Diskuze

Dřeli jsme na záchraně raněných, vzpomíná voják na útok v Afghánistánu

Praporčík Michal Adamec z jednotky vojenské policie speciálních operací čili SOG poprvé promluvil o okolnostech sebevražedného atentátu, který se odehrál 17. března v afghánském městečku Gerešk.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

Děd.Vševěd

25. 4. 2008 11:33
.

Henry Kissinger kdysi rekl : "Military men are just dumb stupid animals to be used as pawns in foreign policy" a jak je videt na prikladu tohoto vojaka, plati tato prava vsude na svete. Pry nebude cekat az to bouchne u nas a se zalozenyma rukama koukat jak nas brani ostatni...je videt, ze propaganda a vymyvani mozku funguje spolehlive. Tento pan co beha po Afhanistanu se samopalem, prestoze ma doma zenu a dite je pro mne naprosto neinformovanym dusevnim mrzakem. Bojuje za lez, sam o celkove situaci zclea jasne vubec nic nevi, a presto jde do jine zeme se zbrani v ruce pod heslem ochrany idealu svobody. Vyse uvedeny citat je presnym popisem situace, je jen skoda, ze si to pan vojak neuvedomuje. Rv

0 0
možnosti
PK

pickup

25. 4. 2008 11:38
Re: .

Ten pán plní rozkaz - od toho v armádě je.

0 0
možnosti
PK

pickup

25. 4. 2008 11:14
Fakta 2

Nás v Čechách může trochu uklidnit fakt, že stratégové Talibanu  vyhodnotili útoky  proti větší části našeho národa jako plýtvání municí a výbušninami proti neškodným blbům s půllitrem v ruce. Vojáci v těchto misích získávají naší zemi respekt jako nikdo jiný. Pokud někdo věří, že v Afganistanu jde  o peníze, tak ať se tam jede podívat.Jediným zájmem může být omezení vývozu opia, které je zdrojem peněz pro Taliban. Naši vojáci plní se ctí zadané úkoly a to, že se jim doposud vyhýbaly bojové ztráty je dobrým výcvikem a dílem náhody. Můžeme být hrdí na to, že jsou mezi námi tací, kteří tuto práci dělají a politovat ubožáky, kteří slepě věří tomu, co se dozví na stranické schůzi nebo v Blesku. Petr  R^

0 0
možnosti
D

Dvojestartky

25. 4. 2008 11:58
Re: Fakta 2

naprosto souhlasim. kdyz mluvime o opiu, kdyz jsem byl jeste na gymnaziu, meli jsme den osobnosti a mela tam prednasku holka co byla v AFG nekolik let jako reporterka. je to ted tak ctyri roky zpatky. Mluvila o projektu na substituci pestovani opia. mnoha lidem se totiz samozrejme nevyplati pestovat cokoli jineho nez mak na opium, a nekdo zjistil ze se v AFG dobre dari jedne ruzi ze ktere se pomerne jednoduse ziskava extrakt do parfemu, ktery je cenou shodny opiu a bylo by tedy mozne opium nahradit ruzemi. Jenze od te dobny jsem o tomto projektu neslysel, nevi nekdo o tom neco?

0 0
možnosti
PK

pickup

25. 4. 2008 11:09
Fakta 1

Vidím, že většina diskutujících jsou "pseudopacifističtí vlastenci" (lepší výraz mě nenapadá), kteří zřejmě nepochopili "vo co go". Před lety vláda rozhodla, že budeme mít profesionální armádu. Do ní se z různých pohnutek přihlásili lidé, kteří to berou jako práci. Do speciálních jednotek se dostali jen ti nejlepší. Vláda rozhodla, že pojedou do Afghanistanu a jinam, takže nelze v žádném případě mluvit o žoldácích. Jsou to profesionální vojáci. Tím že je u nás profesionální armáda skončilo plýtvání penězi a

materiálem na takových lidech, kteří zde teď hojně diskutují...  Kdyby

vojáci na misích nevěřili v to co dělají, nepřežili by. 

0 0
možnosti

júLinek šíšaL

26. 4. 2008 16:02
Re: ...ano

vláda lumpů rozhodla o profesionalizaci, a přihlásivší profesionálové ty vé lumpárny jistě berou jako práci pro lumpy .. profesionální vrah přece taky někdy pracuje, že? ...

0 0
možnosti
MAA

Monstrum Anonymič Anonymov

25. 4. 2008 10:12
Dřeli jste se tam

proto aby  Bush s Topolánkem mohli popíjet šampaňské...:-P

0 0
možnosti
FH

Bouše

25. 4. 2008 9:50
Jeden aktuální

Stojí čtyři důstojníci u rozbouřené nebezpečné řeky v Afghánistánu. Je to Brit, Američan, Francouz a Čech. Na druhé straně jsou místa, která potřebují humanitární i jinou pomoc. Vojáci se radí, co udělat. První promluví nejstarší - Američan Bob: "Zavoláme na štáb a sjednáme leteckou podporu. Uděláme letecký most abudeme jim humanitární pomoc shazovat na padácích. A co myslíš ty,Jamesi?"  "Souhlasím s tebou, Bobe, určitě zavoláme na štáb, ale letecký most- to je moc drahé řešení. Zavoláme ženisty a postavíme dřevěný most. Tak budeme moci vozit materiál i lidi náklaďáky. A co myslíš ty, Pierre?"  "Souhlasím s tebou, Jamesi, ale ten most bych nestavěl dřevěný, ale pontonový. Když už nás nebude potřeba, jednoduše za sebou most rozebereme a bude to v suchu. A co myslíš ty, Pepo?" Čech zvedne hlavu, vyhodí do řeky dokouřeného vajgla, podívá se na kolegy a řekne:  "Já bych se na to vysral." :-)

0 0
možnosti
RV

Montaigne

26. 4. 2008 11:21
Re: Jeden aktuální

ten Američan měl jistě na mysli pod humanitární pomocí humanitární bombardování. Jako obvykle, ehm, že?:-P

0 0
možnosti
FM

SCHNECK1984

25. 4. 2008 9:39
nevím jestli to lidem nedochází či co..

pro spoustu lidí to jsou "žoldáci" který tam jsou pro prachy..  ale já zkusím teď nadhodit něco jinýho.. napadlo mě jak by to bylo, kdybychom z ničeho nic přišli do válečnýho konfliktu u nás v čechách a na moravě.. - jací vojáci mají největší cenu? přece ty, který maj bojový zkušenosti.. o že jsou naši vojáci (pro mnohé žoldáci) na zahraničních misích znamená, že si budujeme lidi se zkušenostma - je to taková investice.. - ale komu se to nelíbí tak s tím souhlasit beztak nebude..

0 0
možnosti
RP

mecnab

25. 4. 2008 9:16
Žoldáci

Uvědomte si že je

to naše vláda,co je tam posílá.Né oni sami od sebe:-)a

to je ten rozdíl mezi žold. a našim vojákem:-)no jo,chytráci od PC a s kafíčkem na stole:-)

0 0
možnosti
RP

mecnab

25. 4. 2008 9:12
Žoldáci

Tak vidím že v téhle diskuzi je spousta jedinců,kteří si

hrajou na experty v posuzování co je špatné a co je dobré.Jasně,můžete naše

vojáky nazývat žoldákama,kteří pro peníze zamordují kdejakého chudáka

taliba.Ale to je tak maximálně vše co můžete udělat,na nic jiného totiž nemáte:-):-)

0 0
možnosti
JD

pepeIV

25. 4. 2008 8:24
Speciálové

Nojo naši speciálové. V jedné ruce odstřelovací pušku a v druhé ptáka...

0 0
možnosti
SB

Lotras

25. 4. 2008 8:17
Nejsme juniorms....to je asi neco sprosteho

Na zoldacke armady se prechazi z jednoho duvodu..ve veitnamske valce se ukazalo ze donutit odvedene lidi umirat za valecne zisky dost dobre nejde, dale se vi ze pro mocenske reseni vnitrnich problemu armada typu domobrana pouzitelna jen na kratkou dobu nez se provali vo co go.

Takze pokud by mela nas nase armada chranit...tak to nemysli nikdo vazne ze by chranila teritorium, garantuji ze obycejni myslivci by byli uzitecnejsi.

Na pomoc a kapacity pro zivelne pohromy postupne resignuje...ale jako penezovod profi armada funguje genitalne...ale moji zoldaci to nejsou a nebudou....akorad parazituji na penezich co mi stat ukradl aby zaplatil jejich praci pro cizi zajmy....

0 0
možnosti