto problematiku v Česku neznáš.

Jistě. Je možno se na podpru rodin vykašlat jenže to neudělá prozíravý politik se zájmem o budoucnost národa. Jsou zde názory prezentované jedním našim poslancem evropského parlamentu jakože nevadí že ubývá Čechů protože na práci si nabereme běžence z východu kterým poskytneme naše státní občanství a tím bude Čechů víc. Ovšem já takový názor považuji za zcestný ale jak vidím, někteří emigranti v tom vidí moudrost.

Aź nás převálcují bězenci z východu nebo Afriky a my tady začneme být trpěnou menšinou můžeme přece emigrovat do Austrálie. Jak moudré kapitáne z Tramtárie, jak moudré a český politik k tomu spěje. Začíná to maličkostmi ale já to nepovažuji za správné i když Ty s tím nesouhlasíš. Kdo uteče vyhraje.

0/0
30.4.2008 12:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.