Diskuze

Suďte tramvajáka...

Suďte tramvajáka, který blbě zvládnul výhybku, suďte všechny řidiče, kteří zapomněli rozsvítit světla! To by se chtělo zvolat člověku, který čte o stíhání čtyřiadvacetiletého Petra Hrocha, řidiče ostravské tramvaje smrti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TN

Tomáš Nemravný

28. 4. 2008 1:55
Nájezdy na dálnici..

Žádný nájezd na dálnici není zabezpečen proti lidské chybě, všude je jen přikázaný směr jízdy nebo zákaz vjezdu do jednosměrky...Chtělo by to zařízení, které odpojí u automobilu přívod paliva, pokud omylem najede na dálnici v protisměru !.

0 0
možnosti
DS

DanSed

26. 4. 2008 1:30
Nesmysl

Odpovědnost je výhradně na chybujícím řidiči. Chybovat je sice normální, ale normální musí být i nést za chyby plnou odpovědnost. V současnosti je moderní přenášet odpovědnost na někoho jiného, nejlépe na anonymní společnost.

Pokud někdo vjede na nechráněný železniční přejezd na červené světlo a sejme ho vlak, taky budete pane Doležale volat k odpovědnosti ředitele Českých drah, že už tam dávno měly být nainstalovány závory, pokud možno tak silné, aby je auto nemohlo ani prorazit?

Technika může pomoci omezit následky chyb lidí, ale její nevyužití se nesmí stát vyviňujícím faktorem.  

0 0
možnosti
LL

Blbec z Xenemunde

25. 4. 2008 0:01
<>

Nejvíc je teda z tohodle článku asi teď vysmátej špičkovej chirurg, kterej ještě neudělal chybu, páč si jednu může už minimálně lajznout - třeba ho na sále polechtá v nose a při mohutném kýchnutí se skalpel zařízne hlouběji a natrhne aortu - šak sme lidi, né - je to chyba, stalo se - bezchybnejch chirurgů, kteří maj nárok aspoň na jednu chybu, je mraky  .........

0 0
možnosti
LL

Blbec z Xenemunde

25. 4. 2008 0:05
Re: <>

sry, chybí mi tam ten přívlastek - lidskou chybu - už dávno měl být ten skalpel řízenej počítačem a ten ho měl včas zablokovat, né ? Přece to nenecháme roky pouze na lidech x hodin denně, né ?

0 0
možnosti
TK

osvetitel

24. 4. 2008 23:50
Kazdopadne nejakou "sebevrazednou" litosti nic ten Hroch

nenapravi !Schvalne to neudelal  a pokud je nemajetny,tak si nanem nikdo nic nevezme! Ti pozustali tech obeti natom budou hure!Svou chybu muze odcinit pomoci tem co pomoc potrebuji a tim ze bude tolerantni k chybam druhych,ktere nemaji tak tragicke nasledky, jako ta jeho!

0 0
možnosti
FV

tim340

24. 4. 2008 23:48
nesouhlas

1. stroje delaji chyby jen proto , ze je clovek spatne naprogramuje. Nejsou to tudiz stroje, ktere se dopousteji chyb, ale zase clovek ktery je spatne vyrobil.

2. asi bylo pravdepodobne, ze se podobna havarie stane a ridic se dopustil pouze chyby ktera je pochopitelna vzhledem k omylnosti cloveka, nicmene byl to ridic tramvaje a mel tudiz za vjezd na trat zodpovednost. Uznavam, ze spatne technicke vybaveni muze mit take svuj vliv a ze za nej je zrejme zodpovedny nekdo jiny nez ridic, nicmene ridic ma vedet jak na tom ta trat je a pokud se rozhodne na ni vyjet s lidmi, nese dle meho nazoru i cast zodpovednosti za jejich bezpeci. Pokud tedy nehoda nebyla zpusobena chybou techniky (te chybejici), nemuze byt ridic absolutne bez viny.

0 0
možnosti
TK

osvetitel

24. 4. 2008 23:31
Sorry JXD, napsal jsi to sice hezky

Ale ma to take trhliny! Lide kteri jsou placeni za odpovednost ke druhym, si nesmi dovolit zadne zkraty,pokud k nim nemaji vazny duvod! A pokud neco takoveho se jim bezduvodne prihodi,tak musi nest plnou zodpovednost za svou chybu! Otazkou je pouze vyse trestu!;-)

0 0
možnosti
TK

osvetitel

24. 4. 2008 23:23
pekne napsano

az nato ze dotedka to tam fungovalo,a cekat nato az nekdo udela chybu na zodpovednem miste,a omlouvat to nedostatkem zabezpeceni ci technologie,  se take vsude neda,i kdyz tady by to mozna pomohlo!Ale co doktor ktery nekoho operuje a ma pritom zkrat ,nebo ridic autobusu   a podobne?Take za jejich zkrat bude moci zodpovedny organ,ktery v cas nenainstaloval technologii?8-o;-D

0 0
možnosti
JN

ix.

24. 4. 2008 23:14
Jednoduchá a výstižná analýza....

100% souhlas ...ještě by neškodilo napsat kolik v průměru bere ředitel té MHD a kolik ten řidič. Výší mzdy je vyjádřena i míra odpovědnosti. Tak ať tu odpovědnost teď přijme, i když bude trestní.

0 0
možnosti
B

bugsy02

24. 4. 2008 22:42
100% souhlas

Plně souhlasím. Obvinit i managery DP, ostatně nechápu, co tam ještě management DP Ostrava stále dělá. V lednu odvolaný ředitel nebyl ve vedení sám:-/

0 0
možnosti
I

indigo

24. 4. 2008 22:42
souhlasim

Souhlasim

0 0
možnosti