Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rozbor MF DNES: Proč má Kulínský podmínku?

Hradecký soudce Ježek po vynesení rozsudku nad Bohumilem Kulínským řekl, že ví, že "veřejnost prahne po přísném trestu". Pak vysvětloval, proč za zneužívání dívek udělil jen trest tři roky podmíněně. MF DNES rozebrala jeden po druhém Ježkovy argumenty i další okolnosti případu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

voška

A co zrušení členství Sokolovi v advokátní komoře??

A co zrušení členství zmetkovi v soudovské unii?? Panuje v tomto zparchantělém  státě neochota někoho trestat. Je to vždy jen otázka peněz. Pana Sokola baví vydělávat peníze a užívat si je!!!! Jen by nesměly mít tak svinský původ. Doufejme, že dojede i něho. Teď by měl Klaus dát milost všem pedofilům s podmínkou, že advokátovi a soudci znásilní alespoň jedno dítě z jejich rodiny. Zůstává otázkou, jak by se oba zmetci zachovali, kdyby šlo o jejich dcery.   

0/0
2.5.2008 18:10

n1r5j45qfe5rhtsd74jz

Toto je další případ, na kterém si justice

zvýšila svůj kredit u občanů

0/0
25.4.2008 19:08

n1r5j45qfe5rhtsd74jz

Re: Toto je další případ, na kterém si justice

a stejně by mne zajímalo, jestli von se ten Sokol coby ministr vnitra nedostal k nějakým dokumentům, které by mu dneska pomohly vyhrávat procesy

0/0
25.4.2008 19:12

matesakoid

stara odrhovacka

Ukradnete stovku a bude vas pronasledovat cely mesto, ukradnete sto miliard a stanete se poradcem vlady....

Prefiknul 40 nezletilych a dostal podminku, Opocensky prefilnul deset cikanek a dostal to natvrdo - cimz se samozrejme nechci zastavat Opocenskeho nebo cikanek....:-©

Btw, vite ze Opocensky a Sani meli stejnou ovecku? Jojo.... z Nusli...

0/0
25.4.2008 17:36

rapon

A co z jiné strany

Docela by mne zajímalo, kdy se dočteme o tom, že soud podal žalobu na ty dívčiny, co schválně vypovídaly křivě a dopustily se tedy trestného činu. Být na straně Kulínského, dám hned na ně trestné oznámení. A když se ukázalo, že valná většina dívek chtěla být jen zajímavá a tak si hrála na zneužívané a křivě vypovídala, jak se na to může dívat ten soudce jako na celkově zmanipulovaný proces. Bojím se toho, že i ten zbytek co se nepřiznal ke křivému svědectví stejně lhal a ta jedna dvě zhrzelé sboristky, co si po 17 letech uvědomily, že je někdo zneužíval netuší o čem je řeč.

0/0
25.4.2008 13:39

rohatei_1

Re: A co z jiné strany

Akorát chlapče, dospělý člověk nelže jako ty, ono se u soudu nezjistilo že valná většina žen lže ono se zjistilo že lže Kulinský a jeho advokát.

Ta jedna nebo dvě  ženy (tady nevypovídali nějaké dívčiny jak se ti zdá, tady vypovídali dospělé ženy) co změnili tu výpověď  to spíš vypadá že to byla práce Sokola, ono není problém vytipovat mezi 50 ti ženami nějakou která bude ochotná ze sebe takto za nějaký bakšiš udělat idiota a klidně riskovat to trestní oznámení. Ale ony určitě měly od Sokola slíbeno že dostanou peníze a nikoliv obsílku kvůli křivé výpovědi. On Sokol totiž nějakou tu alespoň ojedinělou změnu výpovědi potřeboval protože jinak by neměl do té obhajoby vůbec nic.

0/0
25.4.2008 14:01

matesakoid

Re: Re: A co z jiné strany

Von je totiz Sokol pekny sigr, ktery ze slusneho poskozeneho udela maniakalniho uchyla se sklony k sadismu a jeho styl vyptavani hranici s vyslechem, kteremu by mel byt podroben jeho klient.

Takze rada pro pripadne poskozene proti kterym Sokol vystoupi - mluvit co nejmene, odvolavat se na pisemne vypovedi nad kterymy se dalo premyslet...

0/0
25.4.2008 17:40

Pinocheat

To je legrace

Zatímco v USA dostal známý herec tři roky natvrdo jen za neplacení daní, tady Kulajda dostane podmínu za sex s dětmi. O katarským princi ani nemluvě. Hnusný Amíci...

0/0
25.4.2008 13:26

Blanka z Bejrůtu

Proč ?

"Protože je špína zažraná. Použijte na to TIX.

Tixy k noze, Tixi trhej !

0/0
25.4.2008 13:04

ur=BANcová

Je nutno se smířit s tím, že Kulínského oběšeného

 v cele dozorci nenajdou.Tak už mu to běsnící dave odpustˇ, že ti neudělá radost.

0/0
25.4.2008 12:36

j@ck

-

je to vysmech. touho soudce by meli sami soudci zlikvidovat, protoze nikdo jiny to stejne nemuze

0/0
25.4.2008 12:30

ELAPHURUS

Sokol létá

a malé myšky se krčí ve strništi...

0/0
25.4.2008 11:46

ossetepo

Re: Sokol létá

R^;-D

0/0
25.4.2008 12:21

ur=BANcová

Re: Sokol létá

 To víš jsou tak hloupé, že nevědi, že sokol loví v letu a je nechává káněti.

0/0
25.4.2008 12:40

Fanatic.Dz

BingoXX

Dobrovolný sex s dvanáctiletou? ;-D Si děláš prdelky ne? A ty myslíš že když naláká peďák pětiletou na pytlík bombónů tak se to taky dá považovat za dobrovolný sex - dokonce snad za úplatu? :-©

0/0
25.4.2008 11:17

BingoXX

Re: BingoXX

zdá se že nevíš co to je dobrovolný sex a znáš ho jen z Dubí nebo bordelů?zamysli se nad sebou

0/0
25.4.2008 11:23

Fanatic.Dz

Re: Re: BingoXX

A od které věkové hranice může být sex považován za dobrovolný a proč? Pokud tohle vysvětlíš uznám že máš pravdu - jenže to se ti podařit nemůže bez toho aby jsi se opřel o hranici 15 let a tím to celé začíná a končí - říká se tomu právní prostředí a se sexem to nemá nic společnýho, víš? Jsou totiž takové věci mezi nebem a zemí co se sexem nesouvisí i když to tak na první pohled může vypadat. Ale to se časem dozvíš taky - možná. :-/

0/0
25.4.2008 11:27

BingoXX

Re: Re: Re: BingoXX

dobrovolný sex je takový kdy žádný z partnerů toho druhého nenutí k němu násilím fyzickým nebo psychickým a takový sex přináším oběma radost a potěšení v nebývalé míře  a je jedno kolik jim je let....hranice je 15,14,13 a 12 let a vůbec nesouvisí s tím o čdem se bavíme , je nějak nastavená a kdyby nebylka vůbec také se nic nestane

0/0
25.4.2008 11:32

Fanatic.Dz

Re: Re: Re: Re: BingoXX

Takže je vidět že v tom máš guláš. Dobrovolný sex a jeho definice nemá nic společného s tím, jestli se to zůčastněným líbilo nebo nikoliv či jestli jim to přineslo radost. ;-D  ;-D  ;-D Ale to nevadí - jednou přijdeš snad o panictví i ty, třeba i budeš mít jednou dceru a já jen doufám, že v tý době budeš mít už rozum. R^

0/0
25.4.2008 11:37

BingoXX

Re: Re: Re: Re: Re: BingoXX

vážený mé vnučce je 16 a vím o čem mluvím...zato ty zdá se máš jen představy mlhavé nejen o sexu....dobrovolný sex je definován už jen tím slovem dobrovolný...nebo máš pro něj i jiný výklad?

0/0
25.4.2008 11:41

hbf

Re: Re: Re: BingoXX

Zákon řeší smí/nesmí a hranice je 15 let. Dobrovolnost s tím souvisí tak, že buď je to zneužití, nebo znásilnění.

Dobrovolný sex je takový, kdy s ním oba (v případě grupáče všichni) souhlasí.

Formálně vzato by si dvanáctiletá holka nesměla koupit ani housku, protože není způsobilá k právním úkonu a nákup = uzavření kupní smlouvy. Soudce pak umí rozlišit, jestli předměttný úkon je přiměřený jejímu vývoji či nikoliv. Takže houska asi v pohodě projde, hifi věž za 5000 asi taky, ale horské kolo za 10000 už bude za hranou. A s tím sexem to bude podobné. V pěti určitě ne, 12 na hraně a v 15 letech již bude uznáno, že si "oběť byla vědoma svého jednání. Nic to nemění na tom, že pachatel bude vždy souzen za porušení zákona, ale bude to hodně vypovídat o společenské nebezpečnosti pachatele

0/0
25.4.2008 11:40

kasavaros

Re: Re: Re: BingoXX

aby SES (nikoli "jsi se").

0/0
25.4.2008 11:49

hbf

Re: BingoXX

Příklad s pětiletým dítětem je mimo rámec této diskuze, že. A pokud jde o ty dvanáctileté, tak v mnohých částech světa poměrně běžně dvanácti až třináctileté holky čekají miminko. Tam už je to věc pohlavní vyspělosti a zákonů. Všimněte si, že dobrovolný sex pod zákonem = pohlavní zneužití, nedobrovolný sex v jakémkoliv věku = znásilnění.

0/0
25.4.2008 11:26

Fanatic.Dz

Re: Re: BingoXX

Ano a v mnohých částech světa - toho si prosím povšimni - nemají ženy žádná práva, pederasti jsou běžně kamenováni nebo čtvrceni atd a pod.... Pokud tomu tak je klidně může pan Kulínskí žít mezi křováky a souložit jedenáctileté křovačky - tady ve střední Evropě pane se tak nechováme, dokonce je to v naší kulturní tradici považováno za patologické sociální chování a je tak k němu ze zákona přistupováno. ;-)

0/0
25.4.2008 11:31

hbf

Re: Re: Re: BingoXX

Já s vámi souhlasím, že sex ve 12 je nezákonný, o tom žádná. Ale soud také řeší společenskou nebezpečnost. A ta je jiná, když někdo utáhne 5 letou na bonbóny a když někdo kývne náctileté na nabídku.

0/0
25.4.2008 11:46

rohatei_1

Re: Re: Re: Re: BingoXX

A zcela jiná je ta nebezpečnost když člověk na  úrovni pedagoga obtěžuje osahávaním na intimních místech soustavně svěřené děti s jasným úmyslem tyto uhnat k souloži a k tomuto zneužívá závislého postavení těch dívek.

0/0
25.4.2008 14:29

penfolda

Re: Re: BingoXX

To snad ještě neznamená, že je  to v pořádku. Já mám 12 letou dceru a nějak si neumím představit, že bych byla babička a dcera matka.

0/0
25.4.2008 11:35

iuos

Re: Re: Re: BingoXX

0/0
25.4.2008 11:37

rohatei_1

Re: BingoXX

Jo, jo úchylný Bingo ten je opravdu úsměvný. On stále nechápe že souhlasem nezletilého dítěte se nemůže ohánět nikdo, dítě  ze zákona není způsobilé rozhodovat za sebe, za dítě rozhodují odjakživa rodiče nebo to dělá zákon jako tady, to je jako kdyby zloděj koní na Divokém Západě tvrdil že kůň souhlasně kýval a dobrovolně šel tak že si ho zloděj vzal, takového zloděje pověsili jako každého jiného a kdo przní cizí děti tak hrubě porušuje zákon a měl by v kriminále strávit zbytek života při případném propuštění zcela odstranit ty nástroje používané ke zločinu a rodině platit odškodnění za to zprzněné dítě.

Zřejmě když dítě přijde hospody a chce panáka,  cigarety a dávku heroinu  tak je  normální mu to prodat, tedy podle úchyla Binga,  normální člověk ale ví že nelze i když dítě peníze má a vyloženě chce.

0/0
25.4.2008 14:15

Fanatic.Dz

Proč má Kulínský podmínku?

No protože Bohouš, já a Sokol ... chodíváme na golf, Bohouš, já a Sokol ... chodíváme na golf. ;-D

0/0
25.4.2008 11:00

penfolda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobytek

Dítě pod 15 let se může rozhodnout jak chce, může mít sex nebo ne. Ale vy pokud budete mít sex s osobou mladší 15 let a někdo na vás podá trestní oznámení tak bude trestně stíhán, ať už byl sex dobrovolný nebo ne. To je právě ta ochranná hranice pro děti, aby nedocházelo k jejich zneužívání a nemohlo se argumentovat - ona, on to chtěl/a.  Já jsem s tímhle stavem spokojená, moje choutky se k dětem neobracejí, všichni ostatní si musí dát pozor, nebo půjdou sedět. Je to jednoduché;-).

0/0
25.4.2008 12:01

BingoXX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobytek

tak s tímto můžu souhlasit a jen dodat, že i v dotyčném zákoně je uvedeno, že na souhlas se nebere zřetel. Ovšem druhou stranou je, že účel zákona má být zabránit získání předčasných sex. zkušeností....to mohlo platit tak někdy před sto lety, ale uvažovat o tom, že dnešní 14ctiletí nevědí na co pohl. orgány mají a jaké zážitky lze s nimi docílit je jen úsměvné

0/0
25.4.2008 12:54

penfolda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobytek

To je jasné. Ale někde ta hranice být musí, může se posunout na 14 let, to by asi dle mého bylo maximum. Sama mám kluka 13 let a vím, jak s ním hormony cloumají. Hranice 15 let se mě osobně jeví jako optimální. Bohužel některým pánům mající rádi hodně mladé asi ne - to je věc názoru.:-P

0/0
25.4.2008 13:04

BingoXX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobytek

neodpověděla jsi jak bys řešila vztah dcery a zdá se že sama nemáš představu jak vztahy fungují,já mohu obdivovat třeba i 13-14 ctileté dívky ale protože nejsem násilník, musela by se vyskytnout taková, co najde zalíbení  ve mně a to už je velký problém, který lidé jako ty neberou v úvahu. Tady přeci neplatí to, že mužský jakéhokoliv věku si ukáže na dívku/ženu a ta mu musí padnout do náruče.Moje zkušenost je, že vždy si vybírají ženy/dívky, na nich je zda vztah začne nebo ne. Takže pro naprostou většinu pánů, kteří mají rádi hodně mladé dívky ani hranice být nemusí, protože naprostá většina dívek ty staříky ráda nikdy mít nebude.  násilník se stejně na žádnou hranici neohlíží.

0/0
25.4.2008 13:12

penfolda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobytek

Tak promiň, už jdu na to. Jelikož mám děti věku 12-14 let a pohybují se u nás různí kamarádi a kamarádky (v jejich věku), tak mám docela docela dobrou představu o jejich chování. Zvláště 12-14 holky jsou pěkná trdla, puberťačky, chichotající se a žvanící různé nesmysly, ze kterých mému manželovi vstávají hrůzou vlasy na hlavě. Tudíž mi přijde téměř nemyslitelné, že by do nich mohl zamilovat normální, zdravý sebevědomý chlap - dejme třeba hranici nad 20 let. Pokud se to ovšem třeba stane, mají spolu sex - dobrovolný a tudíž se nepodávájí různá trestní oznámení, pak to znamená, že není žalobce a ani soudce. Pokud se ale třeba při lékařské vyšetření ukáže, že dívka pod 15 let není panna, pak je to povinen lékař hlásit na policii a pokud se opět prokáže, kdo je pachatel, tak je potom trestně stíhaný. Ale s tím musí dotyčný počítat, pokud souloží s osobou bez občanky. Hranice být musí, protože ne každý styk je dobrovolný.

0/0
25.4.2008 13:25

BingoXX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobytek

tvůj přístup se mě líbí...ale věř že i holky 15-18 let když jsou spolu tak se také chichotají a lezou z nich docela dobré nesmysly, takže to asi nebude o věku....možná i ty když máte ženskou jízdu se do těch let s chutí aspoň na chvíli vracíte....jinak se mýlíš s tím hlášením gynekologa o ztrátě panenství, to hlásí jen a pouze rodičům, kteří nakonec jsou přítomni vyšetření, polici musí hlásit, když ví o trestném činu a tím chybějící blána jistě není:-)

0/0
25.4.2008 13:31

penfolda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobytek

Jak je přesně s tím vyšetřením nevím, teď třeba stíhají doktorku z kauzy Kuřim, že neoznámila známky týraní na dětech. Jasně, že my ženské blbě kecáme a tak, ale na rozdíl od tebe si myslím, že je to právě o věku - prostě do 15 jsi dítě a tak tě zákon má chránit i před sexem. Jak už jsem psala, samozřejmě že mají děti pod 15 let, ale většinou se o tom nikdo nedoví - není žalobce, není soudce. Já mám prostě názor, že je dobře hranice 15 let, ty nevím proč to tak nechceš, na tom se asi neshodneme, ale jinak dobrý;-)

0/0
25.4.2008 13:45

BingoXX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobytek

proč se mě nelíbí ta hranice je jednoduché, za prvé platí tady od roku 1811 (a asi až do roku asi 1950 byla 14 let) a tenkrát byly určitě jiné poměry než dnes,

ten zákon staví na úplně stejnou úrověň pohlazení prsa přes šaty jako soulož a neříkám to kvůli sobě, ale proto, že dnes naprostá většina dívek kolem 14-15 let se k nějakému erotickému mazlení dostane a jejich partneři jsou v naprosté většině mladíci nad 15 let, tedy většina mužské populace jsou nepotrestaní zločinci!!!

a toto před těmi 200 lety nepřipadalo v úvahu, tenkrát se to, že sex existuje dívky Tedy ty ze středních a vyšších vrstev) dovídaly až před dohodnutou svatbou, dnes je sexuální výchova už od 6 třídy. Mě osobně to už vůbec nevadí, klidně může být hranice na 18

 společnost by si měla uvědomit, že se čas změnil a s ním i chování a znalosti těch  před 15

0/0
25.4.2008 14:01

penfolda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobytek

Ano, máte pravdu - jsou to nepotrestaní zločinci - nebylo žalobce, není soudce. Já myslím, že naše společnost má k řešení dost jiných věcí než jestli mít sex pod zákonem od 14 nebo od 15. Samozřejmě, že se doba mění, ale mám za to, že se dříve se dívky vdávaly hodně brzy a tudíž ve dvaceti už byly neprovdané brané jako staré panny. Takže se sexuálním životem začínaly stejně jako dnes - akorát dřív to bylo po svatbě.

0/0
25.4.2008 14:29

BingoXX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobytek

přesně tak, ta hranice byla nastavená kdy se může dívka vdávat...rozdíl je v tom, že se jí nikdo neptal jestli  se chce vdávat a jestli chce vůbec sexuálně žít, takže asi ten jejich sexuální život byl o něčem jiném než těch dnešních,ale na druhou stranu neměly problém s řešením vztahů jako dnešní dívky, dostaly partnera a  měly ho až do smrti:-)

0/0
25.4.2008 14:45

penfolda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobytek

Na ten vztah dcery jsem odpovídala: Manžel by ho přizabil, byl by odsouzen a uvězněn a já bych si přizabitého mladčíka opatrovala a nechala pro sebe.;-) Vážně - vycházím z představy, že normální mužský se nemůže zamilovat do přiblblé puberťačky, to mi nikdo nenamluví.

0/0
25.4.2008 13:37

BingoXX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobytek

to je představa, ale zkus uvážit skutečnost v kolika letech se stává z kluka normální mužský? mám oprávněný pocit, že většina těch do 25 jsou víc kluci než chlapi, zejména ve vztahu k dívkám, a o tom jak má vypadat vztah, co dívky po partnerovi chtějí mají mnohé holky jasno i v těch 14, zato mnohý mužsky to neví ani v důchodovém věku

0/0
25.4.2008 13:42

penfolda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobytek

S tím souhlasím. Stejný věk neznamená stejné názory, někdo je vyspělý ve 14, někdo až v 17 atd. Je jasné, že když 14 holka se zamiluje i třeba do 25 kluka a budou mít spolu sex - dejme tomu, jsem ochotná přimhouřit oko. Já bych staršího partnera nezletilé dcery důrazně upozornila, že je ještě pod zákonem. My jsme ale  začínali diskutovat na téma Kulínský, a od toho jsëm rozvíjela debatu. U něho se nejednalo o žádnou mladickou lásku, ale o zneužívání dívek v pěveckém sboru - to je dle mého něco jiného. On tam neměl vždy jen jednu, ale hned několik najednou. To už je jedno.:-) Jen chci ještě napsat, že lidi - děti spolu můžou chodit, kamarádit atd, ale nemusí mít hned sex. A děti by měly vědět, že nikdo nemá právo jakkoliv a kamkoliv sahat tam, kam nechtějí. Hezký víkendV

0/0
25.4.2008 14:15

BingoXX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobytek

já netvrdím že je Kulínský nevinný a mohou za to ty dívky, problém je v tom dokázat jak to skutečně bylo...a problém toho zákona je, že dnes zasahuje zbytečně do oblasti, kde už to není potřeba, na faktické zneužití ať násilné nebo psychické jsou tu další zákony, taky hezký víkend V

0/0
25.4.2008 14:27

penfolda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobytek

Fajn, nakonec se spolu shodneme;-D, zákony a právo jsou vždycky složitéR^

0/0
25.4.2008 14:36

Chytracisko

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobytek

to mohlo platit tak někdy před sto lety, ale uvažovat o tom, že dnešní

14ctiletí nevědí na co pohl. orgány mají a jaké zážitky lze s nimi

docílit je jen úsměvné

Není to úsměvné, je to realita. Ne všichni 14letí souloží, takže jejich znalosti jsou v oblasti teorie. Něco jiného je, když pak přijde jejich učitel a uvede jejich erotické představy do praxe (aka zasune) :-P

0/0
25.4.2008 16:58

a.gate

Ja do těch kruhů tak dobře nevidím, ale

není to trochu jako nepsané pravidlo, že herečka spí s režisérem, aby dostala roli?

0/0
25.4.2008 9:47

black_jack

Re: Ja do těch kruhů tak dobře nevidím, ale

v tom pripade podej tr. oznameni na rence za to, ze prefiknul geislerovou...

0/0
25.4.2008 9:56

Gandalf007

Re: Re: Ja do těch kruhů tak dobře nevidím, ale

Obdobné oznámení by zahltily české soudy...:-)

0/0
25.4.2008 10:00

black_jack

Re: Re: Re: Ja do těch kruhů tak dobře nevidím, ale

ne kazdy herecce je 14;-)

0/0
25.4.2008 10:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.