Diskuze

Rodina žaluje léčebnu: Utrápili nám tam babičku

Rodina Doubkových z Litoměřic se soudí s místní nemocnicí. Žádá po ní náhradu škody 240 tisíc za to, že se na oddělení pro dlouhodobě nemocné špatně starali o jejich babičku. Ta tam koncem roku 2004 nastoupila, aby se zotavila z operace zlomené stehenní kosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

BenediktSpinoza

28. 4. 2008 9:31
sakra lidi

te pani bylo 91 let! neschopnost se otocit  na luzku zpusobila prolezeniny a celkovy stav zpusobil  problemy s prijmem potravy, co je na tom sakra divnyho? celkove sesla vekem a dorazila ji typicka zlomenina, jednou musi umrit kazdy a pokud  to dotahne do 91, tak vyrazne prekracuje prumer.

0 0
možnosti

mfVčera

27. 4. 2008 13:42
Soudruh Julínek ještě vybíral poplatky, tak si ani nemohla..

k jídlu něco koupit, protože neměla za co. :-/ Rv

0 0
možnosti

dislektik-idnes si na mě zasedla

27. 4. 2008 18:35
Re: Soudruh Julínek ještě vybíral poplatky, tak si ani nemoh

ano to bude tím hlavně že má rodinu která bude chtít odškodné místo aby finančně pomohly babičce která jim věnovala celý svůj život !!

0 0
možnosti

dislektik-idnes si na mě zasedla

27. 4. 2008 13:25
tak jste se milá rodinko měla starat sama o babičku

jste ale jen nenažrané hyeny a ted jste přišly o její důchod že !

0 0
možnosti

rohatey

27. 4. 2008 13:37
Re: tak jste se milá rodinko měla starat sama o babičku

Tak to asi nějak bude si to zřejmě spočítali o kolik přišli důchodů a teď to chtějí vymoci soudně.

0 0
možnosti

uni148

27. 4. 2008 12:52
Prirozena selekce

Zda se mi, ze si tu snad nikdo neuvedomuje, ze udrzovat lidi nazivu za kazdou cenu je ptakovina ... nechate uz konecne nekoho vydechnout, nebo budete trvat na tom, aby se umele udrzoval az do roku 3000?

Kdyz v prirode stary kus nestaci, tak ho bud mladsi sejmou, nebo vyzenou ze smecky a on chcipne. Eskymaci udajne vodili stary lidi do pustiny, a podobne. Proste kdyz baba nezere a ani na to neumi upozornit, tak uz je nacase, aby sla do raje. Tecka.

Moji rodice se staraji o moji babku, ktera ma Alzheimera - a uz v takovem stavu, ze je uplne dementni. Bohuzel telesne je uplne zdrava a svezi. Radsi bych, kdyby uz mohla umrit, neni to uz dustojne. Nemluve o tom, jak to psychicky rodice zatezuje - babku navstevuji obden, ale ta uz je ani nepoznava ...:-©

0 0
možnosti

singlemalt

27. 4. 2008 12:57
Re: Prirozena selekce

už jsi rodičům sdělil tvůj názor na věc? Hlavně ho ještě řekni tvým dětem, abyste se zbytečně a dlouho netrápili ( s tebou).

0 0
možnosti

MKN

27. 4. 2008 12:48
Nedivte se

2 sestry na 30 lidí, většinou závislých na komplexní ošetřovatelské péči (hygiena,  polohování, jídlo, vše na lůžku) a nedávno v televizi proběhl dokument, kde majitel chtěl nechat na noční 1 sestru na 130 lidi. Mnozí tady píšou, že by nezvládli 1 seniora ani doma.. Jinak po náročnější operaci je malnutričních naprostá většína seniorů, takže na JIP by teroreticky mohl ležet každý čtvrtý právě z tohoto důvodu... Jenomže to by úhrada musely skutečně pokrýt to, co pacient má dostat..

0 0
možnosti

cass1

27. 4. 2008 12:08
Souhlasím s rodinou

Podat v tomto případě trestní oznámení na nemocnici naprosto schvaluji. Spousta pracovníků ve zdravotnictví si musí konečně uvědomit, že pracují s lidmi a pro lidi a že  jejich přístup! k pacientovi je často otázkou života a smrti.

0 0
možnosti

rohatey

27. 4. 2008 13:21
Re: Souhlasím s rodinou

Koukám že žiješ v nějakém právních chaosu, za prvé trestní oznámení na právnickou osobu podat nelze a za druhé tahle povedená rodinka co šoupla babičku umřít do ústavu ta nepodala trestní oznámení ale vymáhá evidentně v občanskoprávním řízení nějakou podivnou náhradu za újmu, tedy de fakto chtějí z té mrtvé babičky vytěžit ještě nějakých cca 250 tisíc pro sebe, a to na úkor žijících babiček, protože tyhle peníze potom budou tomuto zařízení na tu péči o další babičky evidentně chybět.

0 0
možnosti

Helmut_Zazvorka_von_Pilsen

27. 4. 2008 11:41
Jestli se náhodou ta rodina o babičku neměla starat sama....

;-)

0 0
možnosti

antigogo

27. 4. 2008 9:42
srovnání

V itálii jsem v nemocnici zažil to, že pacienti byli ošetření, ale o jídlo a péči se starali příbuzní! To, co si pacienti platili snad ve zdravotním bylo pouze na léky a na lékařské výkony. Možná je to v jiných nemocnicích jinak, ale v této to tak bylo.

Mi už lezou na nervy ty opožděné psychické problémy pozůstalých, když jim náhodou dojdou peníze, anebo se soudí s příbuznými. Tak se snaží vytřískat prachy všeobecně ze zdravotnictví, jenže tam doktoři ani sestry nejsou placeni jak v Americe, aby si mohli dovolit klidně soudní spory se svým placeným právníkem, které jdou ovšem mimo ně.

A znalecké komise jsou taky problémem, protože přes ně se mnohdy řeší soukromé neshody v názorech nebo jiných osobních vztazích mezi jednotlivými pracovišti.Rv

0 0
možnosti

politikavpraxi

27. 4. 2008 9:52
Re: srovnání

Bohužel situace zejména v LDN je opravdu otřesná.Je to o to víc alarmující,protože tyto instituce mají podle zákona 108/06Sb. o sociálních službách od 1.1.07 možnost mít tzv. sociální lůžka.Ten,kdo je na takovém lůžku umístěn je ve 100% příjemcem příspěvku na péči,který činí až 11.000,--Kč,přičemž zdravotní péče je hrazena z VZP a strava a náklady na ubytování odpovídají taxám v domovech pro seniory.Takže Vám položím prostou otázku:Proč by takoví lidé neměli mít odpovídající servis?Proč by je měli např. krmit rodinní příslušníci.Když opomenu platbu na zdr. péči,tak takový klient odevzdá LDN i částku převyšující 15.000,--Kč za měsíc.Není to náhodou dost?:-©

0 0
možnosti

babacek

27. 4. 2008 7:00
Utrápili nám tam babičku.

Věřím tomu, že ta ´´péče´´ je takto špatná. Naopak mohu říci, že jsem jednou ležel v nemocnici a vedle na lůžku ležel starý pán. Lůžko bylo obehnáno plentou tak, že jsem ho vždy zahlédl pouze když jsem šel na toaletu nebo na nějaké vyšetření. Co mne však zarazilo když jednou když ho sestra přišla krmit jsem zaslechl jak říká, cituji :

Otevřete pusu nebo vám vytluču zuby!

V ten okamžik jsem požádal o revers a jako důvod uvedl právě tuto skutečnost, lékař bohužel nevěřil.;-(

0 0
možnosti

dislektik-idnes si na mě zasedla

27. 4. 2008 7:56
Re: Utrápili nám tam babičku.

a nejen lékař

0 0
možnosti

TomášM

26. 4. 2008 21:22
To si myslíte

že za 12 čistýho bude někdo krmit každou jednu babku z dvouset co se nemůže na(ž)rat? A po obědě jí utírat p(r)del? Když ve zdravotnictví se neplatí, tak tam nejsou kvalitní lidi. A ty co tam jsou, se chovají jak se chovají. Zdravotníci nejsou žádný rukojmí "vyšších ideálů". Když nedostávaj ekvivalentní prachy, tak tam prostě pracuje svoloč.

0 0
možnosti

rohatei_1

26. 4. 2008 21:41
Re: To si myslíte

Jo, jo řekl bych že proti tomuhle je práce v dole oddechová záležitost, manipulovat tam s těmi dospělými pacienty, kteří nejsou schopni se vyvenčit, hrabat se v těch výkalech, denně být mezi těmi umírajícími  atd., to snad by měl zákoník práce zakázat aby toto ženy dělaly.

0 0
možnosti